Evo da i ja napisem koju o svom sistemu. Sistem ima radni naziv “Sumadijski Bluz” jer sam ga pravio na privremenom radu u Kragujevcu i predstavlja neku vrstu omaza studijskom zvuku 80tih i 90tih kao i domacim konstruktorima.
Zvucnici:
- Tannoy Superdual 12 drajver u 60L jako dampiranoj kompresionoj kutiji. Drajver ima izuzetno velike magnete i izuzetno je tezak (rekao bih preko 25kg). Koriscen je 90tih u “house of worship” instalacijama (crkve i pozorista) i u Tannoy Kingdom 18 modelu. Malo vise o tome u sledecem postu. Tannoy koristi eksternu pasivnu skretnicu koju je projektovao Nesa Napijalo. Ispod 100hz odziv prirodno pada 12db po oktavi.
- JBL 2235H 15” drajver u kopiji JBL 4507 kabineta (oko 140L). Kutija je vislja od originala da bi sluzila kao odgovarajuci stalak za Tannoy, a i da bi bas drajver bio dalje od poda. Dimenzije su u odnosu zlatnog preseka, sa istom unutrasnjom zapreminom kao orignalni JBL 4507. Svaka kutija ima 4x3" bas cevi radjene na strugu od tvrde plastike. To je radjeno da bi se sa unitrasnje ili spoljne strane cevi mogli koristiti americki vodovodni cepovi, a dodatno idealno pase domaca kanalizaciona kao nastavak ako je potrebno. Ovoga se prvo dosetio pokojni Zilch legenda lansingheritage sajta. Zatvaranjem rupa tune kutije se menja od 40hz (sve cetiri otvorene) do ispod 20hz (samo jedna otvorena) ili sva 4 zatvorena ko vole kompresiju. Skretnica je DSP aktivna. Trenutno zapusene dve gornje rupe sa unutrasnje strane, dsp-om namesten rez 80hz, 2nd order.
- Izrada kutija inspirisana je plavim JBL studio monitorima i Kinoshita Rey audio monitorima. Materijal je brezov sper, ukrucenja drvene grede, izolacija zidova tvrdi fiberglas i lio vuna. Obe kutije stoje na diskovima od sorbotana, odabranim za tezinu kutija, tako da prenosa vibracija izmedju JBL bas kutije i Tannoy kutije, kao i basa i poda skoro da nema. Stalak za bas kutij
- Visokotonac je RAAL 140-15D koji jos ceka da bude implementiran i skutijan.
Pojacala:..
- upper bas, srednji i visokoki pogoni lampas SE 6N7 – 300b, rad Duleta MML. Tango izlazni, papir u ulju i Mundorfi u napajanju, Hammond choci, Mundorf silver oil sprezni, 5U4G ispravljacica, bubinga drvo kutija. Dizajn stare skole, bez silicijuma. Izvorno bio 6SN7, bilo mi preveliko pojacanje za CD ulaz pa zamenjeno sa 6N7. Prednost je sto se bez ikakvih izmena moze koristiti 6j5 (elektricni ekvivalent polovine 6SN7) sto mi trenutno najvise odgovara.
- bas pogonjen Yamaha P2200, skretnica miniDSP balansirani sa linearnim napajanjem (kineski rippoff Studera)
Izvor/preamp
Audial GF DAC rad Pedje Rogica, baziran na NOS BB1704 radjenom za britansku kucu Gramophone, to je bio verovatno prvi na svetu NOS DAC koji potpuno podrzava async 24bit/192khz usb transfer. U DAC je ugradjen cermet shunt pasivni pot sa dva izlaza. DAC je usb povezan sa HP Thin Clientom na kome se vrti Daphile