Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

NOVA.RS

Pripadnici saobraćajne policije u Ubu isključili su iz saobraćaja vozača (49) koji je upravljao automobilom bez izdate vozačke dozvole i sa 3,91 promila alkohola u organizmu.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Cinjenica je da nas Yugo pozadi ima nezavisno vesanje za svaki tocak, dok recimo mnogo noviji VW-Golf 4 jos uvek je ugradjivao zavisno vesanje isto kao sto je kod G-1 ,G-2, i G-3 , gde zadnji tockovi dele zajednicku oscilirajucu zadnju gredu, tek sa G-5 VW je poceo sa ugradnjom nezavisnog zadnjeg vesanja .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, NIXIE said:

A jes to vešanje sa jednom lisnatom oprugom bilo mnogo dobro za prevrtanje. :D

Torziona osovina se zadržala i na novijim vozilima, mnogo bolje rešenje od tog vešanja na Jugo i Kec.

I jedan i drugi tip obezbedjuju nezavisno vesanje zadnjih tockova , ali bez sumnje da je jednostavan sistem sa Torzionom osovinom superioran u odnosu na sistem sa lisnatom oprugom , kod stare VW `bube` je ta torzija radila bezprekorno, isto kao i kod svih starih ali i novih Ruskih tenkova na ogibljenju podpornih tockova i dan danas ...:)

Izmenjeno od BANAT
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mislim da se zadnje vešanje na Kecu i Yugiću nije pokazalo baš nešto dobro u praksi. Prepisano sa prednjeg vešanja Fiće. Ali bilo je jeftino. Sećam se kad sam prvi put vozio Golfa 1 da se osetilo baš da je zadnji deo mnogo stabilniji. I ne samo zadnji. :grino:

Problem sa tom oprugom pozadi je što kad jedan točak krene naviše on preko opruge  gura onaj drugi naniže, to dovodi do većeg naginjanja vozila. Kod torzione osovine je obrnuto, zato se manje naginje i stabilnije je vozilo. To isto radi balans štangla napred. Onda imaš situaciju da se napred u krivini dešava jedna pojava a pozadi druga i to je jako loše.

Florida je valjda imala pozadi torzionu osovinu i to je bilo OK. Ali napred je bilo vešanje od Keca, definitivno previše slabo za toliki auto. 

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nezavisno nije potpuno kad opruga povezuje dve strane. To je poluga vidi se na slici, oslonac na školjku je na sredini a krajevi su oslonjeni na viljuške. Gurni jednu stranu gore, druga mora ići na dole ali ne 1:1 kao kod krute poluge, ipak je opruga u pitanju. 

 

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, NIXIE said:

Nezavisno nije potpuno kad opruga povezuje dve strane. To je poluga vidi se na slici, oslonac na školjku je na sredini a krajevi su oslonjeni na viljuške. Gurni jednu stranu gore, druga mora ići na dole ali ne 1:1 kao kod krute poluge, ipak je opruga u pitanju. 

 

 

no way Jose

imao keca; 

prednje vesanje - stavljene krace i tvrdje opruge od Autobianchi, skracena stabla hidraulicnih, preradjeni uglovi i po horizontali i vertikali, distancijale od 20mm, brezoni za tockove, alu felne ........ caure u ramenima kroz koje prolazi balans stangla skracene, tako da silent blokovi/gumice ostvaruju znacajno veci pritisak, samim time valjanje/zvakanje prednjeg kraja poprilicno umanjeno

zadnje vesanje - original bilo dva lista; nabavljen duzi list, skracen na meru izmedju dva postojeca; sve komplet prekovano kod kovaca da se spusti, skracena stabla hidraulickih, promenjeni uglovi kao i napred, distancijale, brezoni, alu felne

potpuno drugi auto, upravljivost poboljsana milion posto, i da ne jurcas korist je da se zamor pri voznji 3put manji

sve navedeno - pamet uglavnom nije bila moja, ali sarafanje jeste;

sve navedeno - cisto da vidis da ne samo da sam glavu imao pod kecom, nego su mi samo noge virile - jeste jedna opruga ali je fiksirana viljuskama sa leve i desne strane da je prenos napora opruge na kontra strane maksimalno 10-ak posto

daleko manje od bilo kojih balans stangli i ostalih kerefeka 

vazna napomena - akcija jedne strane - tocak ide gore ........ to malo sto se prenosi stepenom slobode opruge na sredini raspona tezi da podigne kontra tocak - a ne kako napisa - da tezi da ga kontrira; sva razlika je u tome sto imas dva oslonca na zadnjoj gredi

ono, jos ne stigoh do predspavajuce kave, tako da dopustam mogucnost da mi je mozak na kontru ......... ko zna sta cu sutra misliti ...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 13 časa, Zen Mod reče

sva razlika je u tome sto imas dva oslonca na zadnjoj gredi

Ja to ne vidim na onoj slici. Vidim jedan oslonac na sredini preko silen bloka na poprečnu gredu i dva graničnika levo i desno od njega. I neke dodatne delove jer je to slika od nekog prerađenog vešanja.

Ako su ta dva oslonci a na sredini graničnik hoda onda je tako kako kažeš. To je onda prosta greda sa dva prepusta. Ako jedan kraj prepusta ide gore onda se to prenosi na drugi kraj preko opruge.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...