Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Ovo što sam napisao o "usviravanju" gume:Te razlike normalan, stabilan i dobro odgojen vozač neće nikada primjetiti.Radi se o tome da se treba skinuti prvi sloj sa potpuno nove gume. Slično je razlici između ponašanja gume nakon 30-ak kilometara žive vožnje u usporedbi sa potpuno hladnom gumom. Motoristi će lakše razumjeti.Imao sam prije Potenzu RE720 koja je solidna guma, ali tek kad ju pošteno zagriješ. Na njoj se baš jasno osjetila razlika između tople i hladne gume.S druge strane jasno se osjetila razlika poslije prvih oko 200-300 km na Yokohami A-520 kad je skinut taj prvi sloj gume. Šteta što je Yokohama odlučila da više ne pravi tu gumu. U recenzijama nije nahvaljena, ali bi po mom mišljenju ta guma bila savršena za živu vožnju po brdskim putevima.Doduše, brzo se trošila, ali mi je bilo svejedno. Kad bi se zagrijala isparavala je miris kao neka mekana moto guma.Nisam isprobao, ali po nekim oznakama o trošenju, otporu kotrljanja i subjektivnom očekivanju danas bi joj pandan mogao biti Toyo R1R. Čak je i hvaljena GY F1 daleko ispod Yoko A-529 prema mom iskustvu i za korištenje u uvjetima u kojima ocjenjujem neku gumu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Joj što ne volem taj displej u modusu - ko VU-metri sa početka 80-tih.

 

Čuj, hteo sam ja drugačiji displej ali su ga upravo namotirali u jednu Alfu... :rofl:

Nek mu to bude najveća mana - preživeću, izdresirao sam se na ovakve gadosti u Twingu... Pasovalo bi mi nešto osrednje, recimo ovakvo:

 

Postavljena slika

 

ali se na žalost ovakvo šta pakuje u malo veće Toyote... (Tundra i Sequoia)

 

Postavljena slika

 

Juče sam na semaforu stao iza jednog ovakvog... Pogledam uvis kad ono američke tablice... Rekoh sebi, sad kad krene u rikverc, ni pet airbegova me neće spasiti - zadnje staklo je toliko visoko da sam siguran da vozač ne može da vidi mali evropski auto neposredno iza sebe... Strašno... (da i ne spominjem da ima ili 4.7 ili 5.7 litarski agregat...)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Gle naslona za ruku, phahahahahh :rofl:

Al da je ružna kombinacija - ružna je.

Bem ti kad japanci oće da udovolje ukusima amerikanaca - ovi VW cajgeri i displej mi nikako ne idu uz rover/jaguar drvene detalje.

(jbg. kad imam taj istančan ukus, a nemam para :rofl:)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

jel to znači da i on troši 4.7 ili 5.7 L/100km :D

13-18 mpg... (mile per gallon) 13mpg je 18.09l/100km, 18mpg je 13.07l/100km... to bi značilo da ja sa mojim Modusom mogu da pređem... 58.81 milju sa galonom goriva... al' koga to briga...

 

ko hoće da se igra preračunavanja: http://calculator-converter.com/l_100km_mpg_convert_mpg_to_l_per_100_km.php

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sto lepo ne plate nekog Talijana da dizajnira automobile?

 

 

A i to što kažeš... Sad se setih (meni) najlepšeg FIAT-a ikada...

 

Postavljena slika

 

Šteta što su napravili samo 525 komada...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Upravo sam kupio 4 nove letnje gume! Dunlop sport BluResponse 195/65 R15. Jos je rano za procenu, mada je prvobitni utisak vrlo dobar...I eto, bio bih srecan da, bas prilikom zamene guma, nisam primetio da mi je neko ovih dana zagrebao zadnji desni deo branika :(. Dzaba se trudim i uvek gledam gde i kako parkiram, za slucaj da kokoska koja parkira pored mene ne ume da proceni kad i koliko treba da ide u rikverc pre nego sto pocne da mota volan...ali eto Jing i jang pa to ti je....Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

post-40-139669716198_thumb.jpg

post-40-139669720217_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa i promenio sam auto, u januaru ove godine. Imao sam Punta keca iz 1994t-e , a ovo je Stilo mjet karavan 2006-to godiste... al za ovakve nase vozace i puteve, dodje mi da kupim Gaziku...pa nek se onda grebu...Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Upravo se vratih sa kupovine GoodYear EFFICIENTGRIP RUNFLAT MO 91V 205/55/16 x4 za starijeg naslednika digova... ;)Teže je naći radnju koja želi u 5 do 15 da postavi gorepomenute nego... Našli smo radnju u kojoj još žele cash na ruke... Loodilo... ;)Lepo je što je to i veličina cipela za moju Vectra-u pa ću imati šta da ukradem... ;)

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Da se dogovorimo da isključite (svi) ovaj dodatak? Može?
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...

BTW

Moj zet ima 156icu i kaže da je bolja od BMWa ( imao ranije BMW320). Da trosi troši ( Alfu ne kupuje ko hoće da mu auto malo troši). Delovi skupi- i on psuje svećice, jes mu motor zaribao ali kupio drugi - nije pravio generalku. Postoji i verzija sa dizelom - mnogo hvaljeni JTD- kažu najbolji dizel ( ide u Opele, SAABa, Lancie, FIATe, vek nema- održavan prelazi milion kilometara)

 

Modeli 156, 147 i GT dele istu podlogu. 147 je kupe sa 2 ili 4 vrata, 156 je limuzina ili karavan a GT je kupe samo sa dvoja vrata. ( ja ne priznajem gepek za vrata).

156ice su sada izuzetno jeftine.

 

 

 

A vidi ovo. Kad Talijani naprave onda mu piiip kevu

Postavljena slika

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Au Branko, povampiruješ post od pre 5 godina :)

Skroz sam zaboravio da sam kačio ovu temu...uglavnom, evo dve godine sam vlasnik 156 SW 1.9jtd  2002 god i prezadovoljan sam sa autom.

Prešao do sada 18000 km.

Prva stvar koju sam uradio kad sam kupio auto je čip tjuning ili remap :D. Skinuo katalizator, isključio EGR...

Vozio sam u međuvremenu nekoliko auta (između ostalih novog aurisa, skodu feliciju, audi a4 avant, i10, lancia zetu, reno modus...) ali ni jedan od tih auta ne pruža osećaj u vožnji kao alfa.

Auto ima mana, naravno. Najveća je ta što nije naročito praktičan. Nema mesta za odlaganje sitnica, kvalitet završne obrade i materijala u kabini je slabiji nego kod konkurencije u toj klasi...

Velika prednost je ta što ih ima na hiljade po otpadima pa rezervni delovi nisu skupi. Recimo, komplet kožna sedišta i tapacirunzi vrata u odličnom stanju mogu da se kupe za cirka 150e.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dobro vece.

 

Eto linaka za Alfiste...

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/

 

A ja vozim Fiat Stilo 1.9 Mjet MW...

 

A kad smo kod auta, zanimljivost:

 

Fiat voze oni koji bi Alfu, ali ne mogu (citaj nemaju kinte za odrzavanje, kao ja)

Skodu voze oni koji bi VW, ali ne mogu...

Daciu voze oni koji bi Reno, ali ne mogu... itd...

 

A sad odoh na spavanje...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

e moj Čakija,

 

zašto biti fasciniran sindromom protezanja iznad platežnih mogućnosti i hvaliti auto koji održavaš preko lešina na otpadu i zabavljati se sa Merlin Monro koju održava lokalni Doktor Frankenštajn pa se posle žaliti kad joj otpadne noga kad je malo bolje uštineš za dupe? :(

 

svi mi sanjamo, problemi nastaju kad nam se sni uvuku u spavaću i dečiju sobu kao i garažu.

 

ako sanjaš određeno vozilo iz određenog platnog razreda, potrudi se malo (mnogo, mnogo, mnogo) da taj auto možeš sebi da priuštiš i to nov. Da ga održavaš u ovlašćenom servisu. Da puniš gorivo na ovlašćenoj pumpi. Da ga prodaš sa 100.000-150.000km i kupiš opet nov. Ako ga ZAISTA želiš.

 

Znaš ti vrlo dobro i bez mene koja je najbolja Alfa na svetu. Nova, dobro održavana Alfa, garažirana u veelikoj garaži pored kuće (nebitne veličine) u ličnom vlasništvu pune srećnih ukućana.

 

Bezbednost novog auta kao i zadovoljstvo penjanja na određenoj družtvenoj lestvici u životu je možda manji argument koji će mlad, pomalo plah vozač uvažiti, ali posledice nesreće koju izazove vozač iste Merlinke a krivac je trulež od predrkanog, a 20 godina starog auta loše održavanog gde gine nedajbože tvoj/moj/biločiji najmiliji će ti sjebati život za ceo život.

 

Pričam iz ličnog iskustva, ne da ti popujem , čisto da razmisliš o svemu kad kreneš po "karburator" kod Komšije.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...