Sve aktivnosti
- Poslednjih sat vremena
-
Novi set stavljen u avgustu. Kod zastava je kolko sam ja ukapirao sve kako kakva tura. Recimo stari 2003 kupi osmicu skalu 55 1989 god, vozao do 2019 kad je otisla na otpad i to skroz ispravna al atesti za plin u ovoj sugavoj zemlji su to izazvali. Imala 330k kad je otisla, ja i sam ne znam pomocu kojih trikova al eto nikad nista dirano nije na motoru, redovno odrzavan, vozen na plin i na 200k nasuo mu ruski modifikator cisto da cuva motor. Taj auto je bas dobro ubrzavao i svasta je prezivio, i udese i sve i svasta al sem trapa nije tu bilo velikih intervencija. Moram na mom kontrolisati i bregu jer sam ubacio polovnu sa keca od jednog poznanika, moguce je da su se gumice istrosile il ventile treba prestelati. Eto i taj poznanik ima 2 keca napustena, stoje tako pa kome sta zatreba skine. Oba 88 god. jedan vozen kao teretni auto za gradjaru tokom 90ih a i ovako po autoputevima, presao 190k i napravio generalku. Poslije toga kolko je presao se ne zna, no ako valja motor nakon 10god stajanja upakovacu ga mog ili od 2 napraviti 1. To je ono sto zen rece ide to dok si mlad, ja sam mog pakovao sarafao al sve je to bio dozivljaj i zanimacija i usput stosta naucim
- Danas
-
Beli_Ninja je reagovao/la na komentar na temu:
ZM
-
Beli_Ninja je reagovao/la na komentar na temu:
ZM
-
-
Ta starija Hondina vodeno hladjena V2 masina je sa karburatorima , svaki cilindar ima svoj karb., i svaka glava motora ima pripadajucu bregastu osovinu i 3 klackalice (OHC), ako se pogleda idealan raspored ventila (2u.+1i.) logicno da je Honda isla na po dve svecice levo i desno simetricno rasporedjene ,gde se jedan par svecica pali istovremeno iz jedne bobine koja ima dva visoko-naponska izlaza odnosno kabla , prednost dve svecice po cilindru je u svakom slucaju +10% snage u odnosu na sistem sa po jednom svecicom i sa tim i manja potrosnja goriva , jednostavno receno nakon varnica put plamena sagorevanja smese je duplo kraci , samim tim je motor efikasniji .
-
Razumijem te u potpunosti ali šta tebi to znači što te ja razumijem kad ti nije od pomoći.....
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
pa masina bi vristala a auto ne bi ubrzavao, sasvim lako bi se primetilo da nije do masine no do prenosa msm da je sasvim logicno za zastavu kasne proizvodnje da pocne da se rastace i sa manje od 100K one masine iz zlatnog doba su jos trajale..... a to je dobrano pre 84-e sto mi ta cifra u glavi ..... nesto mi se cini da je moj kec bio nov te godine a realno .......... blok i klipovi jos nekako ali je sve ostalo bilo boze pomozi secam se da sam bregastu promenio na 16K, onda na 55K, onda stavio polovnu talijanku i bio miran dok nisam zamenio masinu oscilacionih ramena i lezajeva tockova i manzetni na poluosovinama ni sam ne znam koliko sam promenio al dobro, mladoludo, pun entuzijazma, pa sam jos nesto i naucio zato sad ne radim nista oko auta ostario i propao
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
Vezano uz pitanje Bogdan08, bez ljutnje i uvrede, postoji li mogućnost da je uzrok sporog ubrzavanja loš sklop kvačila/spojke/kuplunga ili kako se još viče? Ovo sa gorivom sam ja prvi put primjetio još krajem 90-ih, naime imao sam Opel Vectra-u A, i jedino je išla normalno na gorivo koje bih sipao u HR. Imali su i onaj Tifon, on je navodno imao najbolje gorivo u HR. Gorivo kod nas u BiH, Srbiji, CG je bilo osjetno lošijeg kvaliteta. Čak i kasnije, na Peugeot-u 406 i Citroen-u C6 (oba su dizelače) primjetio sam da mirnije rade, ne dime i bolje idu nego kad sipam gorivo kod nas, u neEU zemljama. Ne mogu se zakleti ali čini mi se da su i sva 3 auta mogla preći više km sa istom količinom goriva nego kad bi sipao kod nas. E sad šta rade, ne znam ali pretpostavljam da nam podvaljuju muda pod bubrege kao i u ostalim slučajevima.
-
Pratim ovog lika imao je zanimljive testove goriva.Da li je zimski dizel ili šta mada je meni na Nisu uvek bio lošji dizel od Mola.
