Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano

Mene su od toga izlecili ulicni skidaci kapica, dva kompleta maznuli i ja odustao.

Kao drugo, indikacija je neprecizna, jedini autonomni sistemi su dobri bezicni, precizni sa merenjem unutar gume i sa spoljnim prijemom informacije.

Nije ta pozicija odrziva za fenseraj, niti korisna. Precizno napumpane gume su mnogo bitnije, pogotovo ako su za posebna opterecenja.

Napisano

Kao što sam i napisao, pitanje nije za mene, pitanje je sâmo_i_sâmo o mogućoj (i doživljenoj) nevolji zbog dva metala. Ja sam požalio poodavno što sam, jednom, iz šale, stavio i u Bigovi jedva odvrnuo tu kapicu. Jedna od njih je ukradena za manje od 5 minuta nakon postavljanja... Pošto je jedna rekao bih da je odneta za bike.  Davno je to bilo, imao sam, još, VOLVO 240GLE... Sada sam, nakon pitanja prijatelja, primetio da ovi bežični imaju navoj od drugog metala, nije više, valjda beše, mesing, i zato upitah. O preciznosti, korisnosti, svemu osim mogućem odnosu dva metala, ubeđujete pogrešnu (već duboko ubeđenu) osobu. Koristim, posebno posle te neprilike, sâmo one starinske kapice.

Da ponovim:

Odnosi se na savremene ventile i savremene metalne kapice :

2. Da li grešim ako zaključujem da, sada, sa takvim metalima u priči, ne bi trebalo očekivati nevolje kod odvijanja te (kako gore sagovornik reče, fancy) kapice u svim vremenskim uslovima i to bez posebnih alata?

  • 1 month later...
Napisano
On 9/1/2022 at 5:05 AM, zika said:

2. Da li grešim ako zaključujem da, sada, sa takvim metalima u priči, ne bi trebalo očekivati nevolje kod odvijanja te (kako gore sagovornik reče, fancy) kapice u svim vremenskim uslovima i to bez posebnih alata?

Ne vide sagovornik na vreme. 

Odgovor je i da i ne, uvek se moze ocekivati neka elektrostaticka korozija izmedju dva metala, ili prodor vlage, verovatna deformacija navoja, naprezanja na zidovima navoja i otezano odvrtanje, ali, stajling podrazumeva opstu brigu o izgledu, cistoci i zastiti vozila.

Razne zastitne prevlake, maze i voskovi mogu da eliminisu ove i neke druge probleme.

Znaci, fire&forget metod donosi probleme, redovno lickanje ce privesti nuli verovatnocu problema odsrafljivanja. 

Napisano
10 hours ago, vladd said:

Ne vide sagovornik na vreme. 

Odgovor je i da i ne, uvek se moze ocekivati neka elektrostaticka korozija izmedju dva metala, ili prodor vlage, verovatna deformacija navoja, naprezanja na zidovima navoja i otezano odvrtanje, ali, stajling podrazumeva opstu brigu o izgledu, cistoci i zastiti vozila.

Razne zastitne prevlake, maze i voskovi mogu da eliminisu ove i neke druge probleme.

Znaci, fire&forget metod donosi probleme, redovno lickanje ce privesti nuli verovatnocu problema odsrafljivanja. 

Nema zadatog vremena, uvek je „na vreme“. Dakle, ostaje savet koji sam izvukao i iz prethodnih odgovora: sâmo „forget“ i to je to. Lepota, ponavljam, nije bila u igri... Hvala.

  • 1 month later...
Napisano (izmenjeno)

sreca pa nemam para, a i da imam, ne bi kupio merdzana.

em sto nikad nisam gotivio merdzane, em sto sam ljubitelj japanaca.

konkretno Nissan-a.

:cheers:

Izmenjeno od чика-Брка
Napisano
pre 59 minuta, gluv_i_udaren reče

Mo'š dati pare njima, mo'š meni, svejedno :)

Tako sam i mislio. Jedino je problem garancija, al koji će im garancija za meče.

