Jump to content

ManicP

Član
  • Broj sadržaja

    3571
  • Na DiyAudio.rs od

  • Poslednja poseta

  • Broj dana (pobeda)

    36

Poslednji trofej

ManicP je imao/la sadržaj sa najviše reakcija!

O ManicP

  • Rođendan 08/22/1976

Informacije Profila

  • Pol:
    Muško
  • Lokacija:
    Beograd / Aradac
  • Interesovanja:
    igranje strujom
  • Zemlja:
    Madagascar

Skorašnji posetioci profila

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ManicP's Achievements

  1. Ovako se ne radi sa brusilicom. Jaja i butna arterija su u pravcu ploče. Ako pukne ploča biće mrtvih. Kako stoji brusilica, mesto čoveka je sa one gornje strane, desna ruka na ručki iznad ploče a leva na glavnoj ručki. Kate vidi Beli Ninja biće mavaši geri zavrat
  2. Uzmeš prevrneš Onomad po Merikama su tragali za vandalima koji su serijski uspravljali Smartove po gradu.
  3. Glavni razlog je 1+ auto po porodici, da ne idem ka četvoročlanoj porodici sa dvoje dece blizu 3 banke u istom stanu. NBG blokovi na primer imaju 1,25 parking mesta po stanu. A dok god svako može da dobije nalepnice za parkiranje u zoni za dva auta pa puta broj stanara u stanu, ni to nema previše smisla. Pride je ljudima koji iznajme stan praktično nemoguće da je dobiju bez promene prebivališta i svih dokumenata. Ubedljivo najbolje rešenje sam video u Stovneru, predgrađu Osla. Vlasnik stana može da prijavi jednu tablicu za parkiranje u bloku i to je to. Niko ne pita čiji auto i slično, imaš pravo na jedno parking mesto uz svoj stan. Parkiranje je besplatno ali ima caka. Komuna ima svoju službu kao parking servis koja ide i proverava tablice automobila i tablice koje nisu na spisku smeju da budu u bloku maksimalno dva dana. Kada ih nađu treći dan ide čestitka na retrovizor. Parkinga na izvolte u svako doba dana. Preduslov za sve je jakako javni prevoz dostojan čoveka.
  4. Ma gde gube, kada se puni na komercijalnim brzim punjačima skuplje izađe nego da se vozi na tečna goriva, poredili ovi iz Sat na putu Bg-Istra elektro i dizel Mercedes. Razlika skoro duplo u Hr. Uberu oni tu porez samo tako nego i akcize dobro dođu.
  5. Ja ću urežem navoj u rupu bez upuštanja, nađem m4 sa delimičnim navojem i skratim s obe strane da navoj bude u rupi a glatki deo da viri. Valjda sam razumljiv
  6. Aha, klizač je AL 5mm, šraf M4 je centar (sa upuštenom glavom) a klizač se učvršćuje sa ista takva dva na drugu stranu. Rupe su upuštene i sa urezanim navojima. Taj centar bih sada drugačije rešio jer zbog kratkog navoja ode malko iz 90 stepeni (napravim nov klizač kad me ne bude mrezelo) ali i ovako je dovoljno precizno da rupu za bas port isečem da dihtuje i teško se izvlači. Šestar je sendvič 5mm AL i 5mm tekstolit (ili pertineks ali mislim ovo prvo) (gladak i lepo klizi, msm video na nekoj preskupoj Bosch glodalici kao fabričku ploču, pa kud turci...), sve isečeno na WJ.
  7. Ako pod obnovljivom energijom podrazumevaš i spaljivanje đubreta onda možda. Da manemo sa strane off grid aplikacije tipa brodovi i vukendice, solari i vetrenjače su noćna mora za stabilno snabdevanje električnom energijom kada se dovoljno namnože, zajedno sa punjačima za električne automobile (npr. Tesla punjač ima 1MW trafo za 8 mesta i max 250kW snage po mestu, ABB brzi punjači su reda 350kW po mestu...) Da ne zalazim u detalje, to je zaseban smer na etf, ali za stabilan sistem treba da je proizvodnja jednaka potrošnji. Kada nije onda oće da budu problemi od kojih je najgori raspad ee sistema (drastičan primer su grafitne bombe 99.) pa nema struje nekoliko dana. Detalj koji svi zaborave je da kada se nameste uslovi da ima puno sunca i vetra a potražnja mala oće energija iz tih izvora da ima i negativnu cenu pa vlasnici tih postrojenja plaćaju da bi ostali na mreži. Za smanjenje CO2 su trenutno rešenje nuklearne elektrane i to je to. U Rusiji radi već 2 meseca komercijalni brzi reaktor od 800MW koji troši nuklearni otpad. Biće svakako zanimljivo narednih godina. Kad zažive automobili na vodonik, a trebalo bi da se desi, možda solari i vetrenjače da prave vodonik pa da rade posao. Ili dovoljno jeftine i ekološki prihvatljive baterije/superkondenzatori pa da ti nepouzdani izvori dobiju smisao (tu kinezi trenutno rade sa nekim wolfram baterijama koje možda imaju budućnost).
  8. Slučaj pedeleca ili bicikla sa e asistencijom... Poslednjim apdejtom softvera (besplatnim, sem što se plaća serviseru usluga servisa koji mi je svakako bio redovan na prvih 3000km) je na Bosch Performace CX gen4 podignut maksimalni momenat sa 75 na 85Nm. Lepo ljudi kad izađe nova generacija stave konzervativniji softwer i testiraju kroz eksploataciju pa isprave i daju malo više momenta kada se pokaže da može, samo je ovde taj apdejt besplatan. Inače ima tri kontolera u sebi svaki sa svojim softverom. Kontrolna jedinica, motor i baterija svi imaju zasebne.
  9. Koristim istu glodalicu za ove poslove, videćeš već. Podrazumeva se da je glodalo u čauri dovoljnom dužinom.
  10. Shonne, ako obrađuješ puno drvo onda i kvalitetna glodala. Za ivericu i medijapan kupi jeftina, tupe ih prilično brzo bez obzira na kvalitet. Uzimao sam ona zelena u WobyH, malo sporije vođenje i u više prolaza završe posao. Samo strpljivo. Zaštita za oči, uši i pluća se podrazumeva, preporučljiv je usisivač. Rukavice, predugi rukavi, garderoba koja landara ni u ludilu sa stolarskim mašinama, brusilicom, strugom i uopšte gde su pokretni delovi. I da, taj šestar pojede dosta radne visine glodalice. Nemoj da se iznenadiš ako ti radna dubina glodanja bude ispod 18mm pa mora da se reže rupa sa obe strane. Doterao sam glodala sa prihvatom 8mm i 50mm radne dužine zbog toga sa dalekog istoka. Manja brzina, plići prolazi i samo polako, nema problema.
×
×
  • Kreiraj novo...