Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano
pre 6 minuta, zek reče

Auuu, ako se ovde snađeš u ovom zmijarniku, svaka ti dala....:w00t:


Tako sam i ja gledao tuđe radove, pa sam zato prvo sve označio što je bilo unutra i onda shvatio da jednostavno ne mogu sve označiti i nastavio jednostavno rezati žice i bacati ih van. Nakon žica je izbačen stari trafo za kojeg sam sumnjao da nije original i sva sjedišta lampi.
Naravno da sam greškom, dok sam bio u Austriji uzeo kriva sjedišta koja mi ne stanu kroz rupe na šasiji - sad su stavljena s gornje strane. :)
Kad počneš sam stavljati dio po dio, žicu po žicu tada sve postane shvatljivo.
Osim toga, imam originalna Dynaco uputstva. Doduše u uputama su druge boje, pa sam zadangubio dan i pol dok sam povezao koje boje su na originalu ekvivalent bojama na mom trafou kojeg sam dao napraviti kod Kolareka u HR (nešto kapacitetniji nego original).
Peripetija koju ću opisati kad ga završim i napravim kratku temu tek da se nešto piše. Za sada samo zahvala Allmightyju na pomoći koji je našao vremena mi dati pokoji savjet između ukuhavanja supa od kornjače  i pohvala za prijateljski raspoloženog Pecu iz Pik Audia!

Napisano

Stizu praznici a i potreba za lupanim orasima ,lesnicima ,bademima itd.Resio problem kad me zena natera nema vise cekic pa da sve izmrvim.Radi kao doxa pa ako koga zanima izvolte.:hi:

132552819_401113737973105_3052494067298016361_n.jpg

133021046_1022154681625371_7535757720109532432_n.jpg

Napisano

Dvodnevni "projekat" - Kavezni rajf za OKTAL keramičko podnožje ;) 

Kolegi koji završava opasan! LCR, nešto se nije uklapalo da ugradi standardno OKTAL podnožje sa pripadajućim kupovnim rajfom za montiranje u donju stranicu gornje ploče. Naravno kao i obično čujemo se i  dobijem informacije kako on vidi, da bi ja trebao uraditi. E sad, skapiram ja šta on želi ali mi se rodi misao da to rešim na svoj način, koji će uključiti i njegovu ideju za rešenje. Konačno, uradim ovaj dvodelni kavezić koji potpuno obuhvata OKTAL keramičko podnožje. Gornji i donji deo "kaveza", međusobno zapertlovani povijanjem 4 stubića, a pride zaliveni  dvokomponentnim BISON epoksi lepkom, zapečeno na 60°C ~ 90 minuta. :so_happy:      

2083773982_IMG_20201224_1913151024x768.thumb.jpg.ce9649ee2a5584498c8c83ad4e487429.jpg

1590963227_IMG_20201224_1915261024x768.thumb.jpg.264514eda82d4aed3bc81b60e97bda5f.jpg

1524744072_IMG_20201224_1919101024x768.thumb.jpg.f6dba4419443a71c48fea5bc4c4496d9.jpg

1596395095_IMG_20201225_1206071024x768.thumb.jpg.c8eddc600b934df4e299eae9b5e0c263.jpg

Napisano

Danas se malo radilo jer je neki dan jos jedan bajk stigao na servis , Suzuki GSX600F katana ,

za pocetak dotegnuta je glava motora i prestelovani su zazori ventila (0,15mm IN - 0,20mmEX), kod Suzuki uljno-vazdusno hladjenih masina je to relativno lako jer se stelovanje ventila vrsi pomocu srafova i kontra matica , nema potrebe skidati bregaste osovine kao kod ovih novih masina, plus za redovan servis je sve dosta pristupacno .

9.jpg

Napisano

Sredjeni labavi HV kablovi bobina kao i stekeri od svecica , baterija Mikuni karbova ociscena i izduvana , sledi sastavljanje , podesavanje i vracanje na masinu .

10.jpg

Napisano

Za uspesan servis sve O-ring (16 komada) gumice unutar karburatora  se moraju zameniti kvalitetnim Viton novima jer su se stare ` okamenile i ne drze vise .

12.jpg

Napisano

e da , dobro me podseti

ja sam kod njih uzimao tanke O ring male debljine - zaptivka solje karburatora ko budali samar , pod uslovom da je prosti obim -  da nemas dodatni prsten kao sto ima na ovim Banatovim

no , ne rade sa fizickim licima, mora preko racuna

Napisano

Svi moderni karburatori su puni gume ,razni O-ringovi , vakum-membrane sibera ,konusni vrhovi iglica plovkova ,...

