Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano

Kad god je riječ o autima i seksu ista priča - svatko tko vozi ili seksa smatra da je majstor za sva pitanja vezana za to... 

Napisano

inace samo da odgovorim na post koji smatram netacnim, narocito iz perspektive toga sto ga je pisao neko ko je strucnjak:

 

kada na prometnom znaku pise 60, ta brzina se odredjuje prema nekom najnizem mogucem proseku automobila koji koriste pomenutu cestu. recimo u srbiji jugo 55 ili neki slican manji autic najbazicnijih performansi. kroz tu krivinu u kojoj se jugo 55 muci da je prodje brzinom od 60km/h koju je strucnjak predvideo, recimo prosecni BMW 320d iz aktuelne generacije sa ako se ne varam 185KS prolazi kao titanijumski noz kroz beli sir brzinom koja moze biti prakticno bilo koja sve do nekih 150-160km/h. pritom je pomenuti autic prema kome je projektovano ogranicenje brzine pri toj brzini nesigurniji nego sto je pomenuti BMW na svojoj maksimalnoj brzini prolaska kroz tu krivinu, jer o njegovoj stabilnosti pored vozaca brine jos neuporedivo sofisticiraniji sistem u kome se nalaze (pored tone i po metala koja lezi na drumu) sklopovi kao sto je varijabilna kontrola proklizavanja, ESP i drugo.

 

naravno, nicim ne podrzavam to da ovako treba voziti, ali naglasavam da se uslovi ponasanja u saobracaju ne odredjuju prema onima koji su najmocniji nego prema nekakvom donjem proseku. sto je naravno u redu ali zapravo ne govori nista o tome cemu sluze bolji automobili.

Opet lupetas.

Postoje krivine koje su lose isprojektovane i umesto da centrifugalna sila lepi auto na put ( spoljna ivica krivine viša od unutrašnje) ona ga odlepljuje ( spoljna ivica krivine je niza od unutrasnje). Ja znam par takvih krivina u okolini. Lepo postoji ogranicenej brzine i kad god ga preteram imam problema da savladam krivinu. Svakih par meseci nailazim na prevrnute aute tu. I to nisu jugici nego oktavije i slicne ladje. Nikakvi ESPovi ne pomazu protiv mv2/r. Veca masa, veca brzina na kvadrat i ode u vinograd.

Masa nesreća se i dogodila sto su seljaci sa magareta prešli na BMW i skrljali se zbog neprilagodjene brzine.

Napisano
svatko tko vozi ili seksa smatra da je majstor

 

Majstor za razne vrste hrane i pića, zatim duvan, druženje, seks, šetnji, vožnji, valjanja po travi, kupanja, marihuane, knjiga, muzičkih instrumenta, svežeg vazduha, udobnog kreveta, čačkanja nosa, sopstvenih misli... sve u svemu raznih divota najrazličitijih vrsta. :smesna:

Napisano

ja sam pre 5 godina predao kandidaturu za vlasnika Alfa Romea kao auta za penziju.

 

Šta ćete kad sebe, vas i hifi više volim nego automibilizam, tako da mi se prikazuje 2018 godina kao Godina Krsta i Zmije , odnosno kad Anonima Lombardia Fabbrica Automobili i ja budemo imali zajednički zadatak da parkiramo srebrni auto pod senku drva na parkingu u Bellanu, da sednem i popijem doppio macchiato i grappu na terasi sa pogledom na snežni vrh planine koja deli regiju Como od Švajcarske, zapalim posle 11 godina apstinencije neku smdljivu cigaretu i da se osećam kao Marčelo Mastrojani u izrezanoj sceni iz filma Frederika Fellinija :)

Napisano

Majstor za razne vrste hrane i pića, zatim duvan, druženje, seks, šetnji, vožnji, valjanja po travi, kupanja, marihuane, knjiga, muzičkih instrumenta, svežeg vazduha, udobnog kreveta, čačkanja nosa, sopstvenih misli... sve u svemu raznih divota najrazličitijih vrsta. :smesna:

 

Uf...s tobom se onda ne može razgovarati! :buehehe::cheers:

 

 

ja sam pre 5 godina predao kandidaturu za vlasnika Alfa Romea kao auta za penziju.

 

Šta ćete kad sebe, vas i hifi više volim nego automibilizam, tako da mi se prikazuje 2018 godina kao Godina Krsta i Zmije , odnosno kad Anonima Lombardia Fabbrica Automobili i ja budemo imali zajednički zadatak da parkiramo srebrni auto pod senku drva na parkingu u Bellanu, da sednem i popijem doppio macchiato i grappu na terasi sa pogledom na snežni vrh planine koja deli regiju Como od Švajcarske, zapalim posle 11 godina apstinencije neku smdljivu cigaretu i da se osećam kao Marčelo Mastrojani u izrezanoj scena iz filma Frederika Fellinija :)

 

 

I kako da čovjek poslije ovakve ispovijedi ne poželi neku Alfu?!  :phil_04:

Napisano

 

 

@ anubis

 

Gdje piše?

