Najbolji članovi
Popularan sadržaj
Showing content with the highest reputation on 10/03/23 in Postovi
-
3 poena
-
Udrobljena automobilska tema.
black coffe i 2 drugih je reagovao/la na BANAT za temu
Sinoc kod mog VW G4 TDI od 110KS upali se i pocne da trepti sijalicka od grejaca za pretkomore odnosno grejaca za hladan start , pitam klinca sta je ? , on kaze ne rade ti Stop svetla jer ECU tako dojavlja vozacu da nesto nije u redu sa stopaljkama , i nema da fali mikroprekidac kod papuce kocnice otkazao , skinem ga i otvorim kad ono dupli kontakti , jaci par kontakta za kolo napajanja sijalica Stop Svetla koji su nagoreli od rada , dok je slabiji par kontakta koji su ispravni za dojavu ECU da je vozac pritisnuo kocnicu i na taj nacin se tako automatski menjaju parametri rada motora , na kraju ocistim i odstruzem te nagorele kontakte i operem sve to brake cleaner sprejem , sklopim prekidac i sve ponovo radi , ali nekako je mnogo bolji ler gas , mirnije okruglije ga drzi i kao da motor bistrije radi ,a i cini mi se da sada nekako masina i bolje poteze , sad dali samo tripujem ili ne ? , ... u svakom slucaju spremicu i drugi rezervni mikroprekidac ako ovaj originalni opet otkaze .3 poena -
Babelfishovanje, V3... ili ko zna koja već po redu
LightMatic i jedan drugi je reagovao/la na Zen Mod za temu
dobio si novi heatsink frame type stavi M4 brezone na prednju plocu - daleko laksa montaza - jerbo front montiras kad si sve popunio, na kraju baze plate ide sa lip up, da ne gubis na clearance stavi odstojnike 10-12mm izmedju base plate i fram, da dobijes mesta da mozes kabel ispod base plate racunaj i na taj vrljavi prekidac koji hoces odozdo da montiras - da ne bude posle da moras busis rupu u base plate a sve montirano2 poena -
Već smo bili u EU kad sam to napravio. Auto je bio toliko dobro napravljen da je normalno prolazio tzv Eko-test bez gledanja kroz prste. Kad sam rekao da je mapu radio dr. Muha, mislio sam na čovjeka koji je stvarno doktor znanosti i radi u Zagrebu na ETF-u. Mapiranje automobila mu je dijelom hobi, a dijelom dodatni posao. Što to znači? Ako mu dođeš sa zanimljivom preradom, napravit će ti software i besplatno jer voli kad radi iz nule. Prije nekoliko godina je radio i mape za tadašnjeg prvaka države u brdu, ali ne znam radi li još s njim. Ukratko, Damir Muha mi je napravio mapu s kojom sam prolazio na eko testu prilikom tehničkog pregleda bez imalo stresa i brige. To je tipična fora kod tih generacija VAG-ovih vozila (G4, A3,Leon,Ibiza,Polo,Fabia). Tko zna koliko je puta netko naišao na bezobraznu radionicu koja mu je k'o fol promijenila kompjuter. To su u jednom Bosch servisu u Kutini meni pokušali. Inače, dio je ispočetka koštao oko 40 €, a kad su modeli malo ostarjeli, pa je tih mikroprekidača bilo za kupiti i u običnim trgovinama auto dijelova je cijena pala na manje od 10 €. Je li auto stvarno počeo bolje vući....Ne znam! Ja na svom nisam to primjetio, ali ne znači da se nešto nije poklopilo na primjerku kojeg si osposobio.1 poen
-
1 poen
-
https://youtube.com/clip/UgkxxSTlwn4-tjFDRqvRT64ie4A8sXqQIGNJ?si=U5YWiHbSa6Aazh131 poen
-
Pretpostavljam da nisi imao DPF.1 poen
-
Udrobljena automobilska tema.
