Najbolji članovi
Popularan sadržaj
Showing content with the highest reputation on 08/17/17 u svim oblastima
-
3w clasic sa Vifa zvucnicima
Fly carpenter i jedan drugi je reagovao/la na 2a3 za temu
Posle duze pauze malo doso i ja na red da se bakcem sa ,,ovim nasim stvarima.Isecen materijal camio oko pola godine pa je red i da jednom krenem pa dokle stignem.Zelja mi je da napravim 3w clasic ali prema svojim mogucnostima ili ti seoskom standardu bez Seas drivera nego mislim da ce i ovi Vifini posluziti.Podelicu to sa auditorijumom pa bi bilo pozeljno i malo pomoci oko skretnica i ostalih detalja jer kao sto znamo da imamo ovde kopetentnih ljudova. Pa da krenemo ,lepljenje je pocelo,prednja ploca je sastavljena od 2 komada 2cm +1cm medijapan .Kutije su polepljene ostala je da se uklopi zadnja strana posto ovi dramoseri sto seku na meru uvek te zajebu bar za milimetar pa to dok osmirglas dobijes suvi.2 poena -
Iron Pre
kilder i jedan drugi je reagovao/la na Zen Mod za temu
2 poena -
Always put new tyres to the rear (!!???!)
Ikaro i jedan drugi je reagovao/la na crni. za temu
menjam gume koje se pre potroše, a potroše se prednje jer je prednja vuča...ne znam šta je od ovoga logičnije kad imam para menjam sve 4 besmislene li teme2 poena -
Always put new tyres to the rear (!!???!)
Aleks i jedan drugi je reagovao/la na ninja za temu
Da živiš u Skandinaviji znao bi to od rođenja2 poena -
Bas tako ninja. Kocnice su raspodeljene 70:30%, koji procenat manje vise, prednji toskovi su pod kontrolom volana. Ravnopravniji grip obezbedjuju bolje zadnje gume. Zadnji tockovi su prepusteni sami sebi i silama inercije, nema dopunskekontrole, retkopostoji korekcijapravca, uglavnomsitna. Kako se ostvari kontakt sa podlogom samo rezultante sila definisu lezanje na putu i trenje. Cak je i ekonomski isplatljivije, posto se prednje gume trose duplo brze nego zadnje, pa smena nazad napred se obavlja na kraju veka prednjih i polovini veka zadnjeg para guma. Montaza na prednje tockove, zarad nekog "pogona" je povrsnoi besmisleno zakljucivanje, i jedna od poznatih pogresnih legendi, vrlo brojnih medju korisnicima automobila. Prosto je zacudjujuce koliko su severnjaci tehnicki pismeni, i pride sa odnegovanom kulturom dobre voznje. Valjda neki pametni narodi1 poen
-
Always put new tyres to the rear (!!???!)
Beli_Ninja je reagovao/la na ninja za temu
A zamisli ovo, klizavo, vozis serpentinama i zanese te, auto klizi preko ivice provalije i prednji dio sklizne preko i visi, drzi te to sto lezis "stomakom" na ivici provalije a zadnja dva tocka imaju kontakt, prednji vise i lagano se okrecu ... i tako se zaustavis. I taman pocnes razmišljati kako si sretan kad se sjetis ovog topica i da si bolje gume stavio napred a pozadi skroz celave i u tome trenutku auto pocne kliziti napred .... aaaa, gdje bih sada volio imati dobre gume i to ekseruse?1 poen -
Samo citate forume, pravite po inersiji sklopove SAMO zbog toga sto su neki ljudi koje uopste ne pozanjete rekli da je to super, a pri tom ne utrosite ni 10% tog vremena na citanje bazicne literature. I sto je najgore samo prenosite istu matricu dalje. Bez uvrede ali tacno ovako se desava.1 poen
-
Cevno pretpojacalo za Sewa mosfet strujno pojacalo
Beli_Ninja je reagovao/la na ZZZ za temu
Bajpas C se ne izracunava prostom formulom koja vazi za filtere propusnike opsega. I to je klasicna greska koja se pravi. Pa evo i ti. Bajpas C zavisi od vise parameara. Vrednosti C u napajanju, Unurasnjih parametra cevi, itd. Ali nije to glavni nedostatak nego postavljanje cevi u nelinerni region, prebelika vrednost opteretnog otpora, manja mirna struja. Vidi se sve sa grafa anodnih krivulja, statickih parametra.1 poen -
Always put new tyres to the rear (!!???!)
Beli_Ninja je reagovao/la na crni. za temu
pogolemi plus jedan1 poen -
Always put new tyres to the rear (!!???!)
Beli_Ninja je reagovao/la na Aleks za temu
Na snimku žena kaže da oba auta imaju prednji pogon.1 poen -
Always put new tyres to the rear (!!???!)
crni. je reagovao/la na Beli_Ninja za temu
Ovo je tacno za uslove vlaznog puta bez nagiba u pravcu kretanja. Ali nije bas za sve ostale uslove. Zamislite sledeci slucaj. Kolovoz je vlazan, vi ste na usponu i imate pogon na prednjim tockovima. Uz to vasa supruga je pored deteta na zadnjem sedistu i vracate se sa putovanja sa gepekom punim stvari. Dakle, teziste je pomereno maksimalo u zadnji kraj auta, jos se zbog ubrzanja auto prirodno propinje i prednji tockovi imaju mali koeficijent trenja zbog minimalne kontaktne povrsine. A onda na sve to dodamo da su nam bolje gume pozadi da bismo imali bolji "grip" koji nam u navedenoj situaci znaci samo za bolje kocenje parkirne kocnice dok cekamo da nas neko povuce Moze tu da se navede jos dosta kombinacija. Takodje, u Amerikama je popularan zadnji pogon i automatski menjac i elektronska pomagala za upravljanje i bla bla bla pa njihova reklama ima nekog smisla. Ovo se uci na masinskom fakultetu jer za dinamiku motornih vozila treba mnogo siri pogled na kretanje i eksploataciju vozila od prosecnog vozaca. Sigurno necu vise da postujem u ovoj temi jer ce i ona otici u sunovrat kao i neke gde nisam imao predznanje za diskusiju1 poen -
Tačno je to što kažu http://kumhotyre.co.uk/kumho-news/should-you-fit-new-tyres-to-the-front-or-rear/1 poen
-
A da ti ipak uzmeš malo knjigu u šake i pređeš osnove, da više ne zbunjuješ ljude pišući ovakve besmislice.1 poen
-
al' si zato na cvaji sagnut kao mladic ........1 poen
-
Tu je greska, kakvi bre Alteci i Kefovi....potrosi pare na zene, za hifu ce biti vremena kad ostaris....1 poen
-
Trenutno na sajtu 8 članova, 2 Skrivenih, 11 Gosta (Pogledaj celu listu)
-
Forumska statistika
8.9k
Ukupan broj tema435.5k
Ukupan broj objava -
Statistika članovȃ