Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 02/12/24 u svim oblastima

  1. Pogledaću sutra, ima dva fajla. U međuvremenu, manjerka proradila.
    5 poena
  2. Želim vam da se učlanite na neki auto forum, da čitate šta tamo pišu o audio uređajima i da se sekirate k'o ja u ovoj temi.
    5 poena
  3. ManicP

    Udrobljena automobilska tema.

    Možda bolje da krenem da se drogiram. Biće jeftinije na duge staze
    4 poena
  4. Zalepi crnu izolir traku preko LED To sam uradio sa svim kamericama i mikrofonima po kući
    4 poena
  5. Ima da se userete u gace kad namunjim tda1541a 😁
    4 poena
  6. A ne mogu, treba da rade te LED naizmeničmo kad se kačiš na BT, dok traje sparivanje. Kad se veza uspostavi, sija plava led neprekidno i to ne smeta. Svaki BT ima neku indikaciju za aktivno povezivanje i uspostavljenu konekciju. Prekidač rešava to, ne koristiš BT, isključiš modul.
    3 poena
  7. Fali mi prekidač tu za Bluetooth modul. Nisam razmišljao o tome da BT modul kad se uključi napajanje stalno trepće plavo-crveno dok se ne zakači negde. To može biti jako uznemirujuče gledati. Dodaću mali prekidač sa strane.
    3 poena
  8. 3 poena
  9. Obrtni moment mene nervira kod dizela zato što zavisi od turbine, sad kako gde je namešteno. Što kažeš, iz malih obrtaja vadi, recimo kod megana 1 je vadio od 700 obrtaja već i to je bila pesma. Sada kod trojke zabava kreće tek na oko 1300-1500 obrtaja, a kod Opela (Zafiru i Astru sam vozio) čekaš dobrano da pređeš 2000 da te "povuče". Kod benzinca znaš na čemu si, tamo gde dizel umire (4000 obrtaja) ovaj tek kreće u život
    3 poena
  10. Ultra upijajuce 🤣 Bice ovo jedna od onih stvari sa kojom se pojavim i izbijem ti pare iz dzepa 😅
    3 poena
  11. NIXIE

    Preporuka za pojačalo

    Bilo koje jeftino oko 50W. Samo da nije mnogo staro.
    3 poena
  12. To su gotovo svi izbacili iz proizvodnje, ali to su najbolje i najpozdanije mašine uvek bile, ako se zanemari potrošnja goriva.
    3 poena
  13. Ja sam o tebi mislio kad sam opisivao turbo rupe na dizelima..... Reko', sad bi mi Ninoslav rekao, "Brate nije to zbog toga, to se nije, uh, ta turbina ne valja, ne mogu ni da mu objasnim, uf, bolje da ne čitam više uopšte... " A ebiga, moj najveći domet je bio kad sam sam uradio mali servis na Meganu 1, to je bio podvig, nakon toga sam sve očekivao da neko iza nekog ugla izleti i da mi nekakvu plaketu, pehar, al džabe se okretah, nema... Mmm da, već sledeće godine za mali servis sam otišao kod majstora u zakazano vreme, ostavio auto, došao nakon 2 sata, platio
    2 poena
  14. Ja jedno vrijeme volontirao u automehaničarskoj radionici, a uveče lemio..
    2 poena
  15. Ima nas koji vole aute al su izmedju smrada ulja i lemilice izabrali ovo drugo. Ja sam imao (sada vec pokojnog) rodjaka automehanicara i jos kao dete sam dosta vremena provodio kod njega u garazi gledajuci ga dok popravlja aute, a najvise sam voleo kad rastavi motor, pa gledam bregastu, ventile..i uvek sam se cudio kako to non stop lupa gore-dole i vrti,a ne raspadne se Ipak, ostalo je na gledanju, nemam ruke za takav posao...
    2 poena
  16. https://www.youtube.com/channel/UCs6vRDdkZ8bP8Xt6WHbvrwA
    2 poena
  17. Dizel bez dobrog turbo-kompresora je mrtvo puvalo , jedva da se vuce po putu , gde se i najmanji gubitak odnosno fals vazduh u vodu komprimovanog vazduha od turbo kompresora preko hladnjaka sabijenog vazhuha(intercooler) pa sve do usisne grane itekako oseti , sa druge strane sve opet mnogo zavisi i od kubikaze motora , sto bi rekli Ameri `` there`s no replacement for displacement`` , odnosno oni moderni dizel motori relativno male kubikaze sa prosecno velikom snagom dobijenom iz ko zna koliko Bara turbo nadpritiska po mom misljenju nece trajati dugo jer su prenapregnuti ...
    2 poena
  18. Ja sam do pre godinu dana vozio samo dizel i baš mi nedostaje obrtni momenat na malom broju obrtaja. Na stranu potrošnja, pogotovo dok je dizel bio jeftiniji. Ozbiljne su uštede na gorivu bile. Clio 2 1.5 dCi sa 65ks sam nekoliko puta merio potrošnje metodom do čepa, 4.33 l/100km u decimalu kombinovane vožnje (istina, slabo vozim po centru). Sipam u Bg i dopunim u Kotoru, ceh za gorivo 28-30e svojevremeno (nisam išao kolima jedno 5-6 godina). A u kolima sa manje od 1000kg meni ni konja nije falilo, ide to kad zatreba. Sada sam na i20 1.4 atmosfercu Euro 6 i dalje imam problem u glavi da mora na 3k+ obrtaja da to ide kako valja. Stara navika baš teško umire. Mada ide i on dobro kada treba, meni auto služi od tačke A do tačke B a sportska kola moj šlajpik voli najviše kad su tuđa. Potrošnje su i tu dosta popravili kod benzinaca. 4.3L/100km BG-ZR sa 90km/h i bez klime, 5.6L/100km BG-Niš sa 120km/h bez klime, po gradu kako opustim desni nogu, tu nema pomoći. Nisam ič nezadovoljan potrošnjom, pogotovo sa sadašnjim cenama goriva.
    2 poena
  19. Vix

