LightMatic Napisano Februar 9 Share #2003 Napisano Februar 9 (izmenjeno) Meni je poprilično krivo što se nisam mogao "pružiti" za C6 benzinca, kad sam kupovao aktuelno vozilo i ako budem ikad više mijenjao auto, biti će benzinac, plinar, dizel može samo kao radno vozilo, paradno nikad više. Izmenjeno Februar 9 od LightMatic Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 9 Share #2004 Napisano Februar 9 heh, al da se obsetimo - Harry je kupio novog dizela LightMatic je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Februar 9 Share #2005 Napisano Februar 9 To je budućnost. A cena će da im skoči kad zabrane proizvodnju dizelaša. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Vix Napisano Februar 9 Share #2006 Napisano Februar 9 (izmenjeno) Meni samo nije jasno kako ce se dizeli provuci po evropskim gradovima. Evo vec od sledece godine u vecim gradovima u Francuskoj se nece moci voziti dizeli koji nisu Euro 5 ili 6. I to jos koju godinu, i cao Rudolfe. Prepoznaju se po obaveznoj nalepnici. Mislim- moze, ali placate 135 eura kaznu. Novi dizel moze da prodje, ali recimo Stilo JTD iz 2005-te - jok. Trenutno ni nemam auto, vozim se tramvajem, vozom (TGV je zakon). Ali ako/kad budem kupovao, dizel ni u snu. Najbolje bi bilo na metan, ali fabricki ima malo takvih (Fiat Doblo). Gradski busevi idu na metan. Boce su im na krovu. Koga ne mrzi da cita, evo ovde objasnjeno: Crit'Air clean air stickers - need to know for driving in France | RAC Drive WWW.RAC.CO.UK With the law change in France we explain what the 'Crit'Air' clean air stickers are, where they're used, how to get one and what happens if you don't P. S. I jos nesto. Pariz uvodi nove cene parkiranja za SUV ove (one koji su tezi od 1.6 tona). Za "obican" auto je 6 eura/sat, a za 'SUV" je 18 eura/sat. Pa izvol'te... Izmenjeno Februar 9 od Vix Aleks and LightMatic je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Februar 10 Share #2007 Napisano Februar 10 "FLEKSIMEN DOLAZI" Nepoznati muškarac brusilicom uništava kamere za merenje brzine na putevima: Zbog svog pohoda proglašen za modernog Robin Huda u zemlji WWW.BLIC.RS Muškarac iz Italije koji sebe naziva "Fleksimen" čini se da je postao najveći neprijatelj kamerama za merenje brzine na putevima, jer je na severoistoku zemlje, krenuvši u pohod na njih uspešno oborio čak... Mikorist je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Februar 10 Share #2008 Napisano Februar 10 pre 35 minuta, NIXIE reče "FLEKSIMEN DOLAZI" Nepoznati muškarac brusilicom uništava kamere za merenje brzine na putevima: Zbog svog pohoda proglašen za modernog Robin Huda u zemlji WWW.BLIC.RS Muškarac iz Italije koji sebe naziva "Fleksimen" čini se da je postao najveći neprijatelj kamerama za merenje brzine na putevima, jer je na severoistoku zemlje, krenuvši u pohod na njih uspešno oborio čak... Heroj, a ne zlocinac! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Februar 10 Share #2009 Napisano Februar 10 Vozačima heroj, vlastima zločinac. Sve kako treba. LightMatic je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano Februar 10 Share #2010 Napisano Februar 10 Vozio i plin, i benzin i zadnja dva sam na dizelu, i nije da nisam nezadovoljan zeldijem. Ipak, kada budem mogao da biram imajući dovoljno $$$, samo benzinac, i to samo atmosferac od 2000 ili više kubika Ned'o bog ono 0.9 Tci troklipna gofanca Još zamisli da ima start-stop Još gore hibrid! Plag in Plag in hibrid sa plinom i start-stop sistemom - pa kad voziš po gradu i kočiš na pešačkom, on u tom trenutku gasi motor, sila kočenja generiše struju da puni baterije, kada polaziš krećeš elektromotorom dok se u pozadini prebacuje sus motor sa plina na benzin da bi mogao da upali, pali se sus motor na benzin a gasi elektromotor, dok si već dao duži gas on prebacuje na plin, i eto ti ga sledeći pešački LightMatic and Vix je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
LightMatic Napisano Februar 10 Share #2011 Napisano Februar 10 (izmenjeno) Aleks, nije nam džabe isto prezime.... Izmenjeno Februar 10 od LightMatic Aleks je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Februar 10 Share #2012 Napisano Februar 10 (izmenjeno) Uvek i zauvek samo Dizel ! , za sada sam veoma zadovoljan sa 1.9l linijskim turbo motorom od 4 klipa i 110KS , ali ako iskoci zgodna prilika i dovoljno $$$ moze neki malo stariji svabski redni sestak dizel zapremine od 2,4 do max. 3 litre , turbo , obavezno da bude sa starom Bosch roto pumpom , nikako pumpa-dizna ili common-rail sistem brizganja , da ima dobar odnos snage motora u odnosu na tezinu vozila i da mi je jednostavan