Naravno da treba koristiti sva raspoloživa sredstva. Svojvremeno sam hteo da uzmem ultra zvučnu kadicu ali iz svoje druge sfere znam da nije tako delotvorna ko što se misli pa sam odustao. Pri čišćenju specifičnih delova motora uprkos vrlo agresivnoj hemiji mora da se upotrebi četka, greblica pa čak i pesak, a kod nedostupnih i nevidljivih, postupak se ponavlja više puta da bi se tek na test stolu evidentirao rezultat. Kod tretiranja aluminijuma koristim odmašćivače i aktivatore koji galvanski reaguju, ponek na ravnoj površini ostane nešto što neće da se odvoji dok se ne takne ovlaš, a pomislio bi da je nečim čvrsto zalepljeno. U ćoškovima i kanalima se ostvaruje neverovatna stabilnost i mora mehanički da se odvoji, a rilna je praktično takva. Problem je što se ne vidi, ili jako teško, rezultat čišćenja je uvek čujan uz zadovoljstvo, al dal je potpun i dal može bolje, to je uvek upitno. Mislim da je usisavač neophodan.
Ne znam o čemu se radi, možda sam se i susreo al nisam obratio pažnju, pa molim za neki vid preporuke. Za čišćenje vizira kacige koristim neku preporučenu krpu, izmenjao sam ih više i posle par pranja u veš mašini ih bacam. Uprkos jako tvrdom sloju deklarisanom da je imun na grebanje, zaključio sam da mikro fiber krpe ipak prave mikro riseve koji nisu baš od prašine i njenog uklanjana hemijom u prvom prevlačenju preko vizira.
Čistači ala Knosti postoje iha od kada, meni to vrlo nepraktično al stvar ličnog izbora. VPI i još neke naprave dosta niže cene me nikad nisu ubedile iako su principijelno odlične i proces čišćenja je elegantan i brz. Nije problem, bar bio, u ceni, vičan sam i da napravim skalameriju, jednostavno nikad nisam čuo dovoljnu muzikalnu razliku a to što manje šušti i pucketa mi nije od značaja i to se uglavnom i gleda, odnosno čuje. Ovo sad što sam čuo je iznenađenje ma koliko nisam podložan i sklon tome.
Što se tiče komercalizacije, preliminarno mislim da je neće biti i da će ostati u kuloarskom krugu.