    Preporuka za pojačalo

    Ja rekoh neka tema o vanzemaljcima, kad ono ali...
    1 poen
  20. gluv_i_udaren

    Preporuka za pojačalo

    Pajz vako, kontam da su šanse da će se zahebati sa (uglavnom) kršom starim 20+ godina sa KP mnogo veće nego sa vanzemaljcem. Uključiš u struju i u zvučnjake i gassss, nema osvezavanja, rasušenih elektrolita, krckavih potenciometara, pucanja na paljenju i gašenju, imaš mali lep daljinac
    1 poen
  21. E jbg, to nisam prob’o, a i slušalice sam slušao jedno dvaput u zadnjih pet godina
    1 poen
  22. Mikorist

    Preporuka za pojačalo

    Kako se čuju slušalice na ovo / pitam za druga ?
    1 poen
  23. Ma da, onda uzmes odmah sa KP i ćao. Vredi to govance i 170, ima moj burazer par godina
    1 poen
  24. Gorfili

    Preporuka za pojačalo

    Ja bi predložio ovo: panasonic sa-xr55 - KupujemProdajem ili model 58 ili 70. Imaš ih po oglasima i svi u okviru tvog budžeta. Provjereno dobro.. bez greške..
    1 poen
  25. Prave drajvere dobijaš sa JLS sajta. Ima dva fajla za instalaciju. Kad se završi imaš Asio, Wasapi i Kernel Stream za JLS. U AP ili Foobar selektuješ koji oćeš. Samo što Aimp nema podršku za KS.
    1 poen
  26. Koliko se secam a jako mnogo sam zaboravio - podesavanja operativnog sistema su bitna kao i npr. layout komponeneti na komplikovanoj pcb. Smatram da je Mika u pravu - vrlo je bitno koliko memerije odredis za procese reprodukcije i sta uradis sa svim drugim procesima koji teku pozadi. Meni je samo problem sto to nisam radio otkad sam kupio novi PC jer sam sve zaboravio, dodatak je Win10 koji ne poznajem i radi mi samo Asio driver npr., ostale nisam jos ni instalirao. Posto reprodukcija ide sa glvnog PC-ja, zasad jedinog ( u planu je neki mali samo za muziku ) - broj programa koji uopste postoji na racunaru je minimalan. Win10 je dodatni problem - njegova grafika za ikone i slicno se nekad lako mogal gasiti po zelji a sada ne mogu da provalim kako da uopste dodjem do takvih setting-a npr., da ne pominjem podesavanja memorije za odredjene procese koje ne bih da radim napamet.
    1 poen
  27. Review Trafomatic Audio Rhapsody PSE 300B integrated tube amplifier classic virtues in a modern package HIFI.NL Since the beginning of this year, the Trafomatic Audio Rhapsody PSE 300B has been one of the new stars of the ever glowing firmament of tube amplifiers. That name is quite a mouthful for an amplifier that merges old virtues with new technology under its robust and even flamboyant exterior. Earlier this year, at the aptly named Rhapsody villa on the Borneolaan in...
    1 poen
  28. Ovaj primerak za blues? 🤔😁
    1 poen
  29. Mi bre ne ne znamo dobar deo savremene istorije a ovde se licitira sa podacima u periodu od milion godina....nauka je postala religija gde moze sve da se tvrdi sa argumentima koji zaobilaze prva dva tri koraka.
    1 poen
  30. NIXIE

