Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano

Noviji objektiv je nešto kompaktniji i samim tim lakši ali je svetlosna jačina i opseg žarišnih daljina isti. Koliko kontam, VR II ima za nijansu poboljšanu sposobnost stabilizacije ali da budem iskren, to je uglavnom važno kod većih žarišnih daljina, ja lično ne smatram da je to toliko kritično na tzv "kit" objektivima pri nekim normalnim uslovima slikanja. Ako ti bude trebalo da slikaš nešto u pozorištu ili sličnom mestu gde su uslovi što se tiče osvetljenja sve samo ne povoljni a pri tom upotreba blica nepoželjna ili čak zabranjena i još kao vrhunac objekat/subjekat pokretan (npr baletske/pozorišne predstave i sl) onda je kit objektiv poprilično neadekvatan sa F5.6. Ja sam za tu namenu odvojio skoro dodatnih 400€ za Sigmin 17-50mm F2.8 a ni njemu često nije lako u takvim uslovima.

Što se tiče izbora između D3200 i D3300, ja bih u svakom slučaju izabrao novije telo, osim ako ti je budžet baš toliko limitiran da ne možeš...

 

Evo ti sedam razloga koji bi potencijalnim interesentima trebali da pomognu da se odluče. Pitanje je da li ti bilo koji od ovih sedam išta menja...

 

Napisano

hvala stein, ti si meni uvek od velike pomoći :)

Napisano

Trudim se :)

 

Uvek je (ako se ja pitam) bitno šta će onoga koji treba da izbroji šuške zadovoljiti. Mogu ja i izokola tipa: a šta bi ti slikao, za čega će ti, koliko para misliš potrošiti, blablabla... Ono što ja vidim kao prednost D3300 je isključen antialiasing filter (Pentax je to prvi počeo da radi kao standardnu stvar sa opcijom da se taj filtar uključi po želji) što definitivno daje mogućnost da dobiješ oštrije slike jer AA filter (ma kako ga neki proizvođač zvao marketinga radi) nije ništa drugo nego blago zamućenje pixela što recimo ima smisla kad se slika tkanina ili neka struktura prepuna paralelnih linija pa onda nema karakterističnog "bockanja u oči" ali u svim drugim prilikama dobro je imati čist, nezamućen snimak. Nijanse su u pitanju ali što kažu, "devil is in the details"... Ja sam onomad gledao u tom pravcu (Nikon D3200) ali sam zadovoljan izborom koji sam načinio. Nadam se da ćeš biti bar toliko zadovoljan koliko i ja :)

  • 1 month later...
Napisano
On 9/29/2016 at 7:21 AM, Woland said:

uff mmcu im švapsku... ja bih to posedovao i bez ovih Hermesovih dždžabidža

Ima na Amazonu polovnjaka za cca 2700 'merikanskih dulara... Nije nedostižno... Mada, ja ne patim toliko (srećom). Imam nekoliko (kvazi-istorijskih) primeraka koji su veoma nalik (tzv kopije) kao što su FED i Zorki... Bude toga po pijaci pa kako ko odere, nekad savršeno očuvan primerak za dvesta dinara, nekada šrot za koji traže dves' evara. Naravno, šrot se ne kupuje pa sve da je... Ma nikad nije Leica...

Napisano

I ja sam pre za FED i Zorki :) imam Nikonov DSLR mislim da je 5200 bemliga nešto tako, kad me prošlo razigravanje skoro i da ga nisam upalio.. fotografišem sa telefonom - trenutak ne isklizne

Napisano

Isti sam ko ti,  D90 i 3 superobjektiva pored onih standardnih....  3 prsta prašine je sada na njima,  moram zvati arheologa da ih izvade :) ....  a bio sam totalno antiprotivan telefonski kamerama. 

Napisano
Just now, Woland said:

telefonske kamere danas nisu loše

Nisu,  upravo sam dobio novi pa nemam ni razloga za arheologa :)

Napisano

LG G4 ima takve napredne opcije pa se mogu raditi slike da ti mozak stane, prosto natera vlasnika DSLR-a da se zapita da li je budala... Ima jedan baš izrazito dobar Primer, Cvetan Ganev  https://www.flickr.com/photos/133210987@N03/with/29067959864/  S druge strane,  meni gušt uzeti neki fiksni objektiv pa istraživati limite sa određenim objektivom... Evo, baš sam u skorije vreme kupio Sigmu 30mm F1.4 i slikanje u pozorištu koliko je zahtevno zbog mraka i specifičnog scenskog osvetljenja, toliko je zahvalno zbog rezultata, ali da bi se mogla držati ekspozicija na kratkom vremenu, svetlosna propusnost objektiva mora biti velika. Uvek je u pitanju neki "trade off"... u ovom slučaju odsustvo zooma kao opcije pa se mora otići na probe, pretpremijeru (ako je ima) ili ponekad na dve predstave da čovek nabode najbolje pozicije i uglove a sa fiksnim objektivom i pravu udaljenost... Ali ne može i jare i pare...

Napisano

Sve se svodi na dobro odabran ugao i pažnju tokom post procesiranja. Meni se lično ne sviđaju slike koje su očigledno "prekuvane" efektima. Dobra obrada podrazumeva da se to ne vidi na slici, mora da izgleda prirodno i realistično, u suprotnom prelazi u domen "apstraktnog"...

Napisano

Eto kako nesto malo malo pa razmisljam o kupovini novog telefona, jedan (glavni) preduslov je da ima dobru kameru...

Lg G4 je bio na prvom mestu, medjutim...posle citam a i cujem iz licnih iskustava da taj telefon ima "bug", tj.desi se da zaglavi u loop modu i mora da se menja maticna ploca :(. Tako da otpada...

Opcija br.2 za sada je Huawei P9 ali posto je jos uvek dosta skup, malo ce sacekati...

Od starijih "flagship" telefona, Samsung Note 4 nije los, a nije vise ni toliko skup, ali "nije to to..."...

Napisano

Galaxy 4+ je mama!

 

Dobra obrada podrazumeva da se to ne vidi na slici, mora da izgleda prirodno i realistično, u suprotnom prelazi u domen "apstraktnog"...

 

@štajn ovo ko da je opis neke dobre analogije, bravo

Napisano

Evo i ja da okačim jednu slučajnu jutarnju...

Slikano sa K-S1 i manualnim Pentax M 100mm F4 makro objektivom.

 

morning dew_2.jpg

  • 4 nedelje kasnije...
Napisano

I mi konja za trku imamo... Novopridošla skalamerija. Agfa Isolette (cca 1952) sa Zeiss Ikonoblitz 1016 blicem i Ines stativom...

 

 

Agfa Isolette (resize).jpg

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...