Zen Mod Napisano Septembar 10 Autor #331 Napisano Septembar 10 BANAT and Leonardo je reagovao/la na ovo 2
Zen Mod Napisano Novembar 19 Autor #334 Napisano Novembar 19 zerowaf and ninja je reagovao/la na ovo 1 1
BANAT Napisano pre 20 časa #337 Napisano pre 20 časa (izmenjeno) Intersantno je da je Vincent upotrebio za ono vreme jednostavan ali veoma napredni sistem zadnjeg ogibljenja kojeg su Yamaha i Kawasaki tek nekih 60-70 godina kasnije upotrebili , Yamaha je taj sistem nazvao ``cantilever`` , iz licnog iskustva sa tim japancima mogu da kazem da je taj jednostavni sistem izuzetno udoban za voznju . Izmenjeno pre 19 časa od BANAT
Zen Mod Napisano pre 18 časa Autor #338 Napisano pre 18 časa sve stoji ..... ali ono sto je fascinantno je - sama Vincent masina je toliko dobro inzenjerisana da se i dan danas koristi u nekim istorijskim baziranim kategorijama i prosto dominira i mnogo mladje konkurente BANAT je reagovao/la na ovo 1
BANAT Napisano pre 2 časa #339 Napisano pre 2 časa (izmenjeno) Tu Vincent V2 masinu dobro cu prouciti jer me zaitrigirala njena snaga i izdrzljivost ! , btw , nisam neki ljubitelj V2 masina ali kada sam prosle godine radio servis jedne male Honde VT500C odusevila me je sa specificnim dizajnom glava motora , svaka glava je imala po 2 usisna ventila i samo po 1 izduvni ventil , i svaka glava je imala po dve svecice , slicno kao kod avionskih klipnih motora . Izmenjeno pre 2 časa od BANAT
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah