Jump to content

Preporučeni Komentari

  • 2 nedelje kasnije...
  • 1 month later...
  • 3 nedelje kasnije...
  • 2 nedelje kasnije...
Napisano (izmenjeno)

Intersantno je da je Vincent upotrebio za ono vreme jednostavan ali veoma napredni sistem zadnjeg ogibljenja kojeg su Yamaha i Kawasaki tek nekih 60-70 godina kasnije upotrebili , Yamaha je taj sistem nazvao ``cantilever`` , iz licnog iskustva sa tim japancima mogu da kazem da je taj jednostavni sistem izuzetno udoban za voznju .

Izmenjeno od BANAT
Napisano

sve stoji ..... ali ono sto je fascinantno je - sama Vincent masina je toliko dobro inzenjerisana da se i dan danas koristi u nekim istorijskim baziranim kategorijama i prosto dominira i mnogo mladje konkurente

 

 

Napisano (izmenjeno)

Tu Vincent V2 masinu dobro cu prouciti jer me zaitrigirala njena snaga i izdrzljivost ! ,

btw , nisam neki ljubitelj V2 masina ali kada sam prosle godine radio servis jedne male Honde VT500C odusevila me je sa specificnim dizajnom glava motora , svaka glava je imala po 2 usisna ventila i samo po 1 izduvni ventil , i svaka glava je imala po dve svecice , slicno kao kod avionskih klipnih motora .

Izmenjeno od BANAT

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...