michabass Napisano Mart 7, 2013 Share #287 Napisano Mart 7, 2013 Lep autić! U zdravlju da se voziš/te! Te letnje točkove ako ti se ne svidjaju pravo na oglase i uzmi manje felne... nikakav problem... samo da te ne krene baksuz sa diznama... a i ako krene ta igranka onda pravac kod Ilije Burina, on je jedini koji uspeva da vrati dizne na 1.5dci u život. Pričam iz ličnog iskustva jer sam jedva vratio u život jednog Clia 1.5dci... @BMW haters: Može bato i da košta više, i da troši više i da održavanje bude skuplje (što je sve u neku ruku diskutabilno...) ali sam taj osećaj kad voziš baš BMWa nema cenu! Parkiraš ga, odmakneš par metara i pogledaš ga......... ma idi...... milina... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 7, 2013 Share #288 Napisano Mart 7, 2013 Lep autić! U zdravlju da se voziš/te! Te letnje točkove ako ti se ne svidjaju pravo na oglase i uzmi manje felne... nikakav problem... samo da te ne krene baksuz sa diznama... a i ako krene ta igranka onda pravac kod Ilije Burina, on je jedini koji uspeva da vrati dizne na 1.5dci u život. Pričam iz ličnog iskustva jer sam jedva vratio u život jednog Clia 1.5dci... @BMW haters: Može bato i da košta više, i da troši više i da održavanje bude skuplje (što je sve u neku ruku diskutabilno...) ali sam taj osećaj kad voziš baš BMWa nema cenu! Parkiraš ga, odmakneš par metara i pogledaš ga......... ma idi...... milina... Nadam se da nekih većih problema sa Modusom neće biti, ali zlu ne trebalo, hvala na savetu i preporuci. Možeš li da mi na PP proslediš kontakt podatke za tog majstora? Kako rekoh, zlu ne trebalo... Što se BMW-a tiče, meni ni iz džepa ni u džep, ja kad ulazim u njega, moram da legnem u/na sedište. Ako ću da ležim, onda preferiram krevet I još jedna opaska apropo veličine Modusa... S mojih cca 55-58kg i 172-3cm visine, auto je ogroman. Odnos veličina kao neko sa 135kg i dva metra visine u Espace-tu... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zika Napisano Mart 7, 2013 Share #289 Napisano Mart 7, 2013 Lep auto. Nekako mi se ne slaže ono što viđam po BGD (otkad si počeo o ovome, vidim ih stalno) a da na njemu piše Modus, sa prigovorima da je to mali auto... Il' su ovi ovde veći ili... Hvala svima za opaske o BMW, pomažu... Prenosim ih redovno... @stein: Da uživate i da se dugo vozite bez brige... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 7, 2013 Share #290 Napisano Mart 7, 2013 Lep auto. Nekako mi se ne slaže ono što viđam po BGD (otkad si počeo o ovome, vidim ih stalno) a da na njemu piše Modus, sa prigovorima da je to mali auto... Il' su ovi ovde veći ili... Hvala svima za opaske o BMW, pomažu... Prenosim ih redovno... @stein: Da uživate i da se dugo vozite bez brige... Lepo rekoh, ogroman mali gradski auto. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
crni. Napisano Mart 7, 2013 Share #291 Napisano Mart 7, 2013 Zbog oznake modela - 126 pgl u životu nisam čuo za model 126 pgl znam za 126p što bi trebalo da označava zemlju porekla (poljska) inače sam mišljenja da je naziv peglica dobio zbog oblika karoserije Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 7, 2013 Share #292 Napisano Mart 7, 2013 u životu nisam čuo za model 126 pgl znam za 126p što bi trebalo da označava zemlju porekla (poljska) inače sam mišljenja da je naziv peglica dobio zbog oblika karoserije Nisam ni ja čuo, ali se lako dalo proveriti... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zare Napisano Mart 7, 2013 Share #293 Napisano Mart 7, 2013 Stein, odlican je "autic", da te lepo sluzi . A "peglica" jeste zbog pegle. To PGL jeste oznaka ali na poslednjim modelima koji su imali neki restajling, tipa lajsne i sl. Bilo je valjda i nekih promena u kabini. Prva i najduze zadrzana oznaka je 126 P. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Mart 7, 2013 Share #294 Napisano Mart 7, 2013 Roberte, daj se raspitaj u stanici za tehnički pregled koje dimenzije felgi i guma su u EU homologorane za Modus. Obično je to više različitih dimenzija koje su bile dostupne u standardnoj ili dodatnoj opremi. Kada to saznaš onda ispitaj cijene guma za svaku dimenziju i odaberi si najpovoljniju gumu i felgu, a ove daj na bubanj. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
sir Oliver Napisano Mart 7, 2013 Share #295 Napisano Mart 7, 2013 Jel neko čuo da se u Peglicu ugrađivao motor od IMT freze?DIYerski, ne fabrički. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zika Napisano Mart 7, 2013 Share #296 Napisano Mart 7, 2013 Da li se neko vozio u 126-ci u kojoj je motor NSU-TT-a? Pogled moto®cikliste koji je ostavljen na početku mosta u Brankovoj mi se ne gubi iz sećanja... A okreće ručicu i zna da ide brzo... Jedno od pominjanja je http://www.oldtajmeri.rs/phpbb3/viewtopic.php?p=71045#p71045 jer je to jedan od prijatelja tvoraca. Jedan od tvoraca je i moj dugogodišnji prijatelj (prvo majstor a posle prijatelj)... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 7, 2013 Share #297 Napisano Mart 7, 2013 Roberte, daj se raspitaj u stanici za tehnički pregled koje dimenzije felgi i guma su u EU homologorane za Modus. Obično je to više različitih dimenzija koje su bile dostupne u standardnoj ili dodatnoj opremi. Kada to saznaš onda ispitaj cijene guma za svaku dimenziju i odaberi si najpovoljniju gumu i felgu, a ove daj na bubanj. Već sam napisao da su nominalni standard 165/65-R15 a za ovu dimenziju su i gume najjeftinije, štaviše, najskuplja je Michelin za 69€/kom. Inače, gledao sam alufelge (16"), ima kod nas na kupujemprodajem iste takve, nove, set od 4 komada 300€ a gume su uglavnom u reonu oko 100 i više €/kom. Pošto su sve gume, kako zimske, tako i letnje veoma dobre (relativno nove i duboka šara) ja ću, da se prvo rešim dugovanja koje sam sebi stvorio da dopunim razliku do pune cene auta, a posle, ako gume do tada izdrže, videćemo šta je ekonomičnije. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Mart 7, 2013 Share #298 Napisano Mart 7, 2013 Već sam napisao da su nominalni standard 165/65-R15 a za ovu dimenziju su i gume najjeftinije, štaviše, najskuplja je Michelin za 69€/kom. Inače, gledao sam alufelge (16"), ima kod nas na kupujemprodajem iste takve, nove, set od 4 komada 300€ a gume su uglavnom u reonu oko 100 i više €/kom. Pošto su sve gume, kako zimske, tako i letnje veoma dobre (relativno nove i duboka šara) ja ću, da se prvo rešim dugovanja koje sam sebi stvorio da dopunim razliku do pune cene auta, a posle, ako gume do tada izdrže, videćemo šta je ekonomičnije. Nismo se razumjeli. Vidim da si napisao što je "nominalni standard", nisam govorio o tome, nego o činjenici da se na isti model automobila nerijetko tvornički ugrađuje čak i 5 ili više različitih dimenzija guma i felgi. Kada dobiješ info za koje je sve dimenzije Renault dao svoj amen onda ćeš lako donijeti informiranu odluku o dimenziji felgi guma koje ćeš tražiti kad prodaš ove 16" felge. Naravno, ako su ovo jedine dvije dimenzije koje su se ikada ugrađivale na Modus onda je sve rješeno.Samo za ilustraciju - na moj automobil je tvornica ugrađivala: 1.- 185/60 r14 2.- 195/50 r15 3.- 195/55 r15 4.- 205/45 r16 5.- 205/40 r17 Svi ti kotači su različitih promjera, ali su odstupanja brzinomjera unutar zakonskih tolerancija i sve te kotače je Seat ugrađivao na Ibizu 6L. Vidi koliko dimenzija guma je Renault ugrađivao na Modus. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 8, 2013 Share #299 Napisano Mart 8, 2013 Tri dimenzije i sve su unutar max 1.8% odstupanja od nominalne brzine - pokazivača brzine. Najmanja (osnovna) dimenzija za 1.2 16V motor je 165/65-15 a za jače motore je 185/60-15 (dimenzija zimskih guma sa kojima je dovežen) i 185/55-16 dimenzija za najjače motore i model Grand Modus. Tako kaže brošura na engleskom jeziku i neka dokumentacija sa nemačkog Renault sajta. Dakle, veličinski nema problema jer po računici će tahometar pri brzini od 98.2kmh pokazivati brzinu od 100kmh što mislim da je u principu skoro zanemarljivo - u praksi sam se nagledao istih dimenzija guma različitih proizvođača koje su se zbog specifičnosti dizajna šare više međusobno razlikovale unutar iste nominalne dimenzije. Meni je tu čista ekonomska računica u pitanju, malo zbog pitanja potrošnje goriva - postavlja se pitanje vredi li po gradu ganjati široke niskoprofilne gume koje su kao "cool" i verovatno bolje pri velikim brzinama na autobahnu ali pretpostavljam, ništa bolje za manevrisanje tokom uparkiravanja na uskim i malim prostorima, ili se igrati sa prodajom te posle kupovinom drugih felni i točkova... Ove aluminijumske šesnaestice imaju dosta sitnih kozmetičkih grešaka koje se kod nas u firmi lako daju rešiti peskiranjem i vrhunskom plastifikacijom, međutim, to podrazumeva odlazak kod vulkanizera, skidanje guma, potom čišćenje/peskiranje, plastifikaciju u tri do četiri nanosa (temelj, boja, efekat i lak) potom ponovna montaža guma, balansiranje... Da budem iskren, meni se dizajn ovih točkova uopšte ne dopada. Osim toga, nisam nešto ni posebno zaljubljen u specijalne alu-felne jer sam navikao da na relaciji na kojoj najčešće saobraćam putari zapune rovove tek nakon što neko pokida podvozje svog auta; srećom, ja sam do sada devastirao samo jednu čeličnu a dve tek blago oštetio što je čika vulkanizer svojim laserskim čekićem očas posla sredio... Problem je što moram da uložim 100€ plastifikacije u felne da bih za njih dobio dobru cenu a to onda, priznaćete, i nije neka trgovina. Posebno kada se uzme u obzir da zapravo pojma nemam šta dobijam/gubim ako letnje gume sa 16 prebacim na 15 coli felne. Ove letnje gume su datirane na 10 mesec 2010 što ih čini dobrim kandidatima za još dosta km, šara je duboka.... Ma vozim ja to ovako kako je pa kad gume dođu do toga da su za zamenu, misliću o tome... Usrećili su me naši "organi" tako da danas dobijamo papire sa carine (nešto su navodno imali muke sa očitavanjem broja motora koji nije kompletan upisan u dokumentaciju auta) pa se procedura prolongirala i nisu završili carinjenje auta tokom jučerašnjeg dana, to će biti danas, ali verovatno tek posle 12 dok birokrate ne odrade svoje privatne poslove tako da sve imam i krila i plašt i da nosim gaće preko helanki neću danas moći dobiti tablice pa auto ostaje neupotrebljiv do ponedeljka... Rešio sam da se, pošto stvari već ovako stoje, auto u režiji uvoznika odnese na tehnički, dubinsko pranje, poliranje itd i da mi se kako to već jeste praksa, u ruke preda u najboljem izdanju. Sve ja to, svakako plaćam sa dogovorenom sumom... Još ovaj vikend ćemo preživeti bez novog auta... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dranix Napisano Mart 8, 2013 Share #300 Napisano Mart 8, 2013 Stene, Nemas nista korisno od sirokih i guma za taj stil voznje i u gradu osim povecanog trenja i potrosnje.Koliko god da je malo veca. Drugo. Veci precnik automatski znaci vecu nabavnu cenu guma. ALI. Veci precnik i sire gume lakse prodaju auto cisto zbog fancy efekta. To jednostavno nije auto gde je tako nesto bitno u voznom smislu ali ne misle svi tako a narocito mladji. Hteli bi da lete a nemaju para za bolji auto sto je sasvim razumljivo. Pored ostalog to moze da bude i JAKO opasno. Takav stil voznje u takvom tipu vozila. Da zivim u Srbiji i vozim po onakvim regionalnim putevima ( a i deo autoputa od SU prema NS ) vozio bi sa "meksim gumama" u smislu malo visljeg profila i ne previse siroke. Ovde mislim na letnje gume jer su zimske uglavnom i same nesto vislje i uze po defaultu. Odlicno je sto je promenjen kais. To obicno pise na dekliju na kojoj je kilometrazi menjan a ne samo u servisnoj knjizici. Medjutim. Zbog premotavanja kilometraze nekada i vise puta moze da se izgubi nit o tome sta je pravo. Nije to slucaj kod tebe ali cisto da se zna. Danas svaki krsten proizvodjac kaiseva koristi kevlar i dynema vlakna kao armaturu pa je trajnost najmanje 160k sto je najmanje duplo vise nego nekada. Druzim se sa pro mehanicarem i nisam jos cuo da je neko pokidao moderan kais a ranije malo-malo pa se nekom neopreznom desi. Sto se tice "ljubavi" mislio sam iskljucivo na komfor jer je to ipak mali auto za neke moje pojmove porodicnog auta. No, sve u zivotu je kompromis pa tako i izbor auta. Ako uzimas gorivo na nekoj staroj pumpi imaj u vidu da su i tankovi stari pa menjaj filter goriva cesce preventivno (cak i ako si SAMO jednom sipao tamo) imaj to u vidu. Ne stedi na ulju i filtrima jer sto je motor manji to je vise osetljiv na sve jer se u principu vrti brze sto znaci da je topliji u proseku. Za grad je idealan disel auto koji nije tezak jer startuje s mesta prilicno zustro. Ti se zalis za guzvu u SU. Pa ono je nista kako je kod nas. BTW svracao sam letos nekim poslicem u SU i bilo mi je zao sto se na vreme nismo dogovorili da se vidimo a setio sam te se. Jao sto volim sto si nestrpljiv ko dete. Polako. Stici ce. Ne pali cigare od "muke" nego sad malo merachi. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ManicP Napisano Mart 8, 2013 Share #301 Napisano Mart 8, 2013 Meni je jedan od faktora kad sam onomad kupovao avto baš bila cena "obuće". Zadovoljio se sa 14 cola i kupujem domaće kad sam u mogućnosti. Rezultat: dva kompleta guma, leto-zima, čim napune 4 godine pravac reciklaža bez obzira na šaru. Uz to nove kočnice da znam da ću sigurno da se zaustavim, ostalo me ne sikira previše sem redovnog održavanja. Stein mudro zbori, tera to što ima dok valja, posle zameni felne za manje, taman pretekne za gumu-dve i nakrivi kapu. Lep avtić uzgred budi rečeno, zagledao malo po Bečekereku jedan beličast... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dranix Napisano Mart 8, 2013 Share #302 Napisano Mart 8, 2013 Tacno. Rok trajanja guma je 4 godine pod uslovom da nije onog ALI. Nezgodacija je velika jer treba preci mnooogo km da protektor dodje do recimo poslednjih 4 mm kad guma vise u velikoj meri nema one osobine koje treba da ima a narocito svojstvo istiskivanja vode po jakoj kisi ili ako naglo uletis u kolotrag od kamiona pa jos pun vode . Bojim se da u takvim slucajevima ne pomaze ni nova guma sa 4 uzduzna kanala (najbolja za kisu) nego samo mala brzina a narocito kod laksih automobila.. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 9, 2013 Share #303 Napisano Mart 9, 2013 Rezime... Dok sam "luftirao" mozak da umanjim razočarenje što auto nije stigao kako je planirano, zujao sam okolo da vidim šta još može pametno da se pokupi od dokumentacije. Uglavnom, završim ja nekako na Renaultovom sajtu i vidim da nešto ne štima, nema Modusa u ponudi, odnosno, zapekla im stranica... Krenem ja okolo da vidim, kad nabasam na vesti iz juna prošle godine sa najavama da su opet krenuli u re-dizajn i da će novi auto pod starim imenom biti xover na bazi Juke-a. Bljak. Navodno je interesovanje jako splasnulo pa nemaju kome da prodaju... Pa naravno. Ako je verovati onome što se svuda provlači da su ovi Modusi (stari) u salonima cepali cenu i po 20k€, nije ni čudo. Ono što me utešilo/usrećilo je činjenica da se smatraju izuzetno pouzdanima (ne mislim na NCAP testove, daleko bilo) i da nemaju genetske predispozicije na urođene kvarove/felere. Onomad smo gledali Lagunu pa je bilo poražavajuće loše kotirana, na 1000 vozila, 250 se vraćalo u prve tri godine zbog problema sa menjačem. Modus je u klasi briljirao sa svega 5.8 kvarnih vozila na 1000 prodatih. Jutros sam opet prozujao po oglasima i proveravao kako stoje cene, jesam li možda mogao proći bolje da sam malo sačekao. Ma kakvi. Ovakav dizel (1.5dCi sa 63KW) do 150.000km bez felera, oštećenja sa otprilike ovakvom opremom, ništa nema ispod 4k€ na sajtovima (mobile, autoscout24 itd)... Mene je auto koštao u startu ravno 3900€ + 21.000RSD za troškove tehničkog pregleda, registracije, tablice, saobraćajna... Dakle, cca 4100€ ključ u ruke. U 3900€ je uključena inicijalna cena od 2350€ po računu (cena na sajtu je bila 2999€ butto, 2520€ netto - malo se kolega ocenkao) a za razliku do 3900 je odrađeno preuzimanje, dovoz/uvoz, carina, porez, dubinsko pranje, saniranje svih sitnih oštećenja na karoseriji, provera u ovlaštenom Renault servisu i mali servis (full check i zamena svih filtera, ulja itd) i isporuka na dogovorenu lokaciju. Od kolege (kome inače verujem na reč) dobio sam bezuslovnu garanciju od šest meseci za bilo koji mogući kvar - pa čak i eventualne probleme sa skupljim delovima kao što su ventili i šta god ima u dizel motorima (nikad nisam imao dizelaša a nije me nikada ni zanimalo šta ima u i oko motora) pa mislim da kako god okrenem, mnogo bolje nisam mogao proći. Mislim da on ovo ne radi kao standardnu praksu nego ga boli što je auto trebalo da bude kod mene još u sredu pa... Što se guma i točkova tiče, odlučio sam da se ne zamajavam nego kako sve stoji, tako da vozim dok ne dođe vreme da se gume menjaju, a onda ću da razmišljam šta ću sa šesnaesticama. Nakon detaljnije provere, pokazalo se da samo 1.2 16V i najslabiji 1.5dCi troše 165/65/R15 a 1.4 i 1.6 benzinci te dva jača dizel agregata idu standardno sa 185/60/R15 točkovima, a to važi i za Grand Modus. Šesnaestice su stavljane na neke luksuzne pakete i spadaju u homologiziranu tj odobrenu opremu. Malo sam prozujao i po cenovnicima za delove i održavanje (ne reparaciju kvarova) i važi isto pravilo kao i za sve Renaulte: ako ne paziš, bogami će te oderati... Da li sam mogao bolje proći? Naravno. Mogao sam ostati sa