Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Teoretski, najbolja bi kombinacija bila kupiti Ducato (za firmu/posao) koji mi se nudi za tričavih 4k€ a Modusa ne dirati. To bi jedino iziskivalo da Ducato bude firmin auto i stoji u dvorištu kad se ne vrši prenošenje većeg tereta.

Gledao i probao Volvo "V" serije, međutim ni tamo visina unutar tovarnog prostora nije nešto impresivna, štaviše, Modus je tu bolji. Njemu zapravo nedostaje dubine prtljažnog prostora. Tu karavani imaju prednost. Kod karavana je s druge strane problem što su uglavnom poprilični niski a ja stanujem u "ruralnom" delu pa se sećam kad sam vozio Lagunu, napadao prvi ozbiljniji sneg a meni devet puta napred pa rikverc da uhvatim zalet da dođem na vrh prvog malenog brežuljka u ulici. Lanci ništa tu ne pomažu jer je podloga rastresita i nizak auto koji nalegne dnom na navejani nanos snega samo kopa dublje rupe ako se izvrte točkovi. Žena je u isto vreme sa Twingom izrikvercovala i ode. Samo tako. Pride su karavani uglavnom bliže 5 metara ili skoro 5 što čini parkiranje u centru problematičnim. Pogotovo zimi.

Pošto je sada očigledno da ona priča iz 2006 da će "za dve do tri godine biti vodovoda, kanalizacije a odmah zatim i asfalta" bila samo priča za malu decu pred spavanje, a posao sve više i sve češće zahteva da se prevoze kabastiji komadi (metalne konstrukcije izuzetno sklone koroziji - krovni nosač tu ispada kao opcija) gledam u pravcu vozila koje je dovoljno visoko postavljeno od tla, sveukupne dužine u reonu do cca 4,5m, pozamašne unutrašnje visine kabine u tovarnom prostoru, ali i dovoljno robusno da leti povuče prikolicu sa teretom i naravno, u skladu sa svim tim i u odnosu na sve to, relativno ekonomično, i ako je moguće da se koristi i za porodična putovanja. Krajnje nezgodni zahtevi i negde mora da se strada. Došao sam do zaključka da ako dobijem visinu od tla, visinu unutar kabine, pozamašan prtljažni/tovarni prostor, dovoljno snage za vuču, ekonomičnu potrošnju, onda bemliga, to moram da iskijam u ceni vozila... Svi tzv crossoveri su tu negde ali mi Yeti deluje kao najkomfornija mazga koja ispunjava ama baš svaki od ovih zahteva.  4x4 samo može da malo poveća potrošnju i cenu u kupovini i nije uslov, ali itekako dobrodošla opcija ako se uklopi u budžet...

 

Dakle, Modusa ne prodajem zato što ne valja nego život ide svojim tokom i moram da budem spreman da budem praktičan i da se prilagodim, nekako...

 

http://renault.rs/cars/NoviKangooExpress/overview.html?gclid=CKum-YOnzsgCFSQHwwodkf0Gzg

 

Naravno, pogledaj stariju verziju.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Eventualno gledaj Fiat Multipla. Nje 4x4, ruzan je, ali jako praktican auto. Vas troje moze lepo da sedne npred a pozadi onda imas mesta vise nego u pickup-u. Samo je caka da nadjes ocuvan primerak. Ako ga nikada nisi vozio, nadji neki bar za probu. To je auto koji se voli na drugi pogled...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ne znam, meni se modus svidja generalno posto je stvarno lepo kabast da svasta stane unutra, ali 24k e za to moze da da samo bolesnik ili neko ko ima ludu zenu koja se fiksirala na zuti modus sa crvenim tufnama ili ce da mre. otherwise, ta cena je nonsense, moja astra karavan od 150 dizel konja, blokadom u 6 brzini na 4000 obrtaja pri brzini od 220km/h, sa panorama staklenim krovom, parking senzorima, grejanjem sedista, sport rezimom voznje i svim drugim pizdarijama koje mozes da zamislis sem koznih sjedala je bila 25k nova. stvarno ne vidim nacina da se ove dve stvari porede.

 

yeti sa 1.2 TSI motorom je kljuc u ruke bio 13k, ne znam da li je to i dalje cena kod uvoznika. merkao da ga apim.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

yeti sa 1.2 TSI motorom je kljuc u ruke bio 13k

 

Ja sam našao potencijalnu žrtvu, sad je pitanje da li će se završiti na obostrano zadovoljstvo ili ću nastaviti da čeprkam.

 

Elem, 1.2 Yeti na papiru deluje impresivno. S druge strane, 1.2 motor i pored svih konja koje ima, ipak nije zamišljen da se ozbiljnije mrcvari na duge staze. Isto tako ni Modus. Tu je i "slaba" tačka Dusteru. 1.5dci motor je fantastičan (rekao bih iz ličnog iskustva) ali se i pored toga itekako oseća razlika između vožnje u prazno i sa 4 odrasle osobe u kolima. Namesto te 3 dodatne osobe nakačiti prikolicu od 200kg sa teretom od još 200kg i eto belaja na duže staze.

Zato i ozbiljno razmatram dvolitarski (dizel) motor pa još ako upadne i pogon 4x4 (6 stepeni prenosa)... Najveći mi problem što još nisam zatvorio finansijsku konstrukciju da se to i pokrije...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa uzmi Fiat Multiplu. Nije skupa, jak i proveren motor 1.9 jtd. Nadji neki solidan primerak bar da probas, pa iznesi utiske...