Napisano

Takve igre sigurno odbijaju kupce. Da mi neko kaže evo ti osakaćen auto, plati pretplatu da dobiješ full spravu, samo bih se okrenuo i otišao u Bemve salon.

Napisano (izmenjeno)
1 hour ago, gluv_i_udaren said:

Imam onda jednu staru kajlu što bi ti se svidela sigurno

20150528_220348_Richtone(HDR).thumb.jpg.c050025fa9906660c2be59ca5059a975.jpg

Imam i ja jednu staru kajlu sa realnih oko 500,000 do 600,000Km predjenih , WV-G4 TDI-110KS prva serija iz 97 , `chipovao` sam ga letos tako sto sam :

-Skinuo i ocistio odnosno zapalio usisnu granu od oko 3Kg uljnog mulja

-ujedno zapusio EGR ventil za svagda

-skinuo turbinu i rasturio je i razradio `geometriju` koja je bila zaglavljenja 

- ujedno sam stavio i ispravan pneumatski aktuator `geometrije` turbine 

-iberlauf motora sada ide preko jednog debljeg creva direkt u atmosferu

-skinuo i detaljno ocistio interkuler jedinicu

-i na kraju izbacio sam i katalizator 

Rezultat : ide ko zvrk , a trosi mi sada negde oko 3,5L/100Km dizela za razliku od ranije kada je trosio 5,5-6L/100Km a da nije isao ni priblizno kao sada.

Izmenjeno od BANAT
Napisano
pre 1 sat, NIXIE reče
SMARTLIFE.MONDO.RS

Čini se da pohlepi proizvođača automobila nema kraja, a Mercedes je najnoviji primer toga.

 

Dal su oni normalni. Pored tolikih hakera po servisima oni će kao nešto da zaključaju i uvedu pretplatu. :crkavanje:

Grešiš totalno. Malo istorije: U staro dobro vrijeme IBM je samo IZNAJLJIVAO operativne sisteme za svoje računare. I onda ono što ja zovem: PIONIRSKA ČLANARINA. Od svakog po malo za ništa, a tebi puno. MS Ofice 365 šta je drugo nego pionirska članarina. Sve se seli u oblake pa sada nemaš ni svoj hardware. Što če ti, da ti smeta u stanu. 

Živio novi komunizam. Amerika i Engleska bit če zemlja proleterska!

Napisano

Ma puno softvera je prešlo na godišnju članarinu, kompijuteri se iznajmljuju, automobili se iznajmljuju, lizing trt mrt. Ali ovo je nešto sasvim drugo. Kupiš namerno osakaćen auto, pa plaćaš da mu otključaju tih 30%. Sva sreća ako se to proširi, ima puno ovih koji će to da rešavaju časkom.

Napisano
1 hour ago, BANAT said:

Imam i ja jednu staru kajlu sa realnih oko 500,000 do 600,000Km predjenih , WV-G4 TDI-110KS prva serija iz 97 , `chipovao` sam ga letos tako sto sam :

-Skinuo i ocistio odnosno zapalio usisnu granu od oko 3Kg uljnog mulja

-ujedno zapusio EGR ventil za svagda

-skinuo turbinu i rasturio je i razradio `geometriju` koja je bila zaglavljenja 

- ujedno sam stavio i ispravan pneumatski aktuator `geometrije` turbine 

-iberlauf motora sada ide preko jednog debljeg creva direkt u atmosferu

-skinuo i detaljno ocistio interkuler jedinicu

-i na kraju izbacio sam i katalizator 

Rezultat : ide ko zvrk , a trosi mi sada negde oko 3,5L/100Km dizela za razliku od ranije kada je trosio 5,5-6L/100Km a da nije isao ni priblizno kao sada.

