Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Megane...uh...

Nisam nešto posebno kompetentan da komentarišem taj auto, ali mogu da prenesem par iskustava iz prve ruke.

Provozao sam 1,5dci, 1.9dci i 1.6 benzinca.

Benzinac je imao oko 20000 km na satu.

Moje mišljenje je da je to solidan auto, udoban, (relativno) lep i ne nešto naročito upravljiv (izuzev naravno sportskih verzija).

1.9dci je definivno najprikladniji motor za njega. 1,5dci je dosta bučniji i slabiji.

Ono što me posebno nervira kod megana II je kvalitet unutrašnje plastike, posebno na ručkama na vratima. Svaki koji ima preko 50k-60k ima izljuštenu plastiku na ovim mestima.

Drugo, imam utisak da je svaki koji je imao preko 150000km na satu bio nekako "razlokan".

1.6 benzinac je zato bio utegnut ko praćka i stvarno je odavao osećaj sigurnosti i udobnosti.(moguće je i da dizeli pre razglave karoseruju kod megana)

U vožnji je dovoljno mekan, a 1.9dci ide ko metak. Mislim da ćeš se posle modusa malko razočarati u udobnost pošto mi se čini da megane nije nešto naročito udobniji. Megane 3 je zato konjska zaprega u poređenju sa dvojkom glede udobnosti...

Ono što mu naravno ne mogu oprostiti je idiotski gepek i po meni je karavan mnogo bolja varijanta.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Hvala na mišljenju i prenetim iskustvima :)

 

Što se onog dela "ide kao metak" tiče, da mi je to iole važno, kupio bih Mini Cooper-a (ne za ove pare, jašta) a karavan mi je definitivno prevelik za drndanje po gradu gde vozim 90% vremena, a ko je bio u Subotici dovoljno puta, zna da je prosek u gradu ispod 30kmh, parkinzi idiotski postavljeni i dimenzionisani ako imaš auto duži od 4.5m...

Rekoh već, da se može birati, pre bih odabrao 1.6L verziju, ali ovde je reč o kompromisu* ( kompromis = malo je6eš, malo naje6eš) gde se manji auto menja većim za manje-više iste pare u procesu kupovine... U jednom momentu, gledajući cene pristojnih kandidata sa etiketlom "Twingo" pade mi na pamet da je ipak manje glupo kupiti komfornu fotelju nego drvenu klupicu, za iste pare... I tako je kriterijum izmešten na najstarije godište 2003, zapremina motora do 1.6l, ne više od 110KS, max 100.000km, nelupan, u full voznom stanju (tehnički potpuno ispravan) do cene od 1500€ u Nemačkoj, ne duži od 4.2-4.3m... Neki auti su automatski ispali iz opcije, što zbog izgleda, što zbog ličnih averzija bilo koje vrste (Ford KA, Seicento itd) što zbog nemogućnosti da se za te pare sa postavljenim kriterijumima nađe ijedan primerak (Lupo, Polo, Corsa, Modus, itd)...

Meni su naglasili dve stvari na koje treba paziti (kod ovih Megana), a to je zlokobna ćud elektrike/elektronike i drugo, zadnji trap... Videćemo večeras...

 

Što se izgleda tiče, bio mi je malo "bljak" kada se pojavio, ali nekako mi sad deluje sasvim prihvatljivo (pogotovo kad pogledam šta se sve kotrlja po putevima) pa sam se zadovoljio time da ispratim onu staru da kad se kupuje nov, biraš i boju, a kad uzimaš polovno, biraš pažljivo i oprezno, pogotovo ako je cena jedan od važnih faktora. A jeste.

 

edit: btw, našao sam nekoliko Pugota 206 koji bi se lepo uklopili u priču, ali avaj, seo sam u komšijin (takav) i jednostavno mi se nije dopao osećaj... reko' sebi, od ovog druženja neće biti ništa...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Steinika probajte C3 mozda se iznenadite sa udobnoscu, preglednoscu i prostorom. Ni meni se ne svidja 206 jer je jako mali a megan me samo odbija zbog one glupave rucne kocnice koja zauzima pola auta.

 

Kao orijentir cena prosle nedelje na placu u Sombioru je Megan 2005 karavan crni 1,9dci sa stvarnih 130k km na ime otisao za 3100 evra

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Steinika probajte C3 mozda se iznenadite sa udobnoscu, preglednoscu i prostorom. Ni meni se ne svidja 206 jer je jako mali a megan me samo odbija zbog one glupave rucne kocnice koja zauzima pola auta.

 

Kao orijentir cena prosle nedelje na placu u Sombioru je Megan 2005 karavan crni 1,9dci sa stvarnih 130k km na ime otisao za 3100 evra

C3 mi je daleko van budžeta... Inače, Megan karavana 1.9 ispod 150k km ima u Nemačkoj i za 950€ (uz potrebne manje korekcije oko limarije) ali karavane sam isključio iz opcije zbog dužine, da i ne spominjem da bi me zakačilo prevoženje svega i svačega svem i svakom... (a to definitivno ne želim - štaviše, ne želim ni da izigravam taxistu, troje vrata mi utoliko više prija :) ) No dobro... k'o što rekoh, večeras ćemo biti pametniji...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ma njega treba kazniti jednom multiplom pa da ga vidim kako bi slona parkirao po Subotici

(podhednako ružna kao ovaj gore izbor)

 

Dovoljno je da bude Fiat ili ako ćemo tako, bilo koji 'talijan... (izvinjavam se vlasnicima "čistokrvnih" italijanskih auta koji su svojim autima zadovoljni, ništa lično)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Meni je prosle godine nudjen C3 2005 sa 1.4 benzin, digitalnom klimom, cetvora vrata i 116k km za 2250 evra na ime. Ne vidim zasto je van budzeta. Cene auta su dosta sarolike i treba samo malo pratiti. Pre 10 dana je u So bio Pasat B6 sa 2.0 dizel motorom od jednog vlasnika sa 59k km 2007 godiste za 8000. Mislim da je zavrsio u NS

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Moj ortak je pre par meseci došao u posed Mini Cooper-a, 2008, (1.4L/95PS) ~ 50.000km u nekoj vrednosti od 5000€ (!) ili čak malo manje. Za te pare i ja bih ga uzeo. U normalnim okolnostima, taj auto bi ga koštao duplo. Više sreće nego pameti.

Jedini "zajeb" je što je to zapravo sad ženin auto a ne njegov jer je ona "žrtvovala" svoj Clio da se do Minija dođe...

 

Primera gde je neko veoma povoljno došao u posed nečega što na tržištu vredi (ponekad višestruko) više ima na šlepere. Al' meni se to za života još nije desilo... Što kaže Zen, "tak'a tura..."

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Stein, nis' ti vozio Fiata, inace... :P:lol:

Fiat brzo gubi na ceni, sto u prevodu znaci da mozes naci pristojan Fiat Stilo za male novce. Jeste, on mozda nema udobnost Renoa ili Citoena, ili rafiniranost VW-a, ali ima vise nego dobar odnos ulozeno-dobijeno. Pa ti vidi... A ako hoces gradski auto, Fiat Panda je super....ovo ti pricam ne zato sto vozim Fiat, vec zato da ga ne bi zaobisao zbog predrasuda....

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja probao Stilo, neudobna sedista, nepregledan sa vozackog mesta, kao i Kia Rio. Kad sedim unutra kao da sam seo u one drag roadstere sa malim sofersajbnama. C3 ih sije sve sa udobnoscu, prostorom unutra i preglednoscu. Ima cak veca sedista od Megana gde kad sedim pola butine visi van sedista

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Na žalost, kako stoje stvari, teško je naći bilo šta stvarno utegnuto i pristojno ispod 2k5€ napolju... To mu dođe oko 4k€ ovde... za to sam kratak cele dve lilave... za sada... To znači da bih se morao strpiti do septembra kada bi, ako me buraz nije slagao, dobio neke pare na ime dela nasledstva pošto je sada već bolno očigledno da buraz ne može da proda kuću gde živi a ostala nam od oca...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

izvini ali megan je djubre od auta

 

Ja Lagunu tako doživljavam na osnovu ličnog iskustva od 14 meseci.... Do sada mi ni jedan auto nije tako dobro nije "legao" kao Modus ali kako rekoh, fali mi "vremena"... frit, frit...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Lomatanje završeno. Modus ostaje kod mene, Twingo se prodaje a moja draga će za cca mesec dana da dobije ključeve svog novog auta. Dobio sam ponudu koju jednostavno nisam mogao da odbijem...

 

8e7fa14s-960.jpg

 

(ovaj na slici liči, samo su ovde malo točkovi nadrndaniji)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

a pa fino ako je "i to" za 2k€

 

 Manjše :)

 

A-140, kupljen u Hamburgu u Mercedes-Benc salonu (vraćeno vozilo) 2002, tik ispod 100.000 km, tamo izvorno bio prodat, tamo servisiran, jedan vlasnik, feler mu je što na zadnjim desnim vratima ima udubljenje/ulubljenje, u 3kE ceni i to će biti sanirano, dovežen na trejleru, i svi porezi, akcize i dažbine će stati u 3 hiljadarke. Popravka vrata će se naravno odraditi u Srbiji...

Ima takvih širom Nemačke, samo treba ubosti... Eto, ima jedan plave boje (doduše 2000. godište sa 75.000) za 1400€ u Manhajmu, a ispod 150k km, u ceni do 1500€ ih trenutačno u ponudi ima (nelupanih, ispravnih za vožnju) 20+ komada... Cena drastično pada kada mu istekne TUV. Novi tehnički tamo važi dve godine ali košta oko 2 hiljade evra pa se nikome ne isplati da to plati i prodaje. Naravno, pošto je DE veliki teritorij za vozati se okolo, za naše uvoznike u prednosti su delovi bliže nama zbog troškova transporta/dovoza (ali to važi za sve tipove/modele/vrste auta)

Većina auta koji se tamo kupe pa dovlače ovamo imaju neke sitne nedostatke, ožuljotine, nagnječenja, istekne im tehnički i to im značajno obori cenu. Nedostatak full servisne dokumentacije takođe (inače se ne bi po oglasima na sav glas hvalili kada imaju sve papire i kada je auto imao samo jednog vlasnika) - ovaj (ženin, budući) konkretno nije nikada ni dospeo na internet u oglase a ima sve ono što se najviše traži kod polovnog auta :)

Elem... Prvo smo odmah proverili priču o prevrtanju (nestabilnosti vozila) koja zlokobno kruži nad starom A klasom. Ispostavlja se da se to desilo 1997 i problem je praktično rešen u naredna 3 meseca kada su u Mercedesu u ove aute počeli ugrađivati elektronski uređaj za kontrolu stabilnosti.

 

Uglavnom... A-140 je malo duži od Twinga (+176mm) ali je kraći od Modusa (-186mm), oko 24mm širi (verovatno mereno kod retrovizora) pa ga gabaritno čini idealnim za gradsku vožnju i parkiranje. Nema viška nepouzdane elektronike (što je problem kod mnogih Renaulta) a gledao sam i cene pneumatika - set Sava zimskih guma u Agrohimu (4kom) je cca 220€, amortizeri, kočnice (pločice, diskovi) sve košta manje nego za Modusa a pošto ih ima mnogo, ima i servisera koji znaju da ih održavaju i popravljaju.

 

Eto, nisam uopšte gledao na tu stranu (Mercedes mi je u glavi uvek nekako spadao u kategoriju skupih/nepriuštivih vozila) a natrčali smo na auto koji i nije uopšte loš i nije uopšte neprihvatljivo skup...

Deranje kože s leđa od strane mile na otadžbinske birokratije je sasvim drugi padež...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

vidi ti njega, mečka, a? :worship:

za ovaj a140 sam čuo dosta loših glasina, navodno a160 je dosta bolji, ali sam ja uvek odgovarao kako bre mečka može biti loša, nema šanse

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

vidi ti njega, mečka, a? :worship:

za ovaj a140 sam čuo dosta loših glasina, navodno a160 je dosta bolji, ali sam ja uvek odgovarao kako bre mečka može biti loša, nema šanse

 

Sve se svodi na redovito održavanje. Problem je što u zemljama gde je životni standard misaona imenica (hint: pogledati oko sebe) održavanje se obično svodi na dolivanje goriva za hiljadu ili dve hiljade dinara, tek da ne presuši (održavanje minimalnog nivoa goriva)... Nema tog auta koji neće pre ili kasnije krepati ako se ne održava... Kod Mercedesa je to malo više nego kod nekih drugih auta ali sve se može devastirati... Samo fali adekvatan napor da se ne ulaže...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 4 nedelje kasnije...

Juče je sve utanačeno i rešeno. Ne znajući za bolje, izneo sam jedan netačan podatak, a to je dužina vozila, ispostavlja se da je u pitanju L (kao "long") verzija (doduše, sa oznakom "Classic") što ga dovodi u dužinu od -12mm u odnosu na dužinu Modusa... Trebalo bi da stigne u danima koji slede - do sada je čamio u garaži kod prijatelja u Bremenu... Sad ćemo da vidimo koliko vremenski traje cela peripetija oko uvoza i legalizacije...

 

post-13-0-13189700-1408336681_thumb.jpg post-13-0-59849000-1408336692_thumb.jpg post-13-0-68270200-1408336739_thumb.jpg post-13-0-75189400-1408336828_thumb.jpg post-13-0-09581100-1408336836_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...