Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 03/26/19 u svim oblastima

  1. Tacno je da je cd dobro snimljen,ali ova ploca mi vise lezi.Mozda moj cd nije u rangu sa gramofonom,mada sam se trudio da budu izbalansirani sto se kvaliteta tice.Ali posto sam sa hardverom,uglavnom,zavrsio,ostaje mi da stavljam u kolekciju onaj softver koji mi vise lezi.U ovom slucaju,ploca je pobednik.
    3 poena
  2. jeretička: da nisam ECM freak, nikada Keln ne bih kupio, ali jbg jesam pa ih imam dva [emoji3] i Sun Bear, Concerts (Bregenz, Munchen)... sve te njegove adhoc inprovizacije su kurton, naspram regularnih albuma sa triom.. streljajte bemise [emoji23]
    2 poena
  3. Zen Mod

    Audio kondenzatori

    vise su ulozili u kuciste no u spulne
    1 poen
  4. guja011

    Audio kondenzatori

    pa kupi i te nove pa isprobavaj. moraš da isprobaš da bi se smirio. bar dok ne proizvedu nove još bolje ili šarenije
    1 poen
  5. Samo me bacate u kako se kaže bedak, moj motorin okačen o klin, ali bukvalno visi u garage čeka da mu promenim makar semeringe koji su otišli ali kako su promenili ovaj zakon bolje i da ga ne sređujem, oteraće me na robiju, nisam rom pa da mogu da vozim bez dozvole, sad je i apen u A kaktegoriji kažu može da ide više od 45 ade da se sad tu neko stvarno neko brine za bezbednost nego je cilj svake njihove akcije pljačka
    1 poen
  6. mrcelavi

    Šta trenutno slušam . . .

    Lagane note za popodne, kupio 4 albuma
    1 poen
  7. Aoxomoxoa

    Trenutno na gramofonu ...

    A sta sad ja da kazem.Prvo uopste nisam ni pomislio da bilo koji vas komentar ima omalovazavajuci kontekst.Naprotiv,ovde je sasvim opustena diskusija.Ovo je jedini album od Jarretta koji cu da imam.Moj cilj je zacrtan-stotinak cd-a i stotinak ploca.Cista kolekcija.Sve ostalo preko kompa.Tako da od svakog izvodjaca nameravam da imam po jedan/dva albuma.Cak je i Grateful Dead ogranicen na (samo) sest albuma. Poenta je da ono sto bolje zvuci na ploci,imam na vinily,ono sto je bolje na cd-u,imacu digitalni zapis.Imam vec 62 godine,i nemam puno vremena za kolekciju,zato ono sto nadjem kod nas da vredi,platim malo vise.Narucujem samo one ploce koje ne mogu das nadjem kod nas,nije zadovoljstvo sve naruciti sto mi fali odjednom,sta posle?
    1 poen
  8. paja959

    Trenutno na gramofonu ...

    +quarteti evropski/americki....ajd taj Köln isto treba imati ako si u njegovom fazonu,al ova ostala klaviristicka ispizdjavanja,pogotova ova iz zadnjih vremena sto se izdaju,brte muka mi je....
    1 poen
  9. Doktor

    Trenutno na gramofonu ...

    Kakvo qrc streljanje. Medalja za ovaj post, bwe. Ja mislim da razumem @Aoxomoxoa-u u nastojanju da postane ponosni vlasnik ovog vinila. I ja sam tezio tome. Naravno. Trofej i jeste to. A i nekakva prekretnica u predavanju muzike. Sa sve jecajima, cicanjima, komesanjima, lupanjem noge, skripanjem . . . etc. No, muzicki sadrzaj i Kelna, npr,. ja imam Pariz uzivo ipak nije ni do skocnog zgloba jednom Aberkrombiju, Koriji ( za ECM ), kao sto nije ni Ralf Tauneru i oslalima iz te rane ECM faze. A trio, kao trio - pomoc drugara, i to kakvih.
    1 poen
  10. menščini da nju niko ne čeka, niko bitan.. verovatno je to problem
    1 poen
  11. Prednje kocione celjusti rasturene,detaljno ociscene , oprane i pregledane ,hromirani kocioni klipovi polirani , sledi farbanje u gold boju i finalno sklapanje .
    1 poen
  12. Siguran sam da od ovog japanskog lebela nema nista nadr.anije po pitanju totalnog lud'la na polju audiofilije, po principu : imam sistem od XYZ evara, sa druge strane imam komada ukupno 3 CD-a sa kojima bih isao i na pusto ostrvo, kao i na prezentaciju/klanje mojih dragih uredjaja sa drugima. Elem, drage kolege, clanovi, diskografska kuca "Tri slepa misa" aka Three Blind Mice i njihovi opskurni naslovi na vinilu, a bogami danas i na CD medijama. Naravno originalima. Cene uglavnom svih tih komada po aukcijama su respektabilne. Izuzetno cenjeno, @Mikorist za ovaj lebel sigurno je cuo sa Kendrik YT video klipova. Suzuki Isao Trio/Quartet ( prbbli po potrebi ) i album Blow Up (XRCD u pitanju, origigi ), ser. oznaka TBM-XR-0015. Napisao ovo ( pa naravno ) za @pakonja-u, jerbo i ovo ima u ruskim radnjama, a kako svirka, tek tako i snimak je do 00. Isao S. je basista, tako da je ova ploca bila i jeste nesto sto se nosilo/nosi pod miskom na svaku audio seansu, presnimava i "baca" na USB, te nosa na audio "borbe petlova/pit bulova/vetrenjaca". He, he . . . Ono sto je glavno, ovaj CD sam uzeo na slusanje pre vise meseci od clana @grozni, te ga ovom prilikom umoljavam da se javi, kako bih mu isti i vratio ( uzivao, presnimio i 'vako i onako ). Drugim recima - @grozni, ne brigaj, Suzuki je kod mene.
    1 poen
  13. P.S. reč reditelja, Andraša Urbana zavređuje da se ovde postavi: Dobar dan, umesto zbogom. Teško mi pada da napišem reč reditelja. Mučim se. Želim biti iskren, skoro iskren, kao uvek. Znam da će to jedino mene boleti…… U toku procesa na predstavi često se postavlja pitanje sa strane zašto M.I.R.A. sa tačkama, šta znači Mira, nikad nisu čuli za taj akronim, ko su Mire… Odgovorim da to znači Međunarodna Implementacija Radikalne Anarhije. Iz šale. Ako vam to nije dovoljno, evo šta je Mira Trailović rekla o tome kada su je novinari jednom pitali hoće li da se predstavi: M - kao marljiva, I - kao iracionalna, R - kao radosna, A - kao ako, baš me briga. Mira. U osmoj minuta živog prenosa Miloševićevog mitinga Bratstva i jednstva na Ušću, gde su nas sve spajali Sava i Dunav - Sava nas međusobno, Dunav nas sa svetom, pojavljuje se Mira Trailović na otprilike dve sekunde, pa nestaje u švenku… Lepo se obukla, već je penzionisana, smrtno bolesna, još radi na stvaranju Bitef teatra, i otišla na skup, koji možemo okarakterisati i kao kraj jedne ere, jednog pozorišta, to jest jedne kulture. Gotovo je, ne treba nam više kreativni kritički intelektualac, nama treba nemisleći čovek. Nama treba podanik. Neko me pita, da li bi Miri Trailović bilo oprošteno da je preživela. Poigrajmo se s tim kako bi bilo artikulisan i socijalizovan novoosvojeni teatar da je mogla ispuniti, recimo, prvu etapu od par godina. Kažem pa nije joj oprošteno ni samo to što je bila. Izuzetna. Svi se slažu da šta god budemo mislili, saznali o njoj, jedno sigurno nikad nije bila: nacionalista. Čujem kako je to Ušće još uvek bilo nešto drugo, da je to još bio drugi Milošević, da se nije znalo, da se tu radilo o slobodnom društvu, o slobodnoj Srbiji. Zanimljivo je da sam tada imao 18 godina. Pitam se - a kako smo mi, klinci, znali da je to zlo. I ništa drugo. Ljubiše Ristića, uprkos tome da se svi slažu da je najveći, ili bar jedan od najznačajnijih ikada, nema na našim scenama. Ako se prebacimo na drugi film, eto, šta je sa Kokanom Mladenovićem, koji je, ipak, bio mlad za penziju, pa je poteran. I iz grada. Da, možemo sad reći, pa dobro, sad će on da radi i ovde i tamo. Hoće. A šta je sa potrošenim godinama? Ili, zar nije od svih nas mnogo voljen Oliver Frljić, čijim poznanstvom svi žele da izgledaju malo viši i važniji, dao objavu da želi da napravi predstavu