Moja je stara kajla malo starija :)

‘89 godina, izvadio sam mu sve i ugurao kovane klipove i klipnjače, ludačke bregaste, ARP brezone, ACL ležaje, 1L/min injektore i BorgWarner EFR turbo, napravio veći karter i navrnuo na 2 bara i 8800RPM. Troši, logično, maksimalno do 3.5 litra benzina u minutu kad se vozi kako treba.

Od izduva ima samo ružne uspomene, 76mm straight pipe dužine metar dva’es. 

Napisano
1 hour ago, NIXIE said:

Ma puno softvera je prešlo na godišnju članarinu, kompijuteri se iznajmljuju, automobili se iznajmljuju, lizing trt mrt. Ali ovo je nešto sasvim drugo. Kupiš namerno osakaćen auto, pa plaćaš da mu otključaju tih 30%. Sva sreća ako se to proširi, ima puno ovih koji će to da rešavaju časkom.

Bojim se da ce resenja da dolaze kada ovi automobili odsluze svoje sluzbovanje  .... i da ovo ceka sve autobolie vise klase ... 

Taj ko ga kupi pristao je na pretplatu ... ‚placas google mesecno , placas youtube, placaces i dvaJes konja vise .... ne pita te niko, moz' da odes u BMW ili slicno ali bojim se da ce industrija vrlo brzo da izjednaci klase na "isti q***c" .... Kad autoindustrija krene u nekom smeru bojim se da se poreosac tu ne pita mnogo ....

Napisano
pre 9 časa, gluv_i_udaren reče

Moja je stara kajla malo starija :)

‘89 godina, izvadio sam mu sve i ugurao kovane klipove i klipnjače, ludačke bregaste, ARP brezone, ACL ležaje, 1L/min injektore i BorgWarner EFR turbo, napravio veći karter i navrnuo na 2 bara i 8800RPM. Troši, logično, maksimalno do 3.5 litra benzina u minutu kad se vozi kako treba.

Od izduva ima samo ružne uspomene, 76mm straight pipe dužine metar dva’es. 

Prtepostavljam da prolazi tehnički ladno? :krstix:

Napisano

Slučaj pedeleca ili  bicikla sa e asistencijom... Poslednjim apdejtom softvera (besplatnim, sem što se plaća serviseru usluga servisa koji mi je svakako bio redovan na prvih 3000km) je na Bosch Performace CX gen4 podignut maksimalni momenat sa 75 na 85Nm. Lepo ljudi kad izađe nova generacija stave konzervativniji softwer i testiraju kroz eksploataciju pa isprave i daju malo više momenta kada se pokaže da može, samo je ovde taj apdejt besplatan.

Inače ima tri kontolera u sebi svaki sa svojim softverom. Kontrolna jedinica, motor i baterija svi imaju zasebne.

Napisano

Ma to je OK, pogotovo za prvu generaciju nečega, ostave sebi malo rezerve pa posle u eksploataciji cinculiraju malo po malo naviše i prate šta se dešava. 1.3 Fiatov multijet dizel, krenuo sa 70KS, sad već fabrički isporučuju sa 95KS, a ko oće može da ga navije pitaj boga koliko pa dok traje - traje.

Napisano

Neće taj motorić krepati ni kraće trajati od 20hp razlike, pre će da preskoči ili da ga snadje normalan kraj eksploatacije :) Nemaju oni problem da će nešto da otkinu od snage, a ovo sve što se vrti na ulju, vrti se i na 75 i na 95

1 hour ago, NIXIE said:

Prtepostavljam da prolazi tehnički ladno? :krstix:

Ne, naravno hahhaha, tog sam pravio za stazu 2015, i dan danas stoji i čeka neko bolje vreme

Napisano
pre 1 sat, gluv_i_udaren reče

tog sam pravio za stazu

Tu je problem samo nemanje auspuha i možda malo zapne na izduvnim gasovima.

Sve ostalo prolazi, ako imaš broj šasije i motora, svetla, pojas, kočnice, šta već gledaju obučeni tehnički pregledači. :smesna:

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...