Jump to content

Yamaha C4/M4 kombo


Srecko

Preporučeni Komentari

Stalno viđam na KP komplete Yamaha

C4/M4, i moram da, priznam da mi na izgled deluju jako lepo upravo zbog Yamaha tipičnog dizajna.

Nikada ranije nisam imao ni jedan Yamaha uređaj iako sam ih kod drugara X puta čuo "neobavezno".

Specifičan imaju ton, koji kao mlad nisam voleo a koji mi sada sve manje smeta čak naprotiv dopada mi se.

Pre oko mesec dana silom prilika sam kupio stari Tuner Yamaha T-85 koji mi je se jako dopao i otvorio interesovanje prema Yamaha uređajima.

Molio bih Vas koji su imali, slušali ili poznaju ove uređaje da napišu nešto o njima: kvalitet, ima li delova za refresh, kako zvuče (tonski, timbar, pozornica......) i da ih uporede sa nekim za njih referentnim uređajima (npr. Luxman C03/M03). f4105db54075e620e1c8d0bf9dcb27cc.jpg721d53f7210a2144c6ddc6b20cd75476.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Od tih Japanskih originala samo Sony ESPRIT (gold i silver) imao - voleo ponovo da imam.....

Yamaha samo sinitisajzer ili motor :rofl:

 

msm ..ima izuzetak ali je kao da naletiš na loto dobitak da nađeš očuvanu B-2 sa SIT-ovima :hihihihi:

s-l1600.jpg

 

ali opet...Sissy SIT bolje svira za koju nijansu :laugh1tooht:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Miko, ja nemam Tannoy pa nažalost Sissy nije ni opcija.
Zen je bio jako fini i dao mi ga je da ga probam sa Quad ESL 63 i imao sam baš utisak da nedostaje snage (u poređenju sa Quad 405 II). Čak mi je se učinilo da primetim i tih Dynaco ST-70 samo 15W više.
"Harbeth M40.1" bez minimum 50-100W mislim da sigurno neće pokazati ono što može, a čini mi se da bi tek sa 150W prodisao punim plućima.
Pitao sam za ovaj kombo iz potpuno blesavog razloga. Kao dečkić pamtim da su Yamahe generalno bile nekako uvek tanje u basu od drugih pojačavača i znam da je jedan moj drugar držao zvučnike do samog zida a da mu bas nije "mumlao" pa sam to pripisao njegovoj Yamahi.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

 

 

Miko, ja nemam Tannoy pa nažalost Sissy nije ni opcija.

Zen je bio jako fini i dao mi ga je da ga probam sa Quad ESL 63 i imao sam baš utisak da nedostaje snage (u poređenju sa Quad 405 II). Čak mi je se učinilo da primetim i tih Dynaco ST-70 samo 15W više.

 

 

 

 

My first NP amplifer too.

 

Recently i read your question from a couple of months ago.

The Forte Model1A combined very well with Quad ESL's.

I have not heard it on Audiostatics, the 200's are a lot easier to drive than 63's though.

The Model1A i compared to the Audio Analyse A9, a 50 watt class A amp, and the JH50, an EL34 tube amplifier from Jean Hiraga.

All three i heard on the ESL's and the 1A sounded way better.

Mr Pass prooves he can toss out half of the components, if i had the brains to think of the circuit i could have built it myself.

 

The 1A was rated at 50 watts i think, Audio or Stereo measured it at over 60 continuous output.

The 1A was even the cheapest of the 3, call me Dutch:clown:

 

(3000 DM for the 1A, 3800 DM for the A9, the JH50 was 5000 DM in Holland )

 

Bilo je nekoliko primeraka kod nas na prodaju. Eto kao ideja sta da probate sa ESL. I mene bi interesovalo da eventualno prenesete utiske.

 

Bilo bi dobro uz cèvni preamp ako je moguce.

