Jeftine sprave u načelu završavaju u reltivno skromim sistemima, koji možda ne baš uvek, nemaju punu rezoluciju. Moj sistem je visoko rezolutan, ali nekako su se na preampu provlačili godinama činčevi nedostojni samog uređaja, ali je slušno zadovoljstvo uvek bilo prisutno, pa sutra, sutra,...Konačno pre neki dan su stavljeni vrlo kvalitetni konektori CMC, kupljeni kod Toce, mesingani ko i svi, ali sa visokim procentom bakra i direktnim posrebrivanjem, bez nikla kao uobičajnom među sloju. Nisu činčevi ništa popravili ili dodali, već samo omogućili protočnost signala sa manjom zaprekom, tako da se DAC pokazao u još boljem svetlu, sigurno bi i D10 bolje zvučao. Pored već uočenog dobrog prostora, sada je on došao do još veće izražajnosti. Po zameni konektora i ulazno izlaznih žički, za koje ne znam dal su bolje nego što su bile, prepustio sam odluku Gosn Buci, on je seo u zvučnu žižu, a ja bočno od zvučnika jedno metar i isto toliko udaljen po dubinskoj osi. Imao sam zvučnu sliku bukvalno od bližeg do daljeg zvučnika, razvučenu u blagu elipsu, sami drajveri su se vrlo reko mogli čuti, udaljeni tek ponekad i skroz napred, praktično ko da se sedi skroz desno u prvom redu uz binu. Slušali smo dva demo diska Teresonic, koji su sačinjeni upravo za demonstraciju i analizu zvuka sistema, sve se čuje, svaki tonić, recimo, TBM produkcija, jasna greška kako je gudalo zakačilo žicu, pa onda klasika gde se tačno može osetiti ambijent, odnosno, njegova akustika i zaključiti jel veliki ili mali, studio ili hala,...ja iznosim svoje zaključke o tome kao i načinu izvođenja na laički način, a on potvrđuje i podučava, pošto muziku zna napamet. On je inače isto oduševljen i sa D10 i sad sa E30II, definitivno Topping zvuk. Skratio sam radno vreme, da bi ranije odmorio i imao više vremena za uživanciju, "katarza", izraz koji je drugar Crv svojevremeno koristio, prelaskom na FR zvuk.