Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Ne mogu da kažem da sam u potpunsti razumeo to što hoćeš da kažeš...

Ja jedno znam, a to je da sam mnogo želeo taj auto i da posle 2 godine posedovanja i dalje imam kez na licu kada sednem za volan.

Mnogo više ljudi gine u/od novim x5, x6 itd. Bahatost vozača obično ne zavisi od starosti vozila.

njinja, katalizator posle cca150000km gubi svoju funkciju.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

njinja, katalizator posle cca150000km gubi svoju funkciju.

 

Ko ti to rekao?

 

... ali čak i da je neispravan, menja se novim a ne baca...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

...Vozio sam u međuvremenu nekoliko auta (između ostalih novog aurisa, skodu feliciju, audi a4 avant, i10, lancia zetu, reno modus...) ali ni jedan od tih auta ne pruža osećaj u vožnji kao alfa...

 

:acute:  u verziji 1.8T mlogo zabavno.

 

Da ne bude zabune, vozim prastarog Klija 2, jer sam tako u mogućnosti.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Moraću da se složim sa ovim. Redovno se održava, malo troši i ne napinje me finansijski.

 

Još će ispasti da su Renaulti dobri auti :) Evo gledam mog Modusa (isti klinac k'o Clio, samo restegnuta karoserija), preveženo oko 2000+ km na novim letnjim gumama, sve gradska vožnja, board comp kaže 3.7L/100km, ja kažem "ispod četiri", doduše, dizelaš, ali kad treba od tačke A do B pa C pa nazad do A, jednostavno odradi posao...  Moj burazer još uvek ima onu svoju 1.4 Alfu, vozi je na gas, otprilike k'o babe iz oglasa za prodaju: jako malo, jako pažljivo... Mislim da možda ne natera ni 5000km godišnje... Uglavnom svuda ide biciklom... i stalno kuka kako nema para...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Još će ispasti da su Renaulti dobri auti :) ...

 

Što bi reko jedan merikanac što konstruiše pojačala: "Good enough".

 

Može bolje al ne za te novce.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

njinja, katalizator posle cca150000km gubi svoju funkciju.

 

Ma radim u toj industriji i dobro sam upoznat sa tim  ..... a sa egr:om, ponovo se sagorjeva jedan dio.

Te dve stvari su samo zbog izduvnih gasova tako da ih ja ne bi "iskljucvao" ... zbog prirode i buducih generacija  ;)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Hmmm...kanda ću i ja prodati moj auto i uzeti renoa - možda mi se naglo popravi finansijska situacija.

 

Ajd nećemo o tebi, radije ću o svojim iskustvima. Beše vreme kada sam imao Mini Morrisa, 998ccm, 8-10 litara u gradu. Uopšte me nije bilo briga. Bio je startan, izrazito brz u oštrim krivinama, nizak, stabilan, bilo je više no puko uživanje voziti ga. To je bilo pre desetak godina i malo više.

2006 smo ušli u stambeni kredit, ne u novi stan nego u kuću koja je vapila za doterivanjem pa su novci počeli da se odlivaju i ovamo i onamo i odjednom mi više i nije bilo toliko svejedno što stalno moram kupovati relativno skupe i teško dobavljive nove delove za mog ljubljenog minija... Sve sam više vremena morao raditi i druge stvari a ne samo gnjuriti što pod haubu što pod auto... I tako je mini zamenjen sa R5, 1.4... Zanimljivo, taj R5 je bio samo godinu dana mlađi, imao otprilike isto kilometara iza sebe ali je trošio primetno manje goriva, servisiranje se svelo na jednom do dva puta godišnje (od minija sam usvojio pravilo da ulje menjam na svakih 5000km) ali "fun factor" više nije bio isti... Da ne drobim u detalje, danas mi je sve bitno a "fun factor" sam ostavio tamo gde mu je i mesto, u onom delu što neki zovu "mlados' - ludost"... Sve ima svoje, za sve ima vreme i mesto. Sad sam bliže pet banki i mnogo više cenim što ne moram sav da se izlomim da sednem u auto ili izađem iz njega a zabava mi dolazi u nekim drugim oblicima i formama... Pošto više ne moram malo-malo da menjam te ovaj te onaj deo nego jednom godišnje odvezem auto u servis, ostaje mi više vremena (i novca) da uživam u drugim stvarima... Mini je bio definitivno "Subzero Cool", Modus je samo "Not Cool" ali me nije briga... Da bi još bolje naglasio poentu priče, kupio sam svog prvog Minija za tadašnjih 500DEM i došlepao ga kući (jes' bio u voznom stanju ali neregistrovan) i kada sam ga prodao, za njega sam dobio 1000€. Ravno. Izgleda kao da sam dobro prošao. Sve dok se ne zaviri u crni rokovnik gde sam beležio koliko sam plaćao delove, limariju, farbanje, sedišta iz Mitsubishi Colt-a, presvlačenje istih kožom od strane majstora koji je to radio na Titovim Mercedesima... Cifra je premašila 5000€ u periodu od svega nekoliko godina... Modusa sam kupio za 3900 + registracija... Do sada me dodatno koštao zamenu desne spone na prvom servisu posle preveženih 14.000 km... (servis i gorivo koje potrošim se ne računa, jašta...)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sve se svodi na to šta ko očekuje od auta.

