Uhhhhh, bolje da ostane na ovoj tvojoj odličnoj konstataciji. Imao bih još dosta težih epiteta i reči reći, ali, dovoljno je i ovo.
 
	Prošle godine je DG objavio Lang Lang-ovo izvođenje ( kako to ti lepo reče, čitanje ) Goldberg varijacija. 
 
	Kada to uporediš sa Gould-ovim izvođenjem ( a to je baš njegov teren  ), tačnije rečeno pravim vatrometom, švajcarskom preciznošću i kvalitetom tona, onda samo možeš potvrditi tvoja zapažanja iz prethodnog posta.
 
	IMO - Rondo alla Turcia ( tj. Turski marš ) je jedno od muzičkih dela koja veoma lako skliznu u kič, suvoparnu tehniku bez ideja, bez tako bitnog kvaliteta tona i tačnošću svih muzičkih fraza koje se pojavljuju sporadično.
 
	Kao još jedan primer muzičkog dela koje lako ode u kič ako se dobro ne pročita, ne shvati je i Etida br. 3 Op. 10 Šopena ( praktično zabranjena da se uzme kao izborna na FMU u Bgd ). 
 
	Evo je u izvođenju Lang-a, pa posle jednog od " Marsovaca " Horowitz-a : 
 
	
		
	
	 
 
	
		
	
	Ima još ovakvih "koska" muzičkih dela.