Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Cilja se na nešto drugo bliže/sličnije terenskom vozilu sa značajno više tovarnog prostora... U svakom slučaju nema potrebe da detaljišem.

 

Skoda-Yeti-02-626x382.jpg

 

 

 

(salim se, za to ti treba 10tak h. Evra)

 

Zapravo oko 11-12k€ (naravno, za Modusa ne tražim mnogo a kamoli išta blizu cifre koja mi treba)

 

elem, sve što se tiče održavanja i servisiranja imam evidentirano sa sve računima (akumulator, gume još pod garancijom)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Cijena je korektna :)

 

Auto pride ima AC klimu - digitalno podešavanje u koracima po 1 i 1/2 stepena, tempomat i limiter brzine. Original fabrički radio sa CD plejerom (ja sam ga izvadio i koristio radio sa USB-om) Nije čukan, gnječen, lupan, žuljan, češan, udaran... U autu nema pepeljare i nije se u njemu duvanilo.

Uglavnom, pouzdan je i ispravan. Naravno, reč je o malom gradskom autu a ne teretnom ili sportskom vozilu...

 

Što se cene tiče, matematički je neizvodljivo kupiti (isti/sličan) auto u Nemačkoj, uvesti ga, platiti porez i imati ga za isto ili manje para u Srbiji. Samo nove zimske gume/točkovi koje dajem uz njega koštaju cca 10-11.000 RSD komad. GoodYear UltraGrip, naravno :)http://www.agrohim.rs/cms/view.php?id=100&tip_art=G&tip_gume=P&searchType=P&sirina=185&visina=55&precnik=R15&sezona[]=W&brend[]=5003&submit=Prona%C4%91i+proizvod

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dakle, hteo bi da izvuces isto koliko si platio 2013-te  :disdain19:

 

http://www.diyaudio.rs/topic/5901-renault-modus-ima-li-neko-potraga-za-monovolumenom/?p=144097

 

Naravno, odrzavanje ide gratis  :vozac:

 

Zapravo to ne očekujem. To što sam ja održavao auto je valjda normalna stvar i samo pomeren u glavu očekuje da to naplati. Auto definitivno ide ispod te cene a osim činjenice da je sada nešto stariji i ima nešto više kilometara, zapravo je u boljem stanju nego kada je kupljen. Da nismo toliko uložili friško u ženinu mečku (što je kod nje proizvelo možda ne oduševljenje ali više nego pozitivnu reakciju i odnos prema autu) onda bi mečka išla na prodaju a Modus bi ostao njoj. Gnjavaža je i oko prepisa (npr ne može da na konto firme plaća parking u centru gde radi ako auto nije na imenu nekog od zaposlenika, treba joj punomoć ako hoće u inostranstvo itd)

Ciljam na 3k5€ ili oko toga...

edit: nije da mi je hitno jer svakako ne mogu sebi da priuštim luksuz da dve nedelje ostanem bez auta što znači da novi auto moram svakako da iskeširam u fulu unapred a kad prodam ovog, refundiraću deo cene. Valjda... Ko hoće mnogo jeftinije, ima u NS jedan za 2850... (oglašen na mojauto)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Znaci gledas Skodu Yeti, a mozda i Dacia Duster ;)

 

Možda da, možda ne... :msn-rofl:

 

Inače, ta dva auta nisu ista klasa... Za cenu novog Yetija se može kupiti dva Dustera. Otprilike...

 

https://www.carwow.co.uk/blog/Dacia-Duster-vs-Skoda-Yeti-0056

 

Iskreno rečeno, gledam u pravcu dvolitarskog motora a Dacia ne ide dalje od 1.5dci...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3.5k? u jeee, onda ima nade za moju astru koja je slicno godiste samo je dosta mocniji i potentniji auto. mislio sam da se danas ova godista tu oko desetog ipak realno vrte za manje love.

 

Zavisi od auta i modela/opreme. Renault Modus (kao moj) je 2005 koštao skoro 24k€. U isto vreme Clio sa istim motorom oko 30-40% manje. Sada ima tendenciju da košta 500-1000€ manje na domaćem tržištu polovnih vozila. Astre isto godište (+/- 1) koštaju isto ili do hiljadu više... Opet zavisi da li je sedan, karavan, kilometraža, motor, oprema...

 

Skoda Yeti (2009 - ) teško da se može dobiti ispod 9-10k€ što opet zavisi od godišta, kilometraže... U Srbiji se na mojauto.rs prodaje samo jedan dizel 2.0 i to za 15.600€

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sad ne znam da li trazis samo veci auto, ili mora da bude malo SUV, ako ces po blatu i njivama. I ne znam koja godista gledas. Ako ces samo veci, a da bude skoro dvolitarski preporucio bih ti recimo Lancia Lybra karavan 1.9 jtd, naravno ako nadjes ocuvan primerak. Eto ja vozim Fiat Stilo karavan i taj auto je "bang-for-the-buck" sto bi rekli.

