Jump to content

Lemić

Član
  • Broj sadržaja

    680
  • Na DiyAudio.rs od

  • Poslednja poseta

  • Broj dana (pobeda)

    5

Poslednji trofej

Lemić je imao/la sadržaj sa najviše reakcija!

1 Pratilac

O Lemić

  • Rođendan 05/05/1956

Informacije Profila

  • Pol:
    Muško
  • Lokacija:
    Singidunum
  • Interesovanja:
    Motorciklizam, ekologija, audio...
  • Zemlja:
    Serbia

Skorašnji posetioci profila

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lemić

    Gramofonska tema

    Zatezači su odlično rešenje, VPI TNT ih je davnih dana imao, doduše malo fuš urađeni bili. A nije loš kaiš od stomatološke brusilice.
  2. Ja popio silom prilika kinesku vakcinu, sad i meni poprilično isto. Nasmejo si me do suza opet. Da ne tupimo subjektivno - objektivno i vice versa, ima tema o vernosti reprodukcije. Pod prirodnošću bi se moglo podvesti sve što nam blagodetno prija, odnosno, čemu se ne opiru naša čula, mozak i telo; što se tiče digitalije i D10 konverterčića, to je jednostavno neimanje jeke jednom rečju, pa se muzika može slušati bez da se stalno teži preskakanju numera, što je redovna pojava kod digitalije, (izuzimam loš izbor i snimake), stišavanju glasnosti upravo zb
  3. Lemić

    Gramofonska tema

    Ručka jeste zahtevna za podešavanje, sve lebdi figurativno, tako da i najmanji činioci dolaze do izražaja, kad je sve kako treba, pri reprodukciji vraća još više. Sam kablić deluje na antiskejting silu, može da je pojača ili umanji svojim položajem i upredenošću, na to sam zaboravio da skrenem pažnju. Kad se ručka spusti na poziciju, kablić mora da se ispusti, ispruži, podizanjem same baze i onda sprovede gde će da stoji bez višeputnih savijanja ili upredanja, nastoji se da se zadrži njegova prirodna forma, tako da kažem. Nekad treba ručku par puta oterati skroz do centra ploče, pa čak i preko
  4. Da se podsetim i svoje, moja Hiraga sa Bradačevom unikatnom modifikacijom, 2x30w, rađena 90-godine, diy rad, Žarka Ristića i mene, preko 40kg, 2 mono bloka u rek veličini, čelična bakarisana šasija, 2 Pazin torusa po 750w, 12 novih elkosa po 150.000mf, svi delovi upareni, trenzistori nisu više Hiragini već neki drugi i bolje zvuče od izvornih.
  5. Lemić

    Gramofonska tema

    Ne razumem te najbolje, jel VTA ugao pomeran zbog izrade, nisu svi razeči imali isti ugao, ili zbog traženja zvuk usled nezadovoljstva? Količina ulja nema uticaj na komplijansu, ili ako ima, to je minorno, ali sama gustina direktno utiče. Viskozitet od 7.000 koji se napomenuo da je sada, prilično je gust i odgovara tvrdim iglama. Cevka bi trebala da je blago konusna, ne šiljata, to je ono što je meni ostalo dok sam se intenzivno zanimao.
  6. Mocart amp je razvijen na zahtev klijenta iz Beča. Topologija nije ništa epohalna ali je sav materijal probran, tranzistori su pareni i jako dugo se čekalo na njih, 18 komada, 9 po grani. Izvučeno 100w u A klasi, 600w u AB, trafo od 2Kw. Sve je ručni rad uključujući i izradu hladnjaka. Ne nekom uporednom javnom testu u beču, nadsvirao je Krell-a 100. Izrađeno je ukupno 62 komada, 39 je u Austriji, dan danas rade posle 20 i kusur godina.
  7. Naš drug, To Ping, aka Mikorist, je glavni podstrekač, čitajući njegova izlaganja sam dobio ono zašta nisam verovao da je moguće. Moje doživljavanje muzike je uvek bilo bez vizuelizacije, nikad nisam voleo da slušam gledajući, moj drugar Odić je još iz doba video kaseta imao impozantnu kolekciju svirki, da ne govorim o DVD-ima, možda sam svega nekolicinu pregledo. YT je bio zadnja rupa na svirali, mađutim, pre neku godinu je počeo da se poboljšava kvaitet i slike i zvuka, čemu nisam opet pridavao značaj, ali primetivši da ima sve više materijala na njemu, a nema ovako dostupno, jednostavno s
  8. To mi provalio komša pre jedno 5 godina,bio DJ u Kladovu, kaže lom kad je puštao ovu numeru u ROK aranžmanu. Upravo pitah suprugu de mi je perjani jastučić za MC da metem ispod Dakića
  9. Da živnem temu, pročito sam je iznova, da se podsetim šta sam i sam pisao, nisam se odlučio ni za kakve konektore a sad je krajnje vreme, potrebni su pretežno šasijski, ala recimo:
  10. Ja sam odštampo slike što sam sakupio, ne odgovaraju onom što je u mom dakiću, to ne znači da ti i ja nemamo isti model. Razmatrana je opcija izbacivanja jednog pojačavačkog stepena, možda bi zvuk bio prihvatljiviji ali bi verovatno postao mlitaviji, ja volim dozu agresivnosti i ataka koji je sad prisutan. Sparkos je skupkast, tako da ne bih, barem za sada, išao dalje. Ovo zaista krajnje lepo zvuči za moj kriterijum i ukus, a uz to, tu su i mentorove uši, Nebojše Maričića sa kojim prijateljujem ravno 40 godina i koji je radio DAC i sva drndanja oko mog sistema ove sezone punim intenzitetom, n
  11. Skinuto, upravo tako, dublji bas, celukpano povećana voluminoznost i bolji prostor zahvaljujući višoj tranzijentnošću. Tokom nedelje idem dalje, ali, moj model se razlikuje u odnosu na ovo što si mi postavio, ne znam baš detalje. Kad sam napisao ovaj post, nisam znao sve detalje, prikriveni zbog interesantnosti, bilo je urađeno više a ne samo ukidanje diodice. Nakon toga je usledio finalni zahvat, opet ne znam detalje, niti me pa nešto preterano zanimaju, uglavnom, prepravljan je analogni deo. Od jednog jeftinog i korektnog dakića, sad je dobijen neočekivano dobar uređaj da je to n
  12. Lemić

    Gramofonska tema

    Da, pokušao sam kroz postove da iznesem dosta toga što utiče na samu ručicu kao komleksanu napravu inače. Mnogo toga nema kod cevke sa lagerima, ali kad se sve postavi u bestežinsko lebdeće stanje, što je ideal, onda se tek vidi niz činioca koji kod tvrde ručke bivaju prisilno anulirani, što svakako da zvučno rezultuje. Bio je test u nekim austrijskom novinama devedesetih, možda imam kopiju negde, Mocart je ocenjen boljim od tada SME V sa karbonskom cevkom. To vreme je bilo era dna analogije, svi su se oslobađali gramofona i ploča, tako da dalji razvoj uz čist entuzijazam nije bio moguć. Od pr
  13. Lemić

    Gramofonska tema

    Hvala, hvala. Na gore postavljenim slikama se vidi kablić. Svojevremeno sam preslušavao Cardas, Audioqvest, neki treći i VF, 0,09mm, pun presek lakiran i obmotan tom platnenom izolacijom. Jedan "Solid core" je bio bolji od sva tri, dupliranjem se dobio bolji bas, tako da je taj kabl na dalje ugrađivan u Mocart ručke, pre toga je bio neki sa belim bužirom i on bi valjao da se zameni. Cevka je punjena perlitom koji vrlo malo utiče na kretnu masu i nedemfuje energiju kao pesak. Nosač glave i zadnji čep se montiraju na takozvani "preklop", jedan deo se hladi a drugi greje i tako se sklapa, ka
  14. U nekom broju nemačkog Stereoplay-a, još početkom osamdesetih, bila je priča o elastičnom oslanjanju podno stojećih kabineta na tenis loptice, moj stariji prijatelj je postavio Revox Simbol B na njih, ja mu se smejao jer su se do tad zvučnici postavljali po uzoru na običan nameštaj, kao na postament. Danas ima raznih opcija kojima se praktično dekuplije od podloge, opruge, elestične gurtne, magneti i kuglice, da, postoje i nosači kablova koji se odižu od poda, jednako je i sa policama. Dobro je poređenje kao sa instrumentom u rukama i naručju izvođača, sve u hifiju je na neki način nekakav muz
  15. Devedesetih sam uradio audio policu po uzoru na talijanski Tarđeti, vrlo rigidna i stamena, vertikale od kutija punenjih peskom, svaka galerija je kadica visine 3cm sa ukrštenim orebrenjima po dnu za ukrućenja, u njih je isto trebao da ide pesak pa preko medijapan tanka ploča sa dekorativnom čeonom lajsnom od drveta, naravno, svaka nogara po masivan mesingani podešavajući šiljak i ispod mesingane "parice", ima i slika u temi negde. Sve kabinte koje sam unosio u kuću su bušile pod od raznoraznih spajkova, tako je bilo i kod svih mojih prijatelja i poznanika. Neke 96 su mi bili u gostima Dabić i
  • Trenutno na sajtu   3 članova, 4 Skrivenih, 64 Gosta (Pogledaj celu listu)

  • Forumska statistika

    8266
    Ukupan broj tema
    370085
    Ukupan broj objava
  • Statistika članovȃ

    2641
    Svi članovi
    3371
    Najviše na sajtu
    Chai
    Najnoviji član
    Chai
    se pridružio
×
×
  • Kreiraj novo...