Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Znam priču, to je bilo još davne 1997... uostalom, žena će da ga voza po gradu, ne ja :) Ja mislim da ću zadržati Modusa još neko duže vreme - nit' imam para da kupujem novije i skuplje, nit' imam nekog zamenskog favorita a i ovaj me baš lepo služi, pa čemu kvariti... Što kaže, ne popravljaj ako nije pokvareno... :)

Mečkica je zapravo zamena za Twinga kojem upravo sleduje treći "hormonski period"

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Prica je da je lose konstruisan, posle su stavili elektroniku da ga regulise i dok radi dobro je .... a elektronika ko i svaka elektronika,  .... 

 

I da, zene su poznate kao mirni i stalozeni vozaci koji ne cimaju volanom ;-)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

post-436-0-71330200-1408367681_thumb.jpg

 

 

A ne mogu naći onu zezanciju "Danke! Ich wollte ihn nur mall von unten sehen!".

Svojedobno je bila popularna reklama u kojoj kapetan nasuče brod kako bi vidio novi (ako se dobro sjećam) Peugeot 206 sprijeda i nakon toga sa pramca podiže visoko ruku u znak pozdrava i vikne: "Hvala! Htio sam ga vidjeti sprijeda!".

Pojavila se parodija u kojoj se na testu izbjegavanja jelena A klasa prevrće, a montažom i sinkronizacijom je ubačen taj kapetan koji kaže: "Hvala! Htio sam ga vidjeti od ispod!"

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Prica je da je lose konstruisan, posle su stavili elektroniku da ga regulise i dok radi dobro je .... a elektronika ko i svaka elektronika,  .... 

 

I da, zene su poznate kao mirni i stalozeni vozaci koji ne cimaju volanom ;-)

 

Evo, sad dok smo dolazili kući s mora, a kroz Bosnu (tačnije BiH) je praktično svo vreme vozila moja žena. Ja ne mislim da bih bilo kome poverio da me vozi tuda, svojoj ženi bilo kada. Da sve bude bolje, kiša je padala dobar deo puta, bilo je dosta sitnijih odrona posvuda, sve lepo zamaskirano povemenim ulascima u beskonačno duge komade oblaka i naravno, dolazili smo noću. Jedino je valjda moglo biti gore da je još i mrzlo... Kad sam ja išao da polažem (2003), moja se žena više nije mogla setiti kada je polagala za auto a otac joj je autolimar pa se imala prilike igrati po autima još od malih nogu. Krajnje atipičan primer "ženskog vozača", ako smem da primetim... :)

Gledao sam neke podatke, pa kaže da se ozloglašeni W168 (1997 - 2004) proizveo i prodao u 1.100.000 primeraka, međutim nisam našao podatak koliko ih se prevrnulo zbog otkazivanja elektronike... Pošto Mercedes definitivno nema monopol nad podacima koji cirkulišu internetom, a siguran sam da bi senzacionalistička žuta štampa jedva dočekala da se sladi ovako nekim podatkom, mislim da nema mnogo razloga za brigu... Na kraju krajeva, ubeđen sam da ni jedno vozilo proizvedeno u Zastavi (negdašnjoj) ne bi baš dobilo mnogo zvezdica na raznoraznim NCAP testovima pa su se prodavala i vozila decenijama i decenijama...

Mislim da je od svega (pa čak i elektronike) mnogo važnija pamet i zdrav razum tokom vožnje... I japanska mudrost kaže da za budalu nema leka osim smrti  - samo smrt leči budalu - 馬鹿は死ななきゃ治らない。 (Baka wa shinanakya naoranai) Literally: Unless an idiot dies, he won't be cured. Meaning: Only death will cure a fool. / You can't fix stupid. http://www.linguanaut.com/japanese_sayings.htm#ixzz3Al30G0pU

 

:buehehe:

 

edit: ah da... zaboravio da spomenem... za dodatnih 500€ koliko me ovaj ženin košta od nekog iole pristojnog Twinga ( do 2006), dobija se poprilično... i razlika je ubedljivo primetna... (dilema se zapravo svela na izbor između tapacirane stolice na točkovima za cca 2500 ili foteljice za 3000...)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mislim da ce Mercedes lepo sluziti po gradu, mada sam se vozio u tom autu na treckavom putu i mogu reci da su me bubrezi zaboleli od skakutanja...

Ipak, za te novce se ne moze traziti vise...i neka vas sluzi u zdravlju... :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 5 months later...

Iako ovde neki clanovi jedu mekike kad se diskutuje o kolima sto ih ne sprecava da sami postavljaju pitanja i drobe, ali nema veze, to ne znaci da ne sme da se prica o kolima

Pojavila se naslednica ALFE 159. Chakija preskoci pa idi o'ma na Giuliju

138270583050a8c4b220f88931547113_orig.jp

117370831854c0c493a8d5a682882793_640x360

Doduse ne znam dal' ima caravan verzije ali Alfa je gre'ota da se vozi karavan.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Giulia je lepa, ali se nadam da će biti lepša kada bude i zvanično izašla...

Na ovoj prvoj slici mi je baš bez veze - izgleda mi kao neka kombinacija mondeo/mazda/peugeot.

Guzica na drugoj slici je mnogo bolja.

Meni je 159 poslednja alfa do sada koja ima nešto posebno u dizajnu.

Što se alfe karavana tiče, 156-ica je veoma upravljiv auto i pri tom dečija kolica mogu da stanu u gepek.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

Što se alfe karavana tiče, 156-ica je veoma upravljiv auto i pri tom dečija kolica mogu da stanu u gepek.

 

a 159 karavan bolje lezi nego sedan, otuda popularnost. ako se ikada resim astre, jedan od ozbiljnijih kandidata je 159 JTDM od 170KS.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 4 nedelje kasnije...

Samo ukratko... Za nekih dve nedelje sledi treća registracija Modusa. Osim zamene metlica brisača i dve-tri sijalice (pride ulje i filteri što se tiče održavanja/servisiranja) nije bilo potrebe da se išta vanredno/nepredviđeno menja ili popravlja. Još malo pa sam na ravno 169.000km. To je oko 27.000km pređenih od kako je Modus kod mene, ukratko, prezadovoljan sam. I dalje malo troši, ne dimi itd...

Ženina mečk(ic)a se takođe fantastično kulturno ponaša... Nek' nastavi ovako pa sledeće godine mogu da izbacim furunu iz dnevne sobe i rešim grejanje u kući na principu toplotnih pumpi (geotermalna energija)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Samo ukratko... Za nekih dve nedelje sledi treća registracija Modusa. Osim zamene metlica brisača i dve-tri sijalice (pride ulje i filteri što se tiče održavanja/servisiranja) nije bilo potrebe da se išta vanredno/nepredviđeno menja ili popravlja. Još malo pa sam na ravno 169.000km. To je oko 27.000km pređenih od kako je Modus kod mene, ukratko, prezadovoljan sam. I dalje malo troši, ne dimi itd...

Ženina mečk(ic)a se takođe fantastično kulturno ponaša... Nek' nastavi ovako pa sledeće godine mogu da izbacim furunu iz dnevne sobe i rešim grejanje u kući na principu toplotnih pumpi (geotermalna energija)

 

Aj i ja da napišem nešto nevernim Tomama mada je malko OFF al OP je i pored Renoa vlasnik i mečkice, naime imam i ja (tj moja žena) malenu A klasu. Prošla je bez većih problema do sada 105k (a uzo sam je Mercedesu - polovno, staru 3 godine sa 30k km) 

pozitivno:

1. Neudobnost je čista izmišljotina i glupost! Auto ljulja i mazi pazi na vozača, imao sam i Reno pre mečke pa znam kako je recimo udoban bio

    Clio II, a takođe znam da su noviji modeli mnogo trvđi pa čak i neudobniji od A klase, tolko o tome.

2. A klasa je jedan od najsigurnijih malih automobila koji postoji! Moj Piccadilly ima 10 erbegova i milion opcija i nije nikad elektronika zakazala.

3. Može se ugraditi TNG i čak registrovati isti i u nemačkoj (ja sam mečku oterao nazad u nemačku (uvezao ga iz srbije) i tu ga žena vozi).

negativno:

1. Ružno vozilo.

2. Velika potrošnja (u gradu troši malko preko 10 litara).

3. Pre-stabilan auto, recimo zimi kada sam vozao klince na njihove raznorazne treninge ni na snegu niti na ledu nisam mogao NAMERNO da zanesem auto :-( džaba je i ručna radila (e to bi voleo da doživim i u drugom autu), takođe poseduje i BAS (Break Asistent System) pa kad imaš ispred sebe neko vozilo auto sam usporava tj skida gas, isto je i kada naglo srećete auto sam usporava koči znaće ga vrag šta se dešava ali deluje! Moguće je voziti slalom po ledu i ne izgubiti kontrolu verovali  ili ne!

Sad već nisam siguran da li sam ovo trebao staviti pod negativno  :wink2:

4. Užasno trom i spor auto (barem meni, mada sam ga panjio na autobanu 170 lol).

 

Za reno bih imao samo reči hvale, potrošnja smejurija, održavanje nula, udobnost OK izgled naja...  uglavnom sve pozitivno.

