Jump to content

Sve aktivnosti

Ovaj tok se automatski ažurira

  1. Poslednjih sat vremena
  2. Danas
  3. danas sam se zainatio da ovo 200W pojacalo i zavrsim jer imam i druga posla i obaveze ... -zamenio sam sve trule mrezne elektrolite tako da je sada mereno B+ neoptereceno=845Vdc ,dok je optereceno 809Vdc sto je u granicama propisanog , - g2 linija je sada 441Vdc neoptereceno, dok je optereceno oko 400Vdc - nakon sto sam postavio selektor mreznog napona na 240Vac napon grejanja lampi je pao sa preko 7Vac na solidnih 6,49Vac - originalni 10R/2W-EL34 katodni referenti otpornici zamenjeni su novima u toleranciji 1% jer su stari svi bili daleko van tolerancije - dosta sam vremena izgubio menjajuci sitne stare elektrolite i popravljajuci malo diskretno linijsko predpojacalo jer je neko nekada u tom delu mnogo zabrljao , inace me taj sklop odusevljava kvalitetom , to je diskretni mali linijski singleton OP-amp iz ranih 70-tih .
  4. ne obracam paznju na to uopste/ne smeta mi ...cilj opravdava sredstva,sonicno superiornije (mlogo) no klasicna izdanja...imam ja toga podosta,MFSL/AP izdanja sto su na 45RPM..cak je i Atlantic krenuo sa time nedavno... Találatok WWW.BAKELITFUTAR.HU Bakelit illetve Vinyl lemezek, eladása, használt lemezek és új lemezek egy helyen. CD, Blu-ray, kiegészítők, lemezjátszók nagy választékban. vizuelno sam se vec dobro istrenirao iz slusalacke pozicije,pa relativno dobro procenjujem gde se nalazi rucka+prije pustanja,pogledam i memorisem kolko stvari ima sad na toj strani LP-a,sto upravo pustam
  5. Juče
  6. Chatgpt na osnovu slike sam izračunao skretnicu za Kairos 😉
  7. Isto. Imam na jednom autu adaptivni, a na drugom običan. Oba imaju svoje prednosti kad se na njih nauči. Adaptivni mi dobro dođe kad pokraj Graza vozim kroz tzv IG-L (posebno ograničenje brzine zbog kakvoće zraka), pa smo svi unutar dva km/h. Tu mi adaptivni T. dođe kao odmor. Također u jakoj magli, odnosno kad nenadano uletiš u "zid" od magle. Ako ja ne vidim, on "vidi" onaj kombi sa zamazanim štop svjetlima što na desnoj traci zbog magle vozi 60 km/ iako su svi drugi između 80 i 100.
  8. Keith Jarrett Trio - Changeless Changeless MUSIC.YOUTUBE.COM Changeless is a live album by the Keith Jarrett Trio recorded at various venues over a week in October 1987 and released on ECM two years later. The trio—Jarrett's "Standards Trio"—features rhythm section Gary Peacock and Jack DeJohnette.
  9. jedan od boljih Jethro Tull albuma ... al mi nije jasno, a i ne mora 😁, da imaš nerava da se svakih 10 minuta dižeš da okrećeš ploču ... meni je i ove od 33rpm mučno obrtat 😏
  10. Kontam, da ponovo krene proizvodnja nekog max jednostavnog auta, da ima tek ono neophdno sto se danas trazi (klima, abs), prodavao bi se samo tako...
  11. Jednom reče Jeremy Clarkson, i to poodavno sam čitao: "Every car made after 2008 is crap" (pri tome misli naravno na modelsku godinu) A ima i novije čak, naravno sve je gora situacija: Just a moment... WWW.AUTOEVOLUTION.COM PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh!
  12. Rekao sam sebi da ću, dok ih bude na tržištu s dovoljno malo kilometara, sebi tražiti automobile modelskih godina do 2010. Može biti noviji, ali modelska godina do 2010. Već iza toga sve više i više autoindustrija postaje nalik mobilnoj industriji. Moje potrebe nisu u skladu s onim što danas industrija forsira, a to su uglavnom gradske vožnje. Dva puta mjesečno idem iz okolice Beča u Zapadnu Slavoniju i ne želim ni misliti gdje ću puniti baterije, niti želim dangubiti na planiranje. Dizel, spec snaga ca 100 ks po toni, bluetooth za Spotify s mobitela i (adaptivni)tempomat su moji trenutni zahtjevi. (EDIT: dodajmo još klimu i ksenon, pa smo ispunili temeljne uvjete) Kad budem išao u penziju....tko zna. Jaguar X100? Onako za dedeka. (U stvarnosti će vjerojatno biti ono što se zatekne u tom trenutku jer ću biti prelijen tražiti i kupovati mačka u vreći)
  13. "Benefit",Analogue Production,2LP/45RPM
  14. Pre nedelju dana
  15. Naravno da hocu ! , i to prvo ove trule iz B+ linija visokog napona sa kvalitetnim novim od 450V / 105C , kao i redom sve ostale elektrolitske starudije , ali cu pre nego izvadim sasiju da ipak selektor radnog mreznog napona postavim na 240Vac umesto 220Vac kako je sada i kako je bilo dugo vremena , btw , gledajuci originalni servisni manual nalazim kako su na lukav i jednostavan nacin inzinjeri iz Dynacorda limitovali maksimalnu izlaznu snagu na nekih 160W -RMS , tako sto su na prve resetke EL34 dozvolili max. sving od samo 25Vac audio signala za tu deklarisanu maksimalnu nominalnu izlaznu snagu, dok su resetkini negativni naponi podeseni na -39Vdc za 18mA mirne struje po svakoj EL34 lampi ,sto meni znaci da u tim uslovima rada izlazni stepen snage uvek je daleko od klipinga i vecih generisanih distorzija , a ujedno ce tako i te 34-ke mnogo duze da potraju .
  16. a ce zamenis taj osedeli kond ...........
  17. Da ne otvaram novu temu ali bice i to uskoro kada ovaj 200W Dynacord stigne na red za refresh , btw, ovo pojacalo jos uvek dosta dobro radi cak i sa tako starim i losim mreznim elektrolitima od kojih jedan ocigledno i curi , unutra su od lampi 4x EL34 Tfk koje trenutno rade sa B+ od 830Vdc , tu je i jedna ECC81 koja ih sve cetiri ganja , ostalo je napravljeno sa poluprovodnicima , ima odlican krupan izlazni trafo napravljen na duplom C jezgru , mrezni trafo je ogroman i sigurno je preko 30 kvadrata preseka jezgra , onako na prvi pogled ali i gledajuci servisni manual par ovakvih mocnih 200W pojacala uz neke sitne prepravke mogla bi bez da se ``oznoje`` da poteraju i neke najzahtevnije kucne HI-FI zvucnike , tipa magnetostati ,elektrostati ,...
  1. Učitaj još sadržaja
×
×
  • Kreiraj novo...