Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Napisano (izmenjeno)

Meni je poprilično krivo što se nisam mogao "pružiti" za C6 benzinca, kad sam kupovao aktuelno vozilo i ako budem ikad više mijenjao auto, biti će benzinac, plinar, dizel može samo kao radno vozilo, paradno nikad više.

Izmenjeno od LightMatic
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Napisano (izmenjeno)

Meni samo nije jasno kako ce se dizeli provuci po evropskim gradovima. Evo vec od sledece godine u vecim gradovima u Francuskoj se nece moci voziti dizeli koji nisu Euro 5 ili 6. I to jos koju godinu, i cao Rudolfe. 

Prepoznaju se po obaveznoj nalepnici. Mislim- moze, ali placate 135 eura kaznu.:laugh1tooht:

Novi dizel moze da prodje, ali recimo Stilo JTD iz 2005-te - jok.

Trenutno ni nemam auto, vozim se tramvajem, vozom (TGV je zakon). Ali ako/kad budem kupovao, dizel ni u snu. Najbolje bi bilo na metan, ali fabricki ima malo takvih (Fiat Doblo).  Gradski busevi idu na metan. Boce su im na krovu. 

Koga ne mrzi da cita, evo ovde objasnjeno:

WWW.RAC.CO.UK

With the law change in France we explain what the 'Crit'Air' clean air stickers are, where they're used, how to get one and what happens if you don't

P. S. I jos nesto. Pariz uvodi nove cene parkiranja za SUV ove (one koji su tezi od 1.6 tona). Za "obican"  auto je 6 eura/sat, a za 'SUV" je 18 eura/sat. Pa izvol'te... 

Izmenjeno od Vix
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

WWW.BLIC.RS

Muškarac iz Italije koji sebe naziva "Fleksimen" čini se da je postao najveći neprijatelj kamerama za merenje brzine na putevima, jer je na severoistoku zemlje, krenuvši u pohod na njih uspešno oborio čak...

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 35 minuta, NIXIE reče
WWW.BLIC.RS

Muškarac iz Italije koji sebe naziva "Fleksimen" čini se da je postao najveći neprijatelj kamerama za merenje brzine na putevima, jer je na severoistoku zemlje, krenuvši u pohod na njih uspešno oborio čak...

 



Heroj, a ne zlocinac! :D :matrix002:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Vozio i plin, i benzin i zadnja dva sam na dizelu, i nije da nisam nezadovoljan zeldijem.

Ipak, kada budem mogao da biram imajući dovoljno $$$, samo benzinac, i to samo atmosferac od 2000 ili više kubika :Viannen_loungelizard:

Ned'o bog ono 0.9 Tci troklipna gofanca :bad:

Još zamisli da ima start-stop :bad: :bad:

Još gore hibrid! Plag in :bad: :bad: :crying:

Plag in hibrid sa plinom i start-stop sistemom - pa kad voziš po gradu i kočiš na pešačkom, on u tom trenutku gasi motor, sila kočenja generiše struju da puni baterije, kada polaziš krećeš elektromotorom dok se u pozadini prebacuje sus motor sa plina na benzin da bi mogao da upali, pali se sus motor na benzin a gasi elektromotor, dok si već dao duži gas on prebacuje na plin, i eto ti ga sledeći pešački :bad: :bad: :crying: :rofl:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Uvek i zauvek samo Dizel ! , za sada sam veoma zadovoljan sa 1.9l linijskim turbo motorom od 4 klipa i 110KS , ali ako iskoci zgodna prilika i dovoljno $$$ moze neki malo stariji svabski redni sestak dizel zapremine od 2,4 do max. 3 litre , turbo , obavezno da bude sa starom Bosch roto pumpom , nikako pumpa-dizna ili common-rail sistem brizganja , da ima dobar odnos snage motora u odnosu na tezinu vozila i da mi je jednostavan i jeftin za popravku i odrzavanje .

Izmenjeno od BANAT
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Bez obzira sta ko voli, realno je sada dosta tesko napraviti najpametniji izbor.

U mom slucaju, dizel otpada. I da hocu, ne moze tu gde zivim. Dakle ostaju benzinci i elektro. Ironija je sto su u zadnjih 10 tak godina proizvodjaci uveliko promasili sa benzincima. Ovi mali turbaci su uglavnom tesko djubre. Evo recimo protiv Renoa u Francuskoj je podneta kolektivna tuzba zbog 1.2 Tce motora koji su crkavali i nakon 50k.

Ni Pezoov 1.2 trocilindras nije mnogo bolji.

Ironicno, ispada da je najbolji benzinac Fiatov kilavi 1.4 :)

S'druge strane, i da imam kinte, hibrid/elektro ne bih kupio. Mozda nakon par godina, kada sazri tehnologija, i kada baterije budu bez litijuma u sebi.

Kad se sve sabere i oduzme, ispada da je Fiat Multipla na metan najbolji auto. :laugh1tooht: Ali, ubise ga ko Dodoa... 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Bio je nekada davno i mehanički injection za benzince (Kugelfischer) koji je radio čak sekvencijalno ubrizgavanje za razliku od K(E)-Jetronic-a koji ga je nasledio (kontinualno ubrizgavanje, isto praistorija, imao je čak i mehanički protokomer). Isti je odnos mehaničke Bosch pumpe i modernog CR dizela, kao i Kugelfischer i modernih direktnih ubrizgavanja na benzincima.

To mogu samo nostalgičari da vole i majstori koji to razumeju, a nisu dobacili da shvate moderne sisteme.

Kao kad bi danas rekao da je pisaća mašina “real time printer” i da je zato bolja od lasera u boji.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

5 minutes ago, gluv_i_udaren said:

Isti je odnos mehaničke Bosch pumpe i modernog CR dizela

Sve ima mane i prednosti.. Stare mehaničke pumpe bile su pouzdanije i dugotrajnije, novi sistemi su ekonomičniji i efikasniji... Kako ko nađe balans u svemu tome, prema subjektivnim prioritetima. Mada mislim da ova prva opcija jednostavno više nije moguća..

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Trenutno najbolje sto postoji za ne previše para su neki solidno napravljeni 2.0 turbo benzinci sa 300-400 ks. Tu dizeli jednostavno nemaju šta da traže. Razlika u potrošnji je sada mala, a performanse i mogucnosti za unapredjenje su znacajno bolje kod benzinskih motora. 
Za nešto više novca može se dobiti motor sa dovoljno velikim turbokompresorom za rad na punom opterecenju. Da bi se eliminisala turbo rupa zbog velikog turbokompresora dodaje se elektro kompresor ili hibridni turbokompresor. MGU-H u F1 terminologiji.

Ko ima malko više novca novi 911 će da bude mnogo dobar.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...