    Udrobljena automobilska tema.

    Vozio sam jednom Škodu Rapida sa nekim malim Vagenovim turbo benzincem 1.0 od stotinak konja. Dobro to povuče, ali i potroši ako se ne pazi. Fakat je da su dizeli prošlost. Pošto u autima imam Fiatov 1,3multijet, mogu da kažem da je sada turbo rupa na euro 6 / 95kS mnogo manje primetna nego na starijem i slabijem euro 4 / 75kS. A gradska potrošnja je manja za litar i ako je veći auto (Grande punto VS 500L). Komšija ima Grande punto sa tim motorom od 95kS i to ide baš dobro, a potrošnja, šta reći, skoro pa zanemarljiva. Nego generalno rečeno, moderni automobili su postali prekomplikovani i podložniji kvarovima.
    1 poen
  31. Uz DAC dolaze i pelene (Pampers original)
    1 poen
  32. 1 poen
  33. Malo je reći da sve utiče i da je sve važno. Ali evo koji je po meni bitan redosled: 1. Podešavanja operativnog sistema za zvuk i njegova verzija (Update-i kernela), kao i odabrani player i njegova interna podešavanja. 2. Pozadinski procesi 3. Količina i generacija memorije, vrsta CPU, HDD/SSD-NVME, mrežno okruženje i kvaliet PC napajanja/kućišta. 4. Lokacija gde je DAC i PC priključen u zid, kao i karakteristike napojnog kabla i konektora. 5. Tek na kraju Izbor izlaznog USB konektora i kabla.
    1 poen
  34. Evo kako ja menjam zvuk USB-a irq/132-xhci_hcd:usb je JLS PID CLS RTPRIO NI PRI %CPU STAT COMMAND 173 FF 95 - 129 2.2 S irq/132-xhci_hcd:usb 483 FF 85 - 125 0.0 S irq/136-snd_hda_intel:card0 54 FF 50 - 90 0.0 S irq/9-acpi 69 FF 50 - 90 0.0 S irq/125-mei_me 74 FF 50 - 90 0.0 S irq/126-ahci[0000:00:17.0] 92 FF 50 - 90 0.0 S irq/8-rtc0 98 FF 50 - 90 0.0 S irq/127-nvme0q0 99 FF 50 - 90 0.0 S irq/128-nvme0q1 100 FF 50 - 90 0.0 S irq/129-nvme0q2 101 FF 50 - 90 0.0 S irq/130-nvme0q3 102 FF 50 - 90 0.0 S irq/131-nvme0q4 180 FF 50 - 90 0.1 S irq/133-i915 384 FF 50 - 90 0.0 S irq/23-i801_smbus 442 FF 50 - 90 0.0 S irq/135-iwlwifi 443 FF 50 - 90 0.0 S irq/135-s-iwlwifi 14 TS - 0 39 0.0 S ksoftirqd/0 25 TS - 0 39 0.0 S ksoftirqd/1 31 TS - 0 39 0.0 S ksoftirqd/2 37 TS - 0 39 0.2 S ksoftirqd/3 PC skoro da zvuci kao gramofon preko USB Kad je 95% u RT
    1 poen
  35. Misliš, Subaru je BRZ, a Toyota ne?
    1 poen
×
×
  • Kreiraj novo...