Jump to content

peter 71

Član
  • Broj sadržaja

    139
  • Na DiyAudio.rs od

  • Poslednja poseta

O peter 71

  • Rođendan 08/26/1971

Informacije Profila

  • Pol:
    Muško
  • Lokacija:
    Zrenjanin
  • Interesovanja:
    HI FI i Motori
  • Zemlja:
    Serbia

Skorašnji posetioci profila

1986 posetilaca

peter 71's Achievements

  1. Pa,nećeš valjda kineski plek na Jpanca ?
  2. To Kuršume,brate bajkerski. Samo napred Nikad nije kasno.
  3. Jeste. 😀 Phantom je baš znao da proklizi.
  4. Dali pricate o putnim motociklima,trkackim ili o prototipovima ? Drugari,sve ste padeze pomesali. Da ne razvodnjavamo temu,sve sto je Honda pre VFR i CBR radila,imalo je odredjenih problema.Bili su to solidni motocikli za to vreme. (mislim na VF i CB modele )."Revolucija" je krenula 1986 sa VFR -om 750 i 1992 sa CBR - om. SVAKI VFR je valjao.I 750 i 800 a posebno 1200.Kao i CBR .I 600 i 900 i 1000 a naravno i 1100 XX. Naravno da su i druge fabrike imale i bolje motocikle od nekih Hondinih ali sve iz porodice VFR i CBR valja. p.s. Da su na svetskim takmicenjima nesto zabranjivali-ne znam.Cak i sumnjam u slucaju Honde.Imam utisak ,posto je Honda institucija u trkackom svetu,da su obicno povlasteni.Da se mnoga pravila menjaju po njima.Setimo se samo zasto su 2T motocikli nestali iz GP-a. Honda jednostavno nije vise imala interesa da razvija dvotaktne motocikle i stvorili su klase Moto 3,Moto 2 i Moto GP.
  5. Ne znam za 750 ali 1000 je pravila probleme. Onda su japanci popizdeli i stvorili VFR.
  6. Sto da ne. Ima potencijala za lep mali bober. Samo napred.
  7. Ih,imaš ti još da,voziš i voziš. Samo nek da Bog zdravlja.
  8. Albanija. Ksamil. U povratku 4-5 dana na Ohridu.
  9. I ja moj spremam za more. Naručio sam Mitas gume. Mnogi ih hvale a nisu skupe.
  10. Vredi,vredi,prelepo je to ostrvo.
×
×
  • Kreiraj novo...