Izvor zvuka je bio Rega DAC + Cambridge Audio CD Transport ( coax veza sa Cardas kablom )
Doneo sam par desetina originalnih CD-a, odabrah 4, a slusalo se po jedna numera sa svakog CD-a od ovih, pa posle promena amp-a ( Hiraga diy sa 360k mikro farada po kanalu, onako bas muski uradjena, pre nekih 6 meseci komplet pretresena, premerena, aktivirana ).
CD-i : Makis Ablianitis - Kismet , Oystein Sevag - Link, Steve Erquiaga - Erquiology i Josipa Lisac - Live in Lap.
Preamp - Grid Audio ( cevni amp sa definitivno zvezdom danasnje seanse, cevkom Tesla Ecc803s ).
Kablaza komplet Cardas
Zvucne kutije - Dynaudio Pentamyd ( onaj opstepoznati projekat iz SAM casopisa, samo sto je ona 24 db skretnica izbacena i napravljena adekvatna od 6 dB ). Kabineti stari 25+ godina, slusano stalno, u dva navrata menjana vesanja, poslednji put pre godinu dana.
Ustisak : sistem sa Pass ACA 1.6 se nije mogao adekvatno "izboriti" sa muzickim materijalima. Falilo je detalja, nedostajalo je dubine pozornice, sve je nekako bilo 2D. Bas amputiran, bez mogucnosti da se dobije pun volumen tona ( pr. numera "Yesterday" gde Josipa peva solo samo uz pratnju Davora Cernigoja koji svira freetless bass. Davor tu preludira na basu, prosto briljira, koristi kako flazolete, tako i "razlomljene" akorde. Isto se ponavlja i u sledecoj numeri " Stormy Monday " ). Ocigledno je niska osetljivost kabineta uslovila ovom "posrtanju" malenog amp-a.
Definitivno smo zakljucili da se treba probati na efikasnijim kutijama, sa manjim membranama drajvera ( da podsetim : u Pentamyd-u je 10" bas driver ).
Iskljucen Pass ACA 1.6. Ukljucena Hiraga. Svi nedostaci, amputiranosti u ekstremima ( visoki, niski tonovi ) su nestali. Dobijena je 3D zvucna slika. U najkracem mogucem - jedan haj end zvuk, odmeren, dobro balansiran, sa lakim prepoznavanjem instrumenata ( metalni vs. drveni duvacki ), bez "lepljenja" pojedinacnih instrumenata u orkestru i sa sasvim dobrom velicinom izvodjaca na pozornici.
Hvala Oliveru, vlasniku sistema, mojem dugogodisnjem prijatelju, kolegi po klavijatrama, saborcu, ljutom protivniku na gitarijadama, boljem od mene sviracu Fender Rhodes-a, a tek Hohner Clavinet-a D6 da ne govorim.
Hvala i @Dumus-u koji je inace nekada bio jedan od dua u Grid Audio maloj manufakturi cevnih preamp-a i zaljubljenika u radove J. Hiraga-e.
Drago mi je da se probudio iz visedecenijskog zimskog sna i nadam se da ce nastaviti audio hi fi stazom tamo gde je stao.