o onome čije se ime ni dalje ne izgovara u pozorištu? Radi li on tu predstavu? Da li je potrčalo neko pozorište da se ponudi kao producent? Onomad je za Bitef važilo jedno partijsko pravilo: može sve, samo ne sme da se dira delo i lik Josipa Broza Tita. Kaže mi jedan poznanik, da je isto i sada. Sve možeš, samo Vučića ne diraj. To nije istina. Ne može se sve. I nema ko da radi sve. Prolaze mi kroz glavu svi pritisci oko nekih mojih predstava. Kako su vešto, bez da iko posumnja, sklanjane sa repertoara, ili nisu igrane, osim kad se baš moralo, uvek uz neki glupi izgovor zašto je tako. Razlozi sigurno nisu bili umetnički. A solidarnost među nama baš i ne postoji. Podanici smo. Ako ne politici onda egzistenciji. Položaju. Sopstvenom. Bliska saradnica mi kaže u šali da se ja uvek potrudim da me, kad radim negde, ne zovu više. Nasmejem se. Da, tako izgleda. Jebi ga. To “jebi ga” urlam u sebi. Samo pokušavam biti iskren. I dobar drug. I to boli. Na svoj način. Svestan sam da je ponekad mnogo opasnije dirnuti u pozorišnu čaršiju nego u vlast, ili u politiku. Vlasti bi bilo dovoljno da ima samo malo smisla za humor. Ali čaršija ne prašta. Gde su nam te takozvane kritičke predstave za koje tvrdimo da ih ima, da smo to već sve radili, ogulili i naciju i veru i državu i čoveka i sve… Postoje delimično u našim sećanjima - da, bilo ih je, po neka nekada, mi mislimo da ih ima i sada, čini se da je tako, a onda, ipak, shvaćamo da ih nema. Naše kritičke predstave samo služe da oprostimo sebi. Zli činovnici dramske literature postaju voljene ikone. Esencija duha našeg naroda. Pokušavamo da od toga krojimo neku nacionalnu specifičnost, neku vrednost ala Balkan, koju niko na svetu ne može da shvati, jer smo mi toliko specifični, mi toliko bolje znamo šta je život, draž života, pa smo, samim tim, i ugroženi, jer mi znamo suštinu. Ali ljudsko zlo je ljudsko zlo. Glupost je glupost. Krv je krv. Umiremo u pozorištu od arogancije, prepotentnosti i osrednjosti. Od nebitnosti. Od beznačajnosti. Da se ne talasa. Najjednostavnije i najseljačkije rečeno. Ako neće vlast to da odradi, odradiće taj burazerski promiskuitetni establišment u kome je svako svakome nešto, armija zaposlenih glumaca - tehničara, kojima ne pada na pamet da na sceni prihvate rizik. Da shvate da su odgovorni. Da nam je maltene dužnost izaći iz komfort zone. Da je to što oni zovu Stanislavskim glupi izgovor za nerad i šmiru. I funkcionera koji se predstavljaju kao sponzori predstava i pozorišta. Onih stvari u koje se ni malo ne razumeju. Nacrtaj ti prvo konja, portret, pa ćemo onda o apstrakcijama… Sećam se tog neizmerenog straha mladog reditelja: da li znaš šta hoćeš? A to znači da li znaš objasniti na nama prikladan način. Teror glupo shvaćenog realizma. Ali jedino se to razume. Došao Joco i rekao Miri… i na kraju su svi izginuli... Onda znam šta igram. Priču. Lik. Jebo vas lik. Ne volim nasilje. Ni bilo kakav oblik straha. Ne podnosim. A druga strana? Nezavisna struja koja jedva da i postoji? Najvećim delom ima problem da je nezavisna. Zajebani individualci koji su sa strane, koji su slobodnjaci, govore da im je najveći problem da ne pripadaju onom zavisnom delu, establišmentu. ”Bez institucionalnog pozorišta ova druga ne bi mogla da postoje. A tek na njegovim manama slobodna pozorišta mogu nastajati, pošto im ova to omogućuju: ili su glumci prezaposleni ili uopšte nemaju posla. Lek je, dakle, u jednom novom pozorišnom konceptu. Nema u svetu glumca koji uđe u pozorište i bezbedan je do kraja života - a kod nas je to redovan slučaj. To se mora eliminisati, makar bilo u suprotnosti sa samoupravljanjem, sa Ustavom. U pozorištu takvih prava ne sme da bude. Neko ko za godinu dana dokaže da nije dobar glumac, ima da traži mesto sekretara u preduzeću, a ne da sebe zove glumcem i celog života prima platu, iako na to nema pravo.”