Normalno je da se vremenom potrebe i prioriteti menjaju.

Ja sad sa dvoje dece još kako razmišljam o praktičnijem autu, ali kada sam provozao mini van od kolege (lancia zeta) rekao sam sebi (citiram Clarksona) da ću radije odraditi vasektomiju nego kupiti mini van. Mislim da će krovni nosač da odradi posao.

Problem je u tome što ljudi formiraju mišljenje o alfama na osnovu iskustava nekih likova koji vože dršine od po 20+ godina. Odgovorno tvrdim da je konkretno alfa 156 1.9jtd odličan auto i nije skup za održavanje u slučaju da se kupi očuvan primerak. SVAKI polovnjak ako nije održavan biće problematičan i skup za odžavanje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Alfa je jedan od najboljih auta za vozaca koji masta o automobilskim trkama. Lezanje na putu, respons gasa, osjecaj,... meni puno bolje nego, na primjer bmw.

... i benzinci puno zanimljiviji od diesela. 

 

Ja ne bih puno razmisljao da nemam familiju ili da mogu da imam 2 auta :-) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Da se divim dizajnu Alfi, to stoji. Do daljnjeg držim se MPV-a a kada nas dete napusti (a ne sumnjam da hoće - previše je ambiciozna da bi ostala ukopana u zemlji gde je budućnost previše maglovita) ciljam na ovo:

 

Postavljena slika

 

Limuzina, pomalo sportski koncipirana, Renault agregat ispod haube, baza A klasa, cena novog (trenutačno) oko 23-24 tauzenda. Taman dok budem spreman da sadašnji auto prodam, ovaj će mi postati cenovno dostupan... Sada se već mogu dobiti primerci za nekih 17.5K€ sa 10.000km... (izdanje 2013)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dobro vece.

 

Eto linaka za Alfiste...

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/

 

A ja vozim Fiat Stilo 1.9 Mjet MW...

 

A kad smo kod auta, zanimljivost:

 

Fiat voze oni koji bi Alfu, ali ne mogu (citaj nemaju kinte za odrzavanje, kao ja)

Skodu voze oni koji bi VW, ali ne mogu...

Daciu voze oni koji bi Reno, ali ne mogu... itd...

 

A sad odoh na spavanje...

Alfu voze oni koji bi Ferari ali ne mogu

 

Alfa je jedan od najboljih auta za vozaca koji masta o automobilskim trkama. Lezanje na putu, respons gasa, osjecaj,... meni puno bolje nego, na primjer bmw.

... i benzinci puno zanimljiviji od diesela. 

 

Ja ne bih puno razmisljao da nemam familiju ili da mogu da imam 2 auta :-) 

I moj zet rece da je bolja Alfa od BMWa ( iz iskustva). Dao mi jedan krug :) ode mi glava na zadnje sediste.

Jeste dizel greota da se tura u Alfu

Ma moze familija dok su deca mala da stane i u ALFU a kad porastu ionako nece da se voze sa roditeljima.

 

Ja sam se oduzeo kad sam video novu Alfu Gloriu( onu iz mog posta #32)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Vala ovi 1.9MJTD od fabričkih 125+ konjića nisu greota ni u šta da se meću a ima čipnutih primeraka od po 170-180 ks.

 

Vozio avtić s tim motorom (fabrička varijanta), kroz prve dve brzine menjač samo protrči a onda tek počinje zabava. Odlično to ide.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Čakijina Alfa je čipnuta koliko znam. Kao i Zikin Opel. Ako se ne varam i Zero vozi Seata sa takim motorom.

Trebalo bi da je više ks a manja potrošnja (pri normalnoj vožnji dakako, nema pomoći protiv noge na gasu). Eto možda će neko da se javi na temu.

 

Motori 1.9MJTD od 125 i 140 ks bi trebalo da se razlikuju samo u softveru. Mene ne bi ništa čudilo da se u motor ne ubacuju optimalne mape da bi se ostavilo da se performanse jednog te istog motora poboljšavaju narednih 20 godina sa nula ulaganja a odlično za marketing.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...