ninja Napisano Septembar 22, 2020 Autor Share #529 Napisano Septembar 22, 2020 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Septembar 22, 2020 Share #530 Napisano Septembar 22, 2020 harley-u ni to nece pomoci ........ Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Septembar 22, 2020 Share #531 Napisano Septembar 22, 2020 Bese Norali pukla na delu puta prema Aljasci, a u sred Perua, zbog Korone? Jos je tamo zategnuto oko setkanja, Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Septembar 22, 2020 Share #532 Napisano Septembar 22, 2020 aha, zato se sad vozika Hondom po Jevropi jedva se izvukla odande kad je krenuo karantin Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Mart 17, 2021 Autor Share #533 Napisano Mart 17, 2021 Počelo je počelo Woland and black coffe je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Mart 31, 2021 Autor Share #534 Napisano Mart 31, 2021 Da ne kapa više Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Mart 31, 2021 Share #535 Napisano Mart 31, 2021 pojasni Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Mart 31, 2021 Autor Share #536 Napisano Mart 31, 2021 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Mart 31, 2021 Autor Share #537 Napisano Mart 31, 2021 Standardno, crankcase ventilacija se vracala nazad u box gdje je vazdusni filter, odmah iza filtera a onda sve ulje nazad u cilindre. Masno u PM i po meni ne baz pozeljno da ta gega idenazd kros usisnu granu. Kod mene je preradjeno tako da je otvoreni sistem i crankcase povrat je slobodan i izbacen nazad, negdje ispod sjedista. Ja sam posle na taj izlaz stavio jedan mali filter posto je cijev dovoljno velika da moze i melo veca "stvar" slucajno da uleti unutra sto bas nije pozeljno. E sad, sa tim filterom se pojavio drugi problem, on zaustavlja tu "uljnu maglu" koja posle kapa i curi i posle svake voznje mora da se cisti. Bas je usmjerava gdje ne treba a ne mogu da nadjem bolje mjesto gdje bi moglo slobodno da kapucka. Ovako ce taj retur da ide u ovaj mali tankic koji ce sakupljati to ulje bez sprecavanja same funkcije ventilacije. Ali, ti nemas tih problema na tvom prdekavcu a i ne bi prosao tehnicki da si promjenio samo boju sarafa a kamo li zakacio ovaku skalameiju ... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano April 1, 2021 Autor Share #538 Napisano April 1, 2021 Hebiga, morao sam, neizdrz a novo je novo, 4 cyl je bolje od 2 a i 165 ks je 59 ks vise a jos i dobar popust za stariji, neprodati model .... black coffe, Woland, Mentok and 1 član je reagovao/la na ovo 2 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zika Napisano April 1, 2021 Share #539 Napisano April 1, 2021 3 minutes ago, ninja said: Hebiga, morao sam, neizdrz a novo je novo, 4 cyl je bolje od 2 a i 165 ks je 59 ks vise a jos i dobar popust za stariji, neprodati model .... U dobro zdravlju i još boljem raspoloženju upravljali njime ka mestima koje volite. Iskreno: zavidim iz sve duše. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano April 1, 2021 Share #540 Napisano April 1, 2021 sta ce tebi vise konja........... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
paja959 Napisano April 1, 2021 Share #541 Napisano April 1, 2021 56 minutes ago, ninja said: Hebiga, morao sam, neizdrz a novo je novo, 4 cyl je bolje od 2 a i 165 ks je 59 ks vise a jos i dobar popust za stariji, neprodati model .... jel to danaske 01.april ? zerowaf, black coffe and ninja je reagovao/la na ovo 2 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano April 1, 2021 Share #542 Napisano April 1, 2021 kod ninje je svaki dan taj ne mos ti njemu verujes Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano April 1, 2021 Share #543 Napisano April 1, 2021 On 3/31/2021 at 11:32 AM, Zen Mod said: pojasni Iberlauf Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano April 2, 2021 Autor Share #544 Napisano April 2, 2021 Prošao 1 april, vratio ga, ima jednog konja manje sad gluv_i_udaren, black coffe, zika and 3 ostalih je reagovao/la na ovo 6 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano April 2, 2021 Share #545 Napisano April 2, 2021 E hebi ga, za prvi april se uzima S1000RR. XR je više za svaki dan... :} Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano April 2, 2021 Autor Share #546 Napisano April 2, 2021 16 minutes ago, gluv_i_udaren said: E hebi ga, za prvi april se uzima S1000RR. XR je više za svaki dan... :} Ma uzeo sam ja i Teslu prošli put pa je bilo veselo ... a ista je mašina i u ovom kao i u s1000r a sa rr mi tu tek ne bi povjerovali Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
aaa zmaju! Napisano April 2, 2021 Share #547 Napisano April 2, 2021 Ma uzeo sam ja i Teslu prošli put pa je bilo veselo ... I ja sam svoju vratio[emoji1] Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano April 2, 2021 Share #548 Napisano April 2, 2021 Ovo onaj vegan što jede kobasice kad ne gledaju Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano April 2, 2021 Share #549 Napisano April 2, 2021 On 3/31/2021 at 1:07 PM, ninja said: Standardno, crankcase ventilacija se vracala nazad u box gdje je vazdusni filter, odmah iza filtera a onda sve ulje nazad u cilindre. Masno u PM i po meni ne baz pozeljno da ta gega idenazd kros usisnu granu. Kod mene je preradjeno tako da je otvoreni sistem i crankcase povrat je slobodan i izbacen nazad, negdje ispod sjedista. Ja sam posle na taj izlaz stavio jedan mali filter posto je cijev dovoljno velika da moze i melo veca "stvar" slucajno da uleti unutra sto bas nije pozeljno. E sad, sa tim filterom se pojavio drugi problem, on zaustavlja tu "uljnu maglu" koja posle kapa i curi i posle svake voznje mora da se cisti. Bas je usmjerava gdje ne treba a ne mogu da nadjem bolje mjesto gdje bi moglo slobodno da kapucka. Ovako ce taj retur da ide u ovaj mali tankic koji ce sakupljati to ulje bez sprecavanja same funkcije ventilacije. Ali, ti nemas tih problema na tvom prdekavcu a i ne bi prosao tehnicki da si promjenio samo boju sarafa a kamo li zakacio ovaku skalameiju ... kolko se ja sečam u moje vreme je taj "povrat" išel u predkomoru filtera za zrak i kao uljnom maglicom pomagal da se pr ašina bolje fata za filter ? . E sad možda sam .... , a jesam ! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zika Napisano April 2, 2021 Share #550 Napisano April 2, 2021 NSU uljni za vazduh... vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah