Sve aktivnosti
- Poslednjih sat vremena
-
ZASto je reagovao/la na komentar na temu: Zanimljive, smešne i čudne fotografije
-
Bob Dylan & the Band / Before the flood snimci uzivo sa koncerta u L.A. iz '74. na izdanju MOV iz 2011
- Danas
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu: Zanimljive, smešne i čudne fotografije
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Leonardo je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu: Zanimljive, smešne i čudne fotografije
-
LightMatic je reagovao/la na komentar na temu: Zanimljive, smešne i čudne fotografije
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
aaa zmaju! je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Zen Mod je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Leonardo je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
- Juče
-
bakial je reagovao/la na komentar na temu: Potreban jedan elektrolit Panasonic 33000uF/25V
-
chakija je reagovao/la na komentar na temu: WOT 6N6P preamp
-
hifish je reagovao/la na komentar na temu: diyAudio.rs Linux OS
-
hifish je reagovao/la na komentar na temu: diyAudio.rs Linux OS
-
utepavalo ih grejanje, rekoh ti, nije disipacija same triode
-
paja959 je reagovao/la na komentar na temu: Trenutno na gramofonu ...
-
Ne znam o čemu se radi... Bitno je da je meni nalog (za sada) i dalje funkcionalan Dodatno pitanje... Koliko ima uticaja na utepavanje 6N6P to sto su mi ispravljacice direktno grejane, tj. 5R4WGA umesto bendix 6106 (ako se dobro sećam)?
-
Dobar balans je teško postići. Zato je uparivanje toliko škakljivo. Mene najviše nervira prezasicen zvuk gde se gubi na definiciji i transparentnosti. WOT ima veoma transparentan zvuk, a opet sve lepše zvuči sa njim. Tonski zvuci prirodnije, prostor bolji itd. F8 je ekstra neutralan, a čini mi se da mu Semisouth daju tu neku dodatnu crtu prirodnosti. DAC je twisted pear buffalo 2 sa mercury izlaznim stage-om. Vrlo precizan i analitičan, a opet ima muzikalnosti u poređenju sa kasnijim varijacijama ESS čipova.
-
samo vas gledam ........
-
Kaže @NIXIE je slušao Audionote DAC 1.1x . "To ti svira ko D10 samo da znaš." ...... Pa ništa uzmi napravi Mirov DAC ili ovo što ja imam - Pavouka..... Zavisi koliko ti treba šećera
-
-
zakljucak je da tebi treba secera koji daje WOT, a WOT je prakticno SET, sto ce reci dominant 2nd u THD Spectra DAC ima minimalna izoblicenja sam po sebi i kod velike vecine dominira 3rd koliko god da su mala izoblicenja, priroda THD Spectra se cuje zato sam ja potrosio znacajno vreme kad sam radio XA252 da obezbedim, i pored veoma niskog nivoa THD da Spectra bude 2nd dominant pitanje izbora u ovom slucaju, ja znam da mi 2nd vise prija i onda mi je to i kriterijum i tvoj B. F8 ima istu THD Spectra, ali je evidentno da tebi licno treba veci nivo ukupno, za razliku od mene ...... ja preferiram nizak nivo THD i u izvoru i u preampu a dovoljno secera dobijem u ampu, u kontekstu zvucnika koje koristim ukratko - sve je pitanje ukusa ........ a sto se vise zna o prirodi kriterijuma koji definisu ukus, pa i o karakteristikama uredjaja u istim kriterijumima ..... lakse je napraviti najukusniji izbor
-
Mislim da imam jedan. Pogledacu veceras.
-
Ovo se potvrdilo kao pravilo-skoro svaki dac koji sam probao direktno da spojim na power amp, lošije mi je legao zvučno nego sa dobrim preampom...sto ne znaci da ne postoji dac koji bi bolje radio bez preampa
-
-
Zaboravio sam da kažem da sam od NULE Instalirao Debian 12 (Bookworm), poslednju stabilnu verziju. Odmah nakon instalacije sistem po difoltu vuče PipeWire sa WirePlumber kao session manager. To znači da je PipeWire postavljen kao drop-in zamena i za PulseAudio i za JACK, a u pozadini se oslanja i na ALSA. Praktično: za ozbiljno slušanje muzike pusti direktno preko ALSA; za sve ostalo PipeWire radi posao bez greške. Sitem je kombinacija Debian 12, MX Linux, Red Hat. Namešten tako da radi za idiote bez ikakvog ručnog podešavanja. USB uređaji (fleševi, spoljni diskovi, kartice) se sami prepoznaju i automatski montuju, bez ikakvog unosa komandi. Podržani su exFAT, NTFS, FAT32 dakle sve ono što ljudi koriste u Windows-u, radi odmah. Prva strana je link.
