BANAT Napisano Avgust 4, 2021 Autor Share #859 Napisano Avgust 4, 2021 1 hour ago, black coffe said: Govorim po sjećanju , Honda je na GP izbacila WF (4 cilindra) u klasi 500 i pomela cvajtakte pa su je zabranili ili neš slično ... Ne , ta jedinstvena 4-taktna V4 Honda NR-500 sa ovalnim klipovima imala je previse mehanickih problema , odnosno mnogo se kvarila a slabo pobedjivala tako da je Honda odustala od tog koncepta i krenula u pravom smeru pocevsi da pravi pobednicke dvotaktne V4-500cc masine (NSR-500). zerowaf je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
peter 71 Napisano Avgust 4, 2021 Share #860 Napisano Avgust 4, 2021 Dali pricate o putnim motociklima,trkackim ili o prototipovima ? Drugari,sve ste padeze pomesali. Da ne razvodnjavamo temu,sve sto je Honda pre VFR i CBR radila,imalo je odredjenih problema.Bili su to solidni motocikli za to vreme. (mislim na VF i CB modele )."Revolucija" je krenula 1986 sa VFR -om 750 i 1992 sa CBR - om. SVAKI VFR je valjao.I 750 i 800 a posebno 1200.Kao i CBR .I 600 i 900 i 1000 a naravno i 1100 XX. Naravno da su i druge fabrike imale i bolje motocikle od nekih Hondinih ali sve iz porodice VFR i CBR valja. p.s. Da su na svetskim takmicenjima nesto zabranjivali-ne znam.Cak i sumnjam u slucaju Honde.Imam utisak ,posto je Honda institucija u trkackom svetu,da su obicno povlasteni.Da se mnoga pravila menjaju po njima.Setimo se samo zasto su 2T motocikli nestali iz GP-a. Honda jednostavno nije vise imala interesa da razvija dvotaktne motocikle i stvorili su klase Moto 3,Moto 2 i Moto GP. BANAT je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Avgust 5, 2021 Autor Share #861 Napisano Avgust 5, 2021 20 hours ago, peter 71 said: "Revolucija" je krenula 1986 ... A tu `revoluciju` pokrenuo je krajem 1984 Suzuki sa road-race replikom GSX-R750... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Avgust 6, 2021 Share #862 Napisano Avgust 6, 2021 23 hours ago, BANAT said: A tu `revoluciju` pokrenuo je krajem 1984 Suzuki sa road-race replikom GSX-R750... He he , kad vidim ovu zadnju gumu sjetim se kad sam u Trstu tam 80ete kupio zadnju Pirelli Phantom za Kawasaki 650 . Prva guma "neobičnog profila" . Na suhom stvarno Phantom , al mokrom "sklizaljka" , posle su to popravili BANAT and peter 71 je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
peter 71 Napisano Avgust 6, 2021 Share #863 Napisano Avgust 6, 2021 Jeste. 😀 Phantom je baš znao da proklizi. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Avgust 16, 2021 Autor Share #864 Napisano Avgust 16, 2021 Na servis i popravku stigla i jedna Yamaha XJ600 Diversion ... vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zek Napisano Jul 31, 2022 Share #865 Napisano Jul 31, 2022 Antički bajk... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
aaa zmaju! Napisano Februar 14, 2023 Share #866 Napisano Februar 14, 2023 (izmenjeno) https://autorepublika.com/2023/02/13/harley-davidson-iz-1908-godine-je-najskuplji-motocikl-ikada-prodat-na-aukciji/ kolka kinta za motorbickl Izmenjeno Februar 14, 2023 od aaa zmaju! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 14, 2023 Share #867 Napisano Februar 14, 2023 kinta jeste ali clanak ne vredi po lule duvana pocevsi od informacije da je to najskuplji placen na aukciji Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Februar 14, 2023 Share #868 Napisano Februar 14, 2023 20 minutes ago, Zen Mod said: kinta jeste ali clanak ne vredi po lule duvana pocevsi od informacije da je to najskuplji placen na aukciji to sto je najskuplje placen na aukciji ... ... ne znaci nista. redak motorin, ko god da ga kupi, kupio ga radi prestiza. da ga ima u kolekciji. sigurno nije kupljen da se vozi. za voznju je prekomplikovan. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 14, 2023 Share #869 Napisano Februar 14, 2023 moz lako da se desi da odradi Motorcycle Cannonball tu se svake godine mogu videti dragulji poput ovoga ... i ne vrede nista manje Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Februar 15, 2023 Share #870 Napisano Februar 15, 2023 "Harly" je traktor u odnosu na japanske kopije V 2 motora , nek mi zamjeri ko hoće , barem do prije 10tak godina nakon toga nisam probao vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 15, 2023 Share #871 Napisano Februar 15, 2023 harley je coca cola ako hoces merikanski V, Indian ili jos bolje Victory (koji je Indian asimilovao) vladd and zerowaf je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Februar 15, 2023 Share #872 Napisano Februar 15, 2023 (izmenjeno) I još gore od coca cole, ugrađen mi je u gen želje. I sada, mator i ne za bajk, idem da im oslinim izlog u prizemlju Novog Merkatora...da presečem redovnu šetnju Izmenjeno Februar 15, 2023 od vladd Aleks and Beli_Ninja je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Februar 16, 2023 Share #873 Napisano Februar 16, 2023 Harley je sasim vjerojatno traktorcina u usporedbi sa japanskim custom/chopper/whatever bikes, ali malo tko je ravnodusan na pricu koja prati Harley. To je nesto kao sto i nevjernici slave Bozic jer obozavaju neku od prica koja se stvara oko Bozica. Tako se i oko Harley stvaraju razne, ali i isprepletene price od one o slobodi kretanja, preko samog uzivanja u voznji, zatim prica o rocku je ponekad/cesto/uvijek nezamisliva bez Harley-Davidsona. Oni rogobatniji se zanose pricom o Harley-ju koja se veze uz Hells Angelse, sto je opet povezano sa rockom (onaj nesretan odabir redara na koncertu). Svatko tko zeli biti tough guy koji ne moli nego radi sto hoce, kad hoce, komu hoce je bar jednom pozelio Harleya. I da, pravi znalci sanjaju o, ili imaju Indian...ili Victory, kako to Zen rece. Jedan znanac s kojim sam ponekad znao popiti kavu je vozio (svog) Harleya na 4 kontinenta. Ime mu je bilo Cedo (nemam kvacica, pa zamislite kvacicu na C). Kad je devedestih Bog rekao "Laku noc" je da sprijeci probleme promjenio ime u Edo. Od tada smo ga svi zvali Chedo-Edo. Nekako mu nije upalila ta diverzija, a nas je zabavljala do te mjere da se i sam smijao tome. Hocu reci, nije bio problem sto je bio Chedo. Prije mozda 15-ak godina ga je nesto uhvatilo u vezi gusterace i nepunu godinu kasnije je umro, to jest, umrla je ona sjena sto je ostala od nekadasnjeg njega. Ne da je smrsavio nego se pretvorio u sjenu. Na sahranu mu je dosla grupa Harley vozaca koji su na svojim jaknama i prslucima imali oznake Hells Angelsa. Ponekad kad vidis oci nekog tipa vidis da su mrtve. Gledaju, ali su mrtve. Znas da nesto nije u redu s njim. Pretpostavljas i sto i zato se sklanjas ako nije nesto stvarno vazno u pitanju. Moj znanac nije bio Hells Angels, ali je nekako bio povezan s njima. Ne znam tocno na koji nacin, ali ne mislim da je bio kriminalac jer je zivio normalan zivot, osim sto je volio svoj motor i pun zid ploca sa rockom i bluesom. Beli_Ninja, shonne and black coffe je reagovao/la na ovo 1 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Februar 16, 2023 Share #874 Napisano Februar 16, 2023 pre 2 časa, zerowaf reče Harley je sasim vjerojatno traktorcina u usporedbi sa japanskim custom/chopper/whatever bikes, ali malo tko je ravnodusan na pricu koja prati Harley. To je nesto kao sto i nevjernici slave Bozic jer obozavaju neku od prica koja se stvara oko Bozica. Tako se i oko Harley stvaraju razne, ali i isprepletene price od one o slobodi kretanja, preko samog uzivanja u voznji, zatim prica o rocku je ponekad/cesto/uvijek nezamisliva bez Harley-Davidsona. Oni rogobatniji se zanose pricom o Harley-ju koja se veze uz Hells Angelse, sto je opet povezano sa rockom (onaj nesretan odabir redara na koncertu). Svatko tko zeli biti tough guy koji ne moli nego radi sto hoce, kad hoce, komu hoce je bar jednom pozelio Harleya. I da, pravi znalci sanjaju o, ili imaju Indian...ili Victory, kako to Zen rece. Jedan znanac s kojim sam ponekad znao popiti kavu je vozio (svog) Harleya na 4 kontinenta. Ime mu je bilo Cedo (nemam kvacica, pa zamislite kvacicu na C). Kad je devedestih Bog rekao "Laku noc" je da sprijeci probleme promjenio ime u Edo. Od tada smo ga svi zvali Chedo-Edo. Nekako mu nije upalila ta diverzija, a nas je zabavljala do te mjere da se i sam smijao tome. Hocu reci, nije bio problem sto je bio Chedo. Prije mozda 15-ak godina ga je nesto uhvatilo u vezi gusterace i nepunu godinu kasnije je umro, to jest, umrla je ona sjena sto je ostala od nekadasnjeg njega. Ne da je smrsavio nego se pretvorio u sjenu. Na sahranu mu je dosla grupa Harley vozaca koji su na svojim jaknama i prslucima imali oznake Hells Angelsa. Ponekad kad vidis oci nekog tipa vidis da su mrtve. Gledaju, ali su mrtve. Znas da nesto nije u redu s njim. Pretpostavljas i sto i zato se sklanjas ako nije nesto stvarno vazno u pitanju. Moj znanac nije bio Hells Angels, ali je nekako bio povezan s njima. Ne znam tocno na koji nacin, ali ne mislim da je bio kriminalac jer je zivio normalan zivot, osim sto je volio svoj motor i pun zid ploca sa rockom i bluesom. Čini mi se da "Angelsi " imaju svoj OOUR u Hrvatskoj zerowaf je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Februar 16, 2023 Share #875 Napisano Februar 16, 2023 Amerika je zemlja otvorenih mogućnosti, za svakoga po nešto. Zato je i popularan taj američki san, koji nije obaveza, nego sloboda da ga sniva svako prema sebi. Ja sam dete beogradskog Harlema, paviljona Novog Beograda, gde je pola klinaca u parku bilo iz popravnih domova, ruski paviljoni izmešani sa američkim barakama, bez istorije ili tradicije. Vežbao boks i tukao se po ulicama. Tako da čari i oštrina "Angelsa" nisu bili stimulans. Kao ni slow rock. Tehnika, blesavi zvuk nastao posebnim odabirom uglova rada cilindara, kabastost i neki bunt spore vožnje dok je radni svet u strci i panici oko zgrtanja novca. I to bez da se zapitam odakle izi rajderima kinta za hamburger, znalo se da im je benzin džabana... Ali uz taj osećaj slobode, postignut na druge načine, kroz više decenija, ostao je Harley kao privezak, obavezna pratnja, makar i kroz maštu, neki poster ili samo povremeni pogled pun ljubavi... zerowaf je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Februar 16, 2023 Share #876 Napisano Februar 16, 2023 HD je moja stara ljubav. ali troskovi odrzavanja i kastomizacije ... ne vredi te pare. bar meni. standardnog HD ne bi mogao da gledam, a kastomizacija u bober-a kosta dosta. (da ne spominjem prepravka sa soft tail u hard tail). ima jedan lep i sasvim solidan motorin, ne mnogo skup, koji bi bez blama posedovao - Yamaha Virago 535. prepravka u bober-a je daleko, daleko jeftinija, cak i hard tail prepravka. kod nas taj motor bije los glas da se kvari. najcesci kvarovi su namotaji i frajlauf. a to se kvari kad se motorin neadekvatno koristi i ne odrzava. a to je sitno u odnosu na HD. vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Februar 16, 2023 Share #877 Napisano Februar 16, 2023 Ma da to je sada ljuta ekskluziva, meni vise reminiscencija na mladost. Ni blizu stare chopper filozofije, da ga kao pokupis u delovima sa otpada, sastavis i modujes po zelji, kada se i krivi sraf sa njega prodaje kao muzejska vrednost! Sada bih mogao pre da se upustim u nekog Royal Enfielda, takodje omiljenu klasiku, ali u humanoj ceni... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 16, 2023 Share #878 Napisano Februar 16, 2023 po ovim pravilnicima, mozes da se ubrises da ista pravis, nece ga registrujes vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Februar 16, 2023 Autor Share #879 Napisano Februar 16, 2023 20 minutes ago, vladd said: ... Sada bih mogao pre da se upustim u nekog Royal Enfielda, takodje omiljenu klasiku, ali u humanoj ceni... Sto je i po mom misljenju neko optimalno resenje , takav jedan Royal Enfield ili neki slicne kubikaze jednocilindras motorcikli sa ne vise od 350cc , taman da lepo preveze vozaca i eventualno suvozaca ekonomicno,sigurno i udobno , gledam kao dva extrema , sa jedne strane Harley i slicni sa preterano mnogo kubika i stotina kilograma, a sa druge strane razni sportnjaci sa previse mnogo konja i malo kilograma , skupi i preskupi i jedni i drugi , pre desetak godina pricao mi jedan motordzija iz susednog naselja kakvu je nesrecu i ujedno srecu imao na proputovanju kroz Spaniju sa njegovim Harley V2 od 1700ccm i 300 i kusur kila , na nekoj pustoj uzbrdici motorcikli mu se ugasio i krenuo nekontrolisano nizbrdo , preturili se i zaustavili u jendeku pokraj puta , Harley ga poklopio i od velikog tereta nije mogao da se ispod motorcikla izvuce , tako poklopljen drao se satima ko magarac trazeci pomoc sve dok nisu naisli neki Holandjani motoristi i pomogli mu da se iz jendeka izvuce , srecom samo se dobro ugruvao , posle toga vozio je razne motore ali vise nikada nije vozio tog Harley.D. , brze bolje ga prodao . vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Februar 16, 2023 Share #880 Napisano Februar 16, 2023 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah