Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 08/01/23 u svim oblastima

  1. E , upravo tu "zapeče" , naravno zbog nemara onog koji "sastavlja" . Taj konus i njegov dosjed treba dobro očistiti i kao što si rekao ničim podmazivati naime ako ostane , na njemu neke prljavštine kroz mikro"luft" ulazi vlaga i dolazi do oksidacije i tad nastaje priredba . Primijetili ste da šaraf ovijek pikne na glavi , gotovo nikad u navoju
    3 poena
  2. shonne

    Majstori, Majstori...

    Imate srecu sto Mika ne vozi auto 😁😛🤗
    3 poena
  3. Ono kad odeš kod pogrešnog frizera ...
    1 poen
  4. BANAT

    Majstori, Majstori...

    100% je tako ! btw, gledao sam razne vulkanizere kada skidaju tockove sa auta , i to uvek ide odprilike ovako ; sve sto rade rade velikom brzinom ko da im se zesce prikenjalo pa aj sto brze da poskidam jos ove tockove pa da bezim u wc da se rasteretim dok ne bude kasno , odmah jako zalupe kljucem pneumatskog odvrtaca redom po brezonima ko da biju cekicem i ujedno ih delimicno odvrnu i oslobode , drugom rukom je vec pustio vazduh u pneumatsku dizalicu i digao tu stranu auta , opet ogromnom brzinom skida brezone i baca ih u prasinu pored njega , ja ih skupljam i kazem mu ; majstore stavi to na ovaj karton da se ne zaprljaju ,a on sa osmehom odgovara ; ma nema to veze , nista ta prasina ne smeta , a meni je vec krenulo kiselo ... , mislim se ako ga oteram u tri lepe ne da valja svasta moze do kraja da ispadne , vadim te svoje brezone iz prasine i cistim ih krpom kolko mogu i redjam ih na cist karton , dok radi usput mi majstor obavezno ponudi i neke gume polovnjace u pola cene , kaze ; sto da bacas pare na nove kad su ove polovne ko nove , Miselinke stigle iz Svabije i ima se vozis sa njima bolje nego sa ove nove Bugarske koje i nisu neke , ja mu oborim cenu za jedno jos 30% i pitam ga ; jel moze ? , on odgovara ; moze i pruza ruku da se rukujemo i ujedno mi kaze ; al da ides do one trafike tamo i da nam kupis dozne piva , crkoh zedan , ja mu kazem ; moze pivo al nemoj vise da mi bacas brezone u prasinu , sa osmehom mi odgovara ; necu vise bajo ... majke mi i tako ...
    1 poen
  5. ManicP

    Čime se zanimam... (ovih dana )

    Imao slučaj. Napraviš lepo interkonekt kabl DIN-činč i rešiš problem zauvek.
    1 poen
  6. black coffe

    Majstori, Majstori...

    Lako je biti "majstor" sa dijagnostikom ? . (naravno da ubrzava konstataciju kvara ) , ali !!! . Majstora čini znanje , odnosno poznavanje materije ? Dijagnostika je otprilike ko i AI umjetna inteligencija , odnosno ko i večina današnjih majstora - stavi novo i gotovo , ali što kad ni s novim ne radi ? . E sad tu do izražaja dolaze "Stari majstori" , oni znaju "kako i zašto stvari rade " , pa barem privremeno ak se može poprave kvar ili ga riješe za stalno - kao što je navedeni gospodin MAJSTOR napravio . Problem je u školstvu i u mentalnom sklopu , pa el svi moraju biti ekonomisti il političari . Mi u diy zajednici isto nismo neškolovani ? i znamo si i sami pomoći , no nitko nije "majstor " za SVE . - godišnji pa sam se raspisao
    1 poen
  7. NIXIE

    Majstori, Majstori...

    Plavi, beli, crveni, ne znam kojih sve ima, sve zavisi šta ti treba. Ako se želi spoj odviti bez grejanja, onda taj naslabiji. Svaki se može odviti, ali se mora prvo grejati.
    1 poen
  8. aaa zmaju!

    Majstori, Majstori...

    To treba da se pritegne radapcigerom Ne pomaže ništa drugo!
    1 poen
  9. BANAT

    Majstori, Majstori...

    Aleks taj Stojanovic iz Nisa nije nikakav majstor nego obicna secikesa i prevarant koji je hteo da te opljacka ! , dok ovaj drugi sto ti je do kraja popravio klimu i naplatio 30E je pravi majstor i posten covek , jer zna da kvar popravi i naplacuje realno tako da svaka strana bude zadovoljna , kako on sto ti je klimu popravio tako i ti kao musterija jos i vise , na zalost primecujem da se nakotilo mnogo vise onih majstora od one prevarantske sorte , ps ,u raznim reparatur poslovima vazi staro pravilo ; `Jedna zadovoljna musterija donosi tri nove musterije , dok jedna nezadovoljna musterija otera njih deset . `
    1 poen
  10. NIXIE

    Majstori, Majstori...

    Ja mislim da se ti šrafovi ne smeju podmazivati bilo čime. Fabrički, kad kupiš nov auto, šrafovi na točkovima nisu podmazani. Kao ni ostali na sponama i vešanju. Ono što drži sve te šrafove i navrtke na autu da se ne odvrnu je sitan navoj kod koga je ugao trenja veći od ugla nagiba zavojnice (samokočiv znači) i pravilno pritezanje na propisane momente. Prilikom stezanja točka, taj se šraf malo izduži, felna malo deformiše i tako obezbedi stalna aksijalna sila koja nikada ne pada na nulu ni pri najgorim vibracijama. Inače se propisuju različiti momenti pritezanja za podmazane i za nepodmazane šrafove. Gde nije moguće osiguranje trenjem i elastičnim prednaprezanjem, idu samoosiguravajuće navrtke sa plastičnim umetkom, kontra navrtke, limovi za osiguranje, rascepke, itd.
    1 poen
  11. zerowaf

    Majstori, Majstori...

    Meni sa teleskopskom račnom majstor nije mogao otpustiti nakon one Milwaukee pneumatske skalamerije. Motao se teleskop kao štap za big game fishing kad udicu labane neka maksi sabljarka ili tuna. Naravno, nekako se mora odvrnuti, ali kad se nauči škola, kako su već pisali ljudi ovdje, pa onda inzistirati na ručnom zatezanju ubuduće. Kilo/Momentključ je baš ono po štreberski i najtočnije. Majstori inače brzo razviju osjećaj koliko zategnuti iz ruke bez kiloključa. Mislim, ako sam ja naučio, može onda svatko! Predlažem da prilikom sljedeće zamjene kotača pogledaš u kkavom su stanju navoji na šarafima I sam imam priču o pretegnutom šarafu koji je na koncu pukao kod otpuštanja i tada mi je mehaničar, pred oko 25 godina, održao lekciju o vijcima, pneumatskim pištoljima, zatezanju itd. Pokazao mi je i sve ostale vijke na kojima se skroz jasno vidjelo koliko je materijal istegnut, tj. koliko se promjenio na jednom dijelu vijka sam korak navoja zbog stalnog pretezanja pištoljem. Kupio sam set novih vijaka i od tada postao "momentključ nazzi" kad dođem vulkanizeru. U redu, pristajem i na ručno zatezanje bez momentključa, ali gledam "skače" li vulkanizer po šipci ili ju zategne otprilike kako bih to i sam napravio. Inače, nemam kiloključ kod kuće, ali sam ga predložio kao najtočniji alat s kojim ne bi trebalo biti problema.
    1 poen
  12. Woland

    Majstori, Majstori...

    navikao si na tabloide, da sam stvar započeo: UŽAS! Bahata Slovenka izgurala Srpskog turistu sa puta u Istri. Meštani pomogli, bilo bi jasnije
    1 poen
  13. ManicP

    Čime se zanimam... (ovih dana )

    Baterija počela da posustaje posle 15ak godina. Može starac još da tera, dosta toga smo zajedno prošli
    1 poen
  14. Aleks

    Majstori, Majstori...

    Kod mene na prednjem levom hteo da menjam potkrilo, nisam mogao sam da odvrnem.. otišao do woolcanajzera, mislio sam da će paliti pištolj, on izvadi fino glomaznu šipku, a na njoj izgleda gedora, ali kakva neka masivna, kao i šipka, pic pic cap za 23 sekunde je odvio brezone, doduše 4 komada, jedan sam bio uspeo sam. Moram da nabavim onakvu šipku, ja probao onim alatom 4-kraka ona za točkove ali počelo bilo da se krivi ________ A što se tiče majstora ovako, generalno... najsvežiji primer od jutros baš... Klima ne radi, tako je auto kupljen, i u Nišu sam bio kod Stojanovića - nadaleko poznat servis za auto klime, merio on nekim sofisticiranim digitalnim merilima, nešto punio azotom, tamo vamo, kaže: crkao ti kompresor klime. 200-250e polovan, 350e nov zamenski, 600e nov original, 50e zamena, 40e punjenje klime. Ceh 300-690e. OK, čekam da naiđu novci, nema se sada.. prženje po suncu šta drugo. Došao u PN standardno na odmor još prošle nedelje, kaže šure, ajde bre sa mnom kod mog majstora, da vidimo možda ima neki jeftiniji kompresor, ja kao ma jok bre, on ma ajde i odemo jutros. Čovek pozvao 10 brojeva telefona i nismo našli nikakav jeftiniji kompresor, te me je još jednom upitao: A kako ti je Stojanović u Nišu merio, čime? Ja mu objasnim, on kaže jel mogu ja da probam da izmerim. Nema frke, čovek nakači običan manometar, kaže idi tamo turiraj, gleda onu spravu kaže mislim da ti radi kompresor prike. Nakačio, napunio, reče onom momku da sipa više ulja nego inače, kaže meni idi uključi klimu i turiraj. Ja uključio klimu turiram, on kaže izađi iz auta. Sede čovek poče da turira još jače, gledaju on i dečko radnik u onu mašinu i u manometar, stoji na 11 bara i kao ode na 12 pa se vrati..... op op opp nakon minuta celog turiranja ode skazaljka na 20 bara, krenu hladno iz ventilacije... Kaže, prike, presušio je bio kompresor, evo to ti je to, duva hladno, kolko para pitam, kaže 30e samo punjenje. Častio sam ga još 10e preko. Neznambrebrate ajde, drugari diyeri.. ali znate i sami, šta da vam kažem. Nego još i auto mehaniku da učim, ne mogu bre mrzi me, al izlgeda da mora i to..... Majstori, majstori... ehh...
    0 poena
×
×
  • Kreiraj novo...