(M.T.) Želim da kažem da će doći neki klinci koji će preko noći promeniti brave naših pozorišta. I gotovo. Počistiće se ostaci mrtvog teatra. Provetriće se pozorište i smrad leša će nestati. Krenuće od praznog prostora, i tako dalje……. Sećam se koliko puta je za neke moje ranije predstave rečeno da smo to svojevremeno videli na Bitefu. Stalno sam se pitao kako vam ono što svaki dan gledate već 150 godina i što ne govori ni o čemu, ne smeta. To niste videli na Bitefu, pa vam ne smeta. Mi smo bili oni klinci koji su sa svojih 17-18 godina gledali slike sa nekadašnjih Bitefa i zamišljali te predstave. Danas to deluje kao kad se rokenrol slušao sa radio Brisela, ili kad je tata doneo ploču iz inostranstva. To nam je bila potvrda. Ali mi smo se identifikovali sa onom slikom Bitefa koji je pravio skandale, koji nije prepoznavao granice, koji se sa pozorištem bavio kao sa novom formom. A ne sa onim koji se gledao pod paravanom avangarde. I pozorište smo uzeli ozbiljno. To jest smrtno neozbiljno. Gde se provede ceo život. Gde baš ne želimo da prihvatimo određenu matricu narodno-dramskog teatra, ni glumačkog ni rediteljskog foliranja. Onaj kulturni prostor, taj zajednički, raspao se maltene u tom trenutku kada smo krenuli da zakoračimo u njega. U velikoj krvi, u velikom zločinu se raspao. I tom zločinu nema kraja. Traje. Šetam ulicama Beograda. Retko to radim kad sam u procesu. Teško je izaći iz sopstvene glave i zatvorenih prostora. Volim ovaj grad. I svaki put to iznova shvatim. Da. Volim. 92. sam imao premijeru Hamleta na Kalemegdanu, na Bitefu pod embargom. Prvi termin za premijeru sam otkazao. Dobio sam novih sedam dana da završim predstavu: seks, ubijanje, klanja, egzekucije maljom, čekićem, noževima, vatra, nekrofilija, licemerstvo, seks, seks, seks, zlo. I ljubav neka. Sećam se sebe - stojim pred prozorom visoke hotelske zgrade. Razmišljam o samoubistvu. Da skočim. Nisam. Ne znam zašto nisam. Hodnicima hotela prolazili su ljudi u maskirnoj uniformi. Valjda sam i tada voleo ovaj grad. Jovan Ćirilov me pitao na Kalemegdanu kako se kaže na mađarskom ta i ta rečenica iz Hamleta. Ja nisam znao onako pravo da citiram. Kažem - ne znam sad, zbog procesa. On diplomatski odgovori - da, da, jasno, naravno…. Godinama sam se stideo zbog toga. Idem na probu: Suzana Lukić, Isidora Simijonović, Andjela Jovanović, Gorica Regodić i Mirjana Karanović. Mira. Mire. M.I.R.A. “Nikad mi niko nije poslao nezarađen novac, nikad nisam dobila na lozu, ništa lako postigla… A kad godine budu prošle ostaće anegdote i etikete koje najmanje podnosim - da sam bila snalažljiva, entuzijasta, uporna, lepršava….” (M.T.)
    1 poen
  14. 25.03.2019. Bitef Teatar, M.I.R.A. režija Andraš Urban na kraju se scena ispraznila, Mirjana Karanović kao Marljiva, Iracionalna, Radosna, Ako, baš me briga, Mira Trailović, se povlači duboko u gledalište, koje se pretvara u teniski teren na Dedinju, na kom 1972. ona uvežbava državni i partijski vrh, blagom naklonu (kniks) kojim će ukazati poštovanje Britanskoj Kraljici Elizabeti, tokom njene skorašnje posete Beogradu.. Kraljica se tada u Beogradu zadržala, neuobičajeno dugih, 6 dana, izrazila sumnju u metalostrugarsku naobrazbu Josipa Broza, a po povratku zamolila Ričarda Bartona da prihvati ulogu Maršala, u jednom Jugoslovenskom ratnom filmu.. scena je bila prazna, zato što nema više tih ljudi, koji su prilježno, po Mirinoj komandi uvežbavali kniks.. nestali su, nestala je i država koju su mnogi želeli da posete, nema više ni onog Beograda, gde je Mira Trailović osnovala Atelje 212, Festival Bitef i Bitef Teatar.. često se u pozorišnim kuloarima čuje pitalica - da li bi ovo Mira pustila? to je posledica regresije, sveopšteg propadanja, koje nam se događa u poslednjih 30 godina.. to je i posledica prevladavajućeg licemerja koje je zavladalo našim društvom, u kojem je Mira Trailović danas Majka, a onomad, kada su je smenjivali i čerečili, pa čak i promenili bravu na njenoj kancelariji u Ateljeu, tada je bila Kučka.. Mi više volimo mrtve, nego žive heroje dakle, M.I.R.A. je predstava, u kojoj glume Mirjana Karanović, Suzana Lukić, Anđela Jovanović, Isidora Simijonović i Gorica Regodić, uz muzičare Danila Tirnanića i Ivana Mirkovića, kojoj je Mira Trailović samo povod, mesto iz kojeg se započinje i kom se povremeno vraća.. Urban je priču započeo na Gazimestanu '89, masovnoj grobnici iz koje se od aplauza ne čuju krici neprijatna je Istina koja nam se spočitava sa scene.. teška i poražavajuća.. niko bolje od Urbana, tu i takvu istinu ne ume da za par minuta da saspe u lice.. Urban to, preko svojih glumica, čini žestoko, preplitanjem pojedinačnih molologa, njihovim ubrzavanjem, i na kraju stapanjem u kakofoniju besmisla iz koje kao vrhunac i reči budu poražene i pretvore se u - bla, bla.. ta, bla - bla scena, ogoljeno prikazuje u šta nam se društvo posle 30 godina pretvorilo.. i ne samo ta scena - predstava nema loših momenata, glumice predvođene Mirom Karanović, žestoko, zdušno i složno, bez suvišnih pokreta i patetike vladaju scenom i publikom, čineći ovu predstavu vrhuncem ove pozorišne sezone.. predstava je od onih koje ostavljaju nemim, barem na pola sata..
    1 poen
  15. shonne

