Moro sam malo da se našalim, Dok je prevelik domaćin, a meni uvek bude zadovoljstvo kad nešto džarnemo na bolje i on se ozari.
Lager se pregleda, izvuče se osovina, sve opere i namasti ovlaš retkim uljem, pa se pod rukom oseti koliki je zazor, uglavnom to nije kritično, ne propada to lako a i gušćom uljem se prilično neutrališe zazor i oformi uljni ležaj, tako da se izrazim. Već za motor, mora da se čuje kako radi i pod prstima oseti njegova snaga, dakako i zazori u mini ležajevima u kojima se rotor vrti. Valja obratiti pažnju na kuglicu koja dođe ispod osovine tanjira, u dnu ležaja, desi se da ispadne neprimetno i često to ostane tako, tanjir bude prenisko, naročito kod Torensa to može da bude. Kaiš ko kaiš, brzina se meri baterijskom lampom i šrafiranim poljima, kad je brzina dobra, kockice su jasne i ne pomeraju se, strogoskop efekat. Ručka, šta znam, ima i ona lagere, osim ako nije egzotična, kakvih ima sve više. Oseti se pod prstima kako rotira po obe ose, dal se nešto drma, često bude umetaka od gume i tad se malo teže primećuju mikro zazori, ako pak ide tvrdo ili ima zapinjanja, neki lagerčić nije dobar il je neko prčkao. Osnost, ili upravnost, se ne vidi lako, to je najčešća deformacija koja se odražava na upadni ugao šlifa glave, pa se dere i on i brazda ploče, pojačano i asimetrično, pritiv klizna sila nije dobra i bude promenljiva, može da se potrefi da na početku ploče sve bude idealno a da tamo dalje dolazi do anomalije koje se može i videti i čuti, degradira se zvučna slika, obično i kolekcija ploča bude erodirana kad nešto nije od navedenog u redu, mada i sama podešenost geometrije utiče na nepravilnu i bržu pohabanost, obično se nešto što se konstantno javlja, pripisuje akističkom prostoru, malo ko ima dobar i simetričan rezonator, odnosnu slušnu sobu. Ukratko i za "dž". je to od mene, "prozvanog" ni krivog ni dužnog, valjda će prođe štucavica.