Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Koliko sam shvatio juri se auto 2009-to ili 2010-to godiste?

Ta Multipla se pravila do 2005-te valjda, pa samim tim ispada iz igre...

Mislim ima i noviji model ali ni on nije nista lepsi...

 

Sto se Yetija tice mislim da je odlican izbor i da neces pogresiti ako ga uzmes.

Generalno Yeti je jedina Skoda koja je zadrzala robusnost i kvalitet izrade koju su imale prve generacije fabije oktavije,superb koje su i proslavile Skoda brend.Vec sa drugom generacijom fabija i oktavija su poceli ozbiljno da skrtare i da zakidaju...

U firmi su prve oktavije prelazile po 600 000 km do generalke a kod druge  generacije su motori zveknuli na svima vec na 2500 000 do 300 000 km uz jos gomilu mehanickih problema koje prve nisu imale...

 

Sad oko motora, 1.2 TSI nije los za gradsku voznju ali se ipak oseti manjak snage kad se auto optereti i trajnost malog turbo benzinca tek treba da se pokaze...Naravno i potrosnja goriva nije mala (ipak je Yeti oko 1300kg tezak).Imao sam prilike da ga jednom provozam na kratko i dosta je zivahan do 100km,posle onako.

 

 

 

2.0TDI sa 110 KS koji gledas je ipak mnogo bolji izbor.Njega sam vise puta vozio (verziju sa 4x4) i stvarno je auto fantastican...Preglednost,stabilnost,elastican motor i ponasanje na putu stvaraju lep osecaj i sigurnost u voznji.Grad,autoput pa cak i laksi offroad - stvarno nemam nikakvih zamerki.Vozio sam Yetija koji je presao 300 000 km i kad sidjes sa asfalta i poteras ga po terenu nista ne krcka,ne zvecka nema "cvrcaka" auto je potpuno "utegnut" i tu tek vidis koliko je Yeti kvalitetno napravljen (novu fabiju sa 7000km kad poteras po takvom terenu  se bas "raspeva")Materijali unutra i uopste ponasanje automobila sa tolikom kilometrazom lako moze da prevari-da mi vlasnik nije rekao da je ubila 300 000km bez problema bi mislio da je auto presao 100 000 - 150 000km.Tako da budes svestan toga pri kupovini.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

jel ovo moze da bude tema i za druge automobile tj vozila? treba za firmu da uzimam neki polovan kombi pa se nudi reno master sa iveco dizel motorom 2.8, 160.000km ili ford transit 2.4 dizel 200.000km. ford je dosta bolje ocuvan jer je uvezen iz holandije ali je i razlika u ceni. zapravo me zanimaju motori, sta tu ima od skupih a poznatih problema. hvala.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

U pitanju je Multipla model "Ivan Bosiljčić" s onim razrokim farovima pri šoferki. Auto je ko javna kuća, strava ti u njemu al blam kad izlaziš.

 

 

 Idi bre u kur... HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Multiplu sam ja vozio do prošle godine, i što se motora tiče 1.9jtd, odličan, udobnost, pregledfnost i upravljivost je za peticu... Prevozio sam njome i velike frižidere i rasklopljene krevete i svašta još... ima pozadi 3 nezavisno rasklopiva sedišta. Drugar vozi onu na metan i obožava je, živi u Čačku,a dolazi u Bg skoro svake nedelje. Problemi koje sam imao za 3godine: zamena zadnjih viljuški, alternator ( kažu česta stvar kod fijata), i uspeo sam da odvalim čep od kartera,jbga - niska je. Ovaj drug što vozi metan multiplu, je kupio neku prerađenu, podignutu 2cm i to je već ok...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Šta učiniste od oglasa... :Dizzy:

 

Elem. Pauza do utorka ili srede. Auto pazaren, sad ostaje samo da se ode po njega i ili ostavi Modus u zamenu za deo cene ili doveze nazad i stavi u oglase.

 

Škoda Yeti 2.0, 4x4, 103kw (140bhp)

 

Ovako izgleda iznutra

 

yeti-elegance-enterijer1.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Šta učiniste od oglasa... :Dizzy:

 

Elem. Pauza do utorka ili srede. Auto pazaren, sad ostaje samo da se ode po njega i ili ostavi Modus u zamenu za deo cene ili doveze nazad i stavi u oglase.

 

Škoda Yeti 2.0, 4x4, 103kw (140bhp)

 

Ovako izgleda iznutra

 

 

 

 

:cheers:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Šta učiniste od oglasa... :Dizzy:

 

Elem. Pauza do utorka ili srede. Auto pazaren, sad ostaje samo da se ode po njega i ili ostavi Modus u zamenu za deo cene ili doveze nazad i stavi u oglase.

 

Škoda Yeti 2.0, 4x4, 103kw (140bhp)

 

Ovako izgleda iznutra

 

 

 

U, baš dobar. Nazdravlje!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Slika je kako taj ... kako ono kažu?, "trim" izgleda, nije fotografija dotičnog vozila. Slike originala su rađene verovatno u sumrak mobilcem kojem je valjda jedina "pamet" što ima blic pa nije sve crno... Džaba mu rezolucije i megapiksela kad se zna kako se rade iole pristojne slike: danju, bez previše direktnog sunca. Al' ni to nema veze. Sledeće nedelje, ako bude zdravlja i sreće, eto ga ja dovezem pa možda i uslikam koju...

Jedino što mi se preterano ne sviđa što će da bude malo "silovanje" za prvu registraciju (cca 37-38k dinara sa tablicama) plus prepis/porez (pojma nemam koliko) ali jbga...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jedino što mi se preterano ne sviđa što će da bude malo "silovanje" za prvu registraciju (cca 37-38k dinara sa tablicama) plus prepis/porez (pojma nemam koliko) ali jbga...

ajd ne kukaj, teo si ŠxVxD i dobio odgovarajuću snagu.

ako je verovati dedamrazu sledeća registracija je manja. buhehe

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Čestitam na prinovi!

 

Meni je to isto jako dobar auto - takođe podržavam izbor! 

U bivšoj firmi smo imali službenu fabiju 1 i taj auto je gazio 350000 sa onim šugavim trocilindrašem. Meni je uvek odavao osećaj čvrstine i kvaliteta.

Inače, svaka čast na Davoru na komentaru iz "prve ruke"  :good2:

 

Jedino što ćeš morati sad malo da smanjiš kuknjavu apropo potrošnje goriva i cene guma :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...