Tacno sve je subjektivno, postujem tudje misljenje, izrazavam svoje :). Imao goli Lowther, imao Horining Agathon (Lowther DX3 kao srednjotonac bez trubice, sa dve 12" beyme u tqwt i papirnim visokotoncem ). Da je tesko i skupo jeste zato i nema puno takvih resenja sa Lowtherom kao srednjakom. Iz mog ugla najvise mi je smetao low midrange/upper bass tzv melody range koji se pokusava realizovati pozadinskom hornom i izborom pojacala, tu je i izvesna hirovitost u odzivu i beaming u vosokim golog Lowthera al sam sa tim lakse ziveo. Kod Horninga je integracija sa visokim odradjena fenomenalno, trubica isecena sa papirnim visokotoncem istog kalotnog profila u wave guidu, ali se nizi registar nadoknjadjuje kroz tqwt i sa beymama koje tuku pozadi i za moj ukus fali tu "mesa". Tezina i skupoca pronalazenja tonalnog balansa me je udaljio od Lowthera.
Da ne tupim, to je moje iskustvo. Srednji je jedan od najboljih koje sam cuo, moze samo egzoticni kompresioni da mu parira po lakoci i transparentnosti, ali kao i kompresioni ogranicen je tonalno u donjem registru, koji kad se previse optereti poremeti magicni srednji. Ako je covek nasao sveti gral Lowther sveta a to je kabinet koji daje prihvatljiv tonalni karakter, ja ga ne bih uopste rezao gore, jer ko sto rekoh nizi srednji je veci kompromis i kad je on nadjen (a mogu misliti kako je to tesko) moze se prihvatiti i onaj na kraju opsega. Moze recimo neki papirni piezo bez horne, poput onog koji pravi PHY. Imao sam davno na probi Oceliu sa PHY fullrange i njihovim piezom, i mogu da kazem da to ne "soli" lose na vrhu. Verovatno su u izboru gadjali logiku slicnog kalotnog profila i materijala membrane zarad lakse integracije. PHY srednjak radi fulrange, odlican tonalni balans u kabinetu od tankog spera, ima cak i basa, naravno bimuje u visokim, a piezo visoki ne moze da se locira tj ne narusava "fullrange" dozivljaj.