Pa osnovna razlika je sto bi 70-ih nekoga strpali u ludnicu, kada bi rekao da mu je mrezni kabal doneo prostornost detalje i stejdz u zvucnoj slici..
Medjitim, danas je to legitimni deo sirenja trzista, psihoakustika je znacajan deo uzivanja u muzici i hobiju, sva cula se zadovoljavaju..
(Mislim,. ko je meni kriv kada mi je umetnicki dojam i talenat nula, pa sam neosetljiv na estetske i filozofske nadrazaje).
Ali i tehnologija je donela svoje benefite, i ponovo se preispituju dizajni, i komponenata i koncepcija. koliko vidim, struja je odnela dominaciju, brzina pojacavaca takodje, npr sada su ispeglane, ili su bar jasne SID i PID distorzije, definisu se ozbiljne metode kojima se ispituju pojacavaci, i pravi jasna razlika medju njima. I to vazi za sve detalje nekog sistema..
Poluprovodnici su izuceni hiljadama puta vise nego pre 40 godina, tehnologija je omogucila specificne zahvate u kristalima..nekada skupa oprema je veoma pristupacna...novi materijali i metode izrade svakog polufabrikata..
I tako je prosireno igraliste, i opravdano i neopravdano, uz veliku razmenu informacija i tehnoloskih dostignuca spusta informacije i do korisnika, konzumenta proizvoda. Koji je i dalje u potrazi za idealnim zvukom, ali sada zavejan lavinom podataka..
A profit je postao bog, morala nema, sve je u sluzbi novca, medjutim, razvija se i diy zajednica, Kineska hiperprodukcija je napravila rsum, strahovit upliv u elektroniku, a narocito diy i pozitivan i negativan.
I otislo se u ekskluzivu i sulude cene, vecinom pomodarske ili kolekcionarske. A to velike firme ne mogu da apliciraju, njima treba proizvod koji se prodaje lako i brzo, bez obzira na cenu, a ne da je pusten na upoznavanje sa kupcima..
Kada je Philips otkacio i Marantza i audio sektor uopste!! A svetski najjaca, revolucionarna firma u audio istoriji..
Glavna razlika je ogroman protok informacija i veliki skok tehnologije.