Jump to content

NenadNR

Član
  • Broj sadržaja

    13
  • Na DiyAudio.rs od

  • Poslednja poseta

Informacije Profila

  • Zemlja:
    Serbia

Skorašnji posetioci profila

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

NenadNR's Achievements

Tu je, malo gleda-malo piše

Tu je, malo gleda-malo piše (4/9)

11

Forumska reputacija

  1. U arerospace industriji I auto-moto sportu vecina kablova je spojena krimpovanjem. Prvi razlog je velika verovatnoca da usled vibracija kabel pukne nesto pre zalemljenog spoja. Drugi razlog je sto je dosta lakse napraviti kvalitetan krimpovan spoj nego zalemljen. Na ozbiljnim trkackim automobilima ne postoji ni jedan zalemljen kabel.
  2. Kupovao sam dosta aerospace kablova I konektora za instalacije na trkackim automobilima. Na ebay-u moze dosta toga da se nadje po niskim cenama. Nisam probao za audio ali kvalitet je ozbiljan sto se tice izrade I upotrebe. Od sildovanih kablova ima milspec M27500. Postoje kalaisani, posrebreni I hromirani. Moze se po drugom delu oznake videti koji je ali ne znam sad napamet. Zgodna stvar je I solder sleeve za spajanje silda. Obicni kablovi su M22759 ili Raychem 44 I 55. Kalajisani su I cesto imaju plavi najlon ispod izolacije da bi se lakse videlo ako se osteti. Najbolji termobuzir je Raychem DR-25. Materijal je potpuno drugaciji od standardnih termobuzira. Gumen je I ostaje elastican posle skupljanja. Raychem pravi I kvalitetne 3x I 4x termobuzire sa lepkom unutra I boot termobuzire za konektore. Konektori I spojevi se ovde rade iskljucivo krimpovanjem. Zanima me kakva su iskustva sto se tice zvuka krimpovanje u odnosu na lemljenje?
  3. Verujem da dobro rade ali cena ovih konektora je veca od Deutsch AS Mini konektora koji se koriste u F1. http://www.is-motorsport.com/products/connector/usa/AS_Mini_Series.html Delovi za avione i auto-moto sport su skupi ali tu visa cena skoro uvek donosi veci kvalitet. Sa druge strane cene audio opreme su bas porasle, a pitanje je koliko se i sta dobije.
  4. Predstavio bih jedan zanimljiv automobil na kome sam imao zadovoljstvo da radim. Klio u klasi E1-2000 koga je napravio Zoran Kastratovic od delova Lagune Supertouring iz Britanskog turing sampionata. Motor je Sodemo atmosferski radne zapremine 2 litre i 320 ks na 9000 o/min. ECU je Marelli SRT. Bilo je dosta posla oko kalibracije motora. Pun gas je lako namestiti ali izlasci iz krivina su problematicni da se iskontrolise motor. Zamajac ne postoji i sve rotacione mase su minimalne. Menjac je Hewland sekvencijalni za koji smo napravili uradi sam pneumatski paddle shift sistem. Ima jos dosta zanimljivih stvari na autu pa mogu detaljnije o necemu ako nekog zanima. Automobil je sada u Nemackoj gde se vozi na brdskim trkama. Nova igracka je RML Cruze WTCC sa kojim je Ivan Miler osvojio sampionat 2011. godine.
  5. NenadNR

    JBL S3100

    Ovi zvucnici su 6 oma. Kako to ide sa lampaskim pojacalima koja imaju izlaze za 4 i 8 oma? Linearno napajanje sam planirao svakako, a za spdif cu se vec snaci.
  6. NenadNR

    JBL S3100

    Guzva na poslu ko u najboljim danima pa ne stizem da se zanimam problematikom. Bogati u krizi postaju jos bogatiji pa kupuju skupe automobile. Procitao sam mozda i sve teme na tom forumu o S3100. Vecinom se govori o samim zvucnicima, a redje o ostatku sistema. Kao sto je ovde vec napisano preporucuju se push pull lampe. Naleteo sam na oglas za Trafomatic Audio - Elegance Evolution + Evolution Line One. Da li bi ovo moglo da odgovara? DAC je Pro-Ject Pre Box S2 Digital. Probacu sa nekim kvalitetnijim USB kablom da vidim da li ce pomoci protiv frizidera.
  7. NenadNR

    JBL S3100

    Hvala svima na odgovorima. Prvi fajl nisam imao. MKII ima i aktivnu skretnicu koliko sam video. 2405 su preskupi i svi su alnico. Pozajmicu 2402 da vidim sta se desava ali prvo moram da kupim pojacalo. Pojacalo moze i integralno i pre + izlazno. PL verujem da bi najbolje zvucao ali je i solidno najskuplja opcija uz odgovarajuce predpojacalo. Za PL i vecinu ostalog moram da sacekam da se otvore granice. Ne bih bez slusanja da kupujem. Hegel je najjednostavnija opcija. Odlicno integrisano pojacalo sa DAC-om. Spojim kablove i to je to. Parasound-om su po Amerikama prezadovoljni. Jeftinija opcija koja bi mogla da iznenadi. Softone jedino da porucim iz Japana. Od lampi bih voleo da probam neku GM70 varijantu. To bi bilo zanimljivo za napraviti ako ne izginem usput. Imam i jedan dosadan problem. Kad se ugasi frizider ponekad se prekine se zvuk pa moram da restartujem DAC. Laptop nije na punjacu, DAC se napaja preko USB kabla. Pojacalo sam setao po uticnicama u stanu ali ne pomaze. Sta ciniti?
  8. NenadNR

    JBL S3100

    Jos od kad sam prvi put cuo i video S2600 u Radix-u postoji zelja da nabavim takve zvucnike. Proslo je poprilicno vremena ali bolje ikad nego nikad. Gledao sam na Hifishark-u sta ima zanimljivo, vise iz dosade nego sto sam planirao da nesto kupim. Pojavio se oglas za s3100 i eto ih kod mene. Stigli su u poslednjem momentu pred zatvaranje granica. Potrebna mi je pomoc oko par stvari. Prva je naravno pojacalo. Zeleo bih nesto da napravim, a dok se to ne desi kupio bih neko pojacalo pa mi je potrebna preporuka za oba. Koliko sam pratio cene skupljih polovnih komponenti su dosta pale pa je pravo vreme za kupovinu. Od pojacala trenutno na oglasima deluju mi zanimljivo Pass X250.5, Hegel H360 i Parasound A21. Vidim da se dodavanje (super) visokotonca u vecini slucajeva pokazalo dobro. Na S3100 su uglavnom stavljani 2405. Mogu brzo i jeftino da nabavim za probu 2402 i 2404H. Da li to vredi probati i sta uzeti? Ne mora biti JBL. Originalne dijafragme za 2426H drajver nisu skupe pa je pitanje ima li svrhe to menjati ili ne dirati?
  9. Slazem se. Kocnicama se bavim samo na trkackim automobilima gde je blokiranje tockova i dalje redovna pojava.
  10. Naleteh na ovo pa da probam da doprinesem. Mora da se nacrta. Prvi slucaj je blokiranje prednjih tockova. Trenje klizanja je dosta manje od trenja kotrljanja tako da kocenje vecim delom preuzimaju zadnji tockovi . Ukoliko dodje do zakretanja vozila javlja se moment kao posledica sprega sila inercije vozila i kocenja zadnjih tockova. U ovom slucaju taj moment ima suprotan smer od smera zakretanja vozila i tezi da ispravi vozilo. To je razlog zasto pri blokiranju tockova vozilo nastavlja da ide pravo. Uz ABS i vestog vozaca moguce je skretanje vozila i pri jakim kocenjima. Drugi slucaj je blokiranje zadnjih tockova. Pri zakretanju nastali moment ima isti smer kao i zakretanje vozila. To dovodi do povecanja ugaone brzine zakretanja vozila i dosta opasne situacije. Pri vecim brzinama vest vozac koji brzo mota volan ce se mozda i izvuci ako ima dovoljno mesta ali prosecan vozac tesko. Vezano za ovo jako je opasno pri nizim temperaturama staviti zimske gume samo napred.
  • Trenutno na sajtu   0 članova, 1 Skrivenih, 97 Gosta (Pogledaj celu listu)

    • There are no registered users currently online
  • Forumska statistika

    8.6k
    Ukupan broj tema
    410.5k
    Ukupan broj objava
  • Statistika članovȃ

    2756
    Svi članovi
    3371
    Najviše na sajtu
    Ferval
    Najnoviji član
    Ferval
    se pridružio
×
×
  • Kreiraj novo...