    Audio kondenzatori

    Probacu ja sigurno gold verziju na tvitere pa javljam rezultate [emoji3]
    1 poen
  16. Aleks

    Ansuz X Mainz power Cable

    Mislim da je mislio na "bojler" u smislu kako se nekad radilo, tj. kako su radili neki majstori, zakopa se celo telo bojlera na metar ipo dubine i na njega poveže uzemljenje... Bojler jer je pocinkovan, ima veliku površinu, itd. Ako je bio nov, biće to super još ihaa godina, no ako je bio polovan, još i natruleo negde, onda svakako može da se desi da kroz par decenija od njega ostane istrulela školjka...
    1 poen
  17. vladd

    Ansuz X Mainz power Cable

    Vidis sa lokalnom elektrodistribucijom da obave merenje. Ako je neophodno, imaju i sonde koje se ukopaju i formira novo cvoriste uzemljenja. Sprava za merenje otpornosti uzemljenja kosta ozbiljno (nekada nekoliko hiljada dolara, sada je povoljnije, ali retko manje od hiljadu) da bi nekome trebalo da to drzi u kuci...a ne bavi se profesionalno sa tim.
    1 poen
  • Trenutno na sajtu   1 član, 1 Skrivenih, 10 Gosta (Pogledaj celu listu)

  • Forumska statistika

    8.9k
    Ukupan broj tema
    435.5k
    Ukupan broj objava
  • Statistika članovȃ

    2868
    Svi članovi
    3371
    Najviše na sajtu
    toja
    Najnoviji član
    toja
    se pridružio
×
×
  • Kreiraj novo...