i jeftin za popravku i odrzavanje . Izmenjeno Februar 10 od BANAT Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Februar 11 Share #2013 Napisano Februar 11 Ma kakvi trotineti od benzinaca. Samo dizel. To ako je veliko i dovoljno jako sa TD na 2100-2200 obrtaja i tempomatom, na autoput 130km/h pliva kao ladja i prede kao macka 😁🤗 BANAT je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 11 Share #2014 Napisano Februar 11 Punto Classic benzinac je PCM1702 LightMatic je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Februar 11 Share #2015 Napisano Februar 11 U toj klasi, jedan mali dizel Polo. To ne trosi vise od 3-4 litra 😁 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dejanco32 Napisano Februar 11 Share #2016 Napisano Februar 11 (izmenjeno) Samo da ne bude alternativni pogon Izmenjeno Februar 11 od dejanco32 Aleks and LightMatic je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Vix Napisano Februar 11 Share #2017 Napisano Februar 11 Bez obzira sta ko voli, realno je sada dosta tesko napraviti najpametniji izbor. U mom slucaju, dizel otpada. I da hocu, ne moze tu gde zivim. Dakle ostaju benzinci i elektro. Ironija je sto su u zadnjih 10 tak godina proizvodjaci uveliko promasili sa benzincima. Ovi mali turbaci su uglavnom tesko djubre. Evo recimo protiv Renoa u Francuskoj je podneta kolektivna tuzba zbog 1.2 Tce motora koji su crkavali i nakon 50k. Ni Pezoov 1.2 trocilindras nije mnogo bolji. Ironicno, ispada da je najbolji benzinac Fiatov kilavi 1.4 S'druge strane, i da imam kinte, hibrid/elektro ne bih kupio. Mozda nakon par godina, kada sazri tehnologija, i kada baterije budu bez litijuma u sebi. Kad se sve sabere i oduzme, ispada da je Fiat Multipla na metan najbolji auto. Ali, ubise ga ko Dodoa... LightMatic je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Gorfili Napisano Februar 11 Share #2018 Napisano Februar 11 8 hours ago, BANAT said: obavezno da bude sa starom Bosch roto pumpom Tu ima caka. Današnji dizel je drugačiji u odnosu na period kada su se proizvodile ove pumpe. Mnogo je suvlji i kvari ih.. zika je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Februar 11 Share #2019 Napisano Februar 11 Samo nam mehanička pumpa još fali, ne ponovilo se… Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Februar 11 Share #2020 Napisano Februar 11 Bio je nekada davno i mehanički injection za benzince (Kugelfischer) koji je radio čak sekvencijalno ubrizgavanje za razliku od K(E)-Jetronic-a koji ga je nasledio (kontinualno ubrizgavanje, isto praistorija, imao je čak i mehanički protokomer). Isti je odnos mehaničke Bosch pumpe i modernog CR dizela, kao i Kugelfischer i modernih direktnih ubrizgavanja na benzincima. To mogu samo nostalgičari da vole i majstori koji to razumeju, a nisu dobacili da shvate moderne sisteme. Kao kad bi danas rekao da je pisaća mašina “real time printer” i da je zato bolja od lasera u boji. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Gorfili Napisano Februar 11 Share #2021 Napisano Februar 11 5 minutes ago, gluv_i_udaren said: Isti je odnos mehaničke Bosch pumpe i modernog CR dizela Sve ima mane i prednosti.. Stare mehaničke pumpe bile su pouzdanije i dugotrajnije, novi sistemi su ekonomičniji i efikasniji... Kako ko nađe balans u svemu tome, prema subjektivnim prioritetima. Mada mislim da ova prva opcija jednostavno više nije moguća.. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Februar 11 Share #2022 Napisano Februar 11 Sa stanovišta pouzdanosti takođe nisam siguran… Moderni CR pređu uglavnom 300-400k pre nego što počnu kvarovi na sistemu ubrizgavanja. Ima izuzetaka, naravno Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NenadNR Napisano Februar 11 Share #2023 Napisano Februar 11 Trenutno najbolje sto postoji za ne previše para su neki solidno napravljeni 2.0 turbo benzinci sa 300-400 ks. Tu dizeli jednostavno nemaju šta da traže. Razlika u potrošnji je sada mala, a performanse i mogucnosti za unapredjenje su znacajno bolje kod benzinskih motora. Za nešto više novca može se dobiti motor sa dovoljno velikim turbokompresorom za rad na punom opterecenju. Da bi se eliminisala turbo rupa zbog velikog turbokompresora dodaje se elektro kompresor ili hibridni turbokompresor. MGU-H u F1 terminologiji. Ko ima malko više novca novi 911 će da bude mnogo dobar. Vix je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
LightMatic Napisano Februar 11 Share #2024 Napisano Februar 11 pre 8 časa, shonne reče prede kao macka Prehlađena mačka shonne, dejanco32 and Vix je reagovao/la na ovo 2 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah