Jump to content

Preporučeni Komentari

  • 2 nedelje kasnije...
  • 1 month later...
  • 3 nedelje kasnije...
  • 2 nedelje kasnije...
Napisano (izmenjeno)

Intersantno je da je Vincent upotrebio za ono vreme jednostavan ali veoma napredni sistem zadnjeg ogibljenja kojeg su Yamaha i Kawasaki tek nekih 60-70 godina kasnije upotrebili , Yamaha je taj sistem nazvao ``cantilever`` , iz licnog iskustva sa tim japancima mogu da kazem da je taj jednostavni sistem izuzetno udoban za voznju .

Izmenjeno od BANAT
Napisano

sve stoji ..... ali ono sto je fascinantno je - sama Vincent masina je toliko dobro inzenjerisana da se i dan danas koristi u nekim istorijskim baziranim kategorijama i prosto dominira i mnogo mladje konkurente

 

 

Napisano (izmenjeno)

Tu Vincent V2 masinu dobro cu prouciti jer me zaitrigirala njena snaga i izdrzljivost ! ,

btw , nisam neki ljubitelj V2 masina ali kada sam prosle godine radio servis jedne male Honde VT500C odusevila me je sa specificnim dizajnom glava motora , svaka glava je imala po 2 usisna ventila i samo po 1 izduvni ventil , i svaka glava je imala po dve svecice , slicno kao kod avionskih klipnih motora .

Izmenjeno od BANAT
Napisano
19 hours ago, BANAT said:

Tu Vincent V2 masinu dobro cu prouciti jer me zaitrigirala njena snaga i izdrzljivost ! ,

btw , nisam neki ljubitelj V2 masina ali kada sam prosle godine radio servis jedne male Honde VT500C odusevila me je sa specificnim dizajnom glava motora , svaka glava je imala po 2 usisna ventila i samo po 1 izduvni ventil , i svaka glava je imala po dve svecice , slicno kao kod avionskih klipnih motora .

Na taj način se najlakše obezbeđuje dovoljno velika količina smeše (ili samo vazduha ako je DI) ako je prečnik klipa mali.

Zanima me čemu služi druga svećica?

Po nekad je tu da u odrđenom položaju klipa baci varnicu koja služi za dopunako sagorevanje i time se dobija bolje iskorišćenje smeše. 

Napisano

pa uvek je tu da obezbedi potpuno/ije sagorevanje
za neke oblike kompresionog prostora je i neophodno

elem, ja to laicki, imamo mi na forumu prave strucnjake za to ....... ali nemaju vremena za pisanije

Napisano (izmenjeno)
4 hours ago, Beli_Ninja said:

Na taj način se najlakše obezbeđuje dovoljno velika količina smeše (ili samo vazduha ako je DI) ako je prečnik klipa mali.

Zanima me čemu služi druga svećica?

Po nekad je tu da u odrđenom položaju klipa baci varnicu koja služi za dopunako sagorevanje i time se dobija bolje iskorišćenje smeše. 

Ta starija Hondina vodeno hladjena V2 masina je sa karburatorima , svaki cilindar ima svoj karb., i svaka glava motora ima pripadajucu bregastu osovinu i 3 klackalice (OHC), ako se pogleda idealan raspored ventila (2u.+1i.) logicno da je Honda isla na po dve svecice levo i desno simetricno rasporedjene ,gde se jedan par svecica pali istovremeno iz jedne bobine koja ima dva visoko-naponska izlaza odnosno kabla , 

prednost dve svecice po cilindru je u svakom slucaju +10% snage u odnosu na sistem sa po jednom svecicom i sa tim i manja potrosnja goriva , jednostavno receno nakon varnica put plamena sagorevanja smese je duplo kraci , samim tim je motor efikasniji .

VT500C.JPG

Izmenjeno od BANAT
Napisano (izmenjeno)

primera radi eto slike jedne polovne glave motora od VT500C .

3Valve+2 sparkplug.webp

Izmenjeno od BANAT

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   1 član

×
×
  • Kreiraj novo...