Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Sad ćete mi reći da sam idiot, ali pošto je kolega u Hanoveru a ovaj što sam našao, malo bi pretrčao preko limita koji sam zacrtao, ali... 2007 godište sa 21000km!!! malkice je zveknut što meni nije neki problem - imam čoveka koji mi nešto dužan pa bi se tu ispeglali - za nepoverovati, skoro nov auto (čuj, daleko od novog) ali... Teoretski postoji šansa da se cena malo spusti, verujem ne mnogo, možda 100-200€ ali i to je nešto... (spreman sam da se malo prenapregnem ali da uzmem bolji auto)...

 

http://home.mobile.de/HAMMERAUTOMOBILEHANNOVER#des_174672430

odlicno izgleda, a i to sto je zveknut nista nije, jedva se vidi

ne znam koliko ce te na kraju izaci, verovatno ne manje od 4000, ali vredi te pare

ako ti je kolega u hanoveru i ako se razume u automobile iskoristi to, ne razmisljaj

 

sad sam video zaretov post

covek je u pravu, treba biti jako oprezan

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

крило му је мењано, рачунај на сређивање предњег трапа, не би ја узимао овако ударен ауто док се не види ста и како. и предњи десни точак му изгледа да је мало ван осе...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ako smem da postavim pitanje: Šta je prednost kod tog „stranjskog“ u odnosu na „domaći“?

Moguće je da sam nešto propustio u čitanju, ali ovaj „domaći“ mi se čini verniji...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ako smem da postavim pitanje: Šta je prednost kod tog „stranjskog“ u odnosu na „domaći“?

Moguće je da sam nešto propustio u čitanju, ali ovaj „domaći“ mi se čini verniji...

Evo ja vec drugi auto kupujem sa srpskim poreklom. Jeste da  nasi putevi nisu kao svapski i da srbi i italijani nemaju kulturu odrzavanja auta kao nemci ali i u nemackoj ima svasta. Tesko je i tamo naci ono sto mi zamosljamo i zelimo (nemac prvi vlasnik i nemac ga prodaje).

Pre nekih dva tri meseca nadjem ja jednu octaviu koja mi se dopala i posaljem mog ujaka koji zivi u minhenu da je pogleda. Prvo sto mi je rekao da auto ne prodaje nemac vec neki ne secam se vise ko. Drugo, dobro proracunaj troskove da ti auto stigne kuci i da imas nase tablice. Vrlo primamljivo izgledaju cene tamo ali dok dodje ovde i registrujes ga.....oxoxo. Dobro odrzavan auto u srbiji bez obzira na sve , moze biti povoljna kupovina. Nemojte apriori odbacivati tu mogucnost. Moja prva octavia je presla 400k Km u srbiji i jos je u voznom stanju.

Toliko od mene.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ako smem da postavim pitanje: Šta je prednost kod tog „stranjskog“ u odnosu na „domaći“?

Moguće je da sam nešto propustio u čitanju, ali ovaj „domaći“ mi se čini verniji...

 

Nema prednosti prijatelju. I napolju ima "mudžahedina" koji valjaju đubre, ali ima i korektnih prodavaca... Po rečima mog prijatelja (rođen u Nemačkoj i uvozi automobile od vremena kada je malo ko to mogao da radi - ima više od dvadeset godina iskustva u "struci") najčistiji je metod kupovina auta direktno od vlasnika. Prvo se pogleda auto i poželjno je da ima kompletan istorijat servisiranja da potvrdi korektno i propisano održavanje. Ja sam jako loš trgovac i spreman sam da poverujem u sve i svašta a u motore i mehaniku auta se baš ništa ne razumem, tako da može svaki malo veštiji muljator da mi uzme pare.