-
Nakon gotovo 4 godine proučavanja ovoga mogu da kažem da su audiofilski Linux-i i snake oili-i sviranje qrca - uključujući i namenske plejere - bezglave sisteme a da nemju direktan pristup XMOS DAC.......... Sve MORA biti usmereno ka tome da se dobije stabilan, predvidiv i „čist“ put signala od aplikacije do DAC-a. Da razložim po koracima: udev pravila Pravila u /etc/udev/rules.d/99-dacs.rules rade ovo: Prepoznaju konkretne DAC uređaje po vendor/product ID (npr. Amanero, JLSounds, Topping D10s). Dodeljuju im simboličke linkove u /dev/ kao što su /dev/dac_amanero, umesto generičkih card1, card2 (koji se mogu menjati pri svakom boot-u). Ovde greše najčešće svi u podešavanjima.... Isključuju USB autosuspend (ATTR{power/control}="on") → ovo sprečava da kernel pokuša da uštedi energiju gašenjem USB porta, što može praviti klikove, dropout-e ili kašnjenje pri inicijalizaciji. Ovo je bitno jer se dobija stabilnost: DAC je uvek na istoj putanji i neće „uspavati“ kernel između paketa. ALSA konfiguracija {/etc/asound.conf} Definiše se imenovani PCM i control interfejsi za svaki DAC. Umesto da se koristi nešto kao aplay -D hw:2, sada možeš aplay -D amanero_mcs. Postavlja se default DAC {u ovom slučaju Amanero MCS} znači da sve aplikacije koje koriste ALSA bez eksplicitne konfiguracije šalju zvuk direktno na njega. Praktično: nema više traženja koji je hw:0,0 ili hw:1,0. Sve ide na izabrani DAC. Buffer tuning Ovo je najzanimljivije: buffer_size 65536 period_size 16384 buffer_size = ukupan broj semplova u prstenastom baferu. Veliki bafer = stabilniji prenos, manja šansa za dropout ako CPU/IO malo „zakiksa“. period_size = komad u koji ALSA seče bafer za ISR/DMA. Manji period = manji latency ali više IRQ-ova; veći period = veća latencija ali manji IRQ overhead. Sa ovom postavkom dobija se super stabilan prenos (jer 64k semplova bafer praktično ne može da se „presuši“). Latencija je veća (desetine milisekundi), ali za pure hi-fi playback to nije problem. Za slušanje muzike to je baš dobro jer ublažava jitter i USB timing probleme. Bez ovoga: DAC bi mogao svaki put da dobije drugu ALSA kartu (hw:0, hw:1…), pa skripte i aplikacije ne znaju gde da pošalju zvuk. USB autosuspend ume da zezne inicijalizaciju, naročito kod XMOS/Amanero kontrolera. {čuje se kliktanje-pucketanje na numerama} ALSA koristi podrazumevane bafere koji nisu uvek optimalni za high-end USB DAC-ove = mogući klipovi/dropout ako sistem nešto zauzme. Sa ovim: DAC uvek na istoj putanji (stabilnost). Nema autosuspend gluposti (konzistentnost). XMOS/Amanero DAC-ovi su osetljivi jer rade async USB audio. Ako OS ne može da isporučuje podatke po tačnom tempu, pojavljuju se micro-glitches {pucketanje ili mikropauze}. Zato su ova pravila i bafer tuning mnogo bitnija za njih nego za, recimo, PCIe zvuk ili integrisani HDA. ALSA konfiguracija (sa hw: i bez Pulse-a) radi baš ono što WASAPI Exclusive radi na Windows = čisti bit-perfect prenos. U praksi je čak stabilnije za USB DAC-ove (XMOS/Amanero) jer Linux ne upliće dodatne drajvere već koristi standardni USB Audio Class.
-
Beomaster 1000
- Pre nedelju dana
-
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Aleks je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
zerowaf je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
Logično. -
Zanimljive, smešne i čudne fotografije
Aleks je odgovorio/la Mikorist's temus u Muzika , Film i Fotografija
-
-
Trenutno na sajtu 1 član, 1 Skrivenih, 31 Gosta (Pogledaj celu listu)
-
Forumska statistika
9.1k
Ukupan broj tema446k
Ukupan broj objava -
Statistika članovȃ