duga ..... a u stvari kratka prica
masina je u osnovi Honda Rebel 125 (CM125 takodje) sa vodenim hladjenjem
95% tih Rebela je bilo sa jednim karbom i Y aluminijumskom usisnom granom
5% 125-ica i 50% 250-ica Rebelki su sa dual karbom , gde su usisne grane u osnovi Al , sa nalivenom gumom okolo sa cevastim gumenim zavrsetkom , tako da se karbovi uticu u te gumene cevi i stezu selnama
original kineski gumirani manifoldi su malo sumnjivog kvaliteta , pa sam posao skupljim putem - kupio SH Rebel y inlet manifold (sto je skuplje bilo od kineskih pojedinacnih) razdvojio karbove i ostavio samo jedan ( po logici radi posao i samo jedan jer je parallel twin sa fazom od 360) , napravio drugi filter inlet i KN filter
onda se ispostavilo da sa novim filterom i inletom ,kao i drugim izduvom imam presiromasnu smesu
kupim set main jets , kupim set idle jets , kupim Colortune (sto svaka elektronicarska radionica svejedno treba da ima ) ....... te kako god menjam jets , imam prebogatu smesu
sa original jets ne povlaci dobro , sa prvom sledecom standardnom velicinom jets imam prebogatu smesu
zakljucak - kanali u karbu nisu dovoljni da nahrane 2 cilindra u kontinuitetu , iako difuzor i sve na oko vise ngo odgovara , tj isto je kao na Rebelki od 125
nastavak - malo varilackog rada da od originalnih vrljavih napravim prave inlet manifolds , kupovina najkriticnijeg dela koji nema smisla da pravim - Y filter inlet gumu sa Alija , vijanje tankih o-ring-a za solje karbova .... itd.
zabavi nikad kraja