Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Tu su u stvari dva problematična nosača, prednji nosač motora, zvani bomba, i mali nosač koji je ispod menjača, poznatiji kao pašteta. :rolleyes: Ta dva treba uskladiti da ne vibrira puno. To prave Turci, Kinezi i naša mala privreda, pa nisu usklađeni po tvrdoći gume. :D Onaj gore glavni nosač je dobar, on i ne propada do milijon km. Propada samo onaj napred, koji prima obrtni moment motora i ređe taj mali ispod menjača. Kad su zamenili onaj mali ispod menjača, počeo je motor da skače bukvalno, onda su pravili kombinacije tog menjačkog i onog napred dok nisu namestili da bude prihvatljivo vibriranje. Usput se dobio i lep zvuk, onako gladak, nije traktorski. Tako sam vozio godinama, a vremenom se i smanjilo vibriranje. Mora se zameniti i onaj elastični prohromski deo na auspuhu ako je propao, jer i on utiče na to vibriranje. Sedeo sam par sati sa majstorima dok ih nisam naterao da nameste kako treba ta dva nosača. Doneli su iz radnje više raznih za probu. Onaj napred originalni se bio pretvorio u žvaku, oće motor da se okrene ceo oko ose kad on ode. :crkavanje:

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 13 časa, NIXIE reče

Golf 2 dizel ne može da se imitira. Zvuk je praćen specifičnim vibracijama. 3-4 sam nosača motora zamenio da to suzbijem. Na kraju sam zadržao onaj koji vibrira najprijatnije. :D

ja na pasatu 1,6 td iz 86te  na leru vidio dvije "armature" na leru , kad kreneš sve ok :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

53 minutes ago, NIXIE said:

Tu su u stvari dva problematična nosača, prednji nosač motora, zvani bomba, i mali nosač koji je ispod menjača, poznatiji kao pašteta. :rolleyes: Ta dva treba uskladiti da ne vibrira puno. To prave Turci, Kinezi i naša mala privreda, pa nisu usklađeni po tvrdoći gume. :D Onaj gore glavni nosač je dobar, on i ne propada do milijon km. Propada samo onaj napred, koji prima obrtni moment motora i ređe taj mali ispod menjača. Kad su zamenili onaj mali ispod menjača, počeo je motor da skače bukvalno, onda su pravili kombinacije tog menjačkog i onog napred dok nisu namestili da bude prihvatljivo vibriranje. Usput se dobio i lep zvuk, onako gladak, nije traktorski. Tako sam vozio godinama, a vremenom se i smanjilo vibriranje. Mora se zameniti i onaj elastični prohromski deo na auspuhu ako je propao, jer i on utiče na to vibriranje. Sedeo sam par sati sa majstorima dok ih nisam naterao da nameste kako treba ta dva nosača. Doneli su iz radnje više raznih za probu. Onaj napred originalni se bio pretvorio u žvaku, oće motor da se okrene ceo oko ose kad on ode. :crkavanje:

Staviš lepo poliuretance od 80 shore i propadneš i ti i ceo auto pre nosača :) A o rezonancama neka karoserija misli :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Prodo sam Golfa odavno. Kad nisam imao za bolje, završavo je poso za sitne pare. Majstor je pominjao i neki nosač motora (taj prednji) sa hidrauličkim prigušivačem, ali to je bilo skupo i teško nabavljivo, pa nisam hteo da ulažem u krša puno.

Za G2 je bila i klima da se kupi, 150eur polovna. Valjda nisu mogli da prodaju u USA bez klime ni jedan auto. Bio je i menjač automatski isto da se kupi, mislim sa 3 brzine, teška glupost. Odatle je to sve dolazilo, skidano po otpadima.

Znam za to sa poliuretanom, ali to je valjda za trke, a ne za umerenu gradsku vožnju. Skoro sam video to negde, plave neke čaure, možda na Wheeler Dealers. Onaj gmaz Ed ih je svuda ugrađivao, to su neke prastare epizode. :crkavanje:

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ALATZASVE.RS

Alat za odvijanje šrafova i matica na kamionskim točkovima, radnim mašinama, prikolicama i sl.
RS-TIMSHOP.COM

Alat za odvijanje šrafova i matica na točkovima, montažu/demontažu vijaka različitih vozila i mašina Vrhunski ruski kljuc – dvostepeni pojačivač momenta sa podesivom visinom zaustavljanja Proveren kvalitet Jednostavan za korištenje U kompletu sa nasadnim ključevima prihvata 1″ – 32 i 33 mm Maksimalni obrtni moment od 3
LSONLINESHOP.RS

Alat za odvijanje šrafova i matica na točkovima, montažu/demontažu vijaka različitih vozila i mašina
UNIVERZALNIALAT.RS

Ruski ključ za odvijanje šrafova i matica na točkovima služi za odvijanje jako stegnutih i zapeklih šrafova sa točkova. AKCIJSKA PONUDA!
WWW.FACEBOOK.COM

Alat za odvijanje šrafova i matica na točkovima (takozvani RUSKI KLJUČ) Služi za odvijanje jako stegnutih i zapeklih šrafova sa točkova na kamionima,...

Čoveče, ovo k'o DAC-ovi...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mene jučer išćerali iz kafane nakon što sam bacio komentar na razgovor koji je trajao 2,5 sata a svodio se na nabavke novijih auta. Spominjale se sve neke bijesne mašine sa 4,2, 5,0 itd. kubika, neki Audiji, BMW-ovi, itd. Ja rekoh, koji će mi k**ac tako jak motor u autu, đe ću to voziti i za šta to kod nas služi, kad sam prije nekog vremena iz Bosne dobio 2 kazne za brzu vožnju, jedna je bila prekoračenje brzine od 20km/h (ograničenje navodno 40km/h) iz nekakvih Dolova kod Kladnja i druga 25km/h prekoračenje a ograničenje 50km/h, iz Bakića, to je na drugom ulazu u Kladanj, to je magistralni put. Nekoliko puta su neki poznanici a i mi prolazili istim putem, namjerno sam sporo vozio ne bih li vidio te famozne kamere u toj zabiti i niko ih još uživo nije vidio. Jedino da neke divlje životinje ne rade za MUP, odnosno okidaju kamerom. Eh, da se vratim na bitno, ovi filozofi što se me išćerali iz kafane, kažu da ja nemam pojma i da bez takvih vozila si niko i ništa.....Đe mi živimo....

Izmenjeno od LightMatic
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma to ja rekoh figurativno, da su me išćerali, sam sam otišao jer mi je proradila žuč, kako su se brecnuli na komentar i tako to, pažnju skrećem na tio kakvo je stanje uma.... itd.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Meni je tu par stvari razumno:

- Mogu da oteram takav auto kod Alvirovića na stazu (ili Nirburgring u nekom slučaju), platim koliko košta da mu isteram dušu i sebi merak (u Nišu postoji izreka: Za rak i merak nema lek :D )

- Kako se bliži neminovna i ne mnogo željena elektrifikacija vozila, tako će ti višelitražni benzinci, ako se dobro održavaju, samo da nabijaju cenu.

Sve ostalo nema smisla... Dakle, takvo auto može da služi onome ko ima para, da bude uskladišteno u garaži, maženo, paženo, drugo ili treće vozilo naravno, ne vozano po gradu normalno jer gde ćeš po gradu sa V6 mislim (sem da ideš do Navaka ili Nirburgringa :D )

To je to ukratko.

Da se divlja takvim autom po gradu, hm... pre par nedelja zamalo da me zgazi M3, subota noć pijano neiživljeno u njemu, turira po sporednoj ulici, bilde na kub lepteyebo... mnogo je malo policije po gradu, mnogo malo.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...