Twingom još jedno tri godine i pet meseci kada mi svi krediti i zaduženja zastarevaju (toliko fali da otplatimo kredit za kuću) i da lepo pokrpam neku kintu i uzmem neki nov auto u klasi cene... hm... recimo 10-12k€ i opet budem dužnički rob narednih 7 godina... Iz ove moje, prilično žablje perspektive, na stvari možda gledam previše uzdignute glave jer sam već sebi zacrtao da nakon što ode kredit za kuću, više nemam nikakve ambicije da ulazim u dugoročne dužničko-robovlasničke odnose. Ovako nemam nov auto, ali je ovaj najnoviji iliti najmlađi koji sam do sada imao. Prvi je imao ravno 32 godine kada sam ga kupio. Vremenom sam išao uvek na nešto novije i eto me tu gde sam. Videćemo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
crni. Napisano Mart 9, 2013 Share #304 Napisano Mart 9, 2013 znas onaj stari srpski san? da mi kum iz nemacke dotera dizelasa, presao manje od 100.000, nov, ociju mi... mogao si bolje da prodjes, ali ne sa tvingom i duznickim ropstvom za te pare da biras pandu, punto, z10, klio, korsu...sa duplo manjom kilometrazom, sa sigurnom kilometrazom, kupljeni u srbiji, daleko jeftinije odrzavanje itd itd. ali to sam ti vec predlagao pa da se ne ponavljam. mislim da si bio nestrpljiv i da si pozureo. sa druge strane, kakav bi to bio zivot da smo svi isti, jel da? uzivaj ti u njemu...lep je auto. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 9, 2013 Share #305 Napisano Mart 9, 2013 znas onaj stari srpski san? da mi kum iz nemacke dotera dizelasa, presao manje od 100.000, nov, ociju mi... mogao si bolje da prodjes, ali ne sa tvingom i duznickim ropstvom za te pare da biras pandu, punto, z10, klio, korsu...sa duplo manjom kilometrazom, sa sigurnom kilometrazom, kupljeni u srbiji, daleko jeftinije odrzavanje itd itd. ali to sam ti vec predlagao pa da se ne ponavljam. mislim da si bio nestrpljiv i da si pozureo. sa druge strane, kakav bi to bio zivot da smo svi isti, jel da? uzivaj ti u njemu...lep je auto. Slažem se s tobom u potpunosti i to što si u ovoj temi do sada rekao manje-više jeste tako. Što ti reče, sigurna kilometraža... Twingo, kada je došao, čovek (bivši kolega sa posla) reče da su podizali kilometražu zbog carine/poreza ali su je navodno posle vratili nazad. Gotovo, prdnulo. Čačkano. Važi za najveću većinu uvezenih auta... Kad sam pitao prijatelja za "friziranje" kilometraže na ovom Modusu, odgovorio mi je da se to nikada ne isplati. Platiš onamo da je dignu, posle platiš da je vrate a ovi auti imaju softverski zabelešku na tri lokacije unutar kompjutera o stvarnom stanju. Prvi nivo može da čačka svako ko ima tri pileće vijuge u guzici i adekvatni hardver i softver. Drugi nivo može da čačka ovlašteno lice sa posebnim softverom (za hardver ne znam) ili neko ko već ima malo više "štofa" tj znanja i veštine i postoji i treći, kontrolni zapis koji se ne može menjati, samo očitavati. Pričao ja sa mojim Goranom iz ovlaštenog Renault servisa gde inače nosimo sve svoje Renoe (skupi jesu, ali su pošteni - ako kaže da je nešto urađeno onda to jeste urađeno) i kaže da oni mogu taj treći zapis da pročitaju ako treba a Modus po difoltu ima taj nivo zapisa, Twingo koji sam imao nema takvu vrstu kompjutera u sebi i promene ne kilometraži se uopšte ne mogu proveravati - nema backup podataka o prethodnim stanjima. Modus nije čačkan jer je neisplativo a ako jednog dana neki budući kupac bude hteo da proveri stanje, molim lepo... Ja nemam brige Što se tiče auta koje si