Jump to content

Srećkove Zavrzlame


Srecko

Preporučeni Komentari

@Srecko ne ide ovako, dajte neku pomoc, slabi smo u pogadjanju! 😁

Sto se tice izbora izmedju “Chord questa” i “RMI ADI 2”, moj glas ide RMI-ju, iz dva razloga.

Prvi je izgled. Chord izgleda kao nedovrsena kineska igracka sa sarenim svetlima. Za taj novac to je ozbiljan no-no.

Drugi je “User fiendly” layout RMI-ja. Ima displej, dopadljive i ergonomski dobro uradjene komande, veci izbor razlicitih ulaza i izlaza i vrlo sirok izbor konektora.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Gospodine@mutayu, svi sa kojima sam razgovarao (a bilo ih je) i koji su daleko stručniji i sa mnogooooo više iskustva od mene; od DAC-ova (“klasičnih”) i za koje ne treba dati bubreg, preporučili su mi SAMO 2 DAC-a:
1. RME ADI-2 i
2. Chord Qutest.
Interesantno je da gotovo niko i nije predložio neki drugi DAC.
Naravno, svi su mišljenja da su Lampizatori klasa za sebe (kako to Paja reče što je Kuzma za gramofone to je Lukaš za ....)!
Kada su ova 2 navedena DAC-a u pitanju, nijedan nisam slušao ali sam pročitao o njima sve sto sam našao na netu.
Prijatelji, koji imaju Naim amplifikaciju, uglavnom se odlučuju za Chord; ostali za RME.
I jedni i drugi kažu da RME ADI-2 za nijansu bolje svira (kažu i Chord je odličan ali ima previše detalja sto Naim amplifikaciji “prija” pa ga kupuju a drugima je “zamoran”).
Merene karakteristike RME su takođe bolje i testeri ga svrstaše u nekoliko izuzetnih DAC-ova koje su testirali.
Uz sve to RME je i jeftiniji.
Napisao sam post i pitao to sto sam pitao jer je skoro jedan moj poznanik kupio polovan Lampi (osnovni model Amber) za 1500€ što bi moglo takođe da bude u domenu mog interesovanja a kao što rekoh u ovoj novčanoj kategoriji ova 2 DAC-a su odskočila te ni nema nekih dilema značajnih.
Suštinski me zanima šta je to iskustveno različito sa Lampizatorom ako je npr. RME malte ne profesionalni uređaj. Dakle volim i ja lampe (zato i zadržavam Dynaco ST-70) ali volim i vernu reprodukciju.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, Srecko said:

........što je Kuzma za gramofone to je Lukaš za ....)!........

ne zalazim kakav je zvuk Lampizator DAC-ova, ali njih dvojica nemaju mesto u istoj recenici, uzevsi u obzir tehniku, tehnologiju i biznis model

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Evo jedan stidljiv tekst, kada su zavrzlame zabasale u digitaliju, tiho se pojavio i ne uznemirio vec razgazene biznis tokove, i prirode dogadjaja.

Ima tu korektne logike, i mogu se naslutiti mehanizmi odgovora na neka pitanja i dileme.. Naravno, potrebni su jos neki aspekti, za koje treba vise entuzijazma, niko to razmatranje nece finansirati.

https://www.fairobserver.com/more/science/neil-young-vinyl-lp-records-digital-audio-science-news-william-softky-39078/?fbclid=IwAR1nm1WYL_52Yg8uamyDImVZ8RsyTFbf4XGisBP06wUugh8k2e6eQeDflNY

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, Srecko said:

(kako to Paja reče što je Kuzma za gramofone to je Lukaš za ....)!

 

19 minutes ago, Zen Mod said:

ne zalazim kakav je zvuk Lampizator DAC-ova, ali njih dvojica nemaju mesto u istoj recenici, uzevsi u obzir tehniku, tehnologiju i biznis model

Ja sam nesto drugacije razumeo sta je @paja959 zeleo reci.

Svojevremeno je na ovim prostorima kada se pojavio Kuzma sa Stabi 1 gramofonskom bazom, narocito kasnije sa Stabi 2, bilo dosta "kopiranja" kod nasih audifila i puno komada ove baze se pazarilo i imalo po audio sistemima. Dodatno, bilo je povoljnosti kupovine direktno od samog Franca K.

