Imao taki mali kineski auto za 6-7k eurića u lokalu da se kupi. Al ne ide 0-100 za 2s, nije tona čelika oko tebe, nema motor 100+kW (u pojedinim Teslama je npr 600+kW električne snage, ubrzanje iz mesta kao benzin sa bar 2x više na sva 4 točka)... ...ove solarne varijante fakat ne piju vodu sem kao da malo prištede. Ima Prijus hibrida sa takvim krovom, taman da dokaplje malo u bateriju preko dana. Možda ima smisla za lagane i ne mnogo brze automobile kad baš nužda natera ali zalazi u domen šta bi kad bi.
Tesla punjač inače ima 4 aparata, na svaki po dva auta, ukupno 8 max. Pripadajući trafo je 1MW. 4 kom se pune sa 4x250kW ili 8x125kW kad je svih 8 mesta zauzeto. Brzi punjači koji se meću uz autoputeve su skoro 400kW po mestu za punjenje. I skuplji nego da se vozi na benzin. A problematika sa opterećenjem mreže zadaje glavobolje i jako pametnim ljudima koji se samo time bave.
Meni lično se dopada ideja mikromobilnosti (trotinet, pedelec... ono 250W i do 25km/h) na elektriku po gradu, samo još da vrnu u osnovnu školu i saobraćajne propise + malo saobraćajne kulture kod svih učesnika. Ja se navozao po poligonima za ocenu krajem prošlog veka, kad sam bio mali. Pedelec je neverovatno iskorišćenje, dobacujem 90+km sa jednim punjenjem baterije 500Wh u eko modu koji je više nego dovoljan na ravnom a i na uzbrdici ko ume da koristi menjač (znači jedno 4 dinara na računu po punjenju u skupoj tarifi). Od toga nema dalje a i lepo fizičko.
Na to neki mali autići na šta god, čisto da se ne vozi auto od 2 tone da se prevezu dva praziluka sa pijace. Koristan teret u % ispadne manji nego na Sojuzu kad tera satelit u svemir ako ne računamo vozača.