P.s. S'obzirom na to koliko mesta dobijes kada oboris zadnja sedista, prikolica ti nece ni trebati, a napred sednete troje (ima tri sedista napred i tri pozadi) :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja sam našao potencijalnu žrtvu, sad je pitanje da li će se završiti na obostrano zadovoljstvo ili ću nastaviti da čeprkam.

 

Elem, 1.2 Yeti na papiru deluje impresivno. S druge strane, 1.2 motor i pored svih konja koje ima, ipak nije zamišljen da se ozbiljnije mrcvari na duge staze. Isto tako ni Modus. Tu je i "slaba" tačka Dusteru. 1.5dci motor je fantastičan (rekao bih iz ličnog iskustva) ali se i pored toga itekako oseća razlika između vožnje u prazno i sa 4 odrasle osobe u kolima. Namesto te 3 dodatne osobe nakačiti prikolicu od 200kg sa teretom od još 200kg i eto belaja na duže staze.

Zato i ozbiljno razmatram dvolitarski (dizel) motor pa još ako upadne i pogon 4x4 (6 stepeni prenosa)... Najveći mi problem što još nisam zatvorio finansijsku konstrukciju da se to i pokrije...

 

oš sx4 il nećeš? 1600cc 120ks, 4x4, jeftino održavanje...7000e...može cenjkanje

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

stein, nema veze na koje staze mrcvaris 1.2 TSI. taj motor ima svoje limite u smislu snage i toga sta stvarno moze da potegne. pun yeti sa ljudima i prtljagom tesko. a i naravno posle 1.5dci motora trebaces jedno 150 benzinskih konja za slican komfor voznje, ali naviknes se. vozi to jedan moj drugar sa jetijem i 105KS je sasma dovoljno za grad i sve prilike i situacije. na autobanu vozis kako bog zapoveda.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Gledao SX i nešto me nije "kupio". Da menjam Modusa za novije vozilo, uzeo bih Modusa 2012. Da menjam Modusa za alternativnu varijantu (nešto drugačije) onda bi možda SX i bio zanimljiva opcija ali onda opet ne bih gledao u benzinca (iskvarila me mala potrošnja od max 5 litara pa to ti je :) )

Inače, SX je na drugom mestu na ovom spisku najbolje opcije za kupovinu polovnih krosover vozila: http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/87487/best-used-crossovers

Gledam u nešto jasno definisano a od japanaca tu bi upala Toyota RAV ali onda mi se Škoda opet više dopada. Ford Fusion sam eliminisao još u procesu traženja alternative za Modusa. Malo toga nisam uzeo u obzir...

 

Mozda nadje mogcnost za direktnu zamenu + doplatu i to je to...

 

Prodavac Škode u koju sam uperio pogled je spreman da uradi (neku) menjažu ali nije čovek znao ni da postoji auto koji se zove "Modus" ... S jedne strane, treba mu novac, s druge strane, treba mu i auto. Pošto je njegov auto značajno i noviji i skuplji, a moj relativno dobra ponuda za relativno dobru cenu (samo 4 felne + 4 nove zimske gume vrede 500€) možda i nešto bude...

Ali isto tako možda ne bude ništa. Ovo sada više ne zavisi od mene. Slikali Modusa i poslali slike pa će se videti...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa uzmi Fiat Multiplu. Nije skupa, jak i proveren motor 1.9 jtd. Nadji neki solidan primerak bar da probas, pa iznesi utiske...

P.s. S'obzirom na to koliko mesta dobijes kada oboris zadnja sedista, prikolica ti nece ni trebati, a napred sednete troje (ima tri sedista napred i tri pozadi) :)

 

+1 ko može da prežali izgled.

 

Elem, prijateljica vozi istu 1.9 naftarica pa sam je ganjao malo na moru. Soba na točkovima, prostrana i pregledna za ne poverovati (prozori do lakta kad se sedne), pretinaca i pregradaka pun kufer po kolima a može i jako lepo da povuče kad treba. Dizajneri su se potrudili oko sitnica do te mere da čak na kvakama ima gumene odbojnike da se ne grebu vrata al su imali i taj čudan smisao za estetiku.

 

U pitanju je Multipla model "Ivan Bosiljčić" s onim razrokim farovima pri šoferki. Auto je ko javna kuća, strava ti u njemu al blam kad izlaziš.

 

E da, ako se dobro sećam i nisam neš pobrko, kod Multiple postoji neki zajeb za kuku, al se ne sećam šta...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa ja celo vremecpricam da ljudi beze od Multiple samo na osnovu spoljnog izgleda. Zato se taj auto Mora provozati da bi mogli suditi o njemu. A sto se kuke tice, ma nece mu ni trebati :)

P.s. A garant je duplo jeftinija od Yeti-ja

Al dobro, svako bira sta mu se svidja..

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jedan moj poznanik  ima Multiplu na metan. (fabrički metan ili  aftermarket, nisam siguran).Službeno-privatno  vozilo kao što tebi treba.

Džabe vožnja, jeftinija i od plina. A ogroman prostor u njemu. E sad ko i svaki FIAT, puno neke škriputave i lomljive plastike.  I ružan  brate.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...