 

Pa evo, trebalo mi je par sekunda dok izguglam. Možete početi čitanje od cca 17 stranice. Obratiti pažnju kako se u svim jednadžbama pojavljuje brzina na kvadrat ( v2 )

 

http://files.fpz.hr/Djelatnici/gluburic/Luburic-predavanja-v3.pdf

 

 

nije to sporno, naprotiv. upravo sam i napisao da se saobracajna ogranicenja definisu vrlo konzervativno, kao sto je to navedeno u samoj knjizi. no ako smem primetiti, knjiga tretira automobile kao nedinamicki sistem, sto se narocito u poslednjih 15 godina (knjiga je ako se ne varam po referencama iz neke 2000. godine) ipak promenilo s obzirom na primenu sofisticiranih sistema koji kontrolisu ponasanje boljih auta na putu.

 

no slazem se da se treba drzati osnova fizike ako pricamo o proseku. znaci uslovi na cesti su prilagodjeni autu koji ima manju snagu, prosecnu upravljivost i nikakvu tehnicku egzotiku.

 

takodje pretpostavljam da nemci recimo definisu uslove na drumu za nijansu drugacije nego drugi, jer uzimaju u obzir i druge osobine koje karakterisu ponasanje ucesnika u saobracaju. nije slucajno da je to jedna od retkih (ili jedina, ne znam) drzava koja na autoputu nema ogranicenje brzine (ako je kvalitet puta optimalan). a siguran sam da je nacija koja vozi najvise ekstremno jakih auta u evropi. slicna odluka bi izazvala tesko krvoprolice na balkanskim i susednim drumovima. iako po mom misljenju jedna hrvatska ima kvalitetnije puteve od nemacke.

Napisano

pod hitno rezervisati i termin na boljevačkom Nürburgring-u1 udarcem 2 muve.

tu mozete organizovati jedino trku traktora, a posto nema nigde nikoga mozete i trku golaca pa da se vidi ko je brzi, onaj sa vecim menjacem ili onaj sa zadnjom vucom :msn-rofl:

Napisano

 

 nije slucajno da je to jedna od retkih (ili jedina, ne znam) drzava koja na autoputu nema ogranicenje brzine (ako je kvalitet puta optimalan).

Uskoro uvode ograničenje, tako da se vrlo kratko možeš radovati (ako već i nije)

 

 

Koga zanimaju evropske statistike ima materijala za sedam dana čitanja

 

http://ec.europa.eu/transport/wcm/road_safety/erso/knowledge/Content/20_speed/speed_and_accident_risk.htm

Napisano

E kad si tu, je li nulta tolerancija na alkohol? To me uvek zanimalo (nije da sam postovao bas svaki put) :)

Samo ako skriviš nesreću. Onda je nulta. (ako se dobro sjećam). Inače je mislim 0,5.

Napisano
slobodno interpretirate Zakon

 

Slobodno interpretiram dio o starosnom ograničenju i vozačkom stažu jer sam prestar za to. Imao sam licencu za instruktora vožnje dok nije istekla i nisam ju obnavljao jer ne radim taj posao. 

 

Grau, nulta stopa tolerancije je promijenjena u toleranciju od 0,5 promila. Ima još detalja o tome kada ti se na licu mjesta oduzima pravo na upravljanje vozilom ili kada si obavazen još na neke akcije tipa liječničkog pregleda - nisam niti u te detalje siguran - ne pijem kad vozim niti do 0,5.

Napisano

Samo ako skriviš nesreću. Onda je nulta. (ako se dobro sjećam). Inače je mislim 0,5.

 

ovo je super pravilo.

 

ma i ja se trudim da u kolima bude barem jedan koji nije pio, nego se uvek zadesi da je to neki vinski vikend u istri ili obzderavanje po primorju, ne moze se bez vina i travarice.

Napisano

Možda je tolerancija na maligane veća prema ovima što voze snažne automobie, jer su oni ipak bezbedniji za preticanje. :hot:

Napisano

Ma batalite price o 75 vs. 150 ks nego lepo u pretrazivacu ukucajte "Alfa Disco Volante" pa se divite....

Napisano

jbg First, opet se svodi na pitanje izbora:

 

150 KS možeš uvek voziti kao 75KS, dok 75KS ne možeš voziti kao 150KS

 

 

gubis vreme.

Napisano

Izvinjavam se što kvarim diskusiju...

Upravo sam se vratio sa jednog druženja i vraćao sam se sa kumom koji vozi 1.4 benzi+plin citoren xsaru karavan. Čovek se, naravno, kune u taj auto što se tiče održavanja i cene vožnje. Pošto sam i ranije vozio tog citroena, čim smo stigli sednem ja u moju drtinu od alfe i provozikam se 1 krug oko bloka, čisto onako ležerno u granicama propisane brzine.

Taj citoren jeste jeftiniji za održavanje, ali alfa 156 je po meni udobnija, kvalitetnije napravljena i prosto mami osmeh u toku vožnje.

Kada sam izašao iz auta, potapšao sam je po prednjem krilu i još dva puta se okrenuo da je pogledam na parkingu.

Ona mi dođe kao legitimna švalerka koja je uvek raspoložena za igru(bar je do sada bila), a za održavanje je daleko jeftinija :D

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...