-
mutayu je reagovao/la na komentar na temu:
DIY fluks pasta
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
Beli_Ninja je reagovao/la na komentar na temu:
DIY fluks pasta
-
Beli_Ninja je reagovao/la na komentar na temu:
DIY fluks pasta
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
a moze i cetkicom i krpicom i vatom
-
Lakiranje rastvorom kalafonijuma moze elegantno da se uradi airbrushem, najbolje vecim- suction feed tipom. Moze i da se upotrebi Izopropanol, bezbedniji je od nitro razredjivaca a dostupan je za kupovinu na litar u poslednje vreme.
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Zen Mod je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Ikaro je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
pa uvek je tu da obezbedi potpuno/ije sagorevanje za neke oblike kompresionog prostora je i neophodno elem, ja to laicki, imamo mi na forumu prave strucnjake za to ....... ali nemaju vremena za pisanije
-
Na taj način se najlakše obezbeđuje dovoljno velika količina smeše (ili samo vazduha ako je DI) ako je prečnik klipa mali. Zanima me čemu služi druga svećica? Po nekad je tu da u odrđenom položaju klipa baci varnicu koja služi za dopunako sagorevanje i time se dobija bolje iskorišćenje smeše.
-
Kako nanosiš taj rastvor?
-
E ovom je sad dosla ta kriza, mada mislim da i ranije nije bio spaseniji Majstori nece da rade jer tu kad krenes da uradis jedno vidis da ti usput fali drugo trece i otegne se. Za to vrijeme uradi golfa 4 5 i svega ima bukvalno na trafici. Majstora za vw kolko oces
-
Setih se kad smo imali keca, isao je dobro (uz odzavanje) do 100k, posle je poceo da se "zamara" ali smo ga vozili do 140k, kad se vec vukao. Druga stvar je sto kazes, majstore danas mrzi da se zezaju sa 101, vide da nema tu para, a ima posla...
-
Za njega je ideala kompresija 12 bara, to kad je ekstra stanje motora. Sve do 8 bara moze da prodje. Ako bude ispod 8 onda generalka Ako valjaju ti za 20e onda kupim i sam odradim. Samo skinem dovod goriva i kapu sa rszvodnika, pun gas i verglaj, na hladan motor ide za njega
-
sledeci put cu da kupim lancia 112.
-
Ја увек имам у једној бочици калофонијум растворен у нитро разређивачу. Довољно брзо се суши после употребе и за моје потребе није потребно прање. Давно сам DIY плочице на пертунаксу штитио од корозије, атмосферске приликом м дугог стајања, истим. Изгледа као да је плочица лакирата.
-
trebalo bi da meraci kompresije koji imaju svuda da se kupe rade posao ...... jedino je korisno proveriti merac, poredjenjem sa znano ispravnim manometrom, najlakse na kompresoru ene, prosta logika, ako je nazivna kompresija 8:1, onda ocekujes 8atm na meracu ako je skala u PSi, onda na netu nadji tablicu za konverziju e sad, gde iskustvo dolazi do izrazaja ........ koliku kompresiju ocekivati na hladnoj masini, koliku na toploj, koliko manje se smatra podnosljivo to iskustvo nemam, tj ne pamtim cifre od onomad; 90% stvari sam sam radio a za 10% sam imao ortaka koji je imao proper radionicu i know how, moje je bilo da slusam pametnijeg, koji lebac tako zaradjuje dosta stvari mozes da saznas iz service manuala; za keca nesto ne pamtim da li ima, ali preptostavljam da je na netu lako naci Haynes service/workshop manual za fiat 128; e, tu ces naci podatke za svaki sklop i podsklop koje su exploatacione granice ...... kad se smatra funkcionalnim a kad za generalku ili menjanje kako za kompresiju, tako i istrosenost karika, klipova, stublina itditd
-
Za kompresiju pitam strica mehanicara (popravljao je do sad sa mnom kocnice i vodenu pumpu....) al on odma ebo to nema sta to je kec ovo ono staro vako nako i sta dalje, tako i ostali Sad specifikacije kompresije znam, samo valjaju li icemu ovi manometri za 20e sto se svuda prodaju. Nije neka nauka to izmjeriti, od toga cu krenuti pa ako treba nove karike i lezajeve radilice pod uslovom da su stubline i klipovi ok. Dosta sam mu sam radio oko sredjivanja. Prepakovo tablu od stare skale, enterijer komplet sredio, fluide izmijenjao, instalaciju doveo u red i jos dosta stvari. Kad sam se za to mogo snaci nadam se da cu i oko ovoga nekako