Moj najveći problem je kupovina na neviđeno a po Subotici sam se nagledao baš svega i svačega i prosto mi je teško da poverujem da ima ljudi koji nasednu na priču o kilometraži i da je auto vozila neka bakica i to samo onda kada je išla na sahranu svog muža. Auto koji je nov kupljen u Srbiji ima bolje šanse da me impresionira nego bilo koji uvezen iz inostranstva kad se zna da za 15€ možeš da namestiš kilometražu koju god hoćeš... Pošto bukvalno svi to rade (da umanje porez i carinu i/ili dobiju bolju cenu) onda se broj auta u koje mogu imati poverenja svedu na nula komada. Dakle, ostaje mi samo da verujem prodavcu. Ili ne. Poznanstvo i prijateljstvo sa ovim čovekom iz Nemačke seže daleko u prošlost i znam zašto je zatvorio svoj auto-plac u Subotici - radio je samo sa dobrim autima ali i imao veće cene nego konkurencija i na kraju nije imao nikakvu računicu pa je auto-plac zatvorio i radi samo na preporuku. Onaj preporučeni Modus iz Kragujevca deluje ok, verovatno i jeste, ali ne bih sada da cimam bilo koga dok se sve pare ne skupe na gomilu a to će biti tek za jedno dve do tri nedelje. Kako reče Dr House, "Everybody lies"... Za više godina bivstvovanja u Renault klubu, bio sam dosta puta u servisu gde je i auto salon. Supruga takođe, prijatelji... Baš smo nešto bili razgovarali i došli do zaključka da se ni jedna intervencija, bila to zamena sijalice ili kilometar sajle ili popravka menjača, ništa, ama ništa se ne proknjiži niti se evidentira u knjigama ili kroz neki račun ili potvrdu. Kupi li se deo, za to se dobije račun, ali za uslugu nikakav važeći dokumenat... I onda, kako da meni neko poveruje da sam odradio svo servisiranje u ovlaštenom servisu? A mislim... džaba tupim prste... Kad se bude našao prihvatljivo dobar auto po prihvatljivoj ceni, kupićemo ga... Pa šta nam Bog da... 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Tako to biva kad se cita forum na "pametnom" telefonu, na aplikaciji koja ne prikazuje video sadrzaj...pa sam ocigledno propustio,te "otkrio" toplu vodu...

 

Pa nismo na ispitu da moramo braniti matursku radnju i znati gdje je što i kad napisano. :)

 

Stein, kako rekoh - imaš čovjeka od povjerenja koji će ti pronaći auto i korektno naplatiti uslugu. Jednostavno čekaj ponudu i to je to. Koliko ti se sada isplati potrošiti sati i dana čitajući i filtrirajući podatke o nekom vozilu? Dok budeš sljedeći put kupovao će sadašnji modeli ionako biti lanjski snijeg, pa ti ta saznanja ionako neće više vrijediti.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nema prednosti prijatelju. I napolju ima "mudžahedina" koji valjaju đubre, ali ima i korektnih prodavaca... Po rečima mog prijatelja (rođen u Nemačkoj i uvozi automobile od vremena kada je malo ko to mogao da radi - ima više od dvadeset godina iskustva u "struci") najčistiji je metod kupovina auta direktno od vlasnika. Prvo se pogleda auto i poželjno je da ima kompletan istorijat servisiranja da potvrdi korektno i propisano održavanje. Ja sam jako loš trgovac i spreman sam da poverujem u sve i svašta a u motore i mehaniku auta se baš ništa ne razumem, tako da može svaki malo veštiji muljator da mi uzme pare.

Moj najveći problem je kupovina na neviđeno a po Subotici sam se nagledao baš svega i svačega i prosto mi je teško da poverujem da ima ljudi koji nasednu na priču o kilometraži i da je auto vozila neka bakica i to samo onda kada je išla na sahranu svog muža. Auto koji je nov kupljen u Srbiji ima bolje šanse da me impresionira nego bilo koji uvezen iz inostranstva kad se zna da za 15€ možeš da namestiš kilometražu koju god hoćeš... Pošto bukvalno svi to rade (da umanje porez i carinu i/ili dobiju bolju cenu) onda se broj auta u koje mogu imati poverenja svedu na nula komada. Dakle, ostaje mi samo da verujem prodavcu. Ili ne. Poznanstvo i prijateljstvo sa ovim čovekom iz Nemačke seže daleko u prošlost i znam zašto je zatvorio svoj auto-plac u Subotici - radio je samo sa dobrim autima ali i imao veće cene nego konkurencija i na kraju nije imao nikakvu računicu pa je auto-plac zatvorio i radi samo na preporuku. Onaj preporučeni Modus iz Kragujevca deluje ok, verovatno i jeste, ali ne bih sada da cimam bilo koga dok se sve pare ne skupe na gomilu a to će biti tek za jedno dve do tri nedelje. Kako reče Dr House, "Everybody lies"... Za više godina bivstvovanja u Renault klubu, bio sam dosta puta u servisu gde je i auto salon. Supruga takođe, prijatelji... Baš smo nešto bili razgovarali i došli do zaključka da se ni jedna intervencija, bila to zamena sijalice ili kilometar sajle ili popravka menjača, ništa, ama ništa se ne proknjiži niti se evidentira u knjigama ili kroz neki račun ili potvrdu. Kupi li se deo, za to se dobije račun, ali za uslugu nikakav važeći dokumenat... I onda, kako da meni neko poveruje da sam odradio svo servisiranje u ovlaštenom servisu? A mislim... džaba tupim prste... Kad se bude našao prihvatljivo dobar auto po prihvatljivoj ceni, kupićemo ga... Pa šta nam Bog da... 

e vidis, ja sam za svog punta cuvao sve fiskalne racune i obracun radnog sata iz servisa, za svih 6 godina. ono sto sam radio sam pisao sam na papiru pa sve to u fasciklu,a fasciklu, pljas, u ruke buducem vlasniku. on srecan, ja srecan sto je on srecan i sto sam uradio dobru stvar.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa nismo na ispitu da moramo braniti matursku radnju i znati gdje je što i kad napisano. :)

 

Stein, kako rekoh - imaš čovjeka od povjerenja koji će ti pronaći auto i korektno naplatiti uslugu. Jednostavno čekaj ponudu i to je to. Koliko ti se sada isplati potrošiti sati i dana čitajući i filtrirajući podatke o nekom vozilu? Dok budeš sljedeći put kupovao će sadašnji modeli ionako biti lanjski snijeg, pa ti ta saznanja ionako neće više vrijediti.

 

Nisam to nikome mazao na nos ali mi drugar neće naplatiti ništa do "suhih" troškova kupovine i dovoza auta na traileru ai to smo se dogovorili da se, kada dođe do toga, ugura na trailer kada veći auto ne bide mogao da stane pa da ne dolazi "poluprazan"... Sveukupno, trebalo bi da me košta manje ovako nego da sam putujem u Nemačku i dovozim ga...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

e vidis, ja sam za svog punta cuvao sve fiskalne racune i obracun radnog sata iz servisa, za svih 6 godina. ono sto sam radio sam pisao sam na papiru pa sve to u fasciklu,a fasciklu, pljas, u ruke buducem vlasniku. on srecan, ja srecan sto je on srecan i sto sam uradio dobru stvar.

E, da ima više takvih kao ti...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ima, ali takvi obicno ne zure prodati (dobro odrzavan) auto...Eto recimo, moj Punto MK1 iz 1994-te sa 1.1 masinom na pairu ne vredi ni pisljiva boba, a autic je super; samo zato sto je redovno odrzavan, majstor je porodicni poznanik i znam sta je/kako uradio na njemu...(inace presao 212k, na 200 radjeno osvezavanje motora). Ne pada mi na pamet ga da prodam...

 

Ali, lepsa polovina se leti zali da auto nema klimu...(a uz to je i crn)...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Evo nešto u budžetu, monovolumen (minivan). U Subotici

http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1184407_Ford_Focus_C_Max_2005_god?hitno=true

obrati pažnju na podvučeno žutim

 

Postavljena slikafocus.JPG

 

Skoro 4.5 metara dugačak, pa da li si ti normalan? Pa gde ću to da parkiram? Da i ne pričam o kubikaži...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sto pitas kad znas da nisam. :)

 

Mislim da je moj prijatelj "izbunario" nekoliko primeraka vrednih angažovanja pa će prvo telefonski da ih isproverava, potom sledi organizacija obilaska i vizualne provere (prvo najbliži a potom, eventualno neki koji su mu usput kada dovozi turu) pa polako... Našli smo jednog veoma povoljno sa gecrkt servo pumpom. Popravka (kod nas) bi bila oko 150€ što bi auto još uvek držalo dobrano u zoni onoga što se zove "odlična cena" ali se to mora proveriti. Nije udaran, samo je pitanje da li je samo servo pumpa u pitanju. Boja je bljak (bar na slikama) ali i za to me toliko zabole ko za lanjski sneg (BTW reč je o sličnoj, ako ne i istoj boji kao onaj auto u Kragujevcu)

Ako se ispostavi da je kilometraža nečačkana (a sudeći po svemu, nije - 110k km) i da je samo servo pumpa u pitanju, onda će auto da bude kod mene veoma brzo i registrovan na moje ime ispod 3000€ što je po meni veoma dobro. Kako već rekoh, ništa nije sigurno, ali je dobar kandidat da se dobije korektan auto po veoma dobroj ceni...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pa tako se i najvise isplati u nemackoj, kupiti gecrkt vozilo. tamo je radni sat majstora 80-100e a ne kao ovde, tako da mnogi prodaju budzasto kola kada se suoce sa kvarom, narocito ako su kola iole starija i neatraktivnija...

 

Skoro svi auti koje su moji poznanici uglavnom kupovali su imali neki "feler", konačno, i moj Twingo je došao sa naguženim vozačkim vratima - kod mene je stigao utegnut k'o praćka... Vrata kupljena u Bg za 80€, demontaža, farbanje i montaža su verovatno malo koštali i eto, za godinu dana koliko je auto proveo kod mene, nisam imao ama baš nikakvih problema... Samo, eto, treba natrčati na primerak kod kojeg je greška takva da se ovde lako i jeftino može sanirati a da je u Nemačkoj cena značajno povoljnija nego za "mint" vozilo... To me malo i iznenadilo, Modusa čak i sa blago udarenim vratima teško naći u reonu cene od 2500 do 3000€...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...