Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 08/17/17 u svim oblastima

  1. Posle duze pauze malo doso i ja na red da se bakcem sa ,,ovim nasim stvarima.Isecen materijal camio oko pola godine pa je red i da jednom krenem pa dokle stignem.Zelja mi je da napravim 3w clasic ali prema svojim mogucnostima ili ti seoskom standardu bez Seas drivera nego mislim da ce i ovi Vifini posluziti.Podelicu to sa auditorijumom pa bi bilo pozeljno i malo pomoci oko skretnica i ostalih detalja jer kao sto znamo da imamo ovde kopetentnih ljudova. Pa da krenemo ,lepljenje je pocelo,prednja ploca je sastavljena od 2 komada 2cm +1cm medijapan .Kutije su polepljene ostala je da se uklopi zadnja strana posto ovi dramoseri sto seku na meru uvek te zajebu bar za milimetar pa to dok osmirglas dobijes suvi.
    2 poena
  2. Zen Mod

    Iron Pre

    javlja mi se da uskoro otvaram novu temu ........
    2 poena
  3. menjam gume koje se pre potroše, a potroše se prednje jer je prednja vuča...ne znam šta je od ovoga logičnije kad imam para menjam sve 4 besmislene li teme
    2 poena
  4. Da živiš u Skandinaviji znao bi to od rođenja
    2 poena
  5. Bas tako ninja. Kocnice su raspodeljene 70:30%, koji procenat manje vise, prednji toskovi su pod kontrolom volana. Ravnopravniji grip obezbedjuju bolje zadnje gume. Zadnji tockovi su prepusteni sami sebi i silama inercije, nema dopunskekontrole, retkopostoji korekcijapravca, uglavnomsitna. Kako se ostvari kontakt sa podlogom samo rezultante sila definisu lezanje na putu i trenje. Cak je i ekonomski isplatljivije, posto se prednje gume trose duplo brze nego zadnje, pa smena nazad napred se obavlja na kraju veka prednjih i polovini veka zadnjeg para guma. Montaza na prednje tockove, zarad nekog "pogona" je povrsnoi besmisleno zakljucivanje, i jedna od poznatih pogresnih legendi, vrlo brojnih medju korisnicima automobila. Prosto je zacudjujuce koliko su severnjaci tehnicki pismeni, i pride sa odnegovanom kulturom dobre voznje. Valjda neki pametni narodi
    1 poen
  6. A zamisli ovo, klizavo, vozis serpentinama i zanese te, auto klizi preko ivice provalije i prednji dio sklizne preko i visi, drzi te to sto lezis "stomakom" na ivici provalije a zadnja dva tocka imaju kontakt, prednji vise i lagano se okrecu ... i tako se zaustavis. I taman pocnes razmišljati kako si sretan kad se sjetis ovog topica i da si bolje gume stavio napred a pozadi skroz celave i u tome trenutku auto pocne kliziti napred .... aaaa, gdje bih sada volio imati dobre gume i to ekseruse?
    1 poen
  7. Samo citate forume, pravite po inersiji sklopove SAMO zbog toga sto su neki ljudi koje uopste ne pozanjete rekli da je to super, a pri tom ne utrosite ni 10% tog vremena na citanje bazicne literature. I sto je najgore samo prenosite istu matricu dalje. Bez uvrede ali tacno ovako se desava.
    1 poen
  8. Bajpas C se ne izracunava prostom formulom koja vazi za filtere propusnike opsega. I to je klasicna greska koja se pravi. Pa evo i ti. Bajpas C zavisi od vise parameara. Vrednosti C u napajanju, Unurasnjih parametra cevi, itd. Ali nije to glavni nedostatak nego postavljanje cevi u nelinerni region, prebelika vrednost opteretnog otpora, manja mirna struja. Vidi se sve sa grafa anodnih krivulja, statickih parametra.
    1 poen
  9. pogolemi plus jedan
    1 poen
  10. Na snimku žena kaže da oba auta imaju prednji pogon.
    1 poen
  11. Ovo je tacno za uslove vlaznog puta bez nagiba u pravcu kretanja. Ali nije bas za sve ostale uslove. Zamislite sledeci slucaj. Kolovoz je vlazan, vi ste na usponu i imate pogon na prednjim tockovima. Uz to vasa supruga je pored deteta na zadnjem sedistu i vracate se sa putovanja sa gepekom punim stvari. Dakle, teziste je pomereno maksimalo u zadnji kraj auta, jos se zbog ubrzanja auto prirodno propinje i prednji tockovi imaju mali koeficijent trenja zbog minimalne kontaktne povrsine. A onda na sve to dodamo da su nam bolje gume pozadi da bismo imali bolji "grip" koji nam u navedenoj situaci znaci samo za bolje kocenje parkirne kocnice dok cekamo da nas neko povuce Moze tu da se navede jos dosta kombinacija. Takodje, u Amerikama je popularan zadnji pogon i automatski menjac i elektronska pomagala za upravljanje i bla bla bla pa njihova reklama ima nekog smisla. Ovo se uci na masinskom fakultetu jer za dinamiku motornih vozila treba mnogo siri pogled na kretanje i eksploataciju vozila od prosecnog vozaca. Sigurno necu vise da postujem u ovoj temi jer ce i ona otici u sunovrat kao i neke gde nisam imao predznanje za diskusiju
    1 poen
  12. Tačno je to što kažu http://kumhotyre.co.uk/kumho-news/should-you-fit-new-tyres-to-the-front-or-rear/
    1 poen
  13. A da ti ipak uzmeš malo knjigu u šake i pređeš osnove, da više ne zbunjuješ ljude pišući ovakve besmislice.
    1 poen
  14. Zen Mod

    RFT mod. by cika-Brka

    al' si zato na cvaji sagnut kao mladic ........
    1 poen
  15. Tu je greska, kakvi bre Alteci i Kefovi....potrosi pare na zene, za hifu ce biti vremena kad ostaris....
    1 poen
×
×
  • Kreiraj novo...