Ovo što sam napisao nije ulizivanje moderatoru niti ima veze što smo prijatelji ahahahahahahahahaha  :oke: radi se samo konkretno

o tim automobilima jer sam i ja posedovao iste ili slične modele, ah da zaboravih napisati da sam Klija kupio potpuno novoga za 11k maraka!

To je još jedan ogromna stvar dobiti tako kvalitetan auto za tako malo para, prodao sam ga kumu koji ga i dan danas vozi, sve valja...

:wink2:  hahahaha ovo važi i za Hjundaija jeftin a kvalitetan  :whistle2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

...ovo važi i za Hjundaija jeftin a kvalitetan

Vozio u bivšoj firmi i10...po meni to je kanta od auta. Udobnije je voziti se na tragačama. Jeste upravljiv i živahan auto, ali to je otprilike sve na njemu što valja. Modus pored njega deluje kao lađa!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Vozio u bivšoj firmi i10...po meni to je kanta od auta. Udobnije je voziti se na tragačama. Jeste upravljiv i živahan auto, ali to je otprilike sve na njemu što valja. Modus pored njega deluje kao lađa!

 

Vidi moj drugi auto je hjundaji ali to sigurno nije kanta...  imam i golfa (kabrio) pored mečke ali hjundai je mnogo bolji od oba!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 4 months later...

Nešto sam sasvim deseto tražio pa sam nabasao na ovaj ftp, naravno, skinuo dokumentaciju za Modus-a pa ću je doturiti servisu gde nosim auto na održavanje (ne može da šteti - nisu specijalizovani reno servis) a ako još neko ima neki reno u klasi od R4 pa do Velsatis-a, možda mu bude zanimljivo - ne znam da li može po ceo folder da se skine u jednom cugu ali može da se uđe u svaki pojedinačno pa da se snimaju pdf-i. Ima nekoliko foldera...

 

ftp://host217-41-52-224.in-addr.btopenworld.com/array1/share/Renault/Disc%202/dialogys/data/mrnt/en/mr4/big/

 

ftp://host217-41-52-224.in-addr.btopenworld.com/array1/share/Renault/Disc%202/dialogys/data/mrnt/en/mr3/big/

 

ftp://host217-41-52-224.in-addr.btopenworld.com/array1/share/Renault/Disc%202/dialogys/data/mrnt/en/mr2/big/

 

ftp://host217-41-52-224.in-addr.btopenworld.com/array1/share/Renault/Disc%202/dialogys/data/mrnt/en/mr/big/(DACIA)

 

i ima još ponešto...

 

Može se otići skroz do root adrese pa preko ftp konekcije u total commanderu npr., kreirati konekcija (nema lozinke) pa sve zajedno skinuti (3 CDa)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

DWGTrueView2013?

 

Ma jok. Unutrašnji deo mehanizma kvake na vozačkim vratima (sliku ili crtež ili linak do neke onlajn-offlajn prodavnice gde se može kupiti) Ima ih na ebayu ali ne zanima me cena polovnog nego cena novog.

Daklem, ne kvaka (spoljašnji deo) i ne onaj deo koji zatvara/zaključava vrata na karoseriju. Problem je što čak nisam uspeo ni da dođem do nekog kodnog broja pa da tako tražim, a kad budem stigao, probaću da vidim da li u ovim pdf fajlovima ima nešto što bi mi olakšalo kasniju pretragu.

Daklem, ne treba mi "Türgriffe, Aussengriff ili Aussengriffe" nego na primer ovo: http://www.ebay.de/itm/Renault-Modus-JP0-Turschloss-Schloss-Vorne-rechts-mit-innengriffschalle-/351338784547?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51cd6c6723

 

post-13-0-15819900-1435171610_thumb.jpg

 

Ne bi meni smrdelo ni polovno kada bih znao da nije rasklimatano, a to ne znaš dok ne ugradiš. Kod mene je ona mala osovinica (metalni odlivak) što prolazi kroz belu plastiku jednom nogom u grobu a drugom na kori od banane. Možda izdrži još pet godina, a možda sutra ujutru budem morao da iznutra otvaram vozačka vrata sa suvozačke strane. Evo recimo ovaj komad http://www.ebay.de/itm/Renault-Modus-JP0-Turausengriff-hinten-links-/140708117014?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Make%3ARenault|Model%3AModus%2FGrand+Modus&hash=item20c2db7a16deluje okej, samo kad bih bio siguran da mogu da odstranim slepi završetak i tamo stavim cilindar sa bravicom.

 

94-1-16_991_800x600.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...