A ako ti treba Suv...to je vec malo skupja rabota, te ne znam sta bih ti mogao preporuciti (osim novog Fiata 500x... hihi).

P.s. Suzuki SX4 je isto dobar auto ako ti treba malo vislji i 4x4. Benzinac 1.6 malo vise trosi ali podnosljivo. Po meni jedina mu mana mali gepek, mada se i to moze resiti krovnim...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sad ne znam da li trazis samo veci auto, ili mora da bude malo SUV, ako ces po blatu i njivama. I ne znam koja godista gledas. Ako ces samo veci, a da bude skoro dvolitarski preporucio bih ti recimo Lancia Lybra karavan 1.9 jtd, naravno ako nadjes ocuvan primerak. Eto ja vozim Fiat Stilo karavan i taj auto je "bang-for-the-buck" sto bi rekli.

A ako ti treba Suv...to je vec malo skupja rabota, te ne znam sta bih ti mogao preporuciti (osim novog Fiata 500x... hihi).

P.s. Suzuki SX4 je isto dobar auto ako ti treba malo vislji i 4x4. Benzinac 1.6 malo vise trosi ali podnosljivo. Po meni jedina mu mana mali gepek, mada se i to moze resiti krovnim...

 

Teoretski, najbolja bi kombinacija bila kupiti Ducato (za firmu/posao) koji mi se nudi za tričavih 4k€ a Modusa ne dirati. To bi jedino iziskivalo da Ducato bude firmin auto i stoji u dvorištu kad se ne vrši prenošenje većeg tereta.

Gledao i probao Volvo "V" serije, međutim ni tamo visina unutar tovarnog prostora nije nešto impresivna, štaviše, Modus je tu bolji. Njemu zapravo nedostaje dubine prtljažnog prostora. Tu karavani imaju prednost. Kod karavana je s druge strane problem što su uglavnom poprilični niski a ja stanujem u "ruralnom" delu pa se sećam kad sam vozio Lagunu, napadao prvi ozbiljniji sneg a meni devet puta napred pa rikverc da uhvatim zalet da dođem na vrh prvog malenog brežuljka u ulici. Lanci ništa tu ne pomažu jer je podloga rastresita i nizak auto koji nalegne dnom na navejani nanos snega samo kopa dublje rupe ako se izvrte točkovi. Žena je u isto vreme sa Twingom izrikvercovala i ode. Samo tako. Pride su karavani uglavnom bliže 5 metara ili skoro 5 što čini parkiranje u centru problematičnim. Pogotovo zimi.

Pošto je sada očigledno da ona priča iz 2006 da će "za dve do tri godine biti vodovoda, kanalizacije a odmah zatim i asfalta" bila samo priča za malu decu pred spavanje, a posao sve više i sve češće zahteva da se prevoze kabastiji komadi (metalne konstrukcije izuzetno sklone koroziji - krovni nosač tu ispada kao opcija) gledam u pravcu vozila koje je dovoljno visoko postavljeno od tla, sveukupne dužine u reonu do cca 4,5m, pozamašne unutrašnje visine kabine u tovarnom prostoru, ali i dovoljno robusno da leti povuče prikolicu sa teretom i naravno, u skladu sa svim tim i u odnosu na sve to, relativno ekonomično, i ako je moguće da se koristi i za porodična putovanja. Krajnje nezgodni zahtevi i negde mora da se strada. Došao sam do zaključka da ako dobijem visinu od tla, visinu unutar kabine, pozamašan prtljažni/tovarni prostor, dovoljno snage za vuču, ekonomičnu potrošnju, onda bemliga, to moram da iskijam u ceni vozila... Svi tzv crossoveri su tu negde ali mi Yeti deluje kao najkomfornija mazga koja ispunjava ama baš svaki od ovih zahteva.  4x4 samo može da malo poveća potrošnju i cenu u kupovini i nije uslov, ali itekako dobrodošla opcija ako se uklopi u budžet...

 

Dakle, Modusa ne prodajem zato što ne valja nego život ide svojim tokom i moram da budem spreman da budem praktičan i da se prilagodim, nekako...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pre je bilo lakse naci takav auto, a nije ni bio nesto skup. Kao klinac sam se vozio u njemu i jos se secam mirisa. Unutrasnjost je imala neki specifican miris, a spolja, zna se :)

B92: "Najduža mašina": 50 godina Wartburga 353 http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2015&mm=10&nav_id=1052537

Nego, nije ti bas lak izbor. Jedino Skoda Yeti je tu blizu. Ovi ostali ili su slabi, ili imaju smesno mali gepek. Bice vise izbora za par godina, kada Evropa bude prodavala sadasnje nove Suv-ove...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...