Sve aktivnosti
- Poslednjih sat vremena
-
Pa i DAC se peče kod kuće. Ne kupuje se kod kineza keramika.
-
Zanimljivi & smešni na You Tube
Mikorist je odgovorio/la Leonardo's temus u Muzika , Film i Fotografija
Nekadašnje špice i najave emisija na staroj TV Beograd / RTS-u nose posebnu dimenziju televizijskog stvaralaštva, koja je danas gotovo nestala. Primetno je da su čak i ti kratki uvodi imali svoju estetiku, simboliku i ideju. Nije bila reč samo o grafici, već o atmosferi i poštovanju prema sadržaju koji sledi. Primere nalazim u špicama kao što su „Zvezdani ekran“ sa podnaslovom „80 godina naučno-fantastičnog filma“, špica emisije „Opstanak“ i mnoge druge iz tog perioda. Sve su one rađene sa pažnjom, jasnom porukom i određenim stilom koji se uklapao u tradiciju javnog servisa. U poređenju sa njima, savremeni televizijski vizuelni identitet često deluje prazno, generički, bez duše i bez stvarnog promišljanja o tome šta publika treba da oseti i očekuje. Današnji efekti su tehnički napredniji, ali suštinski često ne prenose ništa. Sve se svodi na brzinu, površni sjaj i kratkotrajnu pažnju. Nekada je čak i špica bila mali uvod u vredan sadržaj, dok je danas često samo ispunjavanje forme. Umesto negovanja kulture i znanja, sad dominiraju kič, puka senzacija i programi bez ikakvog smisla i mere. Takav sadržaj ne samo da osiromašuje javni prostor, već i utiče na svest publike. Navikava na površnost, agresivnost i bezvrednost. Sve ono što je nekada imalo duhovnu težinu, smisao i elementarnu pristojnost potisnuto je gomilom praznih simbola, gotovo ritualnim slavljenjem prolaznog i nebitnog. Čak i sporski pregled -
vise toga ima no sto mozemo potrositi i ti brate, kad si dosao do peći koja ti radi posao, sve druge peći možeš da gledaš samo iz sporta tako i DAC ........
- Danas
-
Dobro jutro Od kad ga nađoh neki dan, samo repeat Nzm dal mi draži on, basista, ili bubnjar(ka)
-
FiiO Warmer R2R Review — Headfonics HEADFONICS.COM James reviews the FiiO Warmer R2R, a desktop 24-bit R2R DAC and tube buffer with up to DSD256 decoding and a retro-inspired external design. Dokaz da industrija osluskuje audio forume: sve je tu - R2R dac, NoS / OS prekidac, lampe u izlazu, VU metri, sve za 350e... Ima i verzija bez lampi i VU...
- Juče
-
Ako je TT sistem zaštite morebit i normalno. Za smetnje možda pretresti uzemljenja u kućištima uređaja. Ja sam imao problem isti pa je nestao kada sam masu na izlaznim činčevima DAC uzemljio preko otpora 10R.
-
to je normalno , kod mene ima i po 3,5V....batali kabal, prebaci na wifi, aa imas i mrezni izolator
-
Ikaro je reagovao/la na komentar na temu:
PSYTrance , HoUsE, TEChNO, eLeCtRo, AmBienT :)
-
PSYTrance , HoUsE, TEChNO, eLeCtRo, AmBienT :)
BANAT je odgovorio/la BANAT's temus u Muzika , Film i Fotografija
Soulbee -
Vix je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
BANAT je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
Dugi navoj. Sad su na ovom mom bosne. Najbolje radi sa njima. Kablovi jesu bakarni i dotegnuti krajevi. Moram se poigrati sa razvodnikom, mada ima i do karba i moguce ventila, onda sve to treba uskladti i prilagoditi jedno drugom Kad ga vozim na malom gasu i naglo dodam pun, on trgne kao da sam naglo pustio kvacilo i onda krene sa ubrzanjem nako 2 sekunde
-
Probaj i sledece ; na zagrejan motor koji radi u leru otpusti sraf sto fiksira celu razvodnu jedinicu pa okreci je pomalo levo i desno , tako podesavas tacku paljenja na ranije ili kasnije ,pa ga zategni tamo gde motor radi glatko , onda ga provozaj pa vidi ... , ps ,isto tako znaju da zezaju i oni grafitni kablovi od bobine do razvodne kape i od kape do svecica , oni kablovi sa bakrenim provodnicima u sredini su najbolji jer ne guse varnicu , ps` ,za taj polovan motor iskljucivo koristi svecice Bosna F-65 !