Uostalom, i sam sam prosao tu fazu sa Stabi 2. :)

Elem, trenutno na ovim prostorima postoji jedan neverovatan hajp za Lampizator DAC-ove, kao sto postoji direktna veza sa Fikusom i nabavkom njegovih uradaka. 

Da li je to opravdano ili ne, vreme ce pokazati.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

To za Lampizator sam pročitao. Ljudi (koji imaju Lampizatore) su ih otvarali i upravo kažu ono sto ste Vi napisali Zen.
Da li se to odnosi samo na ranije modele ne znam.
Kao i svi čitam forume i u poslednjih godinu dana ne mogu da ne primetim da bogami ljudi pišu o Lampizatoru u superlativima.
Danas Golum dade Link o Baltic 3 (podaci, firma za naručivanje .....) to sve izgleda tako (bolje nego kod mnogih renomiranih firmu) dobro da je nestvarno.
Moguće je da je neko prepoznao mogućnost i uložio u Lukaša.
Sve deluje mnogo bolje od onoga sto sam citao pre samo godinu-dve dana.
Mozda je daleko od vrhunske firme i tehnologije ali cenovnikom ne zaostaje[emoji16].
Inače, uz dužno poštovanje ljubitelja cevi (rekoh da i sam nisam odoleo da pazarim i ha nešto na tu temu), savremene tehnologije su daleko konfornije ipak!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Doc, ne znam sta je paja hteo da kaze,  zato sam i izbacio "paja" iz quoted

mozda po odnosu na bliske musterije jesu slicni (Kuzma je po tome vec legenda) , ali bihrekao da tu svaka slicnost zavrsava

da se podsetimo - ja sam prvi ovojud govorio da je Lukas car jer se usudio da se pomeri pogledom od opsteprihvacenog, da je car da izbunari sto niko nije ...... ali Kuzma je primer po svemu ......bio i ostao

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Zaboravio sam da pomenem još jedan DAC (iz ovog-sličnog cenovnog ranga) koji je takođe jako hvaljen, “Benchmark DAC3 HGC”.
Koliko sam shvatio koriste ga mnogi profesionalci a za poznat je kažu po svilenkastom tonu.
Objektivno, RME se izdvaja kako kvalitetom i sonicnim karakteristikama tako i cenom (Nemci su Nemci[emoji16]).

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/measurements-of-rme-adi-2-dac-and-headphone-amp.7546/

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Evo jedan stidljiv tekst, kada su zavrzlame zabasale u digitaliju, tiho se pojavio i ne uznemirio vec razgazene biznis tokove, i prirode dogadjaja.
Ima tu korektne logike, i mogu se naslutiti mehanizmi odgovora na neka pitanja i dileme.. Naravno, potrebni su jos neki aspekti, za koje treba vise entuzijazma, niko to razmatranje nece finansirati.
https://www.fairobserver.com/more/science/neil-young-vinyl-lp-records-digital-audio-science-news-william-softky-39078/?fbclid=IwAR1nm1WYL_52Yg8uamyDImVZ8RsyTFbf4XGisBP06wUugh8k2e6eQeDflNY

Video i pročitao.
Za moj nivo znanja, interesantan tekst!
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ali Kuzma je primer po svemu ......bio i ostao

Mnogo provedoh vremena zbog “Linn Sondek LP12” po kojekakvim forumima i upravo i ja zaključih ovo što ste rekli za Kuzmu.
Šta više čini se da je postao referenca-No1 u diskusijama o bilo čemu u vezi sa gramofonima.
Moram da priznam da sam sa uživanjem čitao hvalospeve o njegovim proizvodima iz vascelog sveta kako i priliči jednom pravom Jugonostalgičaru.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja sam nesto drugacije razumeo sta je [mention=653]paja959  zeleo reci.
Svojevremeno je na ovim prostorima kada se pojavio Kuzma sa Stabi 1 gramofonskom bazom, narocito kasnije sa Stabi 2, bilo dosta "kopiranja" kod nasih audifila i puno komada ove baze se pazarilo i imalo po audio sistemima. Dodatno, bilo je povoljnosti kupovine direktno od samog Franca K.
Uostalom, i sam sam prosao tu fazu sa Stabi 2. [emoji4]
Elem, trenutno na ovim prostorima postoji jedan neverovatan hajp za Lampizator DAC-ove, kao sto postoji direktna veza sa Fikusom i nabavkom njegovih uradaka. 
Da li je to opravdano ili ne, vreme ce pokazati.
 