-
ako je elektronac, onda je "samo" bitno potvrditi strobsokopom da je pretpaljenje korektno (verovatno postoji stelovanje pozicije senzora) stelovanje karba nema veze sa iber/jok iber; iber crevo je prikljuceno na komoru usisnog filtera, nema tu bilo kakvog uticaja na pritisak u toj komori jedino sto se desava - a zato se i praktikuje skidanje iber creva - kad krenu uljne pare zbog istrosenosti motora onda prlja filter i karb a kad dodje dotle da masina znacajno menja obrtaje zavisno da li je iber crevo napolju ili na mestu, onda znaj da je masina zrela za doooobar pregled nadji prvo nekoga da ti izmeri kompresiju ( ko ume da uradi, zna i koja je vrednost OK za tvoju masinu) ....... to je osnovni uslov da ocekujes bilo kakve (normalne) performanse
- Juče
-
Masa majstora odbija to i da radi, ja sam onako kontam se ja u to al opet nemam ja nesto iskustva oko karba i paljenja Neki vicu razvodnik stelovati stroboskopom neki na uho sad aj znaj sta je bolje. Kod mene je elektronac pa nemam briga oko platina. Generalno volim da je kod auta pod konac motor a ne da usput malo malo stani sarafaj al ko sto rekoh nemam iskustva oko toga a od ovih slaba vajda, za trap se natezo mjesec i po Probacu da mu vrnem iber, neki su imali izvucen pa vratili i motor proradi. Pitanje se postavlja dal je karb bazdaren ponovo nakon izbacivanja ibera, mada je rupa za nejga zacepljena
-
bice da je zec u ovom grmu dok sam imao keca sa original masinom, mogao sam da osetim kad mi se paljenje pomeri (iz bilo kog razloga) - za 1 stepen ihahaj kasnije, kad sam ubacio 1400 masinu, ta je imala razvodnik direktno na bregastoj, i vise nisam imao tu brigu ...... redovna kontrola zazora platina je resavala sve preventivno jbga, osnova dobro ustelovane masine je ...... da ima ko da ustela a kod te generacije prostih masina, sve je jednostavno ali dovoljno komplikovano da mozes napraviti razliku izmedju majstora i hohstaplera analogija - svi su smatrali da apenac trosi ko fica ............. sto i jeste bilo istina ....... jer je gro apenaca bilo toliko rastelovano da je stvarno trosio kao fica, a fice su uglavnom bile korektno nastelovane, sticajem niza okolnosti
-
Trenutno na sajtu 6 članova, 1 Skrivenih, 26 Gosta (Pogledaj celu listu)
-
Forumska statistika
9.1k
Ukupan broj tema447.7k
Ukupan broj objava -
Statistika članovȃ
-
Donacije - Donations
-
Poslednji statusi
-
Hi Zen Mod,· 1 komentar
Many thanks for uploading the ZIP archive with all the photos and plans — that was incredibly helpful!
I finally managed to access everything properly.
You’ve built a really great community here — congratulations and thank you again for your work!
Best regards from France,
Serge
PS : There's an error in my email address; here's the correct one: [email protected]
Please correct it in my account.
-
bez Žene , , javljam se , nhf , dina pes , slučajno , nick name , pojasnim ak treba , nis provokartor , pamtim nebitne stvari , a postajem senilec nhf . do sad smo si bili dobri· 4 komentara
-
Dobar dan,· 0 komentara
molim vas za kontakt gospodina Salaia. Prijatelju treba servis MC glave.
Pozdrav, Braca
-
Postovanje i srecni praznici,· 1 komentar
Koristim ovo vreme bez porodicnih obaveza, da Vam postavim pitanje i znam da imate odgovor.
Imam rft l 3702 u kutiji sa cetri njihova visokotonca.
Zbog prostora moram OB,
na ovom snimku vidim da OB radi perfektno sa jednim njihovim visokim.
https://www.youtube.com/watch?v=A1RzHyX1liE
Da li kod OB SPL ovog basa nije vise 99db sa prednje strane i da li bih onda mogao da koristim Philips AD 7063 kao drugi zvucnik.
Odgovor nije hitan,
Pozdrav,
Zvonko
-
Nije tolko bitno , ali ? onemogučeno mi je čitanje nekih poruka ? ! el , sam negde pogrešil , uključujuči mođane ? moglo bi biti ono "kao - ja sam ostao" ! . Ne ma tu zločestoče ! , ni jala ! i ino , sam osobna odluka . Glavno da smo uspješne osobe (uvjetno rećeno ) naši nasljednici ? Znam da bi prića u živo drugaćije izgledala , no ? sam pričamo , i izmjenjujemo iskustva itd ...· 5 komentara
-
Postovanje· 1 komentar
Da li ima neko sa vasim predpojacalom voljan da dodje do mene na probu, Cerak
u potrazi sam za istim koji bi mi se uklopio ,Imam Acoustic Invader snagasa i Fokus 160 kutije
Dobio sam preporuku na hifi forumu
pozdrav i hvala
Sinisa
-
Zahvaljujem se "CIKA BRKI", uz njegovu pomoc napravih ovo lepo pojacalo, SUPRAPHON na limundu 2000 i delovi 1200, dva parketa i parce lima, i veliko iznenadjenje kako lepo radi sa jbl 92 db.· 1 komentar
Svima pozdrav,
Zvonko
-
Posto ne mogu u temi Donacije,· 1 komentar
dao sam dao 30Eur za naš site, jer se ne vidi sa PayPal naloga
Pozdrav Miša
-
Pops N Cracks· 2 komentara
WWW.FACEBOOK.COM Pops N Cracks ist bei Facebook. Tritt Facebook bei, um dich mit Pops N Cracks und anderen Nutzern, die du kennst, zu...
-
https://www.facebook.com/profile.php?id=61552051791679· 1 komentar
Pops N Cracks
WWW.FACEBOOK.COM Pops N Cracks ist bei Facebook. Tritt Facebook bei, um dich mit Pops N Cracks und anderen Nutzern, die du kennst, zu vernetzen. Facebook gibt Menschen die Möglichkeit, Inhalte zu teilen und die Welt...
-
Dobar dan, moje postovanje,· 6 komentara
Da li znate ko ima na prodaju Nixie in-13 cevi?
Unapred hvala.
Pozdrav!
-
Pzd. Ja cu da pokusam da probam da rezem navoje u Al sa ovim. Normalno za cnc ali ja cu to da stavim na garaznu busalicu 700W ona stolna. Sa rucnu kao dewalt i baterija 4 A strah me da ne sjebem navoj u toku vracanje za to cu da probam nesto drugo.· 0 komentara
-
Imam izrezane elemente za nekakav Skyline difuser od stiropora. Ima li netko savjet s čime da ih polijepim? Ljepilo za drvo?· 2 komentara
Kad ukucam "Ljepilo za stiropor" dobijam samo rezultate vezane za građevinske radove.
-
Postovani,· 0 komentara
Zamolio bih za jedan info ako je moguce, samo da mi priblizno odredite zvucne domete jednog Apex predprojacala, model je bt40, na kp sajtu se prodaje vec neko vreme pa me interesuje u kojem zvucnom rangu je, neko poredjenje sa nekim poznatijim preampom, cisto informativnog karaktera...hvala unapred !!!!!
Srdjan
-
Nezgodan je bas jer je velika površina isijavanja.Ako napraviš,znaćeš valja li.· 1 komentar
-
; hm , evo nisam neuk , al nije me sramota pitati ! . ! smjestlio me u cc 10 m 2 , sam zvučnici , jel ? lowter , širokopojasni il ???· 4 komentara
-
Poštovani,· 2 komentara
da li imate još na prodaju štampanu ploču BatoMM sa svim pripadajucim elementima?
Sa poštovanjem,
Đula.
-
Da ne otvaram temu jer vjerojatno nisam kupac, a napraviti očito ne znam.· 1 komentar
Ali sam ljubopitljiv. Kakav je Hiraga Phono pre za MM sa ukupno 4 ECC83 lampe? Iz L'Audiophile magazine 1981. godine.
-
Postovani,· 0 komentara
mislim da sam negde na forumu naleteo da zelite da pravite Apex F40.
Ako sam dobro "naleteo" interesuje me kako stojite sa time.
Mislim da uskoro pocnem da pravim ovo pojacalo ali mi fale plocice.
Pozdrav Misa
-
Kovjanic » Mirko Lazic - M L acoustic
ima li neki link koji moze da se otvori i koji je aktivan ?· 1 komentar
koja je precizna adresa ML-a ?
-
Kolega pozdrav .Htedoh da te zamolim za pomoc ,naime radi se o zvucnicima cabasse sloope m4 koje si imao. Nude mi se pa htedoh da te pitam jel valjaju sta i koloko vrede da se plate. Meni traze oko 400e , da nije to malo puno za njih. Zanima me i koji je fazon zvuka , ima li basa dovoljno i da nisu nesto ostre - naporne za slusanje,to mi onda ne bi odgovaralo.Imam malo Zen pojacalo 2x10 wati u cistoj A klasi , trebalo biu da se matchuje dobro sa tim. Sta ti mislis , jel vredno to kupovine. Hvala ti unapred na odgovoru. Evo ti da imas i tel.....pozz· 0 komentara
063224113
-
-
Popularni članovi