, problem je sto su ovi novi bez-olovni benzini da bi im se podigla oktanska vrednost puni etil alkohola koji ima jako jako negativan uticaj na sve te gumene delove unutar karburatora , vremenom se te gume `okamene` i prestaju da `drze` kako treba ,

imao sam prilike da vidim kako su jednom coveku na novijem Suzuki Bandit bajku od jedanput svi  Keihin karburatori procureli samo nakon jednog sipanja svezeg benzina , namenjo se covek svecica i probao je svasta , ali dok sve gumice unutar karbova nisam zamenio motor mu je radio kao krunjac za kukuruz ,

interesantno je da su starije baterije karbova iz 50-tih,60-tih,70-tih pa cak i pojedini iz 80-tih imale minimalnu kolicinu gume unutar karbova sto ih je cinilo po kvalitetu rada i dugotrajnosti superiornim u odnosu  na ove modernije , 

Na slici su ovi Mikuni BST karbovi od bajka koga trenutno radim ,

-sa crvenom strelicom je O-ring koji dihtuje oko sedista iglice plovka , moze covek da promeni 100 iglica plovka i dalje ce taj karb da preliva ako se ne zameni taj O-ring

-sa zelenom strelicom je O-ring oko dizne za hladni start (saug) , on je manje kritican ali moze imati odredjen uticaj na kvalitet rada motora pri hladnom startu 

-sa zutom strelicom je O-ring koji se nalazi sakriven ispod plasticne vodjice sibera gasa ,retko ga ko menja i zna za njega , on sluzi da zadihtuje emulzionu cev igle sibera gasa , ako on ne `drzi `benzin iz komore plovka ce biti `fals` usisan ne samo kroz emulzionu cev kako treba nego i`fals` pored nje  direktno u venturi komoru , motor ce tako i dalje da brljavi 

-sa crnom strelicom je O-ring izmedju plasticnog poklopca membrane sibera i alumijumskog tela karba , on sluzi da zadihtuje taj spoj koji vodi do servisnog prikljucka za vezanje vakum-metra 

-  sa plavom strelicom je jako mali O-ring od srafa za podesavanje kolicine ler smese , ako je los ima i los uticaj na drzanje stabilnosti ler gasa 

- isto jako vazni O-ringovi su na gumenim stucnama karburatora , on se nalazi imedju glave motora i unutrasnje strane stucne , trpi jako visoku temperaturu i zna da popusti sto vodi ka pojavi usisavanja `fals` vazduha i loseg rada masine ,

nadam se da ce ovaj text i opis nekome od kolegiona nekada da bude od pomoci .

 

O-ring.jpg

Napisano

Sakriveni O-ring stucni karbova . nekada je dovoljno samo ga premazati kvalitetnim na temperaturu otpornim silikonom da bi se problem loseg zaptivanja resio.

Intake boot O-ring.jpg

Napisano
pre 3 časa, BANAT reče

 

nadam se da ce ovaj text i opis nekome od kolegiona nekada da bude od pomoci .

Banat Itekako je od pomoci :rolleyes:  npr ja nisam ni znao da na gumenim stucnama postoje oringovi , racunam stucne su gumene pa ...  :wacko:

Letos sam se  dao u sredjivanje jednog GSX750F  zamenih mu sve na sta sam naisao da nevalja , od guma , creva , lezajeva , neko je petljao nesto sa instalacijom i to sam sredio  tj vratio po fabricki .

Njegovi karbovi su bili u mehanicki ocajnom stanju da sam morao da kupim drugu garnituru karbova koji su na izgleda ocuvaniji i bolji , karbovi su Mikuni BST 36 SS .

U medjuvremenu narucim 4 kompleta za reparaciju istih na Aliju i takodje uzmem sinhronizator tj ona 4 vakummetra ...

Izmenjam sve gumice , sklopim karbove i vratim  ih na agregat ... motor je upalio iz prve :) ali igranju nikad kraja .

Prvo nije primao gas do kraja nego mi je gutao knedlu na visim rpm , to sam resio odvrtanjem smese .

Onda nije imao ravnomeran rad na leru , sinhronizacija je donekle pomogla ... sad radi na leru ali otprilike kao  "prijatelj Zikina samohodna kosilica " :wacko: 

Sredio sam i vakumsku slavinu sto pusta gorivo iz rezervara , svecice koje sam stavio nove bile su NGK JR9C ... sve je to kako tako funkcionisalo dok  nisam stavio rezervar se i poceo da se vozim .

Predjoh otprilike 3km sav odusevljen :D kad makine poce da menja rad , poce nesto kao na  3 cilindra , rrrrt trt mrt ... :wacko: vidim ja  da  cu jos i da guram 220kg gvodjuriu kuci , dovukoh se nekako ugasih ga i vise neupalih :angry:

Crkle su mi one ngk svecice , neki su me savetovali da umesto NGK stavim Denso x27etr ili jos bolje iridiumske , od tada  stoji i ceka da uzmem nove svecice .

Palo mi je napamet da  su mi karbovi opet procureli pa je to razlog crkavanja svecice , medjutim ne! proverio sam drze lepo nisu procureli .

Tako da igranju oko ovog mog krsa jos uvek nije kraj :wacko:

 

20200721_183000.jpg

Napisano

KAko su crkle svecice?

Ako se spale nove svecice, proveriti kompresiju, ako je niska kompresija, energija iz bobine lako uzari vrh svecice i spali je. Iridijumka ce da resi problem spaljivanja, ili da ga odlozi, ali proveriti kompresiju...

 

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...