LightMatic je reagovao/la na zerowaf za temu
Negdje oko 6,4 MW, a ako skuplam dva onda 12,8 MW! Nakon što sam morao prodati tu Ibizu koja je imala oko 200 ks po toni i koja je bila više od samo nabudžene snage nego je sve dovedeno u ravnotežu od ojačanja karoserije, preko ovjesa i kočnica do savršene servisibilnosti za onoga tko ima specifikacije što je s kojeg auta ugrađeno u nju sam kupio ovaj sadašnji auto sa samo 150 konja, tj, sa oko 100 ks po toni. Kad me netko pita kako ide auto ne znam što bih rekao. Ne mogu reći da ne ide s mjesta, ali nakon onog kartinga ništa više nije zabavno. Mapa je bila napravljeno tako da drži maksimalnu snagu do 4900 o/min (dizel je u pitanju!), pa je to jedini auto kojeg sam vozio, a da je u krajnjem stupnju prijenosa zakucavao kazaljku obrtaja u blokadu. Nije to bila ne znam kakva pila, ali je, recimo od 100 do 200 bolje ubrzavala od npr I30N ili Honde S2000. (17 sekundi, mjereno sa aplikacijom povezanom na GPS, znam da zabava počinje tek oko 10 sek od 100 do 200, ali meni je ovo bilo dovoljno dobro) Moderni GTI-iji su ipak bili bolji ako su bili sa DSG-om. Ja sam gubio dosta na šaltanju. Ipak, meni je bila zabavna dok sam ju imao.1 poen -
Za moj motor preko 2500obr/min a vremenski ne znam koliko, zavisi i koliko je začepljen. DPF prljanje najviše zavisi od stanja motora, dizni i turbine. Kao i od vožnje van grada, najbolje auto putem. Meni se ne pali prinudna regeneracija od marta kad sam ga kupio. Moja sestra ima Euro5 isto se ne pali već više od godinu dana. Vozi se češće auto putem i sva čađ izgori. Ako je motor loš, svaki čas se to pokreće gde god ga vozio, zato ih i skidaju. Ovde je zajedno sa katalizatorom odmah na izduvnoj grani, to je bolja varijanta, viša je temperatura.1 poen
-
Udrobljena automobilska tema.
LightMatic je reagovao/la na black coffe za temu
kak veliš "žena veli"1 poen -
Udrobljena automobilska tema.
LightMatic je reagovao/la na black coffe za temu
btw čak sam i ja u to vreme delao djecu (najmlađi sin mi je 92 go ) .1 poen -
Udrobljena automobilska tema.
LightMatic je reagovao/la na black coffe za temu
nije nikakvo trolanje , pogotovo osobna iskustva ? to je ono za istač ? godinice čine svoje , sam je bitno kolko smo to spremni prihvatiti u svakom obliku , od hife do morora, i svakog oblika aktivnosti ? . To što na prihvačamo ograničenja je dokaz da se borimo , i ne predajemo se neakvoj apatiji itd1 poen -
Udrobljena automobilska tema.
LightMatic je reagovao/la na black coffe za temu
Ma to je bila zahebancija , doktor isto imao motor , pa je "razvodnjavao" situaciju prije operacije , i još me pitao jel mogu gledati operaciju jer kao nekima je slabo , pa ... . Ne moreš verovat , vidiš da delaju na tebi , a sam nešto škaklja tam dole , a svjestan si da je tijelo tvoje - glup osječaj , al fala Bogu prošlost , no sječanja ne blijede . Aj hebeš prošlost ... nek smo živi !1 poen -
Babelfishovanje, V3... ili ko zna koja već po redu
zerowaf je reagovao/la na aaa zmaju! za temu
To je mitsko pojačalo, za koje se priča da je lemljeno negde u bespućima Bačke, Mordor sa time nema veze, i čije postojanje niko ne može da potvrdi, a takođe priča se da ko čuje milozvuke...al to je amo priča... e jeste komedija1 poen -
Ejbg sad...još da i ne gledam pa da idem da se besim1 poen
-
1 poen
-
Udrobljena automobilska tema.
black coffe je reagovao/la na NIXIE za temu
Trebao mu bajs stalno, nije išao peške nigde po selu. Kad je trebalo dupišem faks, bila je velika dilema mašinstvo ili struja, građevina mi bila nekako strana. Ukapiram da sam za mehaniku ipak malo telentovaniji, ostalo je istorija.1 poen -
Udrobljena automobilska tema.
black coffe je reagovao/la na Zen Mod za temu
eto, opet baba pametnija od dede1 poen -
Udrobljena automobilska tema.
black coffe je reagovao/la na NIXIE za temu
Ne mogu da verujem da nema Honda te štangle za krpljenje vlasnika istih.1 poen -
Udrobljena automobilska tema.
black coffe je reagovao/la na LightMatic za temu
Da se nadodam, iako nema nikakve veze sa temom, kao što rekoste, mene kad skrpiše doktori '93-e, rekoše mi da neću moći hodati, tj. da desna noga neće biti upotrebljiva kao ni "srednja". Hvala Bogu, prohodao sam u roku od 12 mjeseci a došli su i potomci nakon 10-ak godina (ovo nisam provjeravao, moram se osloniti na ženine tvrdnje ). Da pređem na bitno, u zadnjih par godina jako teško mi je "upravljati" desnom stranom tijela a počesto mi iz čista mira ispadne šarafciger iz d. ruke. Izvinjavam se na trovanju teme.1 poen -
1 poen
-
1 poen
-
Trenutno na sajtu 4 članova, 1 Skrivenih, 16 Gosta (Pogledaj celu listu)
-
Forumska statistika
9.1k
Ukupan broj tema446.6k
Ukupan broj objava -
Statistika članovȃ