Sigurno ste Vi ispravno shvatili gospodina Paju.
Ako ne grešim i lično se znate.
Izvinjavam se što nisam najispravnije shvatio gospodina Paju no nadam se da to nije bilo od uticaja da kolege sa foruma mene razumeju.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ultrakratko pojasnjenje efekta i potrebe zbog Gibsovog fenomena, umanjuje se ripl generisanih harmonika zbog rada ostrog filtera
FIR.thumb.jpg.6c8cbcbc19aa0f0c3f6056805f8eff76.jpg
 

Zahvaljujem@vladd.
Pravi razlog.
Baš ste se potrudili!
I sam sam nekako najbliži njemu, no dok odluka sazri svašta može da bude[emoji16].
Ja to sve prežvakavam kao da kupujem nuklearnu elektranu[emoji16], a i čeka svoj red[emoji3].
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 26 minuta, Mikorist reče

Toj ploci samo fale RCA umesto Jack-ova za izlaz keve mi. :D

 A to sam razmisljao da na HDA konektor zveknem VDH i da izvedem RCA direkt na kuciste od racunara.

AAFP Konektor se zove ovde

AAFP.JPG

direkt na pinove cu da zalemim VDH karbon :sarcastic_hand:

I zavrsio sam :D

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pre sat vremena, Srecko reče

Nadam se da će biti posebna tema kao za Zmajaemoji3.png.
Kako god ovo moje biranje će potrajati jer po prvi put i životu prvo ću pokušati da ih čujem kod sebe u sistemu pa tek onda kupovina.

Mozda. Inace mi je stiglo linearno od 300W bez ventilatora ....Studio AUDIO GRADE. I sad slusam MAXIMUS bez ijednog pokretnog dela .

BRUKA:sarcastic_hand:

 

Hdplex

https://www.hdplex.com/blog/hdplex-fanless-silent-pc-review/hdplex-2nd-gen-h5-fanless-pc-case-with-ppa-studio-audio-grade-usb-3-0-pcie-card-v3-and-hdplex-100w-linear-psu250w-hifi-dc-atx-combo/

Poceo sam dase oslobadjam bitcoina...bice svasta.:msn-rofl:

.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Čitajući o DAC-ovima i gramofonima stalno mi se otvaraju nova pitanja.
Npr. da li treba uopšte kupovati zaseban DAC ili kupiti Streamer (naravno da se može zaokružiti strimovanje i sa zasebnim DAC-om, čak i ja to radim[emoji3]).
Zašto sam počeo i o ovome da razmišljam.
Razlog je pragmatičan.
Gro nas koji vole zaseban DAC vole i da imaju svoju kolekciju flac-ova ili šta god (fajlova u digitalnom formatu) na svom kompjuteru, NAS-u gde god.
Nažalost najčešće to nisu kupljeni-originalni albumi već ripovan materijal odakle god (najčešće od braće Rusa).
Juče je Igor Gligorov napisao opširan post o 20-tak njegovih godina arhiviranja sopstvene kolekcije ploča i jako lepo izneo svoja iskustva u vezi sa kvalitetom ripovanja.
Naravno na prvom mestu je najbolji mogući gramofonsku setup ali ništa manje nije važno ni editovanje snimljenog materijala (upotreba raznih filtara da se ukloni npr. puvketanje ploče......šta god); koje je upravo prostor za kreaciju onoga ko ripuje koja je veoma često anti kreacija (nađete neke pesme sa izraženim basom, neke ga pak nemaju .... treba da budete pravi muzički detektiv da nađete pristojan fajl u moru sličnih).
Tu se otvara problem onih poput mene koji: ne idu baš često na koncerte, mnogo materijala koji slušaju ni ne znaju kako zvuči uživo, slušaju muziku u backgroundu .......
Suština je da sa gramofonima i pločom takvih problema nema jer se sve svodi na izbor izvođenja i kvalitet otpresaka.
Zato sam pomenuo Streamer jer o tome onda razmišljaju beki drugi: Tidal, Spotify .......

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...