 

Ipak mislim da je potraga za odgovarajucim ampom pogresan put. Uputnije bi bilo napraviti balans i izabrati kvalitetne zvucnike na kojima bi do izrazaja dosao kvalitet pojacavaca nasupŕot potrazi za snaznim. Steta ne iskoristiti kvalitet Dynaco-a ili nekog slicnog cevnog ampa.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Gospodine@prophet veoma lep i za mene koristan post.
Nažalost nisam siguran da ću probati ovo sto ste predlozili.
Verujem da bi to bilo sigurno dobro i proba bi samo bila sticanje ličnog iskustva koje je isto tako ako ne i vrednije kada je ova oblast u pitanju.
Razlog za ovaj stav je što sam, bez obzira što obožavam Quad ESL 63, rešio da ih ne koristim jer se uz njih zbog veličine (na stalcima) osećam klaustrofobično.
Dnevna soba mi je 20-tak kvadrata (supruga i ja smo lenji i odustali smo od selidbe u stan gde nam je dnevna soba 28 kvadrata) i kad ih odmaknem od zida, kako bog zapoveda, kao da sam pomerio ceo zid ka meni za 1m.
Zato sam kupio "Harbeth M40.1 Domestic Monitor" koji je manje osetljiv na poziciju i generalno frontalni deo mu je duplo manji pa kad ih postavim u sub optimalnu poziciju kao da sam dobio 4 kvadrata u sobi. Vidim zid iz fotelje, lepše se osećam.
Zaboravih da kazem, ništa manje ne volim i nisam zadovoljan ni sa "Harbeth M40.1" pa pošto je on finalni izbor sada sam jedino preokupiran da taj sistem sa njim kao osnovom zaokružim.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Problem je u aspektu i losem utisku da se igracke mogu na osnovu sarenih prica spajati i biti srecan.

ESL 63 ima problematican transformator na ulazu(preciznije problematicnu impedansu), i tu nikakve nezne price ne mogu prevazici muku, osim poprilicno dobro karent damping iz modela 405 i jako malo sprava ispod 10k..pojacala velikih snaga koja uspesno rade sa 1-2 oma opterecenja na izlazu...npr neko Susurinovo lahm pojacalo...cak i spomenuti Pass je bas za probu i osmatranje efekata...

Pri tome bi se otvorila cisto elektricarska problematika, slucaja preteranih struja u primaru trafoa...

Ja recimo ne vidim sta bi igrackica od hegela 190 mogla da primirise ESL-u, kao ab pojacalce, fensi smensi sa patentom za cenu, ali deklarisano na 8 oma, a par dB jace od 405, bez deklarisanja na 2 oma npr...bice da bi doslo do filozofskog poklapanja da Hegel zvuci kao Kant(a) :) sa takodje malo snage ili puno muke...

Ali bi cika Srecko dobio jos jednu grancicu na audiofilskoj uniformi :D 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Gospodine[mention=1908]vladd[/mention] nije "Hegel H190" planiran za "Quad ESL 63" već za "Harbeth M40.1 Domestic Monitor".

0fb52b27f1544781e029ca998dd11d52.jpg

Na "Quad ESL 63" ostaju "Quad 405 II Keith Snook MOD by Zen" i "Dynaco ST-70" uz "PS Audio 5.6".

Probao sam mnogo toga i meni je to "leglo".

Naravno nije jedino SisySIT proban od DIY uradaka nivoa do 25W u A klasi.

Od svega što sam stavio najbolje je se sa "Quad ESL 63" borio "First Watt F5" DIY.

Ne govorim o "lepoti" tona nego o nekom opštem utisku da njemu ponajmanje smeta[emoji16] "Quad ESL 63".

Zašto sam to tako doživeo ne znam, samo slutim da je zbog ovog.

Nelson Pass:

"F5 will drive low impedances".

 

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

udaljili smo se od yamaha

nisu loše te yamahe, ima tu snage, ali nisam siguran da su adekvatnog kvaliteta da bi se uparile sa m40.1

rekao sam ti srećko, ti harbethi su ozbiljna priča i traže ozbiljne spravice

nekad nije problem kupiti veoma dobre zvučnike, odvoji se kinta, ali kad se pogleda šta tu treba još, zaboli glava

onaj luxman 505 kome su se forumaši podsmevali je nešto na šta treba ići, accu slične kategorije i tako to...od lampaša air tight, recimo

ili ako forsiramo domaće, tatićevi monoblokovi, pitajte anubisa

pošto tražite puno vati, pokušajte sa digitalcima, ima ih na kp, ice power...dodate aikido preamp i to bi trebalo da bude dobra kombinacija, ali sve to treba probati, a u doba korone muka je to živa

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@crni. znate da sam dokon i da mnogo i svašta čitam.

U postu od pre oko godinu i nešto dana na pitanje o D klasi Allan Shaw je doslovce rekao da kad potenciometar za jačinu postavite na nulu pojačavači D klase (množina verovatno što čipove radi samo nekoliko firmi) i dalje ka zvučnicima emituju jak signal iznad valjda 30kHz i da on nije za to da se sada ovakva D klasa stavlja na Harbeth.

Na pitanje učesnika u diskusiji i ako je i tako šta to smeta zvučnici su i onako deklarisani od 20-20000Hz, objasnio je zašto mu se to ne dopada ali sam zaboravio njegov argument a mrzi me da sada ponovo pretražujem forum.

Saglasan sam da je Luxman 505 odličan I skup izbor, ali i Hegel H190 je 3800€ i ne zaboravite Allan Shaw i dalje prikazuje Harbeth sa Hegelom.

Valjda je u najboljem njegovom interesu da Harbeth prikaže u najboljem svetlu a nije izabrao Luxman nego Hegel.

Što sam pitao za Yamahu. Zbog velike zapremine kutija, basa i male sobe.

Rekoh da mi je ostalo u sećanju da je bas Yamaha nekako drugačiji i manje izražen što bi mi, čini mi se, u mojoj sobi bila dobitna kombinacija do Hegela.

Nažalost ne javi se niko sa aktivnim slusackim iskustvom.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Svi ti sirokopojasni u asortimanu proizvodjaci, imaju razne proizvode,  i nikakav poseban pecat sakriven iza imena se ne moze pripisati svim proizvodima u paleti. Pa i Yamaha...kao i Maranc i Luxman..postoje perjanice, postoji jedan ili nekoliko odlicnih modela a postoje i jeftini nosioci imena za sire narodne mase...

Ovaj kombo je fina, bogato uradjena konfekcija srednje klase, koja bi nekom nezahtevnom ljubitelju muzike pruzila dosta srece.

Ali Harbeth ima pretenzija ka ekskluzivi(mada bih mu ja izmenio konfekcjske skretnice), i tome se treba posvetiti. Mislim citati, ali paziti na lakirovke(zamisliti da poneki audio casopis je u stvari Informer u botovskom nastupu), a sto se tice Alana i Hegela, pa i ja bih prezentovao sa Hegelom, kada je multipraktik, ima i dac i strimer, nema zezanja sa kablovima i pakovanjima...a pride je i pristojno pojacalo, solidno dobro uradjena AB klasa ...

Pomisao da se nesto epski ultra i posebno slazu, sumnjm da je imperativ, i u sustini je greska, i taj preveliki damping faktor je u realnom slusanju nepotreban, i potpuno je svejedno da li je 40, 400 4000 ili 40000,( sto je neverovatno), ali znaci da je izlaz oko par milioma, za 4000 damping(odnos prema 8 oma), i da moze da kontrolise bas i da ga cvrsto drzi daleko od samovibracija...e sad, da li je dadilja od 60, 80 ili 200 kila nije bitno ako je dete malo :) 

 

Tako da su samo izgleda slatki problemi u najavi :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Hvala za savete.
Moram da priznam da taj isti Allan kaže i ovo,

"Klippel company are a specialist supplier of test equipment to the audio analysis industry. They offer a laboratory analysis equipment package including recommendations for third party audio amplifiers. Here.

Considering that the resolution of their analytical and laser systems is intertwined with the performance of the amp that drives the speaker under test, the recommendations must have been extremely carefully considered. They will have factored reliability, stability, frequency response, distortion, input/output linearity, input/output clipping potential, performance independent of speaker load and so on. Their business-to-business recommendation have potential legal, technical and reputational impact, and an ill judged amplifier recommendation could render a user's $100,000 investment in a state-of-the-art Klippel analytical system useless.

This then is what the world's premier audio analytical company recommends to be the speaker driving amplifier:

http://www.klippel.de/fileadmin/klippel/Bilder/Our_Products/QC_System/PDF/KLIPPEL_QC_Amplfier_Requirements%20.pdf

I have ordered the second on the list.

As Klippel say "Measuring single drivers, passive system or loudspeaker parts requires a professional power amplifier which is capable of providing the necessary power and signal quality for the measurement application. The demands on signal quality in measurement applications are usually higher than they are for music reproduction. We recommend QSC power amplifiers, which can be provided along with your KLIPPEL measurement system." All of the recommended lab-grade amplifiers are solid state designs.

To reiterate: you can use any amplifier made in the last forty years or so, tube or solid state, to successfully drive your Harbeths at home. The more power available, generally the better. If the amp is in good serviced original condition I can pretty much guarantee great results but I cannot comment on the interaction between user amplifiers and other brands of speakers.

If you want laboratory standard performance which eliminates any possibility of the amplifier altering the signal as it passes through the amp except in loudness, then you may have to look elsewhere than a hifi store, and select one from the Klippel list.

Harbeth is unable to provide any opinions or recommendations whatsoever concerning tube amplifiers except to caution that the combination of tube amp and loudspeaker must be individually auditioned.

The subject of 'what is the best amplifier' is now closed on HUG. The best amp is a completely neutral amplifier. If the amp issue is settled for Prof. Dr. Klippel and his team, that really is the end of the matter for Harbeth's designer.

====================================================================

P.S. If you believe that your audio amplifier should have a strong sonic personality and somehow reinterpret the music in a way you find exciting, do not buy any of the amps on the Klippel list. Their neutrality will disappoint you and you will have wasted your money. Far better to visit your audio dealer and seek out a speaker/amp combination that suits your tastes. Listen for yourself; arrive at your own conclusion. Don't take other's opinions as factual - you don't know the condition of their hearing and what their motives are. Be your own audio detective. Take pride in undertaking due diligence in the dealer's store and arriving at a proper conclusion. Then get on with enjoying the music.

Ipak dasa ima stav i u odnosu na mnoge bar piše poštenije.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa to, pretraga je beskonacna :) .

Susretao sam se sa lab pojacalima, i ta pojacala uglavnom imaju specifican splet kompromisa, odnosno uvek namenski imaju jednu crtu perfektnu(i onu okolinu koja to omoguci). Da li je ovakvo ili onakvo, zavisi cemu sluzi, ali se audio merenja, diferencijalna, mogu izmeriti sa bilo kojim solidnim pojacavacem, jednostavno znajuci limite i osobine...

Narocito sada kada su ultrabrzi digitalni osciloskopi postali jeftinijii od nekih butik kablova :) 

Da li ici na pecat pojacala, kod mene se to menja ka pecatu, iako sam prvo bio zagovornik cistote, preciznosti i "sterilnosti"....stvar je bas licnog izbora...

I treba sebi ispunjavati trenutne zelje, sta god ko drugi mislio, nema dva zivota...

 

Prroblem sa SIT-om, kao i sa Hiragom je u maloj snazi i pored savrsenstva i brzine prenosa signala. Svojevremeno je jedan audiofil to resio tako sto je imao Hiragu za svaki zvucnik posebno, a sve to uvezano aktivnim fiterima, i to je strahovito radilo ali uz strahovitu cenu...i finansijsku i onu drugu, vremensku...

Jednostavno snaga je fizicki potrebna za SPL niskih frekvencija, i za utiske koje ta galama donosi....

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

 

 

Prroblem sa SIT-om, kao i sa Hiragom je u maloj snazi i pored savrsenstva i brzine prenosa signala. Svojevremeno je jedan audiofil to resio tako sto je imao Hiragu za svaki zvucnik posebno, a sve to uvezano aktivnim fiterima, i to je strahovito radilo ali uz strahovitu cenu...i

Da na žalost.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Za Q.ESL-63 Rusko Q.E.D. OTL  pojacalo (7999$) , u kombinaciji sa ovim pojacalom celokupna originalna Quad Elektronika se izbacuje tako da se sami paneli direktno bias-uju i gone sa anoda specijalnih izlaznih visokonaponskih lampi (GMI-11 , GP-3) , tako da vise nema nikakvog trafoa izmedju ESL panela i lampi koji degradiraju reprodukovani zvuk.

http://www.q-e-d.pro/en-gb/

http://www.q-e-d.pro/en-gb/theory/

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...