Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Hvala na info ;)

 

Moraćemo sami da rešavamo kad stignemo tamo. Suštinski gledano, vlasnik planira da ga odjavi odmah (zapravo, drugačije i neće da ulazi u deal) i možemo mi da uzmemo probne tablice na 1 do 15 dana ali na 15 dana to košta 25 hiljada dinara... Auto je osiguran i registrovan do juna sledeće godine i može da se vozi na probne table ali to i nije neka solucija. Uglavnom, nije mnogo jednostavnije kupiti auto u nekom drugom gradu u Srbiji nego ga kupiti i uvesti iz inostranstva... :(

 

Toliko o uređenosti sistema.

 

Al' dobro. Ne može i jare i pare. Kako god da bude, još uvek ništa ne može da konkuriše najdužem danu u životu koji je srećom davno prošao... Kad mi se žena porađala... Puk'o vodenjak u dva noću pa negde od osam ujutru me svako pola sata nabeđivali "saće, saće"... I tako do skoro osam uveče kad je svima dozlogrdilo pa su izbacili akušera i došao drugi i porodio je.

 

Sutra ću da nazovem 011/30 51 775 u Miška Kranjca 12 i raspitam se... Možda oni (u poreskoj) tamo na licu mesta ipak bolje znaju nego čovek iz subotičkog MUP-a... (odsek za registraciju vozila)

 

ako si na kanišu ili rakovici posle 17h, dođi na kaficu. imaš moj broj. ja sam 300m od kanarevog brda. radim do 16h pa ne mogu ranije.

na žalost oko kupoprodaje polovnjaka pojma nemam.znam samo da kad sam prodavao z10 sve sam brzo obavio sa budućim vlasnikom. išli smo u moju opštinu u poresko ali šta je on tamo radio pojma nemam, ja sam samo potpisivao. auto mu je išao na firmu, to znam. isto tako smo išli i na nbgd jer je on odatle. i tamo sam samo nešto potpisivao. na kraju sam dobio konjak, kafu i čokoladu za trud :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Evo ja da pitam nešto :)

 

Jurim 500L u lounge opremi. Auto je ludnica - veliki, moderan, opremljen je kao Majbah, stakleni krov, auto klima, navigacija itd, košta 14000 evra minus razni popusti izađe oko 13000 nov.

 

Odem na oglase, ima takvih, par godina stari,, ~20.000km ali su 13500 evra!!! WTF ??? O čemu se radi?

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7162020/fiat-500l

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6955767/fiat-500l-trekking

 

Postavlja se pitanje zašto prodavac traži toliko i nadasve zašto neko prodaje auto sa 20kkm kupljen prošle godine. Ja se ne bih mnogo lomatao oko logike kojom se rukovodi prodavac u formiranju svoje osnovne cene nego bih ili nazvao pa pitao za najnižu cenu za koju je voljan da ga se otarasi ili naprosto otišao i kupio nov. Dodatno pitanje je koliko je koštao (u evrima) taj isti auto kada je kupljen. Moja kuma je kupila C3 za 4k€ manje nego koliko je isti auto koštao prethodnog dana jer je u salon najavljen dolazak novog modela sa Xtra velikom šoferkom. Dobila ga na 7 godišnju otplatu po 100€ mesečno, ništa kamata, ništa učešće. 8400 vs 13k koliko je do tada koštao. Čudesni su putevi Gospodnji.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Uuuu,jeeeee! Crni "dzip"! Ziv nisam za tebe.

 

A' si rasista... Ti k'o da ne znaš da boju auta biraš kad kupuješ nov auto, u salonu, a kad kupuješ polovnjaka biraš tako što gledaš cenu, kilometražu, očuvanost... i šta dobijaš...

Iz navike preferiram uvoz iz Nemačke ali ovaj put stvarno nema takmičenja. Prvi (od 42 trenutačno dostupna u ponudi) koji se trenutačno nudi u inostranstvu a da može ovome da parira (motor, kilometraža, godište) košta 16.980€ neto i zamisli, isto je crne boje. Odatle cene samo idu dalje u skokovima po cca 500€ naviše. Prvi sa Elegance paketom opreme je 17.950€... Na to otprilike treba potrošiti otprilike sav novac koji bih mogao dobiti za Modusa da ga uvezem i poplaćam porez i dažbine. Dakle, cca 20-21k€ u totalu. Pošto realno gledano ne mogu da isfinansiram toliko (niti mi pada na kraj pameti) a pola od toga mogu, onda što kažu, "no contest"...

Uostalom, i dobar deo nameštaja po kući mi je crn, muzička oprema uglavnom crna, foto aparat, kompjuter, TV... :P

 

 

 

Ima li ono dugme da zakljucas vrata iznutra da ti klinke ne utrce na semaforu dok cekas?