nabrojao, svi upadaju komotno u klasu cene, i naravno, u pravu si, ali... Panda je efektivno manja od Twinga, Punto, Clio, Corsa, sve su to auti koji su mi više kao "obični" putnički auti a to nije to što sam ja hteo. Savetovali su mi da gledam na svašta, C3, Kangoo, Doblo, Multiplu... Spisak je kilometarski, ponuda ogromna, da čovek poludi. Ne znam, ja sam se valjda odmah "zaljubio" kada sam pre nekoliko godina prvi put video Modusa i sad mi "isplivalo"... Al' eto, ima nas svakakvih. Vreme će pokazati koliko sam se ili nisam zeznuo... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Mart 9, 2013 Share #306 Napisano Mart 9, 2013 Evo da ti jedan švabofil i poštovatelj japana kaže: Dobar deal!Kad si već rekao da nisi vozio dizela daj da ti kažem najosnovnije: -redoviti servis prema planu održavanja -točenje goriva na novim i provjerenim pumpama -to je turbo motor - tebi kao vrsnom strojaru ne moram objašnjavati da je turbina tijelo sklono inerciji odnosno gibanju i nakon što nestane poticaj za gibanje - nakon vožnje je zato preporučljivo da se ostavi motor malo upaljen kako bi se turbina smirila u vrtnji i kako bi ju ulje koje kroz nju tjera uljna pumpa donekle ohladilo -opet najviše radi turbine - osjetljiva je na manjkavo podmazivanje i zato imaj nježnu nogu dok se motor i ulje ne zagriju. Tako ćeš mogučnost prerane reparacije turbine svesti na minimum. Uživaj u Modusu i neka se svi uvijek sretno i sigurno dovezu gdje god da su krenuli! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Mart 9, 2013 Share #307 Napisano Mart 9, 2013 Evo da ti jedan švabofil i poštovatelj japana kaže: Dobar deal!Kad si već rekao da nisi vozio dizela daj da ti kažem najosnovnije: -redoviti servis prema planu održavanja -točenje goriva na novim i provjerenim pumpama -to je turbo motor - tebi kao vrsnom strojaru ne moram objašnjavati da je turbina tijelo sklono inerciji odnosno gibanju i nakon što nestane poticaj za gibanje - nakon vožnje je zato preporučljivo da se ostavi motor malo upaljen kako bi se turbina smirila u vrtnji i kako bi ju ulje koje kroz nju tjera uljna pumpa donekle ohladilo -opet najviše radi turbine - osjetljiva je na manjkavo podmazivanje i zato imaj nježnu nogu dok se motor i ulje ne zagriju. Tako ćeš mogučnost prerane reparacije turbine svesti na minimum. Uživaj u Modusu i neka se svi uvijek sretno i sigurno dovezu gdje god da su krenuli! Rekao sam da nisam imao dizelaša , vozio sam Lagunu (1.9dCi) nekih 14 meseci pa sam koliko-toliko svestan razlike u načinu na koji reaguju dizel i benzin kada se dodaje gas Što se lokalnih pumpi tiče, sve su prilično nove, OMV, MOL, Euro-Petrol i Eco su svi morali graditi nove pumpe jer na mestima gde se nalaze starih nije nikada ni bilo. Na dve NIS pumpe su pre koju godinu sve menjali a starije točionice su uglavnom preuzeli razni "sitni" privatnici kojima svakako ne verujem ni grama (kao ni većina Subotičana) - tamo toči samo kome se rezervoar upravo isušio, vozi neki stari auto kome je svejedno jer svakako loše/jedva ide ili je slučajno zalutao pa ne zna šta ga čeka. Servisiranje po običaju, uvek je tako bilo pa ne vidim zašto bih menjao naviku ... a sada... idem da se malo probiciklujem do šume dok ne krene kiša ... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Beli_Ninja Napisano Mart 9, 2013 Share #308 Napisano Mart 9, 2013 Stein, nek ti je sa srecom i u zdravlju da mu punis rezervoar...... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah