Jump to content

NIXIE

Član
  • Content count

    2135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

NIXIE last won the day on May 18

NIXIE had the most liked content!

About NIXIE

Profile Information

  • Pol:
    Muško
  • Lokacija:
    Beograd
  • Zemlja:
    Serbia

Recent Profile Visitors

1152 profile views
  1. MJ15004/15003 kupujem

    Ma nije drama, radio je tako već neko vreme, to je jak tranzistor može mnogo da podnese ali sa većim hladnjakom. Pošto nema baš preveliki hladnjak onda se plašim da ne otkaže, a tada neće ni osigurač da spase izlazne. Zvučnici imaju DC protekciju, tu sam miran. Ako si koristio te tranzistore svi oni su max. 100V CE tako da napajanje ne bi smelo da ide preko +-50V, a toliko je i kod mene, koliko se sećam to je i neki preporučeni minimum za LEACH, za oko 80WRMS/8ma.
  2. Šta trenutno slušam . . .

    Sad teh videh, SONY zvučnici sa SEAS driver-ima. Šta bi sa onim OB si batalio načisto ili ti je je ovo rezervni hifi?
  3. Nigels Speed Controller

    To čudo generiše čist sinus 50Hz, tako ga znači regulišete, za sinhrone motore. Da pravimo oma veću verziju za pojačala par kW?
  4. MJ15004/15003 kupujem

    Nisam preterao, svi ostali izlazni (2kom. 15003 i 1kom. 15004) imaju struju baze 1,5-2,5mA za podešenu mirnu struju 70ma (upareni su približno, u pitanju je mali Leach sa samo jednim parom na izlazu). Ovaj 15004 što ne valja vuče stuju baze 20mA zato se greje kao lud drajver MJ15031 jer on je na oko 48v CE. Znači da 15004 ima hfe samo 3,5, nešto sa njim očigledno nije kako treba, dotrajalo to vremenom. Sve inače radi normalno, svira lepo, menjao sam emiterske otpornike sa onim MF što sam uzeo od Goše i tako sam slučajno primetio da se mnogo greje jedan driver u leru. Kad ukinem mirnu struju prestaje grejanje. Prvo sam mislio da osciluje, međutim nema ništa na osciloskopu sve čisto ko suza. Znači pojačalo radi, ali drajver ima uskoro da ispusti dušu pa reko da predupredim teži kvar. Našao sam kod Guje stare originalne Motorola, to mi treba. Zamenim sad ovaj jedan i uzmem još bar jedan par da imam u rezervi.
  5. MJ15004/15003 kupujem

    Ako misliš na one Češke, oni ti imaju mali hfe koliko se sećam. Meni je problem što taj MJ15004 koji hoću da menjam nije neispravan, nego ima mali hfe pa mi se nepotrebno greje jadan drajverski tranzistor. Zato hoću da stavim neki sa većim hfe da to sprečim. Mislio sam prvo da pojačalo osciluje, ali nije do toga nego 15004 vuče veliku struju baze. Kad smanjim mirnu struju prestaje grejanje drajvera, znači izlazni moram da menjam ali tražim isti takav, original Motorola NOS ili polovan sve jedno. Ako ne nađem takav imam novih parova MJ15024/15025 pa ću njih da stavim, nego me mrzi da menjam sva četiri izlazna zbog jednog faličnog.
  6. MJ15004/15003 kupujem

    Baš taj, u Reichelt-u kupljen 90-tih, ako ne nađem naručiću u RS components par novih. Kod naših prodavaca ne kupujem, oni drže lažnjake vidi se i po ceni. Nisam siguran za te u Vremeplovu?
  7. MJ15004/15003 kupujem

    Treba mi samo jedan komad MJ15004, ispravan, da nije fake i da ima solidan hfe. Može i korišćen, ne mora nov da bude, i onako mu ni parnjak nije nov. Treba mi jedan nov nekorišćen par MJ15004/15003 za rezervu, ali nije obavezno ovo prvo mi je mnogo bitnije i hitnije za jednu brzu popravku. Nadam se da ne tražim nemoguće?
  8. Step Up MC transformatori

    Trebalo je da tražiš mat crno, sjajno im nikad ne ispadne dobro. Probato.
  9. Zanimljive i smešne slike

    Ja, ja, es sieht aus wie dieses kabel. Samo da dodam, u Nemačkoj sam najmanje Nemaca video, sve naši, Arapi, crnci, Pakistanci, Poljaci, Česi i tako to.
  10. Čime se zanimam... (ovih dana )

    Tamo je i svlačionica za domaće crvena i onako dosta mala, svi su nekako na gomili, dok je za goste depresivno siva i duplo veća. To im je kao neka psihološka fora. Od 2012 su oni šampioni Nemačke neprekidno.
  11. High End Munich 2018

    Bilo mi zanimljivo, ipak je to motor 1.8l benzinac 120ks, takav troši 9-10l po gradu. Tojota je bila Prijus, košta kod nas oko 30.000 evrića, taksisti ih tamo kupuju dosta povoljnije imaju donaciju od države i ne plaćaju porez. Pošto je hibrid, nema tu puno baterija.
  12. Čime se zanimam... (ovih dana )

    Bajern muzej, ne znam ko ga je vozio, neko od njihovih osnivača ili tako nešto, zaboravio sam.
  13. High End Munich 2018

    Ako neko hoće da ide eventualno na neki ovakav sajam, moram da napomenem sledeće: 1. Prenoćište sa doručkom ne može da se nađe ispod 200 eur po osobi kad je neki veći sajam, inače je duplo jeftinije kad nema gužve. 2. Kad su sajmovi i slični događaji, praktično svi hoteli su popunjeni. 2. Taksi 36km košta 75-80 eur 3. Sve je jezivo skupo, dižu cene kad je gužva, otprilike je duplo skuplje u hotelima i restoranima, u hipermarketima je otprilike kao i ovde kod nas. 4. Dizel je malko jeftiniji nego kod nas. 5. Gužve u saobraćaju su neviđene, jednom nas je taksista molio da izađemo i nastavimo peške, ali nismo se dali izdržali smo do kraja (padala je kiša, inače možda bi i izašli). 6. Tojote hibridi koje voze neki taksisti troše 3,2-3,5l benzina na 100km po najvećoj gradskoj gužvi, veoma impresivno.
  14. Čime se zanimam... (ovih dana )

    Poseta Minhenu drugi dan, sajam IFAT. Nije baš audio sajam, ali to bih morao sam da platim.
×