 

To dugme ima i u Modusu, i služi da te neki mamlaz na semaforu ne iščupa iz kola i zbriše dok se ti ne stigneš ni pribrati... :D

 

 

 

Pazi Stein u crnom dzipu! :)

 

Ah, da, džip se piše sa "JEEP" a ne "Škoda" :buehehe:

 

Elem, da sam krenuo u kupovinu Toyote N70, pa da mi nešto prebacujete...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Imaš li saznanja o konačnoj ceni svog primerka u Srbiji sa svim troškovima oko uvoza ?** Ja sam ih onomad gledao, kod nas ima jedno taxi udruženje koje vozi isključivo Suzuki Wagon R što je isti auto što se tiče izgleda i gabarita (nisam siguran za motore) pa ako je dobar za taxiranje, ne može biti loš za privatnu upotrebu :) ... Međutim, ženi se nikako nije dopao pa...

 

**pitam samo zato što je u Švici piletina u radnji ista cena k'o i kod nas, ali ne na kilo, no na 100gr...

 

Inače, u zdravlju da ga pohabate :D

U startu nije skup,medjutim na kraju balade izadje oko 2000 e.Ja sam od troskova imao odlazak tamo ,col table,gorivo vinjete,ulaznu spediciju,carinu,ocitavanje brojeva,taksu za AMSS,registraciju spediciju koja je carinila.Carina je skuplja nego iz EU za 15% i ne moze da se vadi euro 1 sertifikat.

Sto se tice auta izbor je bio da auto moze da se lako parkira i da nije interesantan lopovima,da se lako registruje,i da bude relativno jevtin za odrzavanje.Dugo godina vozim iskljucivo kombi,tako da mi njegov gepek apsolutno odgovara,jer kad se obori sediste napravi se cudo od prostora.Moja varijanta ima klimu,abs,servo,esr,esp,tako da je to bonus,a ovi motori od 16v,su se pokazali dobri.Znam da je propala u dizajnu na trzistu,medjutim u japanu su zadrzali ovaj tip skoljke zbog upotrebljivosti.Ista prica je i u Holandiji,tako da je stvar izbora delom zbog tekuceg odrzavanja i potreba.Uglavnom se mali benzinci nadju ocuvaniji nego dizeli.Imao sam na ponudi ,,Grand Scenic 19cdi,ali me je ohladila elektronika i servis.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Imao sam na ponudi ,,Grand Scenic 19cdi,ali me je ohladila elektronika i servis.

 

Ovu Agilu moš' uparkirat' u gepek G.Scenic-a pa to definitivno nije neka usporedba. :)

Kako rekoh, ako je dobar za Taxi, ne mož' bit loš za ličnu upotrebu :)

Elem, moj prijatelj (taksista po muci) je onomad kupio novu Daciu Logan (pickup/minvan karoserija, dizel 1.5) i verno ga služio auto 400.000km, e tu je počelo da ide nizbrdo...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Evo sta je presudilo,parkirao sam ga na mesto za motoric,a komsiluk ne moze da mi uzme parking jer su im automobili veci za pola metra i tu je prici kraj.Ja sam u strogom centru,tako da mi je parkiranje bilo jedna vrsta zanata,ali u poslednje vreme sam sve teze nalazio mesto.A sada nirvana:)

post-1130-0-52732800-1445681250_thumb.jp

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja kod kuće nemam problema, sa Lagunom sam imao muku u centru grada a sa Modusom je bilo super bilo gde, čak i u prenakrcanim grčkim uličicama, sa Yetijem bi to bilo malo nezgodno ali koliko cenim, neće nas Grčke uličice još dugo videti... Na primorju je generalno gledano tesno a tamo gde bih ja voleo i preskupo... za moj džep... Sledeća destinacija koja mora da se vidi je Transilvanija, a ako tamo zalutamo (ako budem slušao ženu a ne šta mi kažu znakovi, mapa i navigacija) onda može 4x4 da bude spas :buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pazi Stein u crnom dzipu! :)

Inace onaj Opel mi se nikako ne svidja, mada pretpostavljam da je praktican. On mi nekako dodje kao malo modernija varijanta Reno 4-ke...

Pusti ti to, Reno 4 je bio dobra mašina. Naučio sam da ga cenim kada je nas 12-oro i dve gajbe piva bez problema izvuko na dobar uspon (uz koji sam btw imao problema da se uspenjem sa praznom 128-icom). Evo novog:

 

post-579-0-33931700-1445693158_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sledeća destinacija koja mora da se vidi je Transilvanija, a ako tamo zalutamo (ako budem slušao ženu a ne šta mi kažu znakovi, mapa i navigacija) onda može 4x4 da bude spas :buehehe:

To je i moja želja da posetim:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Transf%C4%83g%C4%83r%C4%83%C8%99an

 

The Transfăgărășan was constructed between 1970 and 1974, during the rule of Nicolae Ceaușescu as a response to the 1968 invasion of Czechoslovakia by the Soviet Union. Ceaușescu wanted to ensure quick military access across the mountains in case the Soviets attempted a similar move to a previous one during 1921.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...