Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano (izmenjeno)

Sve OK. Tvoj utisak. :thumbsup:

Danas sam Nokturno C-moll i Fantaziju preslusavao naizmenicno : Ivo, Cimerman, pa Rubinštajn.

Sam prost pogled na trajanja numera je kod Pogorelića znacajno duzi ( npr. Nokturno 2+ min. duze ).

Razumem, umetnikovo čitanje, njegova vizija dela, ali to mu je postao manir posle 1998 god.

Takodje, drugi deo Nokturna c-moll gde je onaj deo forte, cak i fortisimo, meni je licno preglasno, povremeno cak i grubo, agresivno.

Cimerman mi je tu superiorniji.

Rubinštajn to predaje ono baš old school. 
Sutra se suočavam sa Pogorelićevim izvodjenjem sonate br. 3. temeljno.

Danas sam preslušao u 2 prolaza. Maestralno na prvu loptu. 

Izmenjeno od Doktor
Napisano

^ i ja sam primetio da je nokturno sporije odsviran; upoređivao sam sa izvođenjima Marije Žoao Pireš i Rubinštajnovim - ne bih se usudio da arbitriram, verovatno zato što sam dobra svinja koja guta Šopena, ali primetio sam razlike :) 

Napisano

@Woland

Da potkrepim tvrdnju o sporijim tempima generalno, evo Pogorelica 2012 god. kada je bio u jos "sporijoj" fazi. ;)

Sada mogu zakljuciti da je ovo frisko izvodjenje za Sony cak i furiozno & eksplozivno. :)

 

Napisano

sunce ti ..... 

jedan je bio AH

 

vodopad nota .. a nijedna viska

danas srecom Guthrie Govan dostojan naslednik

 

 

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...