-
BANAT je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
Uzubljena sto posto kako treba, jedino u sta sumnjam jeste da mozda nije prezubio za zub al on je uvijek sporo isao. Stara brega radilo samo 3 cilindra, sa novom prodisao u odnosu na staro. Presao 4700km do sad sa nisotecom. Kontam da ga ispustim i sipam optimu ili inu. Auspuh sistem kompletno nov, magnum i killer tako da jedino ako nije po sebi vrljavo nesto od ta 2 proizvidjaca
-
Bogdane ako si menjao bregastu osovinu veoma je bitno da je tacno uzubis u odnosu na radilicu i da je slucajno ne okrenes za 180 stepeni , onaj reper za uzubljivanje na plehu sa strane kod glave motora je veoma neprecizan , a kod te bregaste jedan zub unapred ili unazad kod ozubljenog kaisnika bregaste znaci mnogo za pravilan rad motora , ne pitaj me kako to znam , Nisotek ulja su jako loseg kvaliteta provereno ,a sto se tice modifikatora kvaliteta ulja za benzince iskljucivo ti preporucujem provereni STP u plavoj plasticnoj flasici , sipa se do 10% max ! , ps ,kad budes imao priliku otkaci auspuh od izduvne grane da motor bije direktno pa probaj ga kako ide tako , jer svasta je moguce pa i da je auspuh iz nekog razloga neprotocan .
-
Bio mi električar, monteri su sve žice na tabli vezivali na spoj po dve i na nuli i na zemlji, iako ima slobodnih kontakata, raspleo i sad svaka žica ima svoj kontakt, ne mogu da verujem šta ljudi rade. Naponi po fazama se nešto malo razlikuju, između nule i zemlje je 1,30v, to indikuje na spoj negde, doći će po danu da pregleda. I zašto sistem ovde zvuči bolje, to sam zaboravio, do trafoa imam oko 100m i na vodu tih 7 kuća, što je sigurno čistije nego u stambenoj zgradi. Smetnje se nisu uklonile, nisu ni kad je menjana faza u osiguračkoj kutiji. Sumnja na kablove za digitaliju, kad se upali muzički NUC i zakopča sa DACom, tad počinju. Kad je plejer podignut čuje se više nego kad stisnem pauzu, znači kad se kreće signal. Sledi dalje pipkanje.
-
Istina je to ga gorivo, trpaju nam svasta. Ja kad sipam na nisu gorivo je osrednje, eko petrol malko bolji, u BiH sam par puta sipao i kudikamo je bolje od naseg al ako nista jeftinije je. Imam utisak da je nisotek krs i po pifanju ulja. U kecu je nisotec al sljedece ce ici ina ili optima
-
Novi set stavljen u avgustu. Kod zastava je kolko sam ja ukapirao sve kako kakva tura. Recimo stari 2003 kupi osmicu skalu 55 1989 god, vozao do 2019 kad je otisla na otpad i to skroz ispravna al atesti za plin u ovoj sugavoj zemlji su to izazvali. Imala 330k kad je otisla, ja i sam ne znam pomocu kojih trikova al eto nikad nista dirano nije na motoru, redovno odrzavan, vozen na plin i na 200k nasuo mu ruski modifikator cisto da cuva motor. Taj auto je bas dobro ubrzavao i svasta je prezivio, i udese i sve i svasta al sem trapa nije tu bilo velikih intervencija. Moram na mom kontrolisati i bregu jer sam ubacio polovnu sa keca od jednog poznanika, moguce je da su se gumice istrosile il ventile treba prestelati. Mada ima tu oko blokova i ostalog i faktora gasenja visokih peci tokom sankcija. Eto i taj poznanik ima 2 keca napustena, stoje tako pa kome sta zatreba skine. Oba 88 god. jedan vozen kao teretni auto za gradjaru tokom 90ih a i ovako po autoputevima, presao 190k i napravio generalku. Poslije toga kolko je presao se ne zna, no ako valja motor nakon 10god stajanja upakovacu ga mog ili od 2 napraviti 1. To je ono sto zen rece ide to dok si mlad, ja sam mog pakovao sarafao al sve je to bio dozivljaj i zanimacija i usput stosta naucim
-
Beli_Ninja je reagovao/la na komentar na temu:
ZM
-
Beli_Ninja je reagovao/la na komentar na temu:
ZM
-
-
Ta starija Hondina vodeno hladjena V2 masina je sa karburatorima , svaki cilindar ima svoj karb., i svaka glava motora ima pripadajucu bregastu osovinu i 3 klackalice (OHC), ako se pogleda idealan raspored ventila (2u.+1i.) logicno da je Honda isla na po dve svecice levo i desno simetricno rasporedjene ,gde se jedan par svecica pali istovremeno iz jedne bobine koja ima dva visoko-naponska izlaza odnosno kabla , prednost dve svecice po cilindru je u svakom slucaju +10% snage u odnosu na sistem sa po jednom svecicom i sa tim i manja potrosnja goriva , jednostavno receno nakon varnica put plamena sagorevanja smese je duplo kraci , samim tim je motor efikasniji .
-
Razumijem te u potpunosti ali šta tebi to znači što te ja razumijem kad ti nije od pomoći.....
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
pa masina bi vristala a auto ne bi ubrzavao, sasvim lako bi se primetilo da nije do masine no do prenosa msm da je sasvim logicno za zastavu kasne proizvodnje da pocne da se rastace i sa manje od 100K one masine iz zlatnog doba su jos trajale..... a to je dobrano pre 84-e sto mi ta cifra u glavi ..... nesto mi se cini da je moj kec bio nov te godine a realno .......... blok i klipovi jos nekako ali je sve ostalo bilo boze pomozi secam se da sam bregastu promenio na 16K, onda na 55K, onda stavio polovnu talijanku i bio miran dok nisam zamenio masinu oscilacionih ramena i lezajeva tockova i manzetni na poluosovinama ni sam ne znam koliko sam promenio al dobro, mladoludo, pun entuzijazma, pa sam jos nesto i naucio zato sad ne radim nista oko auta ostario i propao
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
Vezano uz pitanje Bogdan08, bez ljutnje i uvrede, postoji li mogućnost da je uzrok sporog ubrzavanja loš sklop kvačila/spojke/kuplunga ili kako se još viče? Ovo sa gorivom sam ja prvi put primjetio još krajem 90-ih, naime imao sam Opel Vectra-u A, i jedino je išla normalno na gorivo koje bih sipao u HR. Imali su i onaj Tifon, on je navodno imao najbolje gorivo u HR. Gorivo kod nas u BiH, Srbiji, CG je bilo osjetno lošijeg kvaliteta. Čak i kasnije, na Peugeot-u 406 i Citroen-u C6 (oba su dizelače) primjetio sam da mirnije rade, ne dime i bolje idu nego kad sipam gorivo kod nas, u neEU zemljama. Ne mogu se zakleti ali čini mi se da su i sva 3 auta mogla preći više km sa istom količinom goriva nego kad bi sipao kod nas. E sad šta rade, ne znam ali pretpostavljam da nam podvaljuju muda pod bubrege kao i u ostalim slučajevima.
-
Pratim ovog lika imao je zanimljive testove goriva.Da li je zimski dizel ili šta mada je meni na Nisu uvek bio lošji dizel od Mola.
-
mutayu je reagovao/la na komentar na temu:
DIY fluks pasta
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu:
Udrobljena automobilska tema.
-
a moze i cetkicom i krpicom i vatom
-
Lakiranje rastvorom kalafonijuma moze elegantno da se uradi airbrushem, najbolje vecim- suction feed tipom. Moze i da se upotrebi Izopropanol, bezbedniji je od nitro razredjivaca a dostupan je za kupovinu na litar u poslednje vreme.
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Zen Mod je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Ikaro je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
Trenutno na sajtu 7 članova, 2 Skrivenih, 22 Gosta (Pogledaj celu listu)
-
Forumska statistika
9.1k
Ukupan broj tema447.7k
